fbpx

Scottie Pippen: “LeBron skopałby tyłek Michaelowi”

52

Wiecie jak to jest, duże koncerny, aby zmotywować swą kadrę kierowniczą lub zdopingować zespół pracowników przed nowym wyzwaniem od czasu do czasu urządzają zamknięte szkolenia, na które zapraszają prelegentów. Są nimi zazwyczaj byli politycy, emerytowani dowódcy wojskowi, himalaiści, utytułowani trenerzy albo sportowcy, innymi słowy: ludzie, którzy w swojej dziedzinie osiągnęli sukces.

Nie inaczej w Microsofcie, który otworzył nową filię w Miami. Na prelekcję zaproszono lokalnego herosa: Alonzo Mourning’a. Oto co ciekawego miał do powiedzenia Zo:

[vsw id=”fpOJr52iLnY” source=”youtube” width=”690″ height=”420″]

Dla tych, którzy “nie mają fonii w komputerach”: Mourning opowiada anegdotę z urodzin Michaela Jordana. Otóż Scottie Pippen, wstawiony bądź nie, miał bezceremonialnie oświadczyć, że LeBron skopałby Jordanowi tyłek. Mourning po chwili zastanowienia, odparł: “wiesz co Scottie, masz rację, przecież LBJ jest mojego rozmiaru, a ja ważę 120 kilo!”

52 comments

  1. Array ( )
    Odpowiedz

    Kobe również bije na glowę Lebronka jeśli idzie o calokształ umiejętności. Zaryzykowałbym nawet tezę, że Melo również…

    (-32)
  2. Array ( )
    Odpowiedz

    Panowie szanujmy sie. Nie ma czasu na staty. Lebron ok zgadzam sie warunki fizyczne, motoryka itp. Ale MJ blsykotliwy rzut, technika nienaganna, gibki, ręce wszędzie jak u pająka siec,nienadzwidzi przegrywac i najważniejsze psychika podczas meczu u niego – to tak jak na solo wyjsc z piecioma gosciami i tak WYGRA!!!

    (16)
  3. Array ( )
    Odpowiedz

    te porownania sa bez sensu .z jednej strony gracz doskonaly ktory nie potrafi przegrywac ,zwinny jak kot z niesamowitym rzutem .doskonaly obronca itd .z drugiej strony taran bez finezji ,gracz ktory przegrywal wygrane finaly ,bo bal sie wziac na siebie ciezar gry .w koncu musial uciec gdzie bedzie mu latwiej .dla mnie zawsze bedzie tchorzem ..

    (10)
  4. Array ( )
    Odpowiedz

    rakupl-bez jaj .nie sugeruj sie jedna akcja ktora ogral jordana i swiat pokazywal to przez najblizsze 5 lat.iverson byl 20 cm nizszy ze znacznie slabszym rzutem

    (11)
  5. Array ( )
    Odpowiedz

    Cięzko to porównać, są to gracze z różnych pozycji, a gabaryty Lebrona dałby mu dużą przewagę :>

    (6)
  6. Array ( )
    Odpowiedz

    @Misiek haha Melo? to ten gosc, który w lidze KOMPLETNIE NIC nie osiagnal przez ostatnie 10 lat? jego najwiekszy sukces to bycie pierwszym strzelcem w lidze

    (-1)
  7. Array ( )
    Odpowiedz

    Tak ostatnio patrzę na te wypowiedzi itp. i łapię się za głowę. Nie jestem znawcą koszykówki, ale chyba bycie najlepszym nie polega na warunkach fizycznych. Jordan rozwaliłby Jamesa, z resztą nie tylko Jordan.

    (5)
  8. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    Jak to Shaq lub Charles kiedys powiedzial James jest wiekszy silniejszy szybszy…a o to chodzi w tej grze:) stawiam na LBJ

    (-2)
  9. Array ( )
    Odpowiedz

    haha .jordan pojechalby lebrona jakby tylko chcial .jordan to typ kilera .to nie jest kulturystyka ,tylko koszykowka a w niej jordan byl sporo ponad kazdym .1na1 nie bylo i nia ma goscia na planecie ktory by go zatrzymal

    (-1)
  10. Array ( )
    Odpowiedz

    To oczywista oczywistosc. MJ narbardziej przeceniony gracz ever. LBJ, Kobe i pewno Durant bez problemu by go ograli.

    Teraz możecie sobie hejtowac.

    (-5)
  11. Array ( )
    Odpowiedz

    Ludzie zaślepieni tym hejtem nie mogą ogarnąć, że w lidzę pojawił się ktoś bardzo mocny, nie kwestionuje lepszy od Jordana czy gorszy, fajnie że możemy patrzeć jak tworzy się legenda:)
    Ile można się o to kłócić, MJ to SG, lebron to wszystko + 120kg wagi .

    (3)
  12. Array ( )
    Odpowiedz

    Kur*a prfanacja… MJ i LeBron? 1on1 james może rozjechałby Jordan’a, ale umiejętności… LeBron tylko i wyłącznie dzięki fizyce…
    Melo JEST LEPSZY TECHNICZNIE od LeBrona… Jeśli skupić się na szczegółach… Praca nóg itp.
    Pewnie zaraz psychofani Miami i LBJ mnie zjadą, ale nie przejmuję się zdaniami takich ludzi 🙂
    Po pierwsze basket ma ŁĄCZYĆ, a NIE DZIELIĆ.
    Wracając do Carmelo… Porównajcie sobie rzut obu panów, grę tyłem do kosza, trójki, umiejętność trafiania z dwoma obrońcami na plecach i trzecim na biodrze… Półdycha… LBJ jest lepszy tylko w penetracji, w pozostałych aspektach jest równo, albo lepszy jest Melo.
    Co do przeglądu pola… Melo potrafi, tylko On nie gra w Miami… Na YouDupie jest filmik z Top 10 Career Anthony’ego, jest tam gdzieś jego no look pass, w środek obrony, prosto pod kosz… Ciekawe jak wyglądałby duet Melo + Wade, i Bosh na trzeciego…

    (9)
  13. Array ( )
    Odpowiedz

    @grzes
    No właśnie… Cały LBJ.
    Jak dla mnie, nie ma co w ogóle porwównywać go do Michael’a…
    1on1, nie wiem jakby było, ale całokształt działalności… MJ jest legendą.
    Dziś, jak zapytasz 10 latka o koszykówkę, to Ci powie: Kobe Bryant, Shaquille O’Neal, nawet Nowitzki jest wymieniany częściej, niż LBJ, z moich doświadczeń 😉

    (8)
  14. Array ( )
    WestCoastNigga 17 maja, 2013 at 22:12
    Odpowiedz

    Autorze artykułu prosiłbym o nie zamieszczanie po raz n-ty tekstu o lbj i mj, bo dla “FANÓW BASKETU” będzie trzeba otworzyć kolejne gimnazjum, pzdr zdrowia. 🙂

    (6)
  15. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    @grześ taran bez finezji? No tym tekstem to mnie powaliłeś. Nie można porównywać tak zawodników bo to bez sensu. Uczepiliście się LeBrona, że tylko fizyka, motoryka i tyle. Ale on na to pracował i sam sobie to wyrobił. MJ to typ bardziej kilera jak ktoś powyżej napisał. Obu charakteryzuje ciężka praca. Jednak Michael miał/ma lepszą psychikę i odporność na stres w sytuacjach podbramkowych, np. the shot. Ale na szczęście koszykówka to nie jeden na jeden tylko 5 na 5 i takie dywagacje i kto lepszy a kto gorszy na podstawie takiej gierki nigdy nie będą miały znaczenia i Bogu dzięki.

    (10)
  16. Array ( )
    WestCoastNigga 17 maja, 2013 at 22:14
    Odpowiedz

    @up
    omg co za gdybanie?!?!
    nie czaisz, że własnie na tym polega fenomen LBJ że przy takim wzroście/masie ma taką kordynację, rzut i przeglą pola?
    ilu znasz gości co mają 2m~ 120 kg wagi, bo ja kilkunastu,
    Ilu z nich ma ruchy lebrona? hehe? Oni nawet piłki dobrze nie potrafią kozłować, chociaż trenują od dziecka.

    (4)
  17. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    @ WestCoastNixxx Nie przesadzaj, o takiej wadze jest chociażby MWP, a nie jest na boisku klockiem. Każdy kto choć trochę śledzi jego karierę wie, że ma jedne z najszybszych łap w lidze;)

    (3)
  18. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    tak jest, nabijajmy bezsensowne komentarze taki jak ten, który właśnie napisałem… na wuj ich wszystkich porównywać?! Nie bawmy się w piłkę nożną.. a z resztą do kogo ja piszę -.-

    (0)
  19. Array ( )
    Odpowiedz

    Jak już chcecie to porównywać to weźcie pod uwagę, że odżywki i inne cuda dają lepsze efekty niż kiedyś. Teraz zaplecze jakim dysponują lekarze i rehabilitanci jest o niebo lepsze. Tak więc w aspekcie przygotowania fizycznego Lebron ma ogromną przewagę. Za to MJ żył w innych czasach wtedy koszykówka się różniła, przykładano większą wagę do wyszkolenia technicznego niż samych warunków fizycznych. Śmieszy mnie, że piszecie co by było gdyby LBJ miał warunki Jordana, wtedy z pewnością jego styl gry byłby inny. Poza tym co by było gdyby Jordan dostał od Lebrona jego szwankującą w końcówkach psychikę ? Z pewnością wtedy żaden z oby panów nie zasługiwałby na miano najlepszego, straciliby część siebie, to na co pracowali i z czym się urodzili.

    (8)
  20. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    A co mi tam, podam kilka faktów.
    1.Jordan NIGDY nie przegrał finałów, LeBron dwa razy.
    2.Bulls w latach 1996-1998 z Jordanem w składzie ANI RAZU nie przegrali trzech meczy z rzędu
    3.Jordan w finałach 1993 miał średnią 41.0 pkt na mecz.
    4.Jordan w finałach 1991 miał średnią 11 asyst na mecz(+31.2 pkt na chorej skuteczności)
    5.Jordan nawet gdyby miał mieć zawiązane oczy nie zagrałby takiej kaszany jak LeBron w finałach 2011(17.8 ppg, hehehehehehe).

    Podsumowując, lubie LeBrona, uważam że nie ma obecnie w lidze lepszego gracza, ale porównywanie go do Jordana uważam za niesmaczne i chore. Zresztą, Olajuwon i Shaq w prime też byli lepsi niż teraz LeBron.

    (12)
  21. Array ( )
    Odpowiedz

    LeBron ma bardziej te porównanie w d… niż banda hejterów na forach. Sam powiedział że nie jest/nie chce być drugim Jordanem bo Jest pierwszym Lebronem. Czy to takie trudne.? A statystyki z lat 90 a teraz to też inna bajka.

    (3)
  22. Array ( )
    Odpowiedz

    @NYK_fan

    Melo nie uczestniczy w tym rankingu, jest poziom niżej od LeBrona. Ma momenty gry wręcz genialnej lecz całokształtem jednak ustępuje. Podania Melo? Powiem tak: może i potrafi ale raczej nie lubi. Średnia asyst jest niższa dlatego, że ten typ zwyczajnie woli rzucać. Nie gadaj głupot, że asysty u LBJ wynikają z otoczenia, bo w Caveliers miał praktycznie taką samą średnią.

    Nie jestem za porównywaniem MJ do LBJ. Inne pozycje i inny styl gry. Jak wyżej zauważyliście również inne warunki fizyczne i czasy. To, że pijany Scottie sobie robi takie dywagacje nie ma żadnego znaczenia. LBJ zweryfikuje dopiero historia za jakieś 10 lat, na dzień dzisiejszy całokształt kariery ma jeszcze uboższy niż MJ, jednak jeszcze przed nim są jeszcze lata gry. Gra 1 na 1 też nie jest weryfikacją koszykarskiego rzemiosła. Np. taki Jamal Crawford/Joe Johnson mistrz w grze 1 na 1. Crossovery, jumpery, szmery, bajery. Mógłby 1 na 1 wygrać z większością zawodników, jednak jest od nich masa lepszych graczy w ujęciu ogólnym.

    (3)
  23. Array ( )
    Odpowiedz

    Jak jesteście tacy cwani to wystawcie LBJ na centra przeciwko Shaqowi, który nie umiał rzucać ani 3, ani z linii, ani z półdystansu, a i tak jestem przekonany, że Shaq byłby lepszy. Naprawdę ludzie, nie ma co porównywać LBJ z MJ ani nikogo innego takiego, to bez sensu. Inne czasy, inne style, inne zagrywki. Porównujcie sobie obecnie grających zawodników z ligi i to najlepiej na tych samych pozycjach, bo wiadomo, unikniecie kontrowersji i będziecie mogli się jakoś podeprzeć konkretnymi faktami.
    A co jak ja powiem, że Steph Curry jest lepszy od LeBrona? A potwierdzę to tym, że ma rekord sypniętych trójek w sezonie, a James nie… itd. […]

    (3)
  24. Array ( )
    Odpowiedz

    Dawać Lebronka z warunkami fizycznymi Bryanta i niech się mierzy czy to z MJ’em czy Kobasem. Już widzę, jak zostaje zjedzony przez nich obu. Bryant by go zjadł w wieku 37 lat, no ale LBJ ma warunku jakie ma i tego nie można mu odbierać, że jest najlepszy, ale tylko dzięki tymże warunkom właśnie.

    Teraz na odwrót, wyobraźcie sobie Kobiego albo MJ’a z takimi warunkami fizycznymi jak Lebron. Robili by miazgę z każdego przez całą karierę…

    (3)
  25. Array ( )
    Odpowiedz

    Ja też nie rozumiem tych wszystkich dywagacji kto lepszy i dlaczego. Można również powiedzieć że najlepszy był Chamberlain bo kto rzucił 100pkt? To samo z 1na1 Allen Iverson czy Kyrie Irving to moim zdaniem najlepsi graczce 1vs1. Moim zdaniem Oldschoole mają Jordana my młodzi mamy LeBrona a za 10 lat inni będą mieli X czy Y. Pozdro :DD

    (7)
  26. Array ( )
    Odpowiedz

    MJ w wieku 34 lat wciąż dominował tą ligą. Kobe w wieku 34 lat dominuje nad większością tej ligi, robi z chlopakami 20-27 letnimi co chce i jak chce. A trzeba zauważyć, że ma warunki jeszcze gorsze niż MJ, jest po prostu fenomenem technicznym, jego etyka pracy to coś niebywałego, swoją pracą doszedł na szczyt. Nie szanować tego i nie przyznać racji, że Kobe to żywa legenda i TOP 5 w historii, jest totalną glupotą wszystkich hejterów.

    (6)
  27. Array ( )
    Odpowiedz

    Chyba, że Scottiemu chodziło o to, że teraz LeBron mógłby mu dać radę, gdy MJ jest na emeryturze od dawna xD

    (7)
  28. Array ( )
    Odpowiedz

    @Misiek

    To może od razu dajmy CP3 warunki Shaq’a. Nie rozumiecie najwyraźniej, że porównania tego typu są bez sensu. Z warunkami fizycznymi ściśle związana jest motoryka, myślicie że dlaczego większość podkoszowych jest tak drewniana? Bo nie mają dobrej motoryki, a jeżeli któremuś już się ten dar trafi to z marszu ma zadatki na supergwiazdę (jeżeli poprze to ciężką pracą nad sobą)

    Podsumowując: jakby babcia miała wąsy to by była dziadkiem.

    (3)
  29. Array ( )
    Odpowiedz

    kilku tu madrze pisze o tym by nie prownywac i zgodze sie z tym, ale jesli mamy juz to robic to moze przez pryzmat tego co osiagneli… np poprzez zdobyte punkty w karierze lub mistrzostwa lub jedno i drugie-to lepsze niz porownywanie parametrow fizycznych bo tego jest za duzo (kto ma jakie łapy, ile wycisnie, czy jak szybko biega) skupmy sie na tych najawazniejszych statystykach tych, o których najwiecej ludzi mowi i kojarzy, na ta chwile MJ jest najlepszy, ale KB24 depcze mu po pietach jesli wyprzedzi Jabbara w punktach to postawie ich na rowni. LJ jest dopiero na polmetku bedzie robił jeszcze magiczne staty i dopiero za 6-7 lat dowiemy sie co znaczy dla Historii ligi

    (3)
  30. Array ( )
    Odpowiedz

    Warunki fizyczne to akurat Jordan tez mial niezle. Szybki, silny, skonczy i te lapy… Nie wiem z czego sie bierze ta dyskredytacja…
    LeBron – jak na goscia o tym wzroscie i wadze to jest piekielne szybki, skoczny skubany i do tego jeszcze zwrotny. Oczywiscie nie w ten sam sposob co gracze mali i chudzi, ale to nie mozliwe… Tamci sa jak lekkie lambo a LeBron to ciezkie subaru z napedem na 4 kola…

    Co sie tyczy ogrywania Kobe’go – przeciez LJ go ogrywal, nie raz i nie dwa razy. Kobe choc grac technicznie wybitny to ograniczony przez swoje nie mniej wybitne ego; i tu jest roznica miedzy Kobe a MJ – MJ-owe ego nie przeszkadzalo w wygrywaniu. Ile razy Bryant trzaskal 30 punktow a lakers przegrywali?

    A porownywanie LJ do MJ jest bez sensu. On raczej przypomina innego MJ, Magica; troche moze Pippena. Gosc ktory nie poswieca calej uwagi rzucaniu, a raczej calej grze, rozgrywaniu, obronie… Melo nigdy nie bedzie na tym poziomie; troche sie staral w tym sezonie ale i tak skonczylo sie na rzucaniu.
    LJ technicznie zly nie jest, po prostu aktualnie korzysta z fizycznosc – w lidzie atletow to akurat jest dobre. Ale technike doskonali co wakacje, wiec spokojnie – jak juz opadnie z sil to zacznie bardziej techniczny byc. Technika to jest cos co sie nabywa treningami i nikt sie nie rodzi od razu mistrzem techniki. Jordan tez wiele lat bazowal na atletyzmie, Kobe tez… Taka juz jest kolej losu ze gracze stopniowo przechodza w tryb techniczny, gdy ubywa sil. Wtedy tez widac kto pracowal, a kto sie obijal – vide Iverson. James akurat trenuje i to ostro, wiec raczej nie jest typem ‘po 30-stce juz nie gwiazda a rezerwa’.

    (4)
  31. Array ( )
    Odpowiedz

    @White koleżanko dobrze mówisz w zasadzie nic nie trzeba dodawać, co do Jordana to mam gdzieś vhs z jego udziałem jak był młody matko boska jaki on był szybki, 30 letni Jordan to juz nie to samo. Podpisuje sie pod tym co napisała White Jordan dominował warunkmi fizycznymi tak jak teraz LJ, był szybszy skoczniejszy dynamiczniejszy od KB24. Jordan pozniej nabrał masy miesniowej i stał sie silniejszy. Teraz to bardzo widać tez w przypadku LJ jak miał 20 lat to przeciezz biegał jak rozgrywajacy z tym ze miał 203 cm, a teraz troche wiecej czasu potrzebuje by sie rozpedzic, mimo ze ciagle szybki juz nie tak zwrotny za to duzo silniejszy w przypadku Wade-a to samo, cos za cos fizyki i czasu nie oszukamy. Czekam na kogoś kto przyjdzie do ligi kto byłby jeszcze szybszy od Iversona to było być coś, uwazam tak bo to najwazniejsza cecha w koszykówce-szybkość!

    (0)
  32. Array ( )
    Odpowiedz

    Jeśli chodzi o koszykarskie umiejętności, a to jest najważniejsze, bo nigdy nie przeminie:

    MJ > Kobe >> Lebron i basta.

    (4)
  33. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    @all3
    Jak czekasz na kogoś kto będzie kiwał wszystkich jak tyczki to moim zdaniem będzie a właściwie już jest Wujaszek Drew ;pp

    (0)
  34. Array ( )
    Odpowiedz

    @Misiek
    Beka z Ciebie, jak chcesz sobie tak łączyć zawodników i gdybać co to by nie było to idz pograj w NBA od 2K. O to własnie chodzi w fenomenach tych graczy, że każdy to czym dysponował najlepiej to to wykorzystywał w najlepszym stopniu. Na siłe jest gadka na temat LeBrona i jego warunków – ma to niech wykorzystuje. To tak jakby Rondo kazalibyście rzucać a nie kreować innych.

    (0)
  35. Array ( )
    Odpowiedz

    Wade’a jakoś nikt się nie czepia z racji tego ze w praktycznie każdym meczu jest o wiele potęzniejszy od swojego rywala i przepycha go jak chce.

    (0)
  36. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    Pfffffffffff , największa głupota jaką kiedykolwiek słyszałem , MJ wgniótł by LBJ w ziemię bez litości…

    (-5)
  37. Array ( )
    Odpowiedz

    Wyjdzie, że jestem bardzo za lebronem, ale obiektywnie…
    @NYK_fan
    Melo jest o wiele gorszy w obronie, James w każdym elemencie obrony jest od niego lepszy, jest szybszy, silniejszy i bardziej atletyczny.
    @CaliforniaKid
    Nie ma sensu gdybać co by było gdyby LBJ miał warunki fizyczne MJa. Ważne jak wykorzystujesz warunki jakie masz, według twojego rozumowania gdyby Iverson był 20cm wyższy to byłby spokojnie najlepszym zawodnikiem ever.

    (2)
  38. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    Każdy po kolei, który napisał, że LeBron jest dobry tylko i wyłącznie dzięki warunkom fizycznym i nie posiada wyszkolenia technicznego chyba nigdy nie grał w koszykówkę, piłkę dotykał, jak go siostra rzucała a kosz kojarzy mu się z miejscem w kuchni pod zlewem.

    (-1)
  39. Array ( )
    Odpowiedz

    Mnie w LeBronie jedynie, choć bardzo wkurza to, że on nie szanuje swojej legendy, swojej reputacji. Nazywany najlepszym, napotężniejszy i najsprawniejszy zawodnik ligi, coraz lepszy technicznie, który jak nie idzie… zaczyna wydziwiać z flopami i kombinowaniem, zamiast wrzucić kolejny bieg (bo nie raz pokazał, że może być na nieosiągalnym dla innych poziomie). Taka jest moja opinia na jego temat – pewnie się ze mną nie zgodzicie, ale oglądajcie uważnie serię z IND. Będzie bardzo fizycznie, więc zacznie się pajacowanie… Istnieje mnóstwo kompilacji i mixów samych flopów James’a – dla mnie to jakoś mało “królewskie”. Tego u MJ’a nie było. W dodatku Jordan mógł mieć trzy okropne kwarty na słabej skuteczności, ale jeśli drużyna przegrywała to w czwartej przechodził w tryb ‘in the zone’ i trafiał i wygrywał. Tego nie ma LBJ (narazie).

    (4)
  40. Array ( )
    Odpowiedz

    wiekszosc komentarzy zapewne wypisują ludzie, którzy Jordana znaja jedynie z YT ;d
    motoryka, fizycznoscia, gra w D LBJ zjada dupą Jordana, nawet gdyby mieli grac kamieniem w bedrock.. w takim pojedynku 1on1 LBJ zajezdziłby Jordana samymi wjazdami niestety ;]

    (0)

Skomentuj kobe Anuluj pisanie odpowiedzi

Gwiazdy Basketu