fbpx

Lance Stephenson: gracz enigma, Magic Johnson tej kolejki NBA

17

Jeszcze jedna pochwała Lance’a Stephensona a.k.a. Born Ready. Pokażę Wam, bo możecie ominąć, a szkoda. Coraz częściej zdarzają mu się tego rodzaju “przebłyski”, zagrania zarezerwowane dla najwybitniejszych postaci.

Nie chcę przez to powiedzieć, że Lance to postać wybitna, wręcz przeciwnie: w ataku do końca kariery będzie już opierał się na przewadze siły fizycznej aniżeli technice. Na półdystansie lipa. Na skrzydło jest za mały, czasem brakuje mu szybkości, brakuje dynamiki, ale muskuły ma prężne, w głowie coś na kształt Mike’a Tysona, a dłonie większe i szybsze niż zakładał słownik anatomii.

Wszystko, czego ten nowojorski “streetballer” potrzebuje by rozwinąć skrzydła to sukces drużynowy i parę pochwał. Dajcie mu kilka zwycięstw, napiszcie coś miłego w gazecie, a zaskoczy Was umiejętnościami.

Niewielu jest w NBA zawodników, którzy tak panują nad piłką jednorącz. Nawet środkowi tak jej nie chwytają. Ostatnim tak bezczelnym graczem jednej ręki był… Michael Jordan. Kiedy jesteś w stanie wyskoczyć w górę, zasłonić się ramieniem, a drugą dłonią swobodnie kontrolować piłę, masz nie lada przewagę. Go Lance!

Wczoraj przeciwko Wizards zabrakło chłopakowi trzech punktów do trzeciego w tym, jakże młodym przecież, sezonie triple-double. Jego statystyki po szesnastu grach to: 12.9 punktów, 6.6 zbiórek, 5.2 asyst na 46% skuteczności.

czytaj dalej >>

1 2

Ostatnie Wpisy

17 comments

  1. Array ( )
    Odpowiedz

    Jeff Green również widzę, że często używa jednej ręki i swobodnie kontroluje nią piłkę, co widać choćby przy wielu wsadach ;>

    (10)
  2. Array ( )
    Zdjęcie profilowe all3
    Odpowiedz

    maja przewage fizyczna na każdej pozycji… i w sumie nie ma za dużo drużyn, które mogłby im zagrozić (Heat, SAS, Cippers) moim zdaniem te drużyny spotkaja sie w połfinałach Clippers -SAS i Indiana Heat, nie przepadam za Indiana, ale fajnie było by zobaczyć jak poprawiaja wynik Bulls. Na ta chwilę 1 graja w LA z Clipprsami i to będzie cholernie ciakwy mecz

    (4)
  3. Array ( )
    Zdjęcie profilowe Manuel 007
    Odpowiedz

    Jestem bardzo ciekaw jak właśnie przyjdzie im grać kilka meczy pod rząd z dobrymi drużynami, czy jak już w PO wygrać 4 mecze np z Miami.

    (1)
  4. Array ( )
    Zdjęcie profilowe kubson
    Odpowiedz

    Fajnie grają chłopaki, super się to ogląda. Lance blisko kolejnego triple duble, te podania miodzio. Jedynie 8 strat trochę psuje obraz. Ale nie ma co wymagać za wiele. Solidny mecz Marcina, chyba złapał rytm w końcu jakiś.

    (4)
  5. Array ( )
    Zdjęcie profilowe swek
    Odpowiedz

    Ooo od czasu Jordana było jeszcze wielu grajków, którzy bez problemu chwytali tak piłkę np. Tmac, VC, Kobe i pewnie jeszcze wielu innych którzy mi akurat w tej chwili do głowy nie przychodzą. Nie każdy tego tak nagminnie używa i pokazuje z drugiej strony.

    (3)
  6. Array ( [0] => subscriber )
    Zdjęcie profilowe HeatFan
    Odpowiedz

    “(…) w ataku do końca kariery będzie już opierał się na przewadze siły fizycznej aniżeli technice.” WTF?! Gosc ma 23 lata, przed nim cala kariera, moze poprawic technike. Spojrzcie na przyklad na Jasona Kidda. Przez cala kariera slabo rzucal trojki a w ostatnich latach poprawil sie w tym elemencie niesamowicie. W porownaniu z poprzednim sezonem Lance zrobil niesamowity progres, takze w nastepnych moze i poprawi technike. Yo!

    (7)
  7. Array ( [0] => subscriber )
    Zdjęcie profilowe HeatFan
    Odpowiedz

    Btw, Indiana jeszcze z Miami w tym sezonie nie grala, wiec poczekajmy z takimi stwierdzeniami jak “kadra South Beach może w tym momencie co najwyżej połaskotać ich w dzyndzelek.” :D.

    (3)
  8. Array ( [0] => subscriber )
    Zdjęcie profilowe ML
    Odpowiedz

    Może o “łaskotaniu w dzyndzelek” porozmawiamy za trzy tygodnie kiedy bedzie juz po bezposrednich meczach? Nie wiem czy jest sie czym podniecac owszem wygrana piekna ale Wizards bez podstawowego PF i SG ktory jednoczesnie jest druga najwazniejsza postacia w zespole to nie jest specjalne zagrozenie dla zanego klubu z czołówki plus jeszcze Wall rzucajacy 4/14… Chociaz jego skutecznosc to po czesci zasługa swietnej obrony Indiany. Nie zaprzeczam, że w tym momencie Pacers to najlepsza druzyna w NBA ale poczekajmy az zagraja z kims z czołówki na prorokowanie. Teraz czeka ich wyjazdów po zachodzie a pozniej mecze z Heat i jestem pewny, że liczba ich porazek znacznie wzrosnie…

    (0)
  9. Array ( [0] => subscriber )
    Zdjęcie profilowe ML
    Odpowiedz

    I czekam na jakis artykuł o Celtics ktorzy wczoraj rozniesli Cavs i mysle, że maja szanse na playoffy… Albo o tym kto stanie sie po sezonie wolnym agentem. Pozdarwiam!

    (0)

Gwiazdy Basketu