fbpx

Trwa fenomen Stepha Curry; debiut LaMarcusa Aldridge’a

10

ert

Poniżej telegraficzny skrót wybranych meczów przedsezonowych, które odbyły się dziś w nocy. Jeśli jakimś cudem oglądaliście, zapraszam do komentowania.

Boston Celtics vs Real Madryt 111:96

Pewne bicie ze strony Amerykanów. Miejsce Sergio Llula jest w NBA. Rodriguez też by się załapał. David Lee przypomina jak wielki ma talent ofensywny i jak marnował się zakopany na ławie mistrzów. Avery Bradley rozwinął się jako strzelec trzypunktowy. Sieje zniszczenie z rogów boiska. W dwóch meczach pre-season 7/8 zza łuku.

Memphis Grizzlies vs Maccabi Hajfa 97:84

Na tle izraelskiego rywala Grizzlies egzekwowali znakomicie jak na tę fazę przygotowań, a para Marc Gasol (23 punkty, 6 zbiórek) i Mike Conley to najlepszy pick and roll w branży. Grają ze sobą od października 2008. Znają się jak łyse konie. Ciekawym dodatkiem i potencjalnym zmiennikiem na obu pozycjach podkoszowych będzie atletyczny Brandan Wright. Chłopy muszą powalczyć w tym sezonie!

Toronto Raptors vs Los Angeles Lakers 105:97

Nasi ulubieńcy, czyli ranczo Jeziorany tym razem no co? Znów przegrali, ale ile radości i powodów do filozofowania dostarczyli po drodze. Kobe z wolna łapie rytm (5/11 z gry, 16 punktów) Julius Randle nie ma problemów z kozłowaniem za plecami i od kosza do kosza (17 punktów, 7/10) Lou Williams nie traci czasu na myślenie, mając piłkę w rękach po prostu rzuca (19 punktów, 6/15 z gry). 218 centymetrowy Roy Hibbert zamiast wołać o piłkę na środku sam stoi na obwodzie i dogrywa pod kosz, hehe. Takie rzeczy tylko w LA.

No i tylko ci Raptors, świetna forma szczuplutkiego Kyle’a Lowry (25 punktów 4/6 zza łuku 6 asyst) solidny po obu stronach DeMarre Carroll (18 punktów 6 zbiórek) Cory Joseph dominujący w szeregach drugiego składu.

https://www.youtube.com/watch?v=WLzHid63Ui4

CZYTAJ DALEJ >>

1 2 3

Ostatnie Wpisy

10 comments

  1. Array ( )
    Odpowiedz

    ehehe ale smieszne naprawdę .. laekrs znow przegrali no smieszne eh e ehehe… cavaliers tez drugi raz przegrali eh ehehe ale smieszne kto to wgl pisze ? Julius Randle to jest mega bestia i zobaczycie co on potrafi ! a się smiejecie , idioci

    (-65)
  2. Array ( [0] => subscriber )
    Zdjęcie profilowe Stupak
    Odpowiedz

    Nie no ta akcja co Randle zrobił to mistrzostwo! 😀 Trochę przypomniał mi się Charles Barkley bo on jak się rozpędzał to tylko ewentualnie robił fśśśt za plecami. Tylko, że Barkley się rozpędzał bardziej i wszystkich taranował, a Randle jak to wcześniej go koledzy określili, Lamar Odom 😀

    (8)
  3. Array ( )
    Zdjęcie profilowe all3
    Odpowiedz

    Randle mega talent widziałem go wcześniej przed draftem, ale teraz…. porusza się jak Odom tak jak powiedział KB24. Russell też pokaże swoją wartość. To co mnie cieszy w osobie dwóch debiutantów to to, że są naprawdę skupieni bez wygłupów bez gwiazdorstwa. Specjalnie obudziłem sie w nocy juz 3 raz z rzędu by podpatrzyć co się dzieje w preseason. KB24 gra tak jak nie on, zespołowo mądrze chyba dojrzał do roli mentora na boisku.
    Mudiay znowu dośc nieskutecznie, ale nie ma co się przejmować i weterani w preS grają w kratke (chyba tylko Lowry jest w formie). Co do Mudiay silny nie wyglada na debiutanta, raczej jak Wade. Jak ogarnie ten sezon i nabędzie rutyny będzie gwiazdą już niedługo. W zasadzie w Denver ma wolną rękę pełen komfort gry

    (4)
  4. Array ( [0] => subscriber )
    Zdjęcie profilowe wujekwladek
    Odpowiedz

    Dla podkreslenia to jest preseason —-piatki mieszane czesto wyjsciowi gracze graja po 15-20 min
    ustawienia kombinacje z zagrywkami eksperymenty gonią kolejne .GS wystawialo chlopakow po 20 min a Kings po 30 nie mam pytań wnioski same sie nasuwaja . Philly ? tam jest paka na lata ale martwi mnie straszni jedna rzecz nikt nie jest pewny tam jutra–chore i tak nie powinno byc !. Portland jest mi ich szkoda ale sa plusy i to spor Lillard wejdzie na nowy level , C.J. McCollum juz pod koniec sezonu pokazywał potencjał a Leonarda wreszcie solidnie zaczna wpuszczać będzie z niego pociecha. A co do Denver –sorry ja ich juz nie kumam a najbardziej nie kumam Animala co sie z tym gościem stalo ?! OGÓLNIE ? BOŻE KIEDY SIE JUŻ ZACZNIE TEN SEZON ? :))))

    (2)
  5. Array ( )
    Odpowiedz

    “para Marc Gasol … i Mike Conley to najlepszy pick and roll w branży” – dokładnie! zgadzam się, nareszcie ktoś to docenił

    (7)
  6. Array ( [0] => subscriber )
    Zdjęcie profilowe Shinine555
    Odpowiedz

    😀 a już miałem pytać gdzie ten artykuł. Swoją drogą jak sezon miałby tak wyglądać jak te pierwsze 2 mecze to Boby Portis by chyba grał w wyjsciowym skladzie xd W poprzednim meczu mial zdaje sie 15 zbiorek a dzisiaj dodał do tego 16 i 10pts. Druga miła sprawa to to że jak J.Crawford dałby rade grać okolo tego poziomu regularnie (10pts 6 zbiorek w 12 minut) to świetnie nadalby się na zmiennika dla J.Butlera ( tak btw ktoś się orientuje o co chodzi z Dopiską “III” przy nim na NBA? nigdzie nic nie widziałem przez wakacje o tym :D) Warto też wspomnieć o świetnym Kirku H. 😀 w 18 minut chłop uskładał double triple 3 zbiorki i 3 asysty normalnei niezastąpiony. Oprócz Rose’a i Gasola nie grali też Gibson i Dunleavy ( gwiazda to to nei ejst ale jednak najpewniejsza opcja za 3 chociaż mcDermot tez się rozkręcił)

    (2)
  7. Array ( )
    Odpowiedz

    To naprawdę może być sezon Lowry’ego…jednocześnie okaże się, że był kretynem, bo zamiast być gwiazdą wolał jeść,jeść i jeść

    (1)

Gwiazdy Basketu