fbpx

Ruszają reklamy na koszulkach NBA, playoffs czas zacząć!

28

too

Dziś w nocy start playoffs. Liga teoretycznie miała wolne, ale za kulisami praca wre. Sztaby szkoleniowe w pocie czoła przygotowują możliwie najskuteczniejsze warianty zastopowania zamierzeń obozów przeciwnych. Dwa, trzy dedykowane treningi i jazda. Dziś grają: Indiana vs Toronto, Houston vs Golden State, Boston vs Atlanta oraz Dallas vs OKC. Nasze typy przedstawialiśmy wczoraj, łącznie uzbierało się blisko 200 komentarzy. Wow! Nie spodziewałem się.

Dla ekip, które już zakończyły sezon to także ożywiony okres. Trzeba podjąć kluczowe decyzje personalne, ustalić wstępny plan przed nadchodzącym wielkimi krokami draftem, podjąć działania w kwestii zaplecza, obsady: menedżerów, trenerów, kluczowych zawodników. Należy określić kierunek rozwoju, potrzeby etc. Z bieżących newsów mam dla Was to:

#

Timberwolves zapowiedzieli koniec współpracy z tymczasowym coachem Samem Mitchellem, który objął stanowisko po tragicznej śmierci Flipa Sandersa. Na rozmowy zaproszono: Jeffa Van Gundy oraz Toma Thibodeau. Napiszę tyle: podoba mi się kierunek, w którym zmierza ta organizacja. Przy okazji, czy wiedzieliście, że Kevin Garnett jest jedynym człowiekiem na ziemi, który grał przeciwko 72-10 Bulls i 73-9 Warriors? To nie wszystko. Możliwe, że zobaczymy KG w jego 22. sezonie! Ten facet kocha koszykówkę.

#

Dwyane Wade w nieformalnej rozmowie z reporterem potwierdził, nie zobaczymy Chrisa Bosha w playoffs. Jego stan fizyczny na to nie zezwala. Życzymy zdrowia i pozostajemy zaniepokojeni kondycją Krzyśka, który w dalszym ciągu przyjmuje środki rozrzedzające krew. W wieku 32 lat nie są to dobre nowiny. Podobnie jak te, że coachem Lakers w przyszłym sezonie nadal będzie Byron Scott…

#

Władze NBA w porozumieniu z właścicielami klubów zatwierdziły właśnie projekt wprowadzenia reklam na drużynowych uniformach od sezonu 2017/18. No cóż, pieniądz rządzi światem. Pytanie jak bardzo źle będzie to wyglądać. Póki co mówimy o niewielkim kwadraciku (6×6 centymetra) z logo reklamodawcy. Liga zarzeka się ponadto, że w koszulkach przeznaczonych do sprzedaży reklam nie będzie, ale my wiemy swoje. Pewna granica została przekroczona, dalsze ingerencje w wygląd trykotów to kwestia czasu. Tak sądzimy.

Ja rozumiem, że w piłce nożnej jest to samo, ale w piłce nożnej nie przerywa się meczu i nadaje blok reklamowy co 4-5 minut! Trzeba jeszcze nasmarować kasy na klacie i spodenkach zawodników, bo tam utkwione są oczy ludzi. Jak mówię, na razie będzie to kwadracik dla przełamania oporu, ale czy widzieliście jak wygląda obecnie trykot WNBA? Tu także zaczęło się niewinnie, a dziś? Dla Waszej informacji, na zdjęciu zawodniczka drużyny Los Angeles Sparks, nie LA Farmers. Farmers Insurance to sponsor.

la sparks

Technicznie rzecz biorąc, kluby NBA mają więc świeżutką 6×6 cm powierzchnię reklamową do sprzedania. Zakładam, że każdy będzie miał odrębnego sponsora działającego na lokalnym rynku. Jestem ciekaw czy na koszulkach Charlotte ujrzymy logo Jordana, hehe. A w przyszłości szykujcie się na “choinkę”:

1

2

3

CZYTAJ DALEJ >>

1 2

28 comments

  1. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    No cóż mogę rzec… taki facet jak ja który jest “za” postępem etc dziś ma grymas na twarzy. Tak jak byłem “za” by Gsw pobilinrekord Bulls tak czuję duży niesmak widząc reklamy. NBA była wyjątkowa pod tym względem bo nie miała reklam jak w piłce kopanej etc. W dodatku koszulki nie wyglądały jak brudnopis w którym jest nasranych tysiąc myśli. Patrząc na te projekt u góry wygląda to jako tako. Gsw z Cisco jest znośne ale NYK moim zdaniem niekoniecznie. Trochę się martwię co będzie w 2020/21 czy dalej malutki kwadracik czy raczej nawalone na każdą przestrzeń.

    (12)
  2. Array ( )
    Odpowiedz

    Szkoda że nba.com w tym roku wycofała zabawę w Drive To The Finals. A tak bardzo liczyłem że zmienię samochód w te wakacje 😀

    (14)
  3. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    @ds ja oglądam na lshunter . org czasami są streamy na naprawde godnym poziomie. Na poczatku wyłaczysz 10 razy reklame i mozesz oglądać. Nie wiem jak bedzie z playoffami bo jeszcze nie oglądałem

    (0)
  4. Array ( )
    Odpowiedz

    Moze za pare lat to bedziemy swiadkami reklam nawet i na parkietach druzyn, zamiast glownego loga na srodku bedzie logo jakiegos sponsora a logo druzyny gdzies z boku jak tu na koszulkach 😀 kto wie moze nawet i na logach druzyn wcisna jakas mala reklame oby tylko hajs sie zgadzal 😀 niech jeszcze im zrobia reklamy na skarpetach opaskach na banie albo roznego rodzaju opasakach/rekawach na rece albo nogi, wtedy to juz beda zywa reklama 😀 i jeszcze niech wlepia pare reklam na pile bo tam tez jest sporo wolnego miejsca hah

    (3)
  5. Array ( )
    Odpowiedz

    @gregory
    Jesli wykupiles teraz League Passa na weekend za darmo, to musisz przed 18 kwietnia anulowac recznie. Na watch.nba.com w zakladce My Subscriptions bedziesz mogl to anulowac

    (0)
  6. Array ( [0] => contributor )
    PATRON
    Odpowiedz

    Jezusie, na dobry początek PO – reklamy i Byron w LAL… Nie wiem co gorsze :O

    Dajcie spokój ze stream’ami Panowie – League Pass! Aktualnie to nie majątek (ok. 50 zł miesięcznie). Z tego co wiem to można wykupić na jedną drużynę i jest jeszcze taniej. Poza tym – czego nie obejrzysz LIVE, ogarniesz przy porannej kawce. Wszystko w jakości HD (o ile masz względnie szybkie łącze). + możliwość oglądania na smartfonie czy tablecie (przydaje się w korku, na kiblu czy w wannie ;P). Nie potrzebna jest KARTA KREDYTOWA! Wystarczy jakakolwiek z możliwością płacenia w necie (często trzeba zwiększyć limit w ustawieniach karty i tyle!).

    (0)
  7. Array ( )
    Odpowiedz

    Hahahaha te % są zalosne, kazdy zespol ma jakies szanse, wzieli pod uwage 3. Bedzie smiesznie jak Harden sie obudzi i gsw przegra w 1 rundzie….

    (0)
  8. Array ( )
    Odpowiedz

    myslę, że gdyby były dośc mocne restrykcje odnośnie tego miejsca te np 6 cm na 6 cm nie przeszkadzały tak bardzo. Gorzej było by gdyby logo/loga były by tak duże, że wygryzły by logo klubu i tak na prawde o to sie tyczy ta niepewność. Jakieś małe loga firmy np kiedyś Startera czy to nike czy adidasa w ogóle nie przeszkadzaja to i np Kia czy coś o ile będzie małe nie będzie przeszkadzać. Natomiast o kierunek tzw. “choinki” byłby spokojny.

    (2)
  9. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    MV3
    Nie rozumiem co jest śmiesznego w tych “procentach” jak to napisałeś. Fakt ciężko jest to oszacować, ale wydaje mi się, że nie wyszło to najgorzej.

    Jeśli Harden się obudzi, nagle zacznie bronić i jakimś cudem Dubsi odpadną w pierwszej rundzie to zgodnie z prawdopodobieństwem takiego wydarzenia analitycy dają im 5% szans… a pragnę Ci przypomnieć, że to nie jest 0 🙂

    Pozdrawiam i troche optymizmu zyczę:)

    (9)
  10. Array ( )
    Odpowiedz

    Chciałem tylko powiedzieć że gwiazdy basketu to jedyny portal na którym warto czytac komentarze. Dzięki chłopaki 😀

    (13)
  11. Array ( )
    Odpowiedz

    @MV3 możesz mieć rację ja obstawiłem na 4 do 2 dla GSW, ale wiem na pewno, że łatwo GSW mieć nie będą. Oczywiście wygrana GSW powinna nastapić sa drużyną bardziej poukładaną, ale Houston ma atuty, które mogą spowodować spore trudności dla GSW i taka mam nadzieję.
    Prześledziłem tak na szybko te prognozy z przed wczoraj wszystkich użytkowników i dośc spora część ludzi stawia na Portland w rywalizacji z Clipsami co mnie bardzo zaskoczyło. Ja obstawiłem do 0 dla Clipsów chyba jako jedyny.

    (4)
  12. Array ( )
    Odpowiedz

    @all3
    Większość stawia na Portland, bo tu przeważa glos serca, a niekoniecznie rozsądku:) Blazers to jedna z moich ulubionych ekip, jak tu nie kochać zespołu, który miał bić się o pick, a koncowo jest na piątym miejscu na silnym zachodzie. Jeśli Dame i McCollum plus Aminu, który odpala formę na playoffy dobrze sobie poradzą, naprawdę mają spore szanse z LAC.

    (2)
  13. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    “Komórka analiz specjalnych”. Podoba mi się. Czekam na “studentów pracujących na amerykańskiej minimalnej dla ESPN”, bo to moim zdaniem jeszcze bliżej prawdy.

    Boogie ma prawo być wkurzonym, ale sam nie jest bez winy. Myślę, że te spodenki to żadna szczególna podpowiedź szczególnie w kontekście tatuażu. Generalnie ciągle powtarza, żę chce zostać i przywrócić Sacto na mapę NBA. Biorąc pod uwagę jego sytuację kontraktową, każdy normalny zarząd rozpatrzyłby oferty, jeżeli byłoby za słabo, to podjęliby ostatnią próbę zbudowania funkcjonującej ekipy wokół jednego z najbardziej niestabilnych charakterów na parkietach NBA. Jest jeden problem – w Kings nie ma normalnego zarządu. Podobno Cousinsa nie puszczają.

    (0)
  14. Array ( )
    Odpowiedz

    brak reklam na koszulkach amerykańskich sportowców zawsze był czymś wyjątkowym, szkoda, że chcą to zmieniać :/
    fani powinni się skrzyknąć i opierdzielać na wszelkich serwisach społecznościowych każdego, kto chociaż pomyśli o reklamowaniu się na koszulkach 😀 może to by podziałało, jeżeli nie będzie klientów, to nie ma sensu wprowadzać produktu… 😀

    (2)
  15. Array ( )
    Odpowiedz

    @mmmmmmmm

    Podobnie bylo z dlugimi rekawkami jak w pilce noznej. Nie pomoglo zrywanie rekawow przez Lebrona nawet. Marketing to marketing. Ludzie i tak beda kupowac , znajda jakis sposob na zachete na bank:)

    (0)

Skomentuj all3 Anuluj pisanie odpowiedzi

Gwiazdy Basketu