fbpx

Zaczęło się, Kobe z Howardem idą na noże, Kupchak odbiera telefony

80

Na Pojezierzu robi się brzydko. Nie tylko na boisku. Kobe Bryant może być nieśmiertelny i do końca kariery wrzucać kosze na 50% skuteczności, ale nie naprawi to sytuacji. Jest mistrzem gry ofensywnej, jednak środowisko jakie stwarza wokół siebie od dawna uniemożliwia Lakers, aby stali się czymś więcej aniżeli sumą indywidualnych talentów. Nie ma przyjaźni w LA. Nie ma pełnego zaufania. Nie ma wyników. W skrytości ducha Pau Gasol musi nienawidzić Kobe.

Moim zdaniem Mr Bryant wciąż jest kluczem do poprawy Lakers. Problem polega na tym, że zadanie, które przed nim stoi przekracza jego możliwości. O co mogliby go poprosić koledzy gdyby znaleźli odwagę? A zatem może anonimowy liścik?

Drogi Kobe. Chcemy byś stał się miły, dobry i ciepły. Aby z Twojej twarzy zniknęły niezadowolenie i dezaprobata. Zostaliśmy koszykarzami nie tylko dla pieniędzy. Każdy z nas ma już pieniądze i dobre życie. Chcemy znów czerpać radość z grania w koszykówkę. Nie zabieraj nam już piłek. Chcemy byś był jednym z nas, nie odseparowywał się mentalnie na poziom wyżej. Choć nigdy tego nie powiedziałeś, czujemy, że uważasz się za kogoś lepszego. Nie ułatwiasz nam zadania. Mike D’Antoni nie stanie przeciwko Tobie. Odpuść, bądź zwykłym 34-latkiem. Pokaż, że też masz uczucia. Nawet Steve już się Ciebie boi. Dla dobra klubu!

`

czytaj dalej >>

1 2

Ostatnie Wpisy

80 comments

  1. Array ( )
    Odpowiedz

    Żadnej kłótni nie było, co potwierdził Kobe, ale pisać coś trzeba…

    Zresztą mecz z Nuggets pokazał, że między Dwightem a Kobem do niczego nie doszło…

    (0)
  2. Array ( [0] => subscriber )
    Zdjęcie profilowe Siara
    Odpowiedz

    Miał być pobity rekord bullsów, miał być finał i mistrzostwo dla nasha, postrach i duma światowej koszykówki! nie wiadomo czy dostanie się do playoffów

    (0)
  3. Array ( [0] => subscriber )
    Zdjęcie profilowe luki29
    Odpowiedz

    ale teraz Kobe może stroić fochy, Lakersi mają asa w rękawie (Howarda) jak chce może nie grać wedle nich (tak mi się wydaje że taką przyjmą rolę) a co do wymiany wymieniłby obu Howarda za Lopeza też (skoro ma młodsze i zdrowsze plecy) a z Kobem poczekałbym aż skończy kontrakt albo wpisał na nieaktywną listę :>

    (0)
  4. Array ( )
    Odpowiedz

    Ten news został już pincet razy zdementowany, ale jednak krzykliwy tytuł podbije trochę ilość odsłon… wprowadzenie do newsa oderwane z czapy i przez to całość o niczym.

    (0)
  5. Array ( [0] => subscriber )
    Zdjęcie profilowe luki29
    Odpowiedz

    dajcie jakiś młodych do LA, za 30 mln Kobasa starczy na dwie młode gwiazdy, zaraz zespół odżyje tak jak to było w zeszłym sezonie gdy Kobe pauzował na początku

    (0)
  6. Array ( [0] => subscriber )
    Zdjęcie profilowe lajcik
    Odpowiedz

    Howard nigdzie nie idzie nie ma uja !, mentalności i poztywnej atmosfery naprawdę z nikłym skutkiem szukać w tym teamie, aż żal patrzeć jak jedna z najbardziej utytułowanych drużyn w NBA dostaje takie baty. Zbliża się połowa sezonu a tu taka lipa przy takim poziomie jaki prezentują Clipersi,Oklahoma,San Antonio czy ktoś wierzy że można ich pokonać w Playoffach dajcie spokój. Serce się kraje kiedy widzę kiedy Bryant rozgrywa swój najlepszy a przy okazji najgorszy dla teamu i być może ostatni sezon dla niego samego. Steve też przyszedł do tej ekipy po coś więcej niż zakończenie kariery po sezonie regularnym, mam nadzieję że się obudzą.
    p.s: Cytat z prośbą układał piszący czy jest to wypowiedz kogoś z ligi ?

    (0)
  7. Array ( [0] => subscriber )
    Zdjęcie profilowe koski
    Odpowiedz

    nie moga wyrzucic kobego ani nic z tych rzeczy poniewaz jako jedyny gracz w nba bodajze ma klauzule, że nie mogą go wytransferować ani nic z tych rzeczy bez jego zgody, tak kiedys czytałem coś

    (0)
  8. Array ( )
    Odpowiedz

    jak ja nie lubie lejkersów. to mnie bardzo cieszy. Na co tam Howard sie pchał? Kobiś wielka gwiazda która uważa sie za MJ, a dzisiaj nic nie gra, rzeźnik Metta. Trener …no wiadomo- nie ułoży tego {xx}. Moze Steve Nash ogarnie? p.s. i tak {xxx}

    (0)
  9. Array ( [0] => subscriber )
    Zdjęcie profilowe lajcik
    Odpowiedz

    Gościu wysyłaj go do Mitcha może wyśle Ci w zamian jakiś bryloczek czy coś hehe, ale każda próba odmiany tej drużyny na lepsze jest dobra ! 😀

    (0)
  10. Array ( )
    Zdjęcie profilowe levias
    Odpowiedz

    Howard w Netsach i mają team kozak. Bajeczka byłaby, Lopez + Humpries za Howarda, potem by LAL jeszcze wytransferowało Gasola i wszyscy zadowoleni.

    (0)
  11. Array ( )
    Odpowiedz

    @koski trafna uwaga, taki zapis w kontrakcie ma jeszcze Nowitzki. Co do reszty “znafcuff” aż szkoad mi klawiatury.

    (0)
  12. Array ( [0] => subscriber )
    Zdjęcie profilowe foxol
    Odpowiedz

    @ex Jak to kobe nic nie gra? Gra jeden z najlepszych sezonów w karierze a Ty mówisz, że nic nie gra, typie, wyjdź z tąd.

    (0)
  13. Array ( [0] => subscriber )
    Zdjęcie profilowe cholewa_pl
    Odpowiedz

    @MVP czy ja wiem lebron już się zabardzo zaprzyjaźnił z Wadem i Boshem więc po co miałby odchodzić z Miami kiedy idą po kolejne mistrzostwo (według mnie)

    (0)
  14. Array ( )
    Odpowiedz

    Stary to tylko czysto hipotetyczne założenie,
    przecież wiadomo,że do tego nigdy nie dojdzie.
    Chodziło mi o to, że Lebron jest 100x bardziej użytecznym zawodnikiem.

    (0)
  15. Array ( [0] => subscriber )
    Zdjęcie profilowe kicaj23
    Odpowiedz

    prosze was…. nikt nigdzie nie przejdzie, zaden Howard zaden Lopez, oby tylko LaL weszli do Playoffs a potem juz wszystko sie moze zdarzyc, doslownie wszystko.

    (0)
  16. Array ( [0] => subscriber )
    Zdjęcie profilowe Teo.
    Odpowiedz

    Coś czuje, że trzeba kupić ten fotel bujany o którym admin wspomniał, zasiąść i czytać plotki o transferach 😉
    Może będzie jeszcze w tym sezonie ciekawie 😉

    Ja bym inny transfer z Brooklynem zrobił, wziąłbym ich ex trenera, za tego z wąsem 😉

    (0)
  17. Array ( )
    Odpowiedz

    I jeszcze to pieprzenie o wymianach z Nets – przecież to niedorzeczne! Co mają oddać Howarda za 2x gorszego centra, który ma kontrakt 60mln dolarów? Jaaaasne.

    (0)
  18. Array ( [0] => subscriber )
    Zdjęcie profilowe Rurek
    Odpowiedz

    Jak dla mnie Kobe nie jest kluczem do poprawy Lakers. Kluczem jest poprawienie tragicznej, obrony, a żeby tego dokonać potrzebne jest zwolnienie D’Antoniego.

    @Danek201 Jak mu tak na tym zależy to czemu opuścił ostatni mecz ostatniego sezonu przeciwko Kings?(gdyby w nim zagrał to wystarczyłoby mu 37 punktów by zostać najlepszym strzelcem)
    @koski O ile się nie myle taką klauzele ma jeszcze Dirk Nowitzki.

    (0)
  19. Array ( [0] => subscriber )
    Zdjęcie profilowe luki29
    Odpowiedz

    na espn napisali że Howard (Torn labrum > Kontuzja ramienia w obrębie stawu ramiennego) i Gasol (concussion > wstrząs mózgu) wypadają z gry, może coś jest na rzeczy? 😉

    znalazłem przez google -> Slownik kontuzyj i urazow, akurat związane z nba 🙂

    (0)
  20. Array ( )
    Odpowiedz

    jednak był fight, są nawet zdjęcia. sam kobe kazał pewnie biednemu Stevowi robić fotki, Mike już w tle leży pobity, Howard już opatrzony, zapewne po pierwszej bombie od Kobasa. Albo po tym, jak trafił go w szczęke, a wiadomo że Kobe to twardziel i ramię uszkodzone
    https://twitter.com/i/#!/kobebryant/media/slideshow?url=pic.twitter.com%2FcZQO5Avf
    Aha, żeby admin znów nie kazał mi się udać na fotel bujany, to jest oczywiście wypowiedź żartobliwa, absolutnie nie odnosząca się do poziomu akrtykułu. Bez spiny.

    (0)
  21. Array ( )
    Zdjęcie profilowe all3
    Odpowiedz

    Howard nie odejdzie 100%! jezeli juz to wymienia Gasola i nie po to by lepiej sie grało tylko z racji, że LAL nie ma ławki, a druga sprawa jest taka:
    -jeżeli drużynie słabo idzie to kogo pierwszego wieszają?? trenera-proste.
    To normalne , że tam jest frustracja przegrywaja a nikt sie nie spodziewał, a juz na pewno nie Kobek wiec wscieka sie na wszystkich, to ze nie podaje to tez ma wpływ. Kobe dobrze zaplanował sobie ten sezon polepszył skutecznosc rzutów by znowu pojśc krok na przód, a tu taka kicha. Cos mi sie wydaje, że niedługo zobaczymy Jaxa na ławce Lakers i mówie to teraz ja za nim szpiedzy ESPN przekupili rodziny zrzadu LAL:D jesli nie w tym to na pewno w drugim-w zwizku z powyższym naturalna rzecza jest to, że Jax nie poprowadzi żdnych Netsów i innych-zobaczycie;)

    (0)
  22. Array ( )
    Zdjęcie profilowe M
    Odpowiedz

    Mnie najbardziej jest szkoda Gasola- widać, że chłopak się stara grać jak najlepiej, ale wciąż nie może sobie przypomnieć formy z czasów mistrzowskich, co jak sądzę ma związek najpierw z Bynumem, a teraz z Howardem (obaj zajmują miejsce pod koszem, przez co brak tam miejsca dla Pau)- uprzedzam ew. odpowiedzi- Bynum dopiero kiedy był zdrowy w poprzednich sezonach zaczął być postacią dominującą, wcześniej częściej można było zobaczyć Gasola z Odomem pod koszem. Pau zatracił gdzieś tę wolę walki i widać strach i niepewność w jego oczach, a szkoda, bo nie ma zbyt wielu tak dobrze wyszkolonych technicznie wysokich graczy. Co do Lakersów to cały czas mam nadzieję, że wreszcie odnajdą rytm, zwłaszcza w obronie.
    P.S.: Więcej Jamisona proszę!

    (0)
  23. Array ( )
    Odpowiedz

    na miejscu howarda uciaklbym od tego egoisty jak najdalej .widac ze ten pajac nie potrafi grac z zespolem.mnie to akurat bardzo cieszy bo od zawsze ich nienawidzilem

    (0)
  24. Array ( [0] => contributor )
    Zdjęcie profilowe Leszczu13
    PATRON
    Odpowiedz

    Moim zdaniem to bylo tak… Najpierw Howard powiedzial w mediach ..

    “we have to play like we like each other. Even if we don’t want to be friends off the court, whatever that may be, when we step in between the lines or we step in the locker room or the gym, we have to respect each other and what we bring to the table. I think you have to have that relationship and that chemistry off the court for it to really blossom on the court.”

    takze dobrej atmosfery tam nie moze byc… a potem zeby nie zaczelo sie gadanie w mediach to zrobili sobie fotke… zobaczycie, ze wszystko sie tam rozejdzie w szwach…

    (0)
  25. Array ( [0] => subscriber )
    Zdjęcie profilowe maciek23br
    Odpowiedz

    być może to nie prawda, ale kto wie. Jeśli naprawdę doszłoby do czegoś (nie mówię tu o jakichś rękoczynach) to chyba nie myślicie że ktoś by to potwierdził, jabky to wygladało? Kupchak – Tak, chciałem potwierdzić bójkę Kobe i Dwighta, wiecie to duzi faceci a więc i dużo testosteronu więc, you know poszturchali się, you know jak się to powtórzy to poślę kogoś do kąta albo walnę mięśniaka…A tak w ogóle to oni niech Howarda nie wkurzają bo on się może wypiąć i nie przedłużyć kontraktu po sezonie a chyba trzeba przyznać że z tego co widać to on nie czuje się tam tam dobrze

    (0)
  26. Array ( [0] => subscriber )
    Zdjęcie profilowe Dodox
    Odpowiedz

    Widzę ostrość w zespole ale wątpię czy Kobe jest taki sam jak D-Will , raczej nie doprowadzi do rozpadu całej drużyny ale mam nadzieję że rzeczywiście staną się jak rodzina 😀

    (0)
  27. Array ( [0] => subscriber )
    Zdjęcie profilowe Teo.
    Odpowiedz

    Póki co to K-MART w LAL, a Johnson-Odom wywalony. Solidny gościu na ławkę, tylko obawiam się żeby nie podzielił losów Jaminsona..

    (0)
  28. Array ( [0] => contributor )
    Zdjęcie profilowe Leszczu13
    PATRON
    Odpowiedz

    @ Luki… mysle, ze chcial delikatnie powiedziec, ze Bryant {xxx} wszystkich na lewo i prawo, szczegolnie jak nie dostaje pilki i nie moze gwiazdorzyc…

    @ dodox… Bryant nie taki jak D-Will… A przez kogo Jackson i Shaq odeszli z LA ?

    (0)
  29. Array ( )
    Odpowiedz

    To się narobiło teraz to już wgl będzie masakra a SZKODA razem mogli stworzyć fajną drużynę . Mam nadzieję że jeszcze się to zmieni . W tym sezonie niesie ich gwiazdorstwo a nie miłość do koszykówki !!!

    (0)
  30. Array ( )
    Odpowiedz

    Srednia ponad 30 punktów już jak rozumiem nic nie znaczy… Kobe nic nie gra… to cała drużyna nic ze sobą jeszcze nie gra bo niby jak ma grać… Nash większość sezonu kontuzja, Howard nie miał jak się przygotować do sezonu – kontuzja, Gasol – niedawno kontuzja, a poza tym ciągle ktoś gada że go sprzedadzą więc w takiej atmosferze nie da się dobrze grać.

    (0)
  31. Array ( )
    Odpowiedz

    Wystarczy chwytliwy artykuł żeby Lemmingi uwierzyły we wszystko co jest napisane. A tak w ogóle to dziennikarze z NY do końca sezonu będą wymyślać bajeczki o transferze DH oraz kłótniach z Kobe.

    (0)
  32. Array ( [0] => subscriber )
    Zdjęcie profilowe Fan D-Rose
    Odpowiedz

    Howard musiał sie z tym liczyć , że trafiając do LAL nie bedzie milo i fajnie tylko Kobe bedzie wymagał od niego zapieprzania na boisku i pełnego profesjonalizmu jeśli Howard nie jest w stanie tego zaakceptować nie powinien wogle do Lakers przechodzić 🙂

    (0)

Gwiazdy Basketu