fbpx

James Harden nowym graczem Brooklyn Nets!

135

Wiadomość z ostatniej chwili.

James Harden doczekał się upragnionej zmiany. Po wczorajszych komentarzach na temat składu Rockets przebrała się miarka. Szefowie Houston transferują Brodacza na Brooklyn, gdzie dołączy do Kevina Duranta oraz… Kyrie Irvinga… o ile ten ostatni nie zakończy kariery sportowej w optymalnym dla koszykarza wieku 28 lat.

Nets oddają w zamian cztery wybory pierwszej rundy draftu, cztery prawa do zamiany miejsc w pierwszej rundzie draftu, a także czterech graczy w tym środkowego Jarretta Allena oraz Carisa LeVerta. Sytuacja jest dynamiczna. W transakcji wzięły udział co najmniej cztery zespoły.

Trzecim klubem są Indiana Pacers, którzy posyłają Victora Oladipo do Houston w zamian za paczkę złożoną wokół Carisa LeVerta, który w ułożonej Indianie powinien pięknie rozwinąć skrzydła.

Jarrett Allen i Taurean Prince zostają posłani do… Cleveland Cavaliers! Allen będzie teraz rywalizował o minuty z Andre Drummondem i JaVale McGee. Nets nie chcieli mu płacić dziewięciocyfrowego kontraktu i w ten sposób pozbywają się niewygodnych decyzji. A obrona? A co takiego?

Jednocześnie zawodnikami Rockets stają się Rodions Kurucs (od Nets) oraz kontuzjowany Dante Exum (od Cavs). Myślę, że więcej wyciągnąć nie byli w stanie.

Let’s go!

Nets mają w składzie trzech geniuszy ofensywnych. Mike D’Antoni nie będzie dziś spał z podekscytowania, I’m telling you.

Średnie kariery trzech wirtuozów to:

  • James Harden 25.2 punktów 5.3 zbiórek 6.3 asyst 36% zza łuku
  • Kevin Durant 27.0 punktów 7.1 zbiórek 4.1 asyst 38% zza łuku
  • Kyrie Irving 22.5 punktów 5.7 asyst 39% zza łuku

Skład uzupełniają: Joe Harris, DeAndre Jordan, Bruce Brown, Landry Shamet, Tyler Johnson, Timothe Luwawu Cabarrot, Jeff Green, Nicolas Claxton, Chris Chiozza oraz kontuzjowany Spencer Dinwiddie.

Z kolei Rakiety dysponują w tej chwili pakietem dodatkowych wyborów draftu oraz poniższą kadrą:

  • PG: John Wall , Dante Exum, Chris Clemons
  • SG: Victor Oladipo, Eric Gordon, Sterling Brown
  • SF: Danuel House, David Nwaba, Jae’Sean Tate, Ben McLemore
  • PF: PJ Tucker, Rodions Kurucs, Bruno Caboclo
  • C: Christian Wood, DeMarcus Cousins

Co myślicie?

135 comments

    • Array ( )

      Przypomina mi się trade Nets kiedy zgarnęli Pierca i Garnetta. Chwilę pograli a później bieda.

      (52)
    • Array ( )

      Zgadzam się, nigdy nie przepadałem za Nets, tak samo jak i za każdym z 3 zawodników którzy teraz tam grają więc teraz pozostaje siedzieć i patrzeć jak tą drużynę zżera rak, pytanie tylko kiedy bo czy to raczej pewne 🙂

      (2)
    • Array ( )

      ChwilHe pograli zdobywając mistrzostwo w 1szym sezonie a pozniej dochodzac jeszcze di finalu ;p

      (-10)
    • Array ( )

      Najgorsze jest nie to, co się już stało, tylko to do czego to doprowadzi. Wszystkie kapryśne gwiazdeczki będą teraz wiedziały na pewno, że wystarczy trochę popłakać i wszystko będzie tak, jak one chcą.

      Nie spodziewałem się, że kiedykolwiek to napiszę, ale ja również zastanawiam się czy dalej oglądać ligę. I tak będę to robił, bo to już jest pewien rytuał, po 20 latach oglądania stało się to częścią życia. No ale sam fakt, że o tym pomyślałem :/

      (8)
    • Array ( )

      No tak, bo Harden jest pierwszym który wymusił transfer (chciał już odejść przed poprzednim sezonem), a Irving jest pierwszym, który olewa granie..

      (0)
    • Array ( )

      Casus wymiany Cavs-Celtics i oddanie Irvinga, lepszy wróbel w garści itp. Swoją drogą od tego zaczęło się pajacowanie Irvinga, przy Lebronie się bał 🙂

      (37)
    • Array ( )

      Sytuacja była skrajna, chyba nie dało się więcej dostać
      Chyba że od Sixers Bena i jeszcze kogoś

      (8)
    • Array ( )

      Nie wiemy ile będą warte picki w przyszłości. Wartość Hardena była coraz niższa a po ostatniej wypowiedzi zespół nie mial wyjścia. Wolałbym La Verta w Houston zamiast Oladipo. Projekt Brooklyn OMG???

      (7)
    • Array ( )
      Wiadomo kto gadal bzdury 13 stycznia, 2021 at 23:29

      @LA Fan
      Dlatego, że Levert jest o 2 lata młodszy, pewniejszy rzut, ma dużo lepszy przegląd gry, potrafi odegrać i całkiem nieźle czyta grę jako obrońca. Vic po kontuzji chyba troszke mentalnie siadł, za to Levert i Sabonis to może być naprawdę fajny duet.

      (57)
    • Array ( )

      Oladipo kończył się kontrakt po sezonie i zawodnik raczej by go nie przedłużył, a Levert oferuje mniej więcej to samo i ma umowę ważną jeszcze parę sezonów

      (4)
    • Array ( )

      do powyższego dochodzie jeszcze oszczędność. Oladipo po sezonie może odejść jako wolny agent, żeby został, trzeba będzie mu zapłacić maksa. Laverta mają jeszcze przez dwa lata za 16,4 ml rocznie

      (1)
    • Array ( )

      Oladipo stał się ostatnio marudny. Też już chce mistrza na wczoraj. A z Houston będzie mu ciężko

      (2)
  1. Array ( )
    Odpowiedz

    Jestem w szoku : O Czyżby Nets zrobili deal życia ? Niby Harden i Durant już kiedyś grali razem ale byli trochę innymi graczami i czasy były inne. Jestem ciekaw jak teraz potoczą się losy zarówno Netsów jak i Huston z Oladipo-Wall duo.

    (-5)
    • Array ( )

      A no taki, że LeVert jest młodym solid zawodnikiem z warsztatem skillsów, który zdaje się być w lepszej formie zdrowotnej aniżeli Oladipo;p

      (6)
    • Array ( )

      Deal życia to Nets zrobili z Bostonem, ale ten także im się udał.
      Jeszcze tylko wiceszef Kyrie musi wymóc na lidze zgodę, by Brooklyn mógł grać w ataku dwiema piłkami i wszystko będzie jak trzeba.

      (15)
  2. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    No to Cavs zaczyna handel: mają Nance Jr, Drummonda, McGee, Allena i Love’a – coś czuję, że zostaną z Allenem, bo najbardziej perspektywiczny a reszta leci na grube deale. Może Boston z ich opcją na wchłonięcie tych prawie 30 mln jako option?

    (29)
    • Array ( )

      co innego ściągnąć 2 ex gwiazdy schodzącego w swoim prime, a co innego dostać superstara, w pełnej formie, mogącego rzucić 40pkt prawie każdemu. boicie się wszyscy Nets i to widać. jeśli nie Kyrie nie będzie odpindalał to ta paka, nawet ze średnimi zadaniowcami jest mega mocna.

      zobaczymy tylko co z obroną i jak to poskładają, bo potencjał jest ostry.

      (-3)
    • Array ( )

      Trzech fochowatych gwiazdorów z czego tylko KD potrafi grać bez piłki, choć nie jest to jego konik, serio myślisz że to ma szansę powodzenia? A przyszłość znowu uwallona bo picki oddane

      (11)
    • Array ( )

      Aaaa i dlaczego miałbym się bać nets? Stary to tylko koszykówka, mam ważniejsze zmartwienia na głowie ?

      (16)
    • Array ( )

      boicie koszykarsko 😀 wiadomo że to tylko rozrywka dla nas, a nie że jutro nie wstaniesz z łóżka bo na Brooklynie jest BIG 3 😀

      ja uważam, że jak to dobrze poukładają to może być ekipa nie do przejścia.

      myślę, że ma to szanse powodzenia jeśli ogarną obronę na dobrym poziomie.

      (2)
  3. Array ( )
    Odpowiedz

    Rokets wyrwali tyle co mogli raczej chcąc jak najszybciej zakończyć ten cyrk i miec cokolwiek.
    A z właśnie utworzonego BIG3 Nets, wydaje mi się że jeden z nich na pewno odejdzie z Brooklynu 🙂 albo BN pójdą po rozum do głowy i podziekuja Irvingowi, stawiając na Hardena i Duranta którzy znają się z OKC jakby nie było ?
    Na pewno będzie ciekawie, a może wszystkich zaskoczą i będą kosić ligę 😉

    (14)
  4. Array ( )
    Odpowiedz

    Ciekawe to będzie. Nie boję się o Hardena. On jedynie i aż będzie musiał się nauczyć grać bez piłki. Ale najbardziej mimo wszystko boję się o Irvinga. Na 90% to pieprznie. Ale jak się uda to Paaaaanie. Najelpsza ofensywa ligi. Ale ławka stanie się automatycznie krótsza
    Ciekawe

    (11)
    • Array ( )

      Harden zapomniał jak się gra bez piłki. Nie ma szans żeby przestawił się. Cały ten projekt nie ma sensu.

      (3)
  5. Array ( )
    Odpowiedz

    Przecież w kosza się gra jedną piłką ? Będzie kabaret na Brooklynie. Harden i Irving mają gdzieś koszykówkę, jeden chodzi po strip clubach, a drugi uważa, że ziemia jest płaska.. współczuję Steve Nash… ?

    (23)
  6. Array ( )
    Odpowiedz

    Powinno wypalić, jeśli ktoś pozwoli im wprowadzić do meczu jeszcze 2 dodatkowe piłki. To wątpliwe, aby trzy wybujałe ego nie wysadziły drużyny w powietrze.

    (15)
  7. Array ( )
    Odpowiedz

    Myślę, że za wczas stawiać werdykt komu się to opłacało. Nets zagrali va bank a Houston dostali co prawda mało ale nie mieli wyjścia i jak się okaże że Harden rozwalił netsow to będą się cieszyć.
    Póki co każdy podekscytowany żeby zobaczyć to trio na parkiecie. Ja również.

    (3)
    • Array ( )

      Posuną Drummonda przy pierwszej okazji za kilka picków, zwolnią Love’a z kontraktu, przyczają się sezon-dwa i zbudują fajny zespół złożony z młodych, ambitnych grajków, który na Wschodzie może spokojnie namieszać.

      (17)
    • Array ( )

      @Basket możliwe, ale ja już nie wierzę w Cleveland. Ale mimo wszystko trzymam kciuki

      (3)
  8. Array ( )
    Odpowiedz

    Troche mnie to boli, ze Harden koniec koncow dostal tego, czego chcial, mimo ze jego zachowanie wobec klubu było karygodne. Od kiedy przeszedl do HOU, klub ten robil wszystko, aby mial wokół siebie dobrych zawodnikow, ktorzy pozwolą walczyć o najwyzsze cele. Z Paulem w skladzie dwukrotnie mieli mega okazje pokonać GSW i trafić do finałów NBA. Teraz kiedy sklad stal sie troche odstający od standardow gosc rozwalił wszystko co sie dalo, zostawia kwas jak sku***syn i idzie do najlepszego zespołu we wschodniej konferencji… cos czuje ze nie bedzie na nich mocnych, a ofensywa budowana przez D’Antoniego w końcu odpali i pozamiata reszte ligi.

    (8)
    • Array ( )

      Hmm, co prawda Hou miało lepszy skład przez ostatnie lata, ale gdyby Brodacz nie obsrywal zbroi w po a CP nie wykluczyła kontuzja, o ile dobrze pamiętam, to faktycznie mieli duuuze szansę na finals. Niemniej uważam, ze chociaz taki Janek może być gorszym graczem aktualnie od CP, to jako fit obok Hardena mógłby wypalic. Gordon w gazie, Wood i na plecach zmotywowanego Hardena mogliby dociągnąć do finałów konfy. Denver też nie było faworytem z clips. Niby się nie dziwie hardenowi, bo od lat nie potrafią się przebić a gość kręci chore cyfry, ale to nie do końca wina organizacji, bo zapewniają mu wszystkowszystko. Odjebal maniane ostatecznie jeszcze plujac na drużynę, która jak chciał RW to dostał RW, jak chciał CP to dostał CP. AAA szkoda strzepic ryja

      (8)
  9. Array ( )
    Odpowiedz

    Teraz jeszcze Irving out za jakiegoś ogarniętego podkoszowego rim-protectora i zadaniowca do obrony i coś może z tego być. No, ale przecież nikt w tym momencie nie przygarnie Kyrie, chyba, że po pijaku.

    (11)
    • Array ( )

      To tam trzeba posprawdzać, który GM sobie popija częściej niż trzeba i dostaniemy odpowiedź.

      (2)
    • Array ( )

      przecież sam Durant wcześniej powiedział, że niekoniecznie widzi mu się Harden w drużynie. więc już dajcie chłopu żyć, też za nim nie przepadam, ale zwalanie na zawodnika decyzji klubu jest średnie

      (6)
  10. Array ( )
    Odpowiedz

    A swoją drogą Durant ciągle jest umoczony w jakieś super składy. Tyle lat mija a wciąż nie możemy go sprawdzić jako prawdziwego lidera solidnej drużyny.
    To już mógł zostać w Warriors w solidnej organizacji a tak się musi bujać w dramach kolejny raz

    (11)
    • Array ( [0] => administrator )

      Levert: mlodszy, zdrowszy, bardziej perspektywiczny, bardziej efektywny w izolacji.

      (19)
  11. Array ( )
    Odpowiedz

    Nets oddali dwóch dobrych graczy, a do tego Spencer Dinvidi nie zagra do konca sezonu. W tym sezonie to nie wypali jeśli w ogóle. Nie mają kim grać oprócz big3

    (4)
  12. Array ( )
    Odpowiedz

    W sumie nie dziwię się Hardenowi, chłopak ma niewątpliwy talent, swoim stepbackiem jakby nie patrzeć wprowadził nową jakość w tej lidze, a jednak za każdym razem w playoffach odbijał się od drużyn które były bardziej naładowane talentem od Houston Rockets (myślę teraz chociażby o GSW). Facet ma dosyć, bo ma ambicje i nie chce być jak Karl Malone, Reggie Miller, John Stockton albo Charles Barkley o których najczęściej się mówi jako o legendach które nie zdobyły pierścienia. Uważam, że w Nets z Durantem i Irwingiem ma lepsze szanse na zdobycie miśka niż z Westbrookiem czy Paulem tym bardziej, że zdaje sobie sprawę, że nie będzie musiał przeprawiać się ani przez Lakers, ani przez Clippers , ani tym bardziej przez Nuggets żeby dostać się do finałów

    (-13)
  13. Array ( )
    Odpowiedz

    To niema prawa się udać, skończą jak po wymianach z Celtics, zaorani na kolejne 10 lat. Pierwszy problem i po zawodach, jedyny promyk to Durant bo jakby nie patrzeć to przynajmniej na boisku umie się dostosować. Będą niezłe memy z Hardenem i Irvingiem jak jeden drugiemu będzie piłkę zabierał w końcówkach aby sobie izolacje trzaskać.

    (10)
  14. Array ( )
    Odpowiedz

    Jeśli wierzycie w Netsow to sory ale nie… Harden który gdyby nie CP3 i durant to by nigdy w karierze nie zagrał w finałach konferencji a tym bardziej w finałach NBA, Harden który ma mentalność małego pionka którego królowa(król James) bije i ośmiesza w prawie każdym meczu i każdej serii (tak NBA finals 2012 też). Sory ale nawet jeśli oni jakims cudem wejdą do finałów to w finale raczej wiadomo kto będzie czekał i przewiduje powtórke z 2012. ? Mental Lebrona jest dla Irvinga Hardena i niestety dla Duranta też nieosiągalny. Co z tego że durant pokonal lebrona dwa Razy w finałach serio chyba nie muszę nic dodawać na temat potencjału GSW i Cavs z tamtych finałów.

    (2)
    • Array ( )

      Przypominam że w 2012 Thunder weszli do finałów przede wszystkim dzięki Durantowi i Westbrookowi. Mieli dwóch liderów

      (9)
  15. Array ( )
    Odpowiedz

    Krótko – to nie wypali. Nets podcięli sobie skrzydła, mieli dobry, głęboki skład który zamienili na kolejne wielkie ego w szatni. Na dodatek postawili wszystko na jedną kartę, oddając przyszłościowe picki, z takimi osobami w szatni to ogromne ryzyko.

    (10)
  16. Array ( )
    Odpowiedz

    Sytuacja się dynamicznie rozwija ale jak dla mnie cichym zwycięzca tej wymiany jest Indiana.

    Tam generałem parkietu jest Brogdona. Liderem Sabonis. W okół fajnie pracujący na zespół ludzie.
    Victor nie pasuje charakterologicznie do Pacers.
    Decyzję z, piłka często watpliwe. Bez piłki mocno traci na wartości.

    Cris jest bardziej uniwersalny, zagra off ball jak i z piłką. Rozciągnie grę rzutem i wspomoże rozegranie.
    Indiana dostała świeżo podpisanego grajka na lata o kontrakcie adekwatnym do swoich umiejętności.

    Oladipo kończy kontrakt w tym roku i pewnie byłby spory ból głowy jakie pieniądze mu zaoferować, żeby nie przepłacić.
    Możliwe, że Pacers zostaliby z niczym.

    Maja względnie ‘tani’ zespół jak na obecne realia placowe.
    Tylko Brogdona zarabia ponad 20 mln na sezon. Cały młody trzon ma umowy przynajmniej na 3 sezony (LaVert, Turner, Sabonis, Brogdon).

    Bardzo dobry deal.

    (56)
  17. Array ( )
    Odpowiedz

    Houston mogło wytransferować Brodacza wcześniej i wyciągnęliby większą z tego korzyść. Nets się posypią, bo jak któryś z big3 złapie kontuzję to ławka już jest teraz za krótka. Irwing ma już w tej chwili kontuzję … głowy 🙂

    (15)
  18. Array ( )
    Odpowiedz

    Teraz przejdzie każdy trade, zawodnicy mogą sobie narzekać, być kapryśni, gwiazdorzy itd. a liga nic z tym nie robi. Ciekawe czemu liga dawniej zawetowała trade Chrisa Paula do Lakers. Diffrent times.

    (-5)
  19. Array ( )
    Odpowiedz

    Ciekawe kto będzie catch&shoot i po zasłonie będzie dymał ? O Duranta się nie martwię, bardziej jak się dotrą Kyrie i James. Drummond out? Jaram się zamianą LaVert -> Oladipo. Jak nie pyknie Nets to wygrani wymiany i będą mogli namieszać na Wschodzie.

    (5)
  20. Array ( )
    Odpowiedz

    Mam mieszane uczucia z jednej strony mega ciekawość a z drugiej strony bardzo podobał mi sie ten squad z Lavert i Allen , Durant nie przychodzący na gotowca itd . Szkoda że Spencer sie posypał . Moim zdaniem to nie ma prawa sie udać

    (5)
  21. Array ( )
    Odpowiedz

    Rakiety pogrąża się w marazmie a nets nie mają żadnych szans na mistrza w RS mogą sobie poszaleć ale PO ich zdefiniują, ogólnie Brooklyn jest żałosny serio myślą że mają jakiekolwiek szanse na cokolwiek? Hahaha

    (1)
  22. Array ( )
    Odpowiedz

    A czy nieobecnosc Irving to nie wyraz niezadowolenia z decyzji o pzyjsciu Hardena? To Irving przekonywal Duranta do polaczenia sil w Brooklynie i poniekad moze sie uwazac za inicjatora tego projektu a tymczasem pojawienie sie hardena zmniejsza jego role w takim skladzie . Chlop sie czuje wystawiony , harden to zagrozenie dla jego roli w druzynie .

    (6)
  23. Array ( )
    Odpowiedz

    8 pickow to kradzież w biały dzień. Ten “projekt” Nets to pociągnie max dwa lata jak wszyscy zostaną. Rockets bezapelacyjnie wygrani. Mnóstwo wartościowych picków, w dobrych wiatrach 4, spadajace kontrakty Oladipo I Exama I w efekcie miejsce w salary. Szkoda puszczenia Levera, ale jednak Oladipo daje więcej defence czego potrzebują aktualnie Rockets. Następny ewentualny deal przewiduje Oladipo + PJ za TE Haywarda I jakieś dodatki w Celtics.

    (0)
  24. Array ( )
    Max Kolonko Ben Simmons 14 stycznia, 2021 at 01:54
    Odpowiedz

    Jak to jest mozliwe? Steph Curry hits 105 consecutive 3-pointers after Warriors’ practice | SportsCenter zrodlo Ytube

    (0)
  25. Array ( )
    Odpowiedz

    No i znów dupa.lubilem tych polpartyzanckich nets jeszcze od czasów Russella i atkincona. Durant odszedł z gsw i podpisał z brooklynem,(myślę sobie,ok,wybaczam ci ten frajerski manewr z gsw i znów ci byku kibicoje),streetball laverta,afro Allena ,no pazor fajny to miało. I dupa .i po pazurze.frajer Kyrie,frajer harden i kd który chciał już nigdy nie być frajerem ale niestety chyba znowu nim bedzie

    (18)
  26. Array ( )
    Odpowiedz

    Harden w rockets mial juz wszystko. To ze nie wygraki misia to jego wina.

    Nets niczego nie nauczyli sie po transakcji pierca i garnetta. Bedzie tak samo

    Brawo indiana!

    A rockets to szpital teraz.

    (4)
  27. Array ( )
    Odpowiedz

    Admin wyjasnij mi prosze skoro Hou dostalo z Nets taki dobry pakiet lacznie z pickami to dlaczego nie wzieli ich wszystkich do siebie tylko handlowali jeszcze z Indy i Cle? Przeciez Oladipo z LeVerta to bez sensu…

    (-3)
    • Array ( )

      Kwestia budżetów, Oladipo (21 mln) ma wyższy kontrakt niż LeVert. LeVert (16 mln) + Allen (4 mln) + Prince (12 mln) + Kurucs (2 mln) to było finansowo za mało na Hardena (41 mln). Bez innych zaangażowanych zespołów wymiana Rockets – Nets nie byłaby możliwa z powodów formalnych/kasowych.

      (2)
  28. Array ( )
    Odpowiedz

    Słuchajcie, a może wypad KI na impreze ma coś wspólnego z Hardenem. Przykładowo KI wiedział bo się dogadał z Hardenem, wiec trochę z obaw, ze istnieje ryzyko popłynięcia w druga stronę wybył, bo w takiej sytuacji nikt takiego zawodnika nie będzie chciał. Spójrzcie na Salary istnieje olbrzymie ryzyko takiej właśnie sytuacji. Tutaj impreza i dziwna sytuacja po drugiej stronie jestem z największych transferów ostatniego czasu. Zbieg okolicznosci ?!

    (5)
    • Array ( )

      To byłby majstersztyk w wykonaniu menedżerki Nets.
      – Kyrie weź popal kadzidło przed meczem, napisz jakieś głupoty w social media, a potem zniknij na parę spotkan i jedz na urodziny siostry, Ci z Houston pomyślą że Ci od****** i wciśniemy im role playersow z pickami
      – ok
      Problem polega na tym, że dla Nets znacznie lepszym rozwiązaniem byłaby wymiana Irvinga na Hardena i zostawienie trzonu składu. W obecnym układzie, robią ten sam błąd który ich zablokował w poprzednim dziesięcioleciu (!), aż do tego sezonu, gdzie wreszcie stanowili zagrożenie.
      Wiem że Durant, Irving, Harden nie powinno się porównywać do Pierce/KG/Williams, to nie ten kaliber, teraz jest znacznie większy. No, ale biorąc pod uwagę “niestabilnosc psychiczną” tych 3 jegomościów i oddanie pickow na parę lat, to… Bardzo duże ryzyko, znowu poszli na banque.

      (3)
  29. Array ( )
    Odpowiedz

    Nets będzie większa klapa niż Clipers w zeszłym roku będzie żenada. To co zrobili to kpina z drużyny. Żeby wygrać mistrza nie trzeba mieć 3 Jordanów. Wystarczy do jednego Mj Pippen. No ale widzę że obecni menedżerowie to wola ściągać same gwiazdy.

    (5)
  30. Array ( )
    Odpowiedz

    Hmmm… Tak sobie myślę, o tym co się odp…dala w lidze. Czy kontrakty z zawodnikami nie mogą zawierać paragrafów na takie zachowania jak Irvinga? Jak B. wspomniał – Hardenowi nic nie udowodnią, ale Kyrie? W większości standardowych umów o pracę jest zapis „co jeśli” np. nie stawisz się w pracy i nie usprawiedliwisz się. Podczas gdy w grę wchodzi TAKA kasa, może dobitne kary, nie kilkudziesięciu tysiączków (co ktoś myślę trafnie przyrównał do kilku złotych dla nas szaraczków) ale MILIONOWE spowodowałyby, że taki dzban zastanowi się kilka razy przed takim ruchem. To brak szacunku wobec wszystkich – drużyny, jej zarządu i zawodników, reklamodawców, sponsorów (może jakby Nike mu ucięło kasę to też dałoby do myślenia), a co najgorsze fanów. Wyobrażam sobie setki, tysiące, może miliony (?) dzieciaków zapatrzonych w tego typa (bo jest świetnym zawodnikiem) i co wówczas myślą? Jakie otrzymują wzorce od tego głąba… Odpalają kolejny mecz by podziwiać skill, a dostaję info, że z typem nie ma kontaktu bo imprezuje. A biorąc pod uwagę jego wielokrotne, uniesione wywody, pseudointelektualny bełkot – schizofrenik pełną gębą…

    (0)
  31. Array ( )
    Odpowiedz

    Wielkie trójki/czwórki ostatnich 25 lat:
    – Olajuwon, Barkley, Drexler,
    – Jordan, Pippen, Rodman
    – Shaq, Bryant, Malone, Payton
    – Garnett, Pierce, Allen
    – James, Wade, Bosh
    – Curry, Thompson, Durant
    – Durant, Irving, Harden

    Tytułów troche zdobyli… Gdzie nie wyszło to problem był wieku lub niedobrania charakterów. Gdzie zatrybiło to jednak obrona była na dobrym poziomie. Brooklyn obroną raczej nie stoi… W Houston byli już panowie daleko po “prajmie”, w Chicago wiadomo 3 tytuły, Lakers wiekowi Malone i Payton + niesnaski Shaq-Kobe, projekt Boston skończył z 1 tytułem, Miami z dwoma, Warriors podobnie. Popatrzmy na Brooklyn, charakterologicznie pasuje to, ze liderzy nie są normalni. Jeden zakłada fejkowe konta, drugi ucieka do alternatywnego świata a trzeci w playoffach zapełnia swoje portki. Ale gdyby te charaktery jednak się jakimś cudem dogadaly to siła ognia moze zniszczyć kazdego. Szanse na to jednak mizerne. Raczej pieknie ten projekcik pierd…ie na ryj…

    (1)
  32. Array ( )
    Odpowiedz

    A mi się wydaje, że Harden to jest również zabezpieczeniem dla Nets. Nie wiadomo co z Irvingiem, frustracja rośnie, a w końcu to również dla niego przychodził Durant. Wiec i on mógł zacząć się denerwować. A tak wzięli Hardena, który może zastąpić Irvinga póki co, więc Durant będzie zadowolony. Jak wróci Irving to jakoś to poukładają, wszystko przycichnie a potem się go wymieni za jakiś fajny pakiet zadaniowców i będzie git. Tylko warunek jest taki, że Irving musi trochę pograć i inne zespoły muszą nabrać zaufania do niego. Ale to chyba najlepsze co Nets mogliby zrobić.

    (3)
  33. Array ( )
    Odpowiedz

    Ja na miejscu GM i właściciela Houston zesłalbym go bezpośrednio do Clevland lub Detroit, nawet za pakiet ogórków. I jeszcze na dowidzenia zasadziłnym mu solidnego kopniaka w d…. No ale zaraz by było że rasiści bo biją czarnoskórego 😉 Ale Hardenowi wyjątkowo się należy, szkoda że kluby nie mają mozliwości odmowy lub zmniejszenia wypłaty. Przydałony się również w stosunku do Irvinga. Ale mimo wszystko nie wróże sukcesu temu składowi Nets, kto tam będzie grał pod koszem, bronił i zbierał ? Dziwię się Nets że nie wyciągneli z Cavs chociaż McGee pod kosz ?!

    (-2)
  34. Array ( )
    Odpowiedz

    Indiana po raz kolejny pokazuje jak dobrze zarządzać teamem na małym Rynku. Pomijając aspekt czy któryś z New big 3 będzie skłonny na poświęcenia, to tam nie ma głębi składu, przy tym napiętych grafiku smierdzi kontuzja w którymś momencie sezonu

    (1)
  35. Array ( )
    Odpowiedz

    Teraz w tej lidze grają jakieś ci…y. Kiedyś gracze byli bardziej przywiązani do swoich klubów.
    Gwiazdy chciały sobie udowodnić kto jest lepszy na boisku, a teraz wolą się jednoczyć.
    Brakuje mi już tego pazura u zawodników, tej rywalizacji między największymi gwiazdami.
    Dawniej jak gwiazdy były zdrowe to grały, teraz odpuszczają sobie co 3-ci mecz.
    Wiem, wiem, stary jestem, dlatego dla mnie NBA lat 90-tych miała w sobie tę iskrę.
    Obecnie zawodnicy mają lepszy warsztat techniczny, ale brakuje im serca do gry.

    (4)
  36. Array ( )
    Odpowiedz

    Trzech topowych super strzelców w jednym zespole i do tego wszyscy w swoim prime time. Ciężko kibicować takiej drużynie. Tym samym Nets kończą krótka erę super duetów w NBA (LBJ-Davis, Kawhi-George, Harden-Westbrooke, itd.).
    Nie mogę się doczekać żeby zobaczyć jak grają, ale z drugiej strony nie sądzę żeby ta wymiana przysporzyła im wielu fanów.
    Ciężko kibicować drużynie złożonej z tylu gwiazd. Większość drużyn staje się na ich tle z automatu underdogiem, a właśnie takim ekipom kibicuje większość osób.
    Szkoda też że Durant nie będzie miał okazji w końcu udowodnić, że może jako lider poprowadzić drużynę do mistrzostwa. Ludzie zawsze będą pamiętać, że dołączył do drużyny która wygrała 73 mecze, a później do Irvinga i Hardena.

    (-5)
  37. Array ( )
    Odpowiedz

    Największym wygranym tej całej sytuacji jest dla mnie Wall. 🙂 Houston to może być na prawdę ciekawa ekipa (oczywiście obecnie nie na miarę miśka, ale ciekawa do oglądania).

    (1)
  38. Array ( )
    Odpowiedz

    Dla mnie największymi wygranymi sa:
    1. Sam Prestie – coś mi się wydaje że wybory które Rockets muszą oddać OKC są coraz więcej warte.
    2. CC – nie dość że pozbyli się kontraktu Exuma to jeszcze przejeli Allena i Prince za wybór należący do MIL czyli wiadomo że bardzo daleki.
    3. Indiana – wymienili Oladipo któremu kończył się kontrakt i chciałby kupę kasy na Carisa, który nie dość że jest młodszy o 2 lata to jeszcze ma kontrakt na 3 lata.
    Natomiast w ogóle nie jestem w stanie zrozumieć dlaczego Houston, poza pi kami które dostało, nie chciało Carisa, Allena i Prince i zamiast tego woleli handlować dalej i dostać Oladipo, Exuma i wybór MIL z 2022 r. Przecież to jest śmiech na sali.

    (3)
  39. Array ( )
    BringbacktheSonics 14 stycznia, 2021 at 13:42
    Odpowiedz

    F1 w sumie masz rację, Cavs za pick drugiej rundy 2024(czy oddali jednak coś więcej?) dostali dwóch solidnych grajków. Moim zdaniem, każdy coś zyskał, ale kto wie czy BKN nie wyjdą na tym najgorzej, ale to dopiero stwierdzimy, za kilka lat po tym co Netsi ugrają w najbliższych sezonach! Jaki obstawiamy kolejny głośny transfer? Drummond??

    (1)
  40. Array ( )
    Odpowiedz

    Juz widze jak to zadziala:D najciekawsze dla mnie jest to ze wszyscy ciagle poprlniaja ten sam blad. Przepis na sukces to 1 (slownie jeden) franchise player, solidny obwod zlozony 3&D i trener z glowa na karku.

    (2)
    • Array ( )

      Jak w mordę strzelił masz rację!
      2020 – LAL – LBJ+AD
      2019- TOR – Kawhi + AllStar Lowry + 2 wschodzące gwiazdy Fred+Siakam
      2018 – GSW – Curry+KD+Klay+Green
      2017 – GSW – Curry+KD+Klay+Green
      2016 – CAVs – LBJ+Irving+Love

      (6)
  41. Array ( )
    Odpowiedz

    Kogo będą w stanie ściągnąć na ławkę? Podobny ruch miałby sens gdybyśmy byli w trakcie FA i byłaby przestrzeń na załatanie składu zadaniowcami, którzy chcieliby przyjść po miśka (vide LAL). Teraz raczej będzie o to trudno?

    (0)
  42. Array ( )
    Odpowiedz

    Nets zaryzykowali, wymiana high risk => high reward. O Duranta bym się nie martwił, może ma trudny charakter, ale to profesjonalista, nie dogadywał się z kolegami z Warriors, a 2 tytuły wygrał i 2 x MVP finałów dostał. Problemem jest pozostała dwójka. Harden nie potrafił się dogadać ani z CP3, ani z Westbrookiem, mimo, że podobno byli wielkimi przyjaciółmi i sam James chciał, żeby klub ich mu sprowadził, nie zważając na koszty. Irving talent ma ogromny, ale Celtics bez niego grali lepiej i nie wiadomo co mu strzeli do głowy. Biedny Nash, będzie musiał ich rozpieszczać, żeby przypadkiem jeden z drugim się nie obraził. Nie podoba mi się kierunek, w którym zmierza NBA.

    (3)
    • Array ( )

      Już teraz gwiazdeczka Irving porzuca bez słowa “stanowisko” pracy żeby balować 2tygodnie, a Nash tylko się uśmiecha i robi dobrą minę do złej gry.

      (1)
    • Array ( )

      KD bardzo dobrze się dogadywał ze wszystkimi w GSW dopiero w 3 sezonie atmosfera zaczęła się psuć. Media i opinia publiczna w głównej mierze przyczyniły się do popsucia atmosfery.

      (1)
  43. Array ( )
    Odpowiedz

    GREGORY…. Lakers mieli gorzej w latach 2003-2004 bodajze Mieli Kobego Shaga doszedl Malone Payton Glen Rice same all stary!!!! same ikony!!! byl tez jakis czas Denis Rozrabiaka Robak Rodman hehe tam to treba dopiero bylo trzech pilek:))

    (-2)
    • Array ( )

      Trochę Ci się lata pomieszały, Rodman był chwilę w LAL w skróconym sezonie 98-99, jeszcze przed przyjściem Phila Jacksona, a Rice został wymieniony do Knicks po pierwszym tytule w 2000 roku.

      (2)
  44. Array ( )
    Odpowiedz

    Mój ulubiony afro Jarrett Allen w Cleveland Cavaliers. Tragedia – Drummond, McGee i afro w jednym teamie. Mam nadzieje że wymienią chłopa do jakiegoś zespołu z aspiracjami. Tutaj będzie się marnował. Tak się starał, zawsze zaangażowany, może ma jakieś braki, ale bardzo lubię tego chłopaka za chęć go gry. Co do Hardena w Nets to będzie ciekawie. Wg mnie to Nash tego nie ogarnie. Szkoda Duranta. Nie dość, że w teamie jest płaskomózg Irving, który to jak mu się nie chce grać to niech idzie do polityki bo te bzdury go ostatnio tylko interesują. Jak ma mentalność tych kretynów politycznych i złodziei to niech do nich biegnie i przemawia te farmazony na wiecach. Dużo od innych się nie różni. Wpasuje się tam lepiej niż w NBA. Co do Hardena to sam nie wiem co myśleć. jak gość zacznie bronić (w co wątpię bo ławka trenerska jest wg mnie lipa – zero władzy) i zauważy innych kolegów na boisku to może coś z tego będzie bo talent ofensywny to on ma, jeszcze zamiast stripclubów to niech się skupi na własnym rozwojem psychicznym bo zachowuje się jak rozkapryszony gówniarz, którego każdy jedzie w play-offs jak chce. Jak się wzmocni w tych 3 elementach to byłoby ciekawie. Pożyjemy, zobaczymy.

    (1)
  45. Array ( )
    Odpowiedz

    Przypomina mi to jak do nets poszedł garnett i reszta i oddali za to większość pickow i na długie lata popadli w marazm. Ciekawe, jak będzie teraz

    (2)
  46. Array ( )
    Odpowiedz

    Najwieksze stezenie talentu ofensywnego i glupoty w jednej drużynie NBA. Juz tej druzyny szczerze nienawidze a Nets D’Lo uwielbiałem i ogladalem kazdy mecz ktory mogłem

    (3)

Skomentuj Tommy Anuluj pisanie odpowiedzi

Gwiazdy Basketu