fbpx

Chris Paul ma brata bliźniaka, Marcin Gortat wsuwa parówki

11

Występy w reklamach są nieodłączną częścią życia sportowca. Wiadomo, podpisując kontrakty sponsorskie, każdy gwiazdor zobowiązany jest do promowania danej marki. I nie byłoby w tym przecież nic dziwnego, bo wystąpić w reklamie Nike czy Adidasa to całkiem pozytywna zajawka. Czasami jest epicko, czasami śmiesznie, a czasem… zobaczcie sami.

Niektórzy gracze NBA idą nieco bardziej komercyjną ścieżką decydując na firmowanie własnym wizerunkiem produktów niezwiązanych z koszykówką. Rozpoznawalna mordzia zawsze jest w cenie. Mało istotne, czy jesteś koszykarzem, modelem czy aktorem.

Marcin Gortat

Kiedy ostatnio zawitałem na MG13 Camp w Bielsku-Białej, od razu rzuciła mi się w oczy reklama dość znanej marki wędliniarskiej. Nie byłem do końca świadom, że Marcin posiada swoje udziały w przemyśle spożywczym, ale jak to skomentował pewien postronny obserwator: reklamować parówki zawsze spoko. Należy jednak Marcinowi oddać, że kampania spod szyldu Wiem, że dobrze jem jest skierowana głównie do dzieciaków i promuje zdrowe odżywianie. Krzysztof Ibisz byłby dumny.

Rozśpiewani OKC Thunder

Reklamowanie samochodów to chleb powszedni dla koszykarzy, ale namówić zgorzkniałego Kendricka Perkinsa do śpiewania to już zupełnie inna liga. Swego czasu Perk wraz z kumplami wziął udział w reklamie miejscowego komisu samochodowego:

[vsw id=”UQqqdmeY3nU” source=”youtube” width=”690″ height=”420″ autoplay=”no”]

Gdyby mnie do śpiewu namawiał Serge Ibaka, chyba nie miałbym odwagi odmówić. Norman!

Deron Williams

Jedno jest pewne, były rozgrywający Utah Jazz nie miał zbyt wielkiego posłuchu wśród kumpli z drużyny. Biedak borykał się z przeprowadzką, ale jakoś nikt nie chciał mu pomóc:

[vsw id=”V0XajCMtxo4″ source=”youtube” width=”690″ height=”420″ autoplay=”no”]

Warto tutaj również zaznaczyć, że D-Will brał swego czasu udział w promowaniu turnieju zbijaka! W sukurs poszedł mu Kyle Korver – genialna seria spotów.

CZYTAJ DALEJ >>

1 2 3

11 comments

    • Array ( [0] => administrator )

      jego pojawienie się umożliwiło zbudowanie obecnych Clippers

      (1)
  1. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    Cliff Paul powoli staję się już klasykiem i dla mnie reklamy z jego udziałem sa ciekawsze niz troszkę załosna reklama z udziałem Scottie’ego 😉

    (29)
  2. Array ( )
    Odpowiedz

    Uważam, że reklamy z udziałem zawodników NBA powinny być zakazane – najlepiej punktem w kontrakcie zakazujących reklam.
    Zarabiają wystarczająco dużo. To zaczyna byc chore. No ale cóż tak jest ten świat zbudowany, że pieniądze dają pieniądze jak w zegarku jedna zębatka nakręca drugą.

    (-14)
  3. Array ( )
    Odpowiedz

    Najbardziej podobała mi się reklama bodajże Pepsi z udziałem Uncle Drew i Kevina Love, na uwagę zasługuje również reklama McDonalds z LeBronem i Dwightem.

    (13)
  4. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    @Admin –> pewnie tak, efektowny jest, ale czy aż tak efektywny?? Jako aktor sprawdza się lepiej, co prawda to tylko krótkie reklamówki.

    (0)

Skomentuj Kondziu Anuluj pisanie odpowiedzi

Gwiazdy Basketu