fbpx

Chris Paul ma brata bliźniaka, Marcin Gortat wsuwa parówki

11

Chris Paul

Wiedzieliście, że CP3 ma brata bliźniaka? Oglądając reklamy firmy ubezpieczeniowej  State Farm, dowiecie się, że istnieje ktoś taki jak Cliff Paul. Obaj bracia urodzili się by asystować. Jeden na boisku, drugi, kiedy zaleje Ci piwnicę lub zerwie dach po ostrej wichurze. Pomysł jest całkiem ciekawy, ale realizacja – średnia. Te reklamy są nudne jak flaki z olejem i już zdecydowanie wolę Pippena i jego kanapki.

[vsw id=”kbRdDhYFGSw” source=”youtube” width=”690″ height=”420″ autoplay=”no”]

Myślicie, że tego typu zapędy są tylko i wyłącznie po to, żeby hajs się zgadzał? Czy może Steve Nash faktycznie oszczędza i myje twarz i stopy w tej samej wodzie, a Marcin Gortat po godzinach wsuwa parówki?

[KUBA]

1 2 3

11 comments

    • Array ( [0] => administrator )

      jego pojawienie się umożliwiło zbudowanie obecnych Clippers

      (1)
  1. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    Cliff Paul powoli staję się już klasykiem i dla mnie reklamy z jego udziałem sa ciekawsze niz troszkę załosna reklama z udziałem Scottie’ego 😉

    (29)
  2. Array ( )
    Odpowiedz

    Uważam, że reklamy z udziałem zawodników NBA powinny być zakazane – najlepiej punktem w kontrakcie zakazujących reklam.
    Zarabiają wystarczająco dużo. To zaczyna byc chore. No ale cóż tak jest ten świat zbudowany, że pieniądze dają pieniądze jak w zegarku jedna zębatka nakręca drugą.

    (-14)
  3. Array ( )
    Odpowiedz

    Najbardziej podobała mi się reklama bodajże Pepsi z udziałem Uncle Drew i Kevina Love, na uwagę zasługuje również reklama McDonalds z LeBronem i Dwightem.

    (13)
  4. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    @Admin –> pewnie tak, efektowny jest, ale czy aż tak efektywny?? Jako aktor sprawdza się lepiej, co prawda to tylko krótkie reklamówki.

    (0)

Komentuj

Gwiazdy Basketu