fbpx

Najlepiej zbudowane piątki NBA

43

tops

Może jestem naiwny wierząc, że dorobili się muskulatury na sucho. Jak to możliwe, że oblani potem po meczu ściągają jersey i wyglądają jak greckie posągi? Czy chodzi o geny, wcześnie nabyte, dobre nawyki żywieniowe, a może uzależnienie od siłowni? A może po prostu panowie mają niezwykle silne organy wewnętrzne: żołądek, nerki, wątrobę? Wy mi powiedzcie. Poniżej znajdziecie najlepiej zbudowane piątki NBA. Jeśli o kimś zapomniałem, dajcie znać!

All-NBA Body Building 3rd Team

PG: Derek Fisher

17

SG: Ben Gordon

15

SF: Corey Maggette

cmag

PF: Nate Thurmond

nt

C: Dwight Howard

11

CZYTAJ DALEJ >>

1 2 3

Ostatnie Wpisy

43 comments

  1. Array ( [0] => subscriber )
    Zdjęcie profilowe HeatFan
    Odpowiedz

    Jak smiesz w ogole podjerzewac graczy NBA o jakikolwiek soczek, wszystko zrobione naturalnie na kaszy jaglanes i kurczaku… Buahahahaha 😀

    (69)
  2. Array ( )
    Zdjęcie profilowe Alexio
    Odpowiedz

    Ogólnie najlepiej tu się prezentuje Bledsoe i Thurmond. LBJ wybitnie kiepska fota. Fisher sporo większy od Westbrooka który jest bardziej “athletic” niż”aesthethic”

    (46)
  3. Array ( )
    Odpowiedz

    A macie może jakiś fajny trening na 2 dni w tygodniu między treningami kosza, żeby się nie zajechac i być w stanie jeszcze w weekend mecz zagrać ???

    (-6)
  4. Array ( [0] => subscriber )
    Zdjęcie profilowe HeatFan
    Odpowiedz

    PS. Kogo jeszcze moznaby dodac: Scottie Pippen, Dominique WIlkins, Ron Artest, Alonzo Mourning, Kenneth Farried, Hassan Whiteside, Blake Griffin, bardzo wczesny Shaq. Sporo ich.

    (20)
  5. Array ( )
    Zdjęcie profilowe marcopolcop88
    Odpowiedz

    Kiedyś imponował mi Robinson ,,50″ jego mięśnie naramienne biceps czy triceps przy takim wzroście wyglądały SUPER.
    Zawsze marzyłem o takich ; ) dzis sam mocno cwicze … pozdro

    (20)
  6. Array ( )
    Zdjęcie profilowe all3
    Odpowiedz

    ludziska co Wy macie z tym niekoniecznie uczciwym trenowaniu. Przeciez wygladaja całkiem normalnie jak na ludzie dbajacych o jedzenie i trenujących profesjonalnie na siłowni.
    Co innego kulturyści, którzy z racji specyfiki popadaja w skrajność, a skrajnośc wymaga wspomagaczy, ale…
    przykłąd Dereka Fishera gośc od zawsze lubił siłownię, ale jego muskulatura była budowana na przestrzeni lat i widać to było jak ktoś oglądał w miare regularnie sezony NBA.
    Podam jeszcze jeden przykład siebie ja np nie brałem nic oprócz na wczesnych etapie tradycyjnej kreatyny i jakiegoś tam białka i to w niewielkiej ilości. Wydaje mi sie też, że może to kwestia genetyki, że np jedni jak ja mimo, że szczupły nie mma problemu z mięsniami inni np mój kumpel miał posture takiego Małysza i jemu cięzko było zbudowac mase mięsniową druga sprawa ze jednak duzo mniej cwiczył odemnie i to dużo mniej. Także coś z przesłaniem te zdjęcia to wynik ciężkiej pracy na siłowni, jeśli chcecie tak wyglądac to siłownia wiedza i żywność, oraz odpoczynek.

    (3)
  7. Array ( )
    Odpowiedz

    @all3

    poczytaj sobie o różnych somatotypach jak endo ekto i mezomorfik a będziesz miał odpowiedź czy geny mają znaczenie 🙂 I uwierz mi, to totalny bullshit jakoby sterydy anaboliczne istniały tylko w kulturystyce 🙂 istnieją prawie wszędzie, w wielu dyscyplinach. koks nie powoduje tylko i wyłącznie efektu jak u kulturystów, pamiętaj ze większość soku służy głównie szybszej regeneracji, Armstrong też brał nielegalne środki, a jak Arnold nie wyglądał 😉

    (9)
  8. Array ( )
    Odpowiedz

    @all3

    poczytaj sobie o endo ekto i mezomorfku, to może będziesz wiedział czy geny mają znaczenie i czy każdy bez soku może tak wyglądać 🙂

    (8)
  9. Array ( )
    Zdjęcie profilowe Zeb
    Odpowiedz

    MaciejP – proponuję 1 trening ciężki przysiad ATG 5×5 (tj. pięć serii po pięć powtórzeń), wykroki bądź wstępowania 3×8, push press. 2 trening power clean (rozgrzewkowo bez maksów) 3X8, MC 5×5 bądź RDL 5×5, podciąganie na drążku. Jak sił pozwoli to możesz dodać w 1 brzuch a w 2 pompki na poreczach. Najlepiej siłkę rozpisywać na 3 dni w tygodniu ale przy baskecie jest bardzo ciężko…

    (6)
  10. Array ( )
    Odpowiedz

    Każdy frontcourt z przedstawionych w artykule miałby problem z Barkley i Shaqiem o których nigdy byśmy nie powiedziali najlepiej zbudowani. A właśnie może to oni są najlepiej zbudowani na swoje pozycje? Może to właśnie wielka dupa i kupa tłuszczu pozwala przetrwać morderczą walkę, obijanie, łokcie, tysiące wyskoków i zasłon?

    (15)
  11. Array ( )
    Zdjęcie profilowe all3
    Odpowiedz

    @likemike wiem czytałem ja nie brałem soku i jest mało prawdopodobne bym wziął po prostu jest mi to nie potrzebne. Wszystko zależy kto co chce osiągnać. Moim zdaniem bycie sprawnym jak najdłużej to jest to co bym chciał osiągnć. Mam kumpla, który ma 60 lat i jeździ wyczynowo w kolarstwie mało tego jest na tyle sprawny by grac w każdą dziedzinę sportu od siatkówki, koszykówki po ręczną, a facet ma 60 lat pewnie dla niektórych tu jest dosłownie dziadkiem. Co do tematu to siłownia dieta i ew kreatyna przy ciężkiej pracy spowoduje rezultaty podobne jak maja wyżej wymienieni zawodnicy.

    (2)
  12. Array ( )
    Odpowiedz

    Nie wiem czemu ale jestem przekonany, że z tych wszystkich zawodników to właśnie Karl Malone jest tym najsilniejszym. On nigdy nie był super wyrzeźbiony, tylko po prostu naturalnie wielki + podobno uzależniony od siłowni do tego.

    (5)
  13. Array ( )
    Zdjęcie profilowe pat34
    Odpowiedz

    W pierwszym skladzie ewidentnie nie powinien się znaleźć wade tylko Fisher !! Przeciez te bicki to była masakra, cały czas wyszuszony jak skurczybyk 😀

    (1)
  14. Array ( )
    Odpowiedz

    @all3: tyle tylko, że wszelkiej maści białka dostępne dla sportowców nie są badane i właściwie można w nie wsadzić wszystko, także substancje sterydowe lub sterydopodobne, jak nie wierzysz to pogadaj z lekarzami. Zresztą na zdrowy rozsądek- chyba każdy miał w którymś momencie kumpli zafascynowanych siłownią, którzy po 3 lub więcej razy dziennie wciągali białko, ale nie byli zbyt pilni w ćwiczeniach więc w gruncie rzeczy “puchli” i nabierali masy, a nie mięśni. Gdy przestawali to jeść często wracali do poprzedniego wyglądu, choć czasami zostawał już tylko “tłuszczyk”. Porównaj sobie w takim razie jedzenie ponad normę wysokobiałkowych produktów (jakieś mięso najlepiej) i te białka- dziwne, że ci co jedzą mięso ponad normę aż tak nie puchną.

    (-1)

Gwiazdy Basketu