fbpx

Charles Oakley znów straszy Barkleya | Draymond się zawiesił

13

Cash is king

Jak wiecie od przyszłorocznego sezonu (2017/18) każdy menedżer NBA ma prawo do samodzielnej sprzedaży “powierzchni reklamowej” na klubowym uniformie. Naszywka ma regulaminową wielkość i nie może przekroczyć wymiarami kwadratu o boku 6.4 centymetra umieszczonego w okolicach obojczyka gracza. Wybór sponsora dowolny. No prawie, reklamować się na koszulkach NBA nie mogą:

ad

-> marki alkoholowe

-> marki tytoniowe

-> marki reprezentujące branżę hazardu

-> ugrupowania polityczne

-> koncerny medialne

-> konkurencja firmy Nike (oficjalny dostawca odzieży NBA od 2017/18)

I co Wy na to?

Nowy sztab trenerski Lakers

Sztab szkoleniowy Lakers nabiera kształtu. Luke Walton chce współpracować z innym, byłym graczem LAL, czyli Brianem Shawem. Facet spędził ostatnią dekadę w roli szkoleniowca, asystował u Phila Jacksona, kolejno w Indianie, po czym przez półtora sezonu samodzielnie prowadził Denver Nuggets. Skończyło się dramatem.

Shaw nie miał kompletnie posłuchu wśród młodych graczy, mediom przyznał się, że czyta poradniki jak dogadać się z “pokoleniem nowego millenium”, konfiskował graczom telefony w szatni, “rapował” przedmeczowe raporty, wszystko by zwrócić ich uwagę czym jeszcze bardziej się ośmieszał. Ostatecznie zarzucił zawodnikom “tankowanie” a kierownictwo nie miało wyjścia jak tylko gościa zastąpić. No cóż, miejmy nadzieję, że wyciągnął wnioski i przynajmniej zachowa większą powściągliwość podczas występów przed kamerami. Dyscyplinować graczy za pomocą wywiadów może Phil Jackson, nie mając autorytetu taka strategia to prosta droga w dół.

lwww

1 2

13 comments

  1. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    Ja gdzieś czytałem, że w sprzedaży będą (nie wiem, czy wyłącznie) jerseye bez reklam. Ktoś (redakcja) może ma jakieś pewne informacje, czy to będą tylko retro, czy również te świeżynki, które będą wprowadzane na rynek przez Nike? Myślę, że dobrym rozwiązaniem by było wprowadzenie dwóch opcji i po prostu obniżenie ceny za koszulki ze sponsorem. Jak sponsor płaci za umiejscowienie logo na koszulce, to niech potencjalny nabywca nie płaci tyle, co za klasyczną wersję bez komerchy.

    (2)
  2. Array ( )
    Odpowiedz

    @jurekmazurek- Oakley zawsze raczej był malomownym, ponurym drwalem. Nie nazwałbym tego “kozaczeniem”.

    (18)

Komentuj

Gwiazdy Basketu