fbpx

DeMarcus Cousins graczem Golden State Warriors!

176

Nie no ludzie. Obiecywaliśmy Wam fajerwerki podczas NBA free agency, to mamy fajerwerki.

  • PG: Stephen Curry / Shaun Livingston / Quinn Cook
  • SG: Klay Thompson / Andre Iguodala
  • SF: Kevin Durant / Alfonzo McKinnie
  • PF: Draymond Green / Jonas Jerebko
  • C: DeMarcus Cousins / Damian Jones / Kevon Looney / Jordan Bell

To nie żart, ani skład fanatyka Warriors w NBA2k. To rzeczywistość w jakiej przyjdzie nam żyć w przyszłym sezonie. Lakers weszli na kalifornijskie terytorium z LeBronem i idącym za nim zastępem semi-gwiazd, to trzeba było interweniować. Nie od dziś wiadomo, że Dubs jako organizacja wyprzedzają resztę ligi o krok, albo trzy.

Cousins wraca po ciężkiej kontuzji, próżno oczekiwać że będzie tą samą bestią, ale nie oszukujmy się, to wciąż najbardziej utalentowany ofensywnie big man w branży. 120 kilogramów z okładem, rasowy center, nie jakiś podrabianiec. Rzuca za trzy, gra low post, kozłuje od kosza do kosza, wiele widzi, pięknie podaje, jak się zaweźmie zbierze 20+ piłek. Warriors zapłacą mu 5.3 miliona dolarów za jeden sezon. OMG!

176 comments

    • Array ( )

      To tak jak się umówiliśmy, zdepczesz Currego i połamiesz Duranta na treningach, a za rok widzimy się w Lakers.

      (20)
  1. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    Rondo w LA mnie mega cieszy. Poziom boiskowego IQ w Lakersach podniósł się bardzo. Rondo imo świetny mentor dla Lonzo, Rajon to jeden z najlepszych PG + to jeden z najbardziej zadziornych graczy na PO!

    (28)
    • Array ( )

      Lonzo ma niezłe warunki na byciem nowym Rondo.
      PG bez rzutu: 11p/7r/11a/2s na mecz jak dobrze pójdzie.

      (6)
    • Array ( )

      Rondo będzie grał jakieś 12 minut jak LBJ nie ma na boisku najpewniej, więc myślę, że jest ok.
      Ale i tak… gdzie są strzelcy LeBron’a? Dziwne… Wydaje mi się, że przyszły rok to 30/10/6 dla LBJ.
      Po tym co zrobili GSW już i tak ze rok walczy tylko o 5. MVP…

      (0)
  2. Array ( )
    Odpowiedz

    Teraz rywalizacja w tej lidze nie ma juz sensu a w sporcie chyba o to przede wszystkim chodzi.. Warriors psują NBA

    (97)
    • Array ( )

      Warriors nie psują NBA. Jak to mówią prawnicy, “co nie jest zabronione, jest dozwolone”. Warriors zbudowali ekipę w ogromnej mierze w oparciu o Draft, nie o ściąganie supergwiazd (wyjątkiem tylko Durant). Rozsądnie planują wydatki i nie przepłacają. Gracze dogadują się między sobą i schodzą z wysokości zarobków, wiedząc, że pierścienie i wzajemne relacje są najważniejsze (cześć OKC z Hardenem, Ibaką, Russellem i Durantem). Mają fajnego niekonfliktowego trenera, który nie wysuwa się na pierwszy plan. Co w tym dziwnego, że taki Boogie zechciał dołączyć właśnie do nich? Poszedł chłop po rozum do głowy i tyle. Jestem zdania, że sezon 2018/2019 skończył się zanim się jeszcze zaczął. DMC wyzdrowieje, a Dubs po raz kolejny będą mistrzami. Cousins nie będzie najważniejszym graczem, ale to chyba dla niego nieistotne, wpasuje się w system i będzie od podkoszowej walki. Skoro tak marudzimy, że NBA psują hiperkontrakty, to Boogie – przynajmniej na jeden sezon – jest chlubnym od tego wyjątkiem.

      (70)
    • Array ( )

      @Spursfan, może nie psują ligi ale kurde do dnia dzisiejszego bawili mnie Ci wszyscy “a kiedyś to było… teraz Ci zawodnicy bez grama ambicji tylko łatwe pierścienie” ale tak poważnie to po tym niusie mam ochotę odinstalować aplikacje NBA i przestać obserwować wszystkie grupy o tej tematyce. Bo tu jednak mimo wszystko chodzi o rozrywke. Wiem, że za lata nikt nie będzie ich z tego rozliczał w jakim składzie zdobyli mistrzostwo bedzie się liczyć tylko liczba pierścieni na palcach, ale z całym szacunkiem do każdego z tych zawodników takie pierścienie są dla mnie gówno warte. Jako fan NBA jestem załamany i jest mi przykro.

      (18)
    • Array ( )

      a co mają do tego WARRIORS?
      to DURANT, COUSINS i tego typu “idę na łatwiznę, j***ć rywalizację” PSUJĄ NBA

      (6)
    • Array ( [0] => subscriber )

      “Cousins nie będzie najważniejszym graczem, ale to chyba dla niego nieistotne, wpasuje się w system i będzie od podkoszowej walki.” O rly? Pożyjemy zobaczymy ile wytrzyma nie będąc na piedestale. Osobiście mam nadzieję, że ego DMC rozjebie organizację GSW od środka.

      (13)
    • Array ( )

      DeMarcus Cousins kilka lat temu: “FCK GOLDEN STATE!” ..I.. ..I..
      Od dzisiaj mogą się fakać razem 🙂

      (21)
    • Array ( )

      Dlaczego ten co wygrywa ma psu rywalizacje ? Dlaczego Ci co mają im zagrozić a się opierdzielają nie są winni ?

      To wina GSW, że chcą być najlepsi !!!!!
      Powinni się osłabiać aby LeBron miał jakiekolwiek szanse !!!!!!

      (18)
    • Array ( )

      @WeTheOther
      Aha. Czyli rozumiem przekaz…
      Zniechęciłeś się do NBA bo nie jest tak jak sobie życzysz…. Cousins, PG13 i Leonard mieli trafić do Lakers, a się okazało, że Cousins jest w Warriors, PG13 w OKC, a Leonard w SAS.

      Wniosek.
      Transfery może robić tylko LeBron zbierając gwiazdy aby mu wygrali mistrzostwo. Innym już nie wolno się wzmacniać all starami.

      (5)
    • Array ( )

      A ja się bardzo cieszę z takiego obrotu sprawy. Ogromna większość zawodników w tej lidze jest zwyczajnie przepłacona.

      (1)
  3. Array ( [0] => administrator )
    Odpowiedz

    550 osób równocześnie na stronie o 7:35, chyba zacznę wcześniej wstawać 😉

    (186)
    • Array ( )

      A tak z ciekawości. Jaka jest średnia frekwencja ludzi na poszczególnych postach? Jak dużą popularnością cieszycie się i jak to się ma do ilości osób które piszą komentarze?

      (3)
    • Array ( )

      Jakby przeszedł do LAL by być przydupasem LeBrona to pewnie nie byłby upośledzony umysłowo 😀

      Jak ja kocham te podwójne standardy

      (8)
  4. Array ( )
    Odpowiedz

    Kolejny fatalny krok dla ligi. Koszykówka taki piękny sport, a tak traci na widowisku przez to GSW 🙁

    (22)
    • Array ( )

      Wyjaśnij mi wszystkie zasady i zrobię to bez zastanowienia, bo NBA przez najbliższy rok to nie ma sensu oglądać.

      (14)
    • Array ( )

      taa…
      bo LeBron przeszedł do zajebiście napakowanych Lakers 126 zwycięstw w 5 lat xDDDD

      (49)
    • Array ( [0] => subscriber )

      Ziutek, fanboyu GSW, przestań xxx, bo tych sytuacji nie da się porównać w żadnym stopniu i na żadnej płaszczyźnie, a jeżeli tego nie widzisz, to jesteś upośledzony…

      (15)
    • Array ( )

      napisz tutaj nfl przetłumaczone na nba ,że jaki team nfl to bedzie nba i to samo z kilkoma zawodnikami

      (0)
    • Array ( )

      a od kiedy to wyniki historyczne grają?
      LAL otrzymali najlepszego gracza ligi. To niesie za sobą wręcz lawinową falę zainteresowania tym zespołem przez dostępnych wolnych agentów.
      A jak Leonard dołączy do nich również to będziesz również oponował jak przy transferze centra bez jednej nogi do GSW????

      (-4)
    • Array ( )

      Rastarobbie fanboy LeBrona….
      Sam przed chwilą wpychałeś wszystkich all starów do LAL żeby wygrali LeBronowi mistrzostwo ale jak inny zespół pozyskał all stara to ryczysz jak dziecko….

      LeBronowi wolno ale GSW już nie ?

      (0)
  5. Array ( )
    Odpowiedz

    NBA pojebalo. Blokują trade CP3, a na przejście drugiego najlepszego gracza ligi do najlepszej drużyny Duranta i teraz Cousinsa przymykają oko. Chyba nie ma sensu oglądać w tym roku play-off

    (-25)
    • Array ( )

      Kiedy zrozumiecie że wtedy właścicielem Hornets był liga i mogła go zablokować.

      (83)
    • Array ( )

      Teraz tez powinna móc, bo przez najbliższe 4 lata co roku będziemy oglądać jak Warriors wygrywają ligę. Skoro takie rzeczy sa możliwe, to powinni zmienić przepisy.

      (-22)
    • Array ( )

      Ale masz ból dupy. Każda drużyna mogła tak budować sklad to dają maksy Dengom czy starym CP3. Zmieńmy zasady bo drużyna której nie lubię będzie wygrywać. Żenujące bardziej niż zachowanie współczesnych gwiazd.

      A wszytko rozbija się o ustawione finały 2016. Gdyby Silver nie przedłużał serii zawieszając Greena nie byłoby KD i reszty historii

      (21)
    • Array ( )

      @Sprewell ->
      ale nie ma sensu się kłócić z ludźmi. Oni tego nie rozumieją bo nie chcą rozumieć.
      Dla nich dalej liga złamała przepisy wetując transfer Paula.
      Dla nich dalej decyzja o wykluczeniu Greena w finałach 2016 roku była prawidłową decyzją ligi a nie skandalem.
      I dla nich wszystkich przejście LBJ do LAL jest ok, ale już przejście Duranta do GSW jest wypaczeniem rywalizacji.
      A ja się cieszę że DMC usadowił swoje wielkie tłuste d…ko w San Francisco. Było mi ciężko jak zmontował się super team w Miami który bił talentem całą ligę. Teraz od 2017 roku jest mój czas:)
      I należy się to fanom GSW za zmarnowany potencjał zespołu z 1994 roku

      (-5)
    • Array ( )

      Drizzy
      Transfer można było zablokować….
      Ale jak mogą zablokować podpisanie kontraktu ?

      Przejście Cousinsa do GSW to nie żaden transfer ani żadna wymiana. Jak można to porównywać ?

      A dlaczego liga nie zablokowała przejścia leBrona do Lakers ?

      Domagacie się ingerencji ligi w wybranym przez was momencie ale trzeba być konsekwentnym. Albo blokujemy wszystkim podpisywanie umów albo nie.

      (1)
    • Array ( )

      A za rok dodadzą za te 5 mln Butlera albo Whiteside albo Marca Gasola albo Valaciunasa (każdy ma player option czyli moze trafić na rynek) i też będzie pozamiatane. Ewentualnie jakiegos Vucevicia, Tobiasa Harrisa albo Markieffa Morrisa. To też powinno wystarczyć.

      (0)
  6. Array ( )
    Odpowiedz

    Jestem zaskoczony ruchem Warriors. Ciekawe czy Boogie nie zepsuje chemii w drużynie i czy Kerr będzie potrafił do niego dotrzeć. Talentu ma mnóstwo ale zdrowie i głowa to są duże znaki zapytania…

    (17)
  7. Array ( )
    Odpowiedz

    David Stern z tego co pamiętam blokował takie rzeczy jak np. CP3 W Lakers. Ale będzie ciekawie. Liczyłem na DMC w Lakers, ale Rondo tez fajnie. Kiedy ten październik? ??

    (-25)
    • Array ( )

      to już niestety trzeba nazwać po imieniu – GŁUPOTA
      na każdym kroku powtarzane i tłumaczone dlaczego, co i jak – ale nie – “NBA zablokowało”

      (3)
  8. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    Moim zdaniem spowodowane jest to za dużymi zarobkami. Jeżeli gracz jest w stanie zarobić pieniądze, w ciągu sezonu, dwóch , które ustawią go do końca życia to może dołączyć do dream team tylko dla tytułu. Dobrze, że jeszcze Lebron nie zasilił GSW.

    (6)
  9. Array ( )
    Odpowiedz

    Kurde. To jest słabe. Ja rozumiem, ze tytul najwazniejszy, ale gdzie rywalizacja? To chyba najbardziej chamskie pójście na łatwiznę ostatnich lat. DMC traci dzis w moich oczach.
    Davis znow tylko z Holidayem…. a tak chcialem zobaczyć ich razem (two towers) w przyszłym sezonie w PO 🙁
    Nie moge sie doczekac, az ktos wyrwie palme zwycięstwa GSW, ale na to bedziemy musieli jeszcze poczekac

    (11)
    • Array ( )

      Podobno Cousins nie dostał żadnej oferty i sam zadzwonił do Warriors. Jeśli to prawda to hejtujcie pozostałe 29 drużyn.

      (1)
  10. Array ( )
    Odpowiedz

    Teraz znowu hejtowanie Warriors, bo zamiast się rozlecieć, zbroją się jeszcze bardziej. Widać, jak wiele osób boli dupa od ich sukcesów. Zarządcy byliby głupi, gdyby przepuszczali takie okazje do ulepszenia teamu tylko dlatego, że ludzie będą płakać, że są za dobrzy ?

    (44)
    • Array ( )

      Przecież nikt im nie życzy żeby się rozlecieli, nie mów za innych. Chcemy zacietej rywalizacji, a nie 4:0.

      (33)
    • Array ( )

      Z resztą jak ktoś wyżej napisał, to nie chodzi o gsw. To chodzi o zawodników którzy grają za psie pieniądze żeby iść na łatwiznę. Jakby nie patrzeć, gdyby to do PTB nowi FA też poszli na takie ustępstwa, to z łatwością pokonali by gsw (durant i Boogie) a miało by to chodź odrobinę rywalizacji

      (2)
  11. Array ( )
    Odpowiedz

    Wiem, że będzie jazda po DMC, ale proponuję (jak ktoś potrafi) trochę pomyśleć. Cousins jest po ciężkiej kontuzji, sam nie wie jak będzie wyglądał po niej. Nikt mu teraz nie da grubej kasy. Idzie, więc do poukladanego klubu gdzie ma ogromne szanse na mistrzostwo. Teraz bierze grosze (jak to brzmi), a za rok może być mistrzem NBA i z pozycji siły walczyć o maxa. Dobry ruch Goldenów i Cousinsa.

    (61)
    • Array ( )

      Tym ludziom tego nie wytlumaczysz skoro dla nich 90% czasu zajmowania się NBA polega na układaniu składów dla LeBrona i Leonarda. A potem rzeczywistość wali w ryj.

      Btw. Cousins nie jest jakimś super wzmocnieniem biorąc pod uwagę jego kontuzje i charakter

      (0)
    • Array ( )

      “sam nie wie”. Może i nie wie, ale facet miał pianę w ustach, gdy pojawiały się informację o tym, że nie zostanie przedłużony już teraz na maksymalnym kontrakcie (mimo kontuzji). Poza tym… nawet jeśli jest to umowa jednoroczna to właściwie każdy (kto ma możliwość budżetową) dałby gościowi 25M+ za ten sezon. Redick weźmie 13, Ariza 15, a Boogie ledwie 20% swojej wartości. I to chyba boli najbardziej, bo sugeruje… podobne sprawy jak w Dallas z Dirkiem (tylko, że Dirk już nie jest game changerem). Pozdrawiam.

      (5)
    • Array ( )

      @Wujek Bogdan

      Wg mnie z punktu widzenia DMC decyzja niegłupia. Obecnie nikt nie dałby mu takich pieniędzy jakich chciał. Jeżeli jest pewien swoich umiejętności i zdrowia – będzie miał szansę wypromować się w tej drużynie i za rok prawdopodobnie z tytułem mistrzowskim na koncie podpisać wysoki kontrakt z jakąś drużyną, na miarę swoich wielkich aspiracji. Warriors podjęli jednak ryzyko. Jeżeli wypali – będą naprawdę niemal nie do pokonania. Ale jeżeli Kerr ( i koledzy) nie będzie potrafił go “okiełznać” i wkomponować, to może zatruć atmosferę w zespole i go osłabić. Zobaczymy na ile DMC dojrzał i z mega utalentowanego gracza o wielkich umiejętnościach stanie się graczem zdyscyplinowanym i systemowym. Nie wiadomo też jak do końca będzie dysponowany po takiej kontuzji.
      Ciekawe kogo Lakers jeszcze ściągną do składu. Rockets też będą mocni. Na Wschodzie na 100% zmiana warty. To może być ciekawy sezon.

      (2)
  12. Array ( )
    Odpowiedz

    Śmieszni ludzie jesteście:
    – Cousins wraca po kontuzji, żaden klub nie chciał mu dac kasy. Najwięcej proponowała Atlanta – 12 baniek za rok gry. Co miał zrobić, iść tam i stracić pół roku (bo tyle maks zagra) za taki hajs czy wziąć i tak i tak minimum i walczyć o tytuł? Jak miał wziąć mniejszy hajs to miał wybrać Lakers lub Rockets żeby Wam było fajniej?
    – Jeszcze w niedzielę pisaliscie o składach
    Simmons
    Kahwi
    LeBron
    EMBIID
    Capela

    Że Pg13 i Kahwi z LeBronem i DMC – to było super?

    I ze wtedy GSW ma mokro. Jak widać GSW to znów was zrobiło na mokro co niezmiernie mnie cieszy Janusze. Przerzucajcie się na NHL. Dzięki Bogu będzie mniej głupot może w komentarzach.

    (92)
    • Array ( )

      Od pisania głupot ta strona ma Ciebie i innych bandwagonó GSW więc nic się nie zmieni.

      (-7)
    • Array ( )

      Spermwell
      Durniów którzy “kibicowali” Cavs jest jeszcze więcej… Teraz to są “fani” Lakers.

      Może jak LeBron nie wejdzie nawet do PO to zmniejszy się ilość jego lizodupów i zrobi się porządek na GWBA,

      (0)
  13. Array ( )
    Odpowiedz

    Słuchajcie takie pytanie – czy Lenron mógł np. powiedzieć dajcie mi 10 na sezon, po to żeby było więcej kasy? Jeśli tak to widać na czym bardziej mu zależy

    (2)
    • Array ( )

      Dokładnie. A niby dlaczego przeszedł do Lakers? Lepszego rynku zbytu/promocji nie ma w całej NBA. Jakby zależało mu na kasie za grę, to najwięcej mógł dostać od Cavs, ale tam nie został.

      (3)
    • Array ( )

      Jesli ktos jest wart 30mln to powinien grac za te 30mln,Lebron ma grac za 10mln a takie Mozgowy,Andersony itp za 15-20mln.No bez jaj.Lato 2016 troche pojebało ten rynek i brakuje siana dla niektórych

      (0)
  14. Array ( )
    Odpowiedz

    Trzeba sobie zrobić przerwę od NBA na czas dominacji GSW. Rywalizacja o czempionat już rozstrzygnięta. Którą amerykańską ligę zawodową proponujecie jako najciekawszą?

    (0)
  15. Array ( )
    Odpowiedz

    David Stern zablokowałby ten transfer DMC jak kiedyś CP3 do Lakers. Ale fajnie się zapowiada nowy sezon. Oby boston był zdrowy, oby wszyscy byli zdrowi.)

    (-30)
    • Array ( )

      I następny… poczytaj, zrozum i dopiero komentuj
      Ale musi być wam wstyd wypisywać te bzdury a potem dowiedzieć się, że to właśnie BZDURY

      (3)
  16. Array ( )
    Odpowiedz

    Nie piszcie mi w ogóle o blokowaniu przez ligę tego transferu… Czy ten transfer psuje rywalizację w lidze? TAK!!! Czy będzie mniej ciekawie? TAK!! Wiadomo już kto wygra znów mistrza? TAK!!! Ale ludzie.. to jest wolny rynek. Boogie zgodził się na taką płacę, GSW dobrowolnie go namówiło, więc blokowanie tego transferu było by niesprawiedliwe i nieetyczne. To jest kapitalizm i wolność… Jak można oglądać ligę w którą cały czas wtyka palec Silver…

    (7)
    • Array ( )

      Zdajesz sobie w ogóle sprawę że liga choćby się zesrała to nie jest w stanie zablokować tego transferu? Do ku**y nendzy poczytajcie w końcu o okolicznościach i szczegółach nieudanego transferu CP3 do lakers, bo świadomość tego ile osób nie ogarnia tego tematu jest już po prostu śmieszna…

      (26)
    • Array ( )

      Ja dokładnie wiem jak to działa. Chodzi o zdanie innych którzy twierdzą że byłoby to jak najbardziej w porządku. Piszę im że nie mają racji. Wszystko jedno czy faktycznie mieli by taką władzę czy nie.

      (1)
  17. Array ( )
    Odpowiedz

    Lebron, Lance, Rondo, lonzo w szatni i lavar poza szatnią – co Lakers sobie myśleli, że zrobią toksyczną zupę do której Demarcus wskoczy? Tam dzieła dopełnić może już tylko Dwight.

    (31)
  18. Array ( )
    Odpowiedz

    Jak widzę dzbanów płaczacych o sytuację z Durantem czy teraz Cousinsem to tracę te 3% wiary w ludzkość jakie jeszcze mam. Dlaczego liga ma zabraniac wzmacniania się klubom? Czy nie oto chodzi w tym biznesie by być coraz mocniejszym? Chwała GSW, że potrafili sprowadzić takich gości jak Durant czy DMC. Pokazuje to geniusz GM i całej organizacji. Wiem, że dla większości na tej stronie składy powinien ustalać komisarz lub jakaś komisja sprawiedliwości, a nie władze klubów. Gdyby w jakimś zespole było dwóch allstarow to liga przenosiła by jednego z nich do zespołu gdzie takowych nie ma. Byłoby pięknie, równo i sprawiedliwie. Oczywiście zakazane byłoby bronienie tytułu. Zwycięski skład po sezonie byłby rozdzielany po innych drużynach przez komisarza. Albo lepiej: przez głosowanie kibiców. Dojdzie kiedyś do takich sytuacji bo świat głupieje. I zmierza (całe szczęście) do rychłego końca.

    (34)
    • Array ( )

      Dokładnie tak. Mi też się to nie podoba. Rywalizacja może być mniej ciekawa ale tak działa rynek. Każda drużyna jest równa, każda może w ten sam sposób budować skład. Jedyne co ich różni to że w GSW (jak na złość) myślą szybciej i efektywniej XD

      (8)
    • Array ( )

      Kwestia salary cap. Przecież takie LAL chętnie zapłaciłoby teraz maxa Lebronowi, CP3, Capeli, DMC i kto by się tam nawinął. Płaciłoby pewnie też po 30 baniek Doncicowi, Aytonowi i innym młodziakom wchodzącym do ligi. Płaciłoby 300 mln w kontraktach rocznie a i tak byłoby na plusie. Tylko, że zapisy CBA na to nie pozwalają. Jeśli jakiś gracz zgadza się grać poniżej swojej wartości to psuje to ligę w takiej formie jaka jest. Pojawiają się pytania czy ta kasa nie leci pod stołem, albo w zakamuflowanej formie (umowy sponsorskie).

      Teraz trochę pofantazjujmy, przychodzi jakiś dyrektor Nike do zawodnika X i mówi “jesteś świetny, ale nie możesz zdobyć mistrzostwa, twój potencjał marketingowy nie jest w pełni wykorzystywany, zróbmy tak, podpisz umowę na 20 baniek z zespołem Y, który ma największe szanse na mistrza, ale ich nie stać na ciebie, a my ci odpalimy kontrakt reklamowy, który to wyrówna z nawiązką”.

      Już się pojawiają głosy, że Jordan współwłaściciel brandu Air Jordan dający kontrakty sponsorskie koszykarzom Hornets, gdzie ten sam Jordan jest właścicielem klubu jest śliskie.

      (3)
  19. Array ( )
    Odpowiedz

    Jak do Lakers miało iść trio LBJ+PG+KL to niejedna osoba się eskcytowała potencjalna superdrużyną i nikomu nie przeszkadzał fakt, że każdy z w/w trójki zarabiałby +35M/sezon. Tutaj mamy (kolejny!) przykład gościa, który olał kasę (w tym wypadku rezygnacja z co najmniej 20M za najbliższy sezon) aby grać o mistrza i oczywiście hejt 🙂 GSW pokazało jaka jest droga do budowania dynastii – szukanie w drafcie zawodników, którzy spełniają założenia trenera –> dokładanie gwiazd (w tym wypadku jednej) która wpasuje się w system kosztem mniejszej ilości rzutów i niższego kontraktu –> dokoptowanie weteranów (chętnych nie brakuje) i free-agentów gotowych iść na ustępstwa. GSW NIE PODPISUJE 33-latków za 40M/sezon, NIE BUDUJE ZESPOŁU wokół 33-latka, ich gra NIE OPIERA SIĘ na ofensywnym talencie 1 zawodnika, NIE BIERZE PRZEPŁACONYCH kontraktów i co chyba najważniejsze UMIE WYBIERAĆ W DRAFCIE. Jedynie o Bostonie można na tę chwile powiedzieć, że jest równie rozsądnie zarządzany, ma podobne perspektywy i może przyciągnąć ciekawe nazwiska. Droga Lakers, Houston czy OKC nie ma prawa wypalić wobec polityki płacowej NBA, wszyscy graja va banque licząc na misia a GSW i Boston pokazują jak się buduje wielkie drużyny.

    (50)
    • Array ( )

      Ty nic nie rozumiesz. Tu chodzi o to, że liga przez tego typu ruchy staje się przewidywalna i nieatrakcyjna, a Cousins wziął tylko pięć milionów bo nie wiadomo co z niego jeszcze będzie. Inne drużyny też nie dałyby mu wielkich sum. A dla niego angaż w Warriors to szansa na to by zostać jakoś zapamiętanym w razie gdyby nigdy nie wrócił do formy sprzed kontuzji. A przyznajmy, że zdobycie mistrzostwa w takim składzie to jakby grać w nba 2k na poziomie rookie, żaden wyczyn.

      (3)
    • Array ( )

      tylko że ten 33-latek wyglądal w tym sezonie jak młody Bóg,Bez KD nie było by dominacji Warriors w lidze.Pierwszy tytuł też przy odrobinie szczęscia

      (-2)
  20. Array ( )
    Odpowiedz

    [BREAKING] Obrzydził oglądanie sezonu 2018/19 tysiącom osób dzięki jednej prostej metodzie [ZOBACZ JAK]

    (17)
  21. Array ( )
    Odpowiedz

    Apeluję do Adminów, aby ktoś zajął się artykułem, o ile taki jest proszę o odświeżenie, o zablokowaniu trade’u CP3 do lakers, bo to przechodzi ludzkie pojęcie o ilości osób które wciąż żyją w nieświadomości…

    (17)
    • Array ( )

      Coś czuję że zaraz wyskoczy z majtek. Niech Admini pozwolą koledze napisać o tym artykuł. Bardzo chce błysnąć swoją wiedzą, pozwólmy mu na to. Może się uspokoi.

      (-2)
    • Array ( )

      ale bol doopy sie z twoich komenatrzy wylewa. Swoja droga jak mozna kmus zyczyc tak strasznego ? jestes zwykly gnój nie czlowiek skoro zyczysz mu takiej kontuzji , bez odbioru fanboyu calineczki

      (7)
    • Array ( )

      Piszesz o – Cousinie ?…
      Przecież to inwalidów. No i – dziadek już (he-he….). Nikt tego nie widzi – nie napiszę??

      (0)
    • Array ( )

      Na ESPN jest taka prognoza. Ale dodają od razu, że przy podobnej kontuzji Rudy Gay wrócił już po pół roku…

      (0)
    • Array ( )

      Na powrót składa się wiele czynników, DMC jest znacznie większy niż Rudy, jego ciało musi wytrzymywać więcej obciążeń stąd podejrzewam też dłuższy okres rehabilitacji.

      (1)
  22. Array ( )
    Odpowiedz

    Strasznie lamerski, (żeby nie użyć innego słowa kończącego się na ski) ruch Cousinsa. Tak się domagał maxa, tak go wspierał AD a on odwraca się na pięcie , rzuca focha i idzie robić za najniższą krajową wow.. Z drugiej strony to pokazuje problem z kasą w nba. Jak to jest że taki Cousins potrafi pójść za 5 mln(?!) do contendera, a niektórzy tak bardzo walczą o grube miliony porzucając jakąkolwiek rywalizacje? Tani milionerzy…

    (7)
  23. Array ( )
    Odpowiedz

    Pierwszy raz przyklaskuje temu co się dzieje w NBA 🙂 Tak jak Scottie wspomniał – drużyny silą się na to żeby ściągnąć All-Stara do siebie, a GSW pokazuje jak budować drużynę zaczynając od draftu. Kiedyś Pop zapytany jak zbudować takie SAS odpowiedział – “wybrać w drafcie franchise player’a”, a następnie budować wokół niego drużynę. Takim graczem jest Curry, a dzięki rozsądnemu zarządzaniu zespołem i rozwojowi graczy Green i Thompson ekslopodwali talentem. Teraz dokłada się elementy układanki, a każdy z graczy w lidze marzy o podpisaniu minimalnego z GSW, bo to pewny tytuł. Zobaczycie, że za rok pączek Melo będzie się prosił żeby na minimalnym tam trafić i żeby nie podzielić losu Barkleya

    (9)
    • Array ( )

      Wszystko spoko, tylko zapomniałeś, że pączek melo nie ma za grosz ambicji XD
      Nie mylić z ego, bo tym mógłby pół ligi obdzielić…

      (4)
  24. Array ( )
    Odpowiedz

    Sezon pozamiatany, jak dla mnie jedyną rozrywką będzie śledzenie rozwoju młodzieży. Rok temu było wiadomo, że GSW mistrz, a teraz to pewne, że jutro znów będzie dzień. Nie no jestem rozczarowany fest:(

    (2)
  25. Array ( )
    Odpowiedz

    Słabo, pomijam już Boogiego. Kiedyś każdy zespół miał jakiegoś lidera, gwiazdę dla którego warto było być fanem danego zespołu. Teraz sytuacja wygląda tak, że jest jeden 100% kandydat o mistrza. 4 silne zespoły: Boston, Huston, OKC, Philla, 4 z potencjałem: Utah, Lakers, Toronto i Portland oraz 21 drużyn czy w większym czy mniejszym stopniu grzebią się w mule. Wygląda to fatalnie dla ligi, rywalizacji a tym bardziej dla widowiskowości.

    (1)
  26. Array ( )
    Odpowiedz

    Najpierw Boogie teraz Rondo, Anthony Davis musi być nieźle wku…..ny. Oj chyba nie wytrwa za długo w NOLA.

    (4)
  27. Array ( )
    Odpowiedz

    Spokojnie spokojnie..Leonard dojdzie do LAL i nie będzie tak łatwo, mimo wszystko trzeba to GSW jakoś poukładać…zatem Howard – Capela? i Leonard do LAL i szanse się zwiększają oczywiście dalej mistrzowie silniejsi ale będzie bitwa na zachodzie..a jest jeszcze Houston i OKC przecież inne ekipy też mocniejsze..wschód???Boston,……..dalej 76, Kozły, Indiana doszedł Evans..ale to i tak już druga liga w porównaniu z zachodem, reszta???bez komentarza

    (-2)
    • Array ( )

      Kolejna litania pod tytułem wszyscy do LAL 😀 ? Jeszcze wczoraj Cousins też był na tej liście.

      (2)
  28. Array ( )
    Odpowiedz

    Jestem osobiście w głębokim szoku … fakt DMC wraca dopiero albo w grudniu albo w styczniu i nie wiadomo w jakiej formie wróci ale nie można jednak pozbyć się myśli że oglądanie przyszłego sezonu przy założeniu że Cousins fajnie się wkomponuje w Warriors wręcz traci sens . Rywalizacja w pewnym stopniu została zabita no bo 5 all starów w pierwszej piątce? Dajcie spokój… No ale cóż nie zrobili nic co by było niezgodne z ligowymi przepisami

    (0)
  29. Array ( )
    Odpowiedz

    Lebron idzie do Lakers i nagle wszyscy chcą żeby miał 12 all-starów w drużynie bo przecież Łoriorsy nie mogą dłużej wygrywać! Łoriorsy podpisuja Cousinsa: “Jakim prawem ja sie pytam! Oni nie mogą! Gdzie jest komisarz!” xD

    (18)
  30. Array ( )
    Odpowiedz

    Po 12 latach bycia z tą liga pierwszy raz pomyślałem “zacznę oglądać skoki”
    Przecież to tak jakby do Realu doszedł 2 lata temu Neymar i w tym roku jakiś Harry Kane czy coś
    Masakra

    (8)
  31. Array ( )
    Odpowiedz

    ADMIN BARDZO PROSZĘ ARTYKUŁ O TYM, DLACZEGO TRANSFER CP3 DO LAKERS MÓGŁ ZOSTAĆ ZABLOKOWANY PRZEZ STERNA. NAJLEPIEJ ŻEBY WISIAŁ PRZEZ ROK NA GÓRZE STRONY.

    NOSZ KUŹWA NIE MOGĘ!!!

    (11)
    • Array ( )

      Może dlatego, że sprawa z CP3 to był TRANSFER !!!!!!!!
      A nie podpisywanie gracza z FA.

      Dwa lata temu w sprawie KD też była taka gównoburza.

      A dlaczego komisarz nie zablokował podpisania LeBrona przez LAL ??? !!!!

      (1)
    • Array ( )

      Kermit czy wiesz że w przypadku CP3 i jego transferu włascicielem jednego z klubów zamieszanych w ten transfer była akurat w tym momencie liga i jako dobry menadzer nie chciała osłabiac swojego zespołu,bo kto by potem taki słaby klub chciał kupic

      (0)
    • Array ( [0] => contributor )
      PATRON

      wręcz przeciwnie, wskakuje na zupełnie nowy poziom. Dostosuj się albo odejdź. Warriors własnie przekraczają granicę dobrego smaku i stawiają bardzo wysoko poprzeczkę. All-star starting 5??? Tego jeszcze nie było.
      Wyścig zbrojeń w tej chwili stał się: z recepty na sukces tylko fundamentem sukcesu. Na taki skład Warriors musi wydarzyć się coś spektakularnego w grze. Dobór kadry nic tu nie da.

      Czuję wypowiedziany kontrakt Melo i przygarnięcie go przez HOU, LAL.

      (2)
  32. Array ( )
    Obiektywny Kibic 3 lipca, 2018 at 09:49
    Odpowiedz

    Możecie pisać co chcecie na temat budowania zespołu GSW w oparciu o draft i rozsądne gospodarowanie budżetem. O tym, że Durant to profesjonalista, że sę zgodził grać za 10 mln poniżej swojej wartości, podobnie jak zresztą Thompson i Green. Przyjście Cousinsa do GSW za te pieniądze to żart. Moim zdaniem idea solary cap, która miała dawać wszystkim równość została dosłownie zgwałcona. W normalnym przypadku, żaden zespół nie powinien posiadać w swoim składzie j nawet 3/5 składu GSW. Zapowiada się najbardziej przewidywalny sezon w nowożytnej erze NBA.
    Pozdrawiam wszystkich czytelników portalu 🙂

    (12)
    • Array ( )

      Zgadzam się w 100%, ludzie którzy piszą że lebron tez mógł przecież zejść z kasy aby walczyć o tytuły, lecz nasuwa się pytanie co jest dla kogo najważniejsze. Czy wy byście zrezygnowali z kasy dla pierścionka? lebron co by nie zrobił i tak zostanie zapamiętany jako jeden z najlepszy koszykarzy w historii, a o goldenach za pare lat wszyscy zapomną, no chyba ze jakimś cudem będą wygrywać jeszcze 5 lat z rzędu.

      (-4)
  33. Array ( )
    Odpowiedz

    A ja tam czekam na serie playoff gdzie GSW trafią już na jakąś konkretniejszą drużynę, (wiadomo, że prawdopodobnie 1 runda będzie formalnością) gdzie w pełnym, zdrowym składzie przegraliby w game 7. Nie mówię to z pozycji hejtu, tylko z pozycji walki Dawida z Goliatem,gdzie wszyscy (oprócz fanów GSW) będą kibicować temu Dawidowi 🙂

    (6)
    • Array ( )

      Są jeszcze ludzie, którzy nie będąc fanami GSW kibicują im ze względu na świetnie prowadzoną drużynę i organizację

      (5)
    • Array ( )

      Jak grał Jordan to byłem zawsze przeciwko czyli za słabszym. Przestałem oglądać NBA w 2000 roku. Wróciłem w 2014 i zacząłem kibicować Golden State bo lubię rzuty za 3. Dlaczego nie mogę kibicować komu chcę bo ktoś ma takie widzi mi się. Jest demokracja ludzie. Skończcie z tym hejtem. GSW jesteśmy najlepsi.

      (0)
  34. Array ( )
    Odpowiedz

    Zrozumcie w końcu tępi ludzie, że liga zawetowała TRANSFER CP3 do Lakers bo była WŁAŚCICIELEM Charlotte, nie dlatego zaś żeby nie tworzyć superteamu, ale żeby nie było zarzutów, że specjalnie osłabiają inny. Teraz, dlaczego liga miałaby zawetować PODPISANIE Z WOLNEJ AGENTURY, gdzie zawodnik może podpisać z kim chce i za ile chce? Jakie ma do tego prawo? ŻADNEGO. To jest wybór DC i tylko jego. Nie jestem fanem GWS, ale pogòdźcie się z tym. Ps. Tyle razy słyszałem ze czemu oni mniej nie chcą wziąć i stworzyć dobrej drużyny, a jak jeden tak zrobił to wszystkich dupy bolą. Żal

    (4)
    • Array ( )

      …bo postępek Cousina jest niski, wyrachowany, odpychajacy.
      A teraz: GO LAL.

      (0)
  35. Array ( )
    Odpowiedz

    Smiech mnie ogarnal niewaski…
    Tak sie kolejny raz chlopcy z GSW posrali po ostatnich PO, gdzie lomot o maly wlos nie dostali, i tylko nieszczescie Rakiet sprawilo, ze obronili tytul. Teraz szybciutko sie zbroja bo panika w oczach wieksza nastala, gdzie jeszcze do faktu Houston, presja wizji odbudowy blasku jeziorowcow z Bronkiem na czele doszla.
    W sumie nikt im tego nie broni, ale kuriozalne jest pitolenie o sile draftowej budowy GSW, ile obecnego skladu to draft, a ile zaciezna armia, ktora ciagnie ten woz.
    Pokazali nie raz nie dwa ile Ci wydraftowani sa warci w PO, kompletnie nic sami by nie zrobili…
    Ja w przeciwienstwie do wielu bede ogladal ten obwozny cyrk Silvera, tak jak ogladam NBA od bodaj 30 lat z okladem, po prostu mnie juz moze ekscytujaco.
    Nic mnie juz nie zaskoczy, ani nie smiesza ani zloszcza mnie takie ruchy jak ten DMC.
    Po prostu pierscien jakos malo wazy w takich okolicznosciach.
    Spokojnie czekam, az moje ukochane Phoenix wstanie z popiolow i bedzie godnym rywalem dla tej grupy gwiazdeczek jaka zacumowala przy zlotym moscie…

    (-8)
  36. Array ( )
    Odpowiedz

    Logika stojąca za motywacją DMC strzelam, że była mniej więcej taka: “Zagram przez rok, zdobędę mistrza, nie będzie mnie już nikt cisnął (jak to robią z Melo, AD i CP3, PG, Westbrookiem i innymi all starami bez mistrzostwa), że gwiazda a pierścienia nie ma i za rok sobie podpiszę maxa z innym teamem (może LAC, wciąż ciepła Kalifornia)”.

    O ile rozumiem takie podejście o tyle nie po to powstał system salary cap, gdzie drużyny nie mogą podpisać kogo chcą i za ile chcą, żeby teraz gwiazdy sobie robiły tanie roczne wakacje zakończone mistrzem…

    (2)
    • Array ( )

      kres tworzenia super teamów położyłoby wprowadzenie zasady TWARDEGO salary cap. Tylko że na takie coś nie chcą iść… sami zawodnicy. Więc jeżeli zawodnikom nie przeszkadza tworzenie super teamów to dlaczego ma nam to przeszkadzać? 97% z nich najwyraźniej lubi przegrywać i wyżej sobie cenią 2mln $ na koncie więcej niż grę o mistrzostwo.

      (1)
  37. Array ( )
    Odpowiedz

    Pojawiły się przecieki, ze podobno nikt do DMC nie zadzwonił, zaden klub. Podobno sam w takiej sytuacji wykonał telefon do GSW, czy znajdzie się dla niego miejsce w drużynie. Byli w szoku, ze weźmie tylko 5 mln. Nie widzę powodów dla Hejtow na Cousinsa czy GSW, raczej na GM pozostałych drużyn, które straciły taka okazje.

    (19)
  38. Array ( )
    Odpowiedz

    Wierzę w Boston w tym sezonie, że GSW w końcu spłonie. I rozpalą w sercach zielone płomienie, i założą w końcu zielone pierścienie!

    (3)
  39. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    Wierzę w Boston w tym sezonie, że chwała GSW w końcu spłonie. Kończyna w sercach rozpali płomienie, i zabłysną w końcu zielone pierścienie!

    (0)
  40. Array ( [0] => contributor )
    PATRON
    Odpowiedz

    no robi się ciekawie.

    aktualna forma playoffs przestaje mieć sens. (nie wspominam już o starej formie all star game). Od przyszłego sezonu liga powinna rozważyć playoffs bez podziału na konferencję.

    Zachód poza topowymi drużynami zyskują:
    -mocniejszych Suns
    -mocniejszych Dallas
    -mocniejszych Lakers
    Oraz co najważniejsze nie widzę tam ekip gotowych do tankowania. Jeśli Clippers nie zdecydują się tankować to na zachodzie będziemy mieli prawdziwą grę o tron.

    Loty na zachodzie obniżą tylko Pelicans i Clippers,

    Na wschodzie tymczasem nie widzę żadnych istotnych wzmocnień. Jedynym wzmocnieniem każdej drużyny jest fakt, że Lebron przeniósł się na zachód.

    Ostudziłbym was przed krytykowaniem Boogiego. Nie wiemy na czym stoi. Warriors zapewne skusili go ogromną szansą na zdobycie mistrzostwa, ale także mniejszym oczekiwaniem od niego względem innego teamu. W GSW Boogie będzie celował z formą na playoffs. Będzie miał więcej czasu na dojście do formy po kontuzji. Zawodnik z talentem i ambicjami otrzymał warunki w których nie straci wartości i zyska odciążenie, a to w aktualnym etapie powrotu do formy może być ponad kasę. Rose po kontuzji już nigdy nie wskoczył w “stare buty”. Boogie bardzo przytomnie ocenił swoją pozycję. Wydaje mi się, że dokonał bardzo dobrego wyboru.

    (9)
    • Array ( )

      @G8
      Suns, Kings i Clippers to nie są drużyny na PO, nie ma opcji. Spurs bez Leonarda także. Nie doceniasz też Pelicans, którzy mają gracza z TOP5 ligi. Z resztą się zgadzam. Ogólnie Zachód jest mocarny, a Wschód po stracie LeBrona wygląda jak Birma przy Luksemburgu. Może zaskoczą Bucks? Na pewno w górę pójdzie Indiana (zakontraktowali T.Evansa, imho świetny deal). Tak czy siak Boston jest mega faworytem. A teraz do meritum – zapowiada się rewelacyjny sezon, tak rewelacyjny ale zasadniczy. Pozyskaniem Cousinsa GSW zamknęli grę już przed sezonem. Ten deal zrobił na mnie większe wrażenie niż LBJ w Lakers. Po prostu wow.

      (5)
    • Array ( [0] => contributor )
      PATRON

      no oczywiście masz rację na każdego wygranego przypada przegrany. Awansuje tylko 8 drużyn. Chodziło mi jednak o to że drużyny, które szorowały dno tabeli w nadziei na draft w tym sezonie będą walczyć o zwycięstwo. Po all star game było widać jak ładnie zespoły podkładają się pod przegrane. W tym sezonie na zachodzi już tak nie będzie.

      (0)
    • Array ( )

      Jeśli się nie mylę to zmieniają się zasady odnośnie draftu by zniwelować tankowanie. I oby tak było, bo jest to ta obrzydliwa strona tego sportu. Tylko, że analogicznie w piłce za podkładanie się są kary i zawieszenia. W koszykówce to świetni młodzi gracze hehe

      (2)
  41. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    Nie rozumiem skali oburzenia, do GSW dolączył jeden zawodnik, który najprawdopodobniej zagra dopiero od stycznia I jeszcze zgodził się na zmniejszenie kwoty kontraktu. GSW dużo się nie zmieni jeżeli chodzi o grę, wiadomo DMC to all star I solidny center, ale każdy przeżywa jakby moc drużyny dzięki temu wzrosła o 200%. Mamy teraz NADAL silne GSW, mocny HOU, który ma coś do udowodnienia, OKC mam wrażenie będzie się zbroiło na ten sezon, Dallas wygląda naprawdę nieźle, LA zamierza atakować PO – Po drugiej stronie mam Boston, który pewnie dojdzie do finału, Philly, która nie spocznie moim zdaniem na laurach I też pocisnie dobry sezon.. naprawdę uważacie, że liga jest taka jednostrona? Każdy zapomniał jakie emocjonujące PO mieliśmy w tym roku?

    (2)
  42. Array ( )
    Odpowiedz

    Śmieszne jest to narzekanie na dominacje GSW, patrząc przez pryzmat NBA Jordana i Bulls, tam też była dominacja i nikt nie narzekał 😉

    (1)
    • Array ( )

      Nie chodzi o dominacje GSW czy dominacje Bulls…

      Lizodupom LeBrona chodzi o to, że nie będzie dominacji LeBrona…. Bo gdyby LeBron dominował ligę to nei byłoby tematu.

      (4)
  43. Array ( )
    Odpowiedz

    Scotie latwo sie mowi jak w drafcie wyciagasz Grenna Curego i Thopsona wiec pozniej mozna domoptowywac sobie powoli kogo si3 chce kiedyw Barcelona od sez 2009/10grala niektore mecze samymi wychowankami!!!a jest ich 11!!!!na boisku mieli najlepsza szkolke na ziemi…. dokoptowali Henrego i lali wszystkich jak sie dalo….. tonpowolny proces Dubsa sie udalo ale i to sie skonczy za rok Kazdy bedzie chial wiecej siana….. ps ludzia niedogodzisz wezmie siano zle niewezmie siana zle ….i tak w kolko skoro Cousins moze zagrabod Stycznia to kto go mial wziac??Gsw zaryzykowalo Pachulia tez gra srednio 5 min na mecz to i Cousins moze zagrac 5min uda sie czy nienuda za 5 mln mogli zaryzykowac…smiesza mnie te komentarze nie bede ogladac juz Nba beeee po co ta gadanie jak i tak bedziecie zapatrzeni w ten ekran jeszce bardziej jak w poprzednim sez:) jedno kest pewne grono wrogow Gsw zdecydowanie sie powiekszy;)) a wiem mowie to po raz ktorys czy bedzien

    (-3)
    • Array ( )

      W jednym masz racje: grono się powiększyła.
      Ale nie wrogów- zniesmaczonych chamskim stylem Goldensow, tzw. “caloksztalt”.

      (0)
  44. Array ( )
    Odpowiedz

    To jest sport nadal wszystko się może zdarzyć. Wystarczy ze komus przydazy sie kontuzja i uklad sil od razu sie zmienia. Rok temu tez pisaliscie ze to nie ma sensu ze gsw mistrzem a zobaczcie jak malo zabraklo Rockets. Gdyby nie kontuzja Cp3 to naprawdę mogli ich pokonać… Ale skupmy sie na tym co jest teraz… Dawać J Crossovera do Warriors jak bylo obiecane:D ps. Co za fart ze Boogiego podpisali a nie Howarda. Dziękuję!! 🙂

    (2)
  45. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    Oddac Javela za DMC , mistrzowskie posunięcie. No ktoś kto się spodziewał że GSW będzie patrzeć jak i za miedzą rośnie rywal i nic nie zarobią to musi nie rozumieć tego sportu. GSW idą po 3peat albo i więcej. Fajnie jest coś takiego oglądać. Organizacja zarządzana po profesorsku, ” wychodowanie “3 All Stars i pozyskanie 2.
    O ogarnięcie Cousinsa bym się nie martwił. W końcu, ma trenera który jest autorytetem ( kilka pierścieni ma ) no i pozostała grupa to zawodowcy. Oby tylko wrócił do dyspozycji .

    (1)
  46. Array ( )
    Odpowiedz

    W sporcie chodzi o rywalizację co to za przyjemność tak wygrywać ? GSW budowali drużynę z draftu ? Może na początku dało im to jedno mistrzostwo a później musieli sprowadzić sprzedawczyka Duranta ( w moich oczach Durant od tamtej pory gdy wygrywając 3-1 i przegrywając 4-3 z Golden w półfinale poszedł właśnie tam stracił szacunek . Sprzedał się i tyle , zero lojalności . Na miejscu Westbrooka miał bym go za … ) teraz już maja wszytko jeszcze Cousins 🙂 super skład , ale gdyby był z draftu to nadal mieli by jedno mistrzostwo . Nie szanuje tej drużyny , ale to moje zdanie 😉 Poczuli się już zagrożeni bo Houston prawie z nimi wygrało , w tym duża zasługa ze nie było CP3 to trzeba było dopełnić starter All-Star 🙂 brawo dla nich kupili mistrzostwo , a NBA traci sens przez takie coś . GOLDEN TO TAKIE PSG W NBA

    (-6)
    • Array ( )

      Rozumiem, ze kibicujesz LAL i Lebronowi ? To wiele wyjaśnia. W końcu LAL wszystkich wyciągneli w drafcie, a Lebron nie poszedł do LAL bo przegrał 0-4 w ostatnim sezonie i nie próbuje zrobić super teamu dzięki miejscu w LAL salary cup. Proszę przestań już pisać takie bzdury. Jasne – podpisali 2 all starów, ale 3 wyciagneli z draftu. Pokaż mi druga taką drużynę.

      (0)
  47. Array ( )
    Odpowiedz

    To Lakers muszo teraz zwerbowac sklad Looney Tunes, bo Monstars juz mamy w lidze ^^
    Czekam az do GSW przejdzie Bill Russell, MJ i reprezentacja ksiezyca – bedzie sie dzialo

    (0)
  48. Array ( )
    Odpowiedz

    @Postro: dobrze napisane, a i ten jeden tytul mieliby tylko dlatego, ze im przez cale PO sie przeciwnicy wykontuzjowywali…
    Zaraz tez dostaniesz lawine bury od bandwagonu, i sezonowcow. Wiedz tez, ze nie jestes sam w tym jak postrzegasz ten caly cyrk w GSW…
    Gratuluje zdrowego podejscia do tego “fenomenu” GSW.

    pozdro

    (-1)
  49. Array ( )
    Odpowiedz

    Ci co się cieszą z sytuacji jaka mamy w lidze. DMC w warriors, albo są sezonowcami GSW, a nie oszukujmy się fanbase warriors to 80% takich ludzików. (Przy czym nie hejtuje kibicowanie najlepszym, chociaż naturalnym mechanizmem wśród ludzi jest raczej kibicowabie underdogom) Albo mają problem z równą rywalizacją. Wiadomo że to spierdoli widowisko w lidze. LBJ w LA niestety nic nie osiągnie.. ten skład LA póki co tragiczny. Pozdrawiam, its all about 18!

    (-1)
  50. Array ( )
    Odpowiedz

    @Lol: czy trzeba byc az tak ograniczonym by stwiedzic po wpisie kolegi @Postro, ze kibicuje LAL i bronowi?
    Chory masz tok rozumowania, gdyz nic tam nie wspomnial o kibicowaniu. Jestes z tych ktorzy twierdza, ze jak sie nie kibicuje GSW to sie nie zna, i sie jest fanem ….. (w miejsce kropek wpisz aktualna druzyne gdzie wystepuje LBJ)?
    Poza tym czy to cos zlego kibicowac topowemu graczowi?
    Swoja droga, wielkie G by osiagneli tymi swoimi 3 draftowanymi pseudogwiazdeczkami, gdyby nie nazbierali im roznej masci grajkow, jednych lepszych innych gorszych… Wiec przestancie gadac, jakie to GSW na drafcie oparte. Przez 8 lat nic nie ugrali grajac wychowankami, dopiero okopanie sie w grajkow pchnelo ta machine….

    Wiec prosze juz tego argumentu nie przytaczac. Poki co nazbierali grajkow i powygrywali, bo inaczej marnie w pierscionki by tam bylo nadal.

    No chlopie, pelno bylo takich druzyn gdzie trzon druzyny to wydraftowani ludzie, obudz sie prosze….

    pozdro

    (0)
    • Array ( )

      Idąc takim tokiem myślenia głupka nyny nie mkzna winić Duranta ani Cousinsa bo dołączyli do przypadkowych grajków

      (-1)
  51. Array ( )
    Odpowiedz

    kurcze ile tutaj malkontentów..! Ktoś słusznie zauważył, że to rozrywka, tylko… A nie podniesienie podatków. Japonia też miała odpaść z Belgią na Mundialu… Będę śledził przyszły sezon jak zwykle, z ciekawością kto zbije mistrza i czy ta machina zajedzie daleko. Przypominam że Dennis Rodman przed przyjściem do Bulls był AllStarem i Mistrzem NBA a Ron Harper zaliczał sezony ze średnią 22pkt/mecz. Cousins albo się wpasuje albo zasieje ferment. Jeśli ugra cały sezon wróżę jego średnie na poziomie 18-16pkt i te 10zb. Całej gównoburzy o ten transfer nie kumam. Będzie ciekawie , po prostu.

    (2)
  52. Array ( )
    Odpowiedz

    Cousins zszedl na dno jesli chodzi o Salary, zeby w kolejnym sezonie wskoczyc na szczyt.
    Jest wielka niewiadoma i nikt nie chcial podjac ryzyka go kontraktujac.
    Dodatkowo bedzie do gry pewnie grudzien/styczen

    Taka sama niewiadoma bedzie KL

    Salary Cap sie zgadza.
    Problem w GSW zacznie sie w przyszlym sezonie, Clay, Green

    Mozesz miec tak ulozony zespol jak GSW jesli chodzi o kulture organizacji, taktyke i ZDROWY budzet

    albo HOU i OKC z maxami dla CP3 ktory starzeje sie i ciekawe czy dotrwa w zdowiu, lub Max dla Wesbrooka, PG i Melo ktorzy zapychaja Salary Cap a nic z tego nie bedzie

    (-1)
    • Array ( )

      Clay raczej nie weźmie wielkiego kontraktu, powtarzał to już wiele razy że nie przyczyni się do rozpadu tych GSW i że zdobywanie mistrzostw jest ważniejsze. Do tego dostaje grube miliony z kontraktu z Anta America, więc nie musi wcale zrobić skoku na kasę. Green zasługuje na podwyżkę ale też nie sądzę, że weźmie jakoś sporo więcej niż do tej pory. Durant też coś czuje, że pójdzie na ustępstwa, do tego ma kasy z kontraktów min z Nike. GSW jest świetnie zarządzanym zespołem, gdzie każdy ma w ciul pieniędzy i poszczególni zawodnicy wyżej stawiają wygrywanie pierścieni niż szarpanie się o dodatkowe miliony. do tego GM z Oakland świetnie tym wszystkim steruje. Jak jeszcze wyrwą jakiegoś świetnego SG i PF/C, bo w tej chwili do stycznia mają tylko ewentualnie Bella i Greena na centrze, więc jeszcze przynajmniej dwa wzmocnienia będą. Zobaczymy kto, ale obstawiam, że to będą gwoździe do trumny dla reszty stawki w NBA.

      (0)
  53. Array ( )
    Odpowiedz

    @Sprewell: daruj sobie epitety, kolejny raz to powtarzam…
    Ja jestem za duzy by sie w Twojej piaskownicy bawic.
    Niestety ten portal nie oferuje funkcji ignore, i bardzo nad tym faktem ubolewam.
    Nie umiesz sobie radzic w dyskusji nie obrazajac nikogo, ani nie uzywajac zenujacej jakosci inwektyw? Zachowanie elementarnego poziomu odpowiedzi to za trudne dla Ciebie?
    Tok myslenia zostaw naprawde to nie dla Ciebie…
    Wiesz, naprawde mnie Twoje zdanie nie interesuje, mozesz sobie gadac glupoty do woli, irytuje mnie tylko Twoje prostactwo i sprowadzanie dyskusji do poziomu rynsztoku, gdzie lubisz obrzucac blotem adwersarza.
    Niestety chamstwo sie panoszy w internecie, a admini ciche przyzwolenie daja bo sie klikbajty zgadzaja.
    Nie pierwszy raz do nich apelowalem, zeby prace swoja sumiennie wykonywali, bo jedne wypowiedzi blokuja inne puszczaja…. Chyba ze najwazniejsze sa statystyki wejsc jakie ostatnio podaja….

    pozdro

    (0)
    • Array ( )

      Człowieku, to Ty masz problem, bo piszesz rzeczy niezgodne z prawda i sam wprowadzasz rynsztok swoim słownictwem.

      Na dodatek relatywizujesz i jesteś hipoktyta. Idź rób zdjęcia robakom

      (-1)
  54. Array ( )
    Odpowiedz

    🙂 🙂 🙂
    Wygląda na to że Warriors znowu rozwalili system 🙂 🙂 🙂
    A klakierzy Lebrona mają ostatnio ciężkie zycie….
    Ostatnia taka fala lamentu na niesprawiedliwość dziejową miała tutaj miejsce chyba zaraz po sweepie.
    Teraz znów taki cios, nie wiem czy się zdołają podnieść 🙂

    Ps. Wyrazy współczucia dla wszystkich kibiców Lakers, tych prawdziwych sprzed 1 lipca 🙂
    Bo teraz lebronowe hordy wyznawców zaczną się nagle utożsamiać z Waszym klubem……
    Chociaż nie, oni będą pisać Lakers, a myśleć Lebron, przecież tak samo robili niedawno, gdy pisali o swoim przywiązaniu do pewnego klubu z Ohio…..

    (4)
  55. Array ( )
    Pozdro Odzimek 3 lipca, 2018 at 15:42
    Odpowiedz

    Ja osobiście jestem w stanie zrozumieć Boogiego. Jak już wiele osób wspomniało wyżej, był w nieciekawej sytuacji i znalazł rozwiązanie dzięki któremu przy odrobinie szczęścia za rok będzie wybierał, w której drużynie wziąć maxa z pierścieniem na palcu.

    Do wszystkich haterów gsw. Rozumiem że gdybyście byli właścicielami Warriors to Wasza rozmowa z DeMarcusem odbyła by się tak

    Boogie: Halo Warriors, chciałbym dla Was zagrać w tym roku
    Warriors: Ale my możemy Ci dać tylko 5 milionów
    Boogie: Dobra nic nie szkodzi,mogę grać za 5. Jestem po kontuzji, uważam że to będzie dobre miejsce dla mnie żeby się odbudować i pomóc Wam zdobyć następne mistrzostwo
    Warrios: Nie no i tak Cie nie chcemy, mieli byśmy zbyt wielką przewagę nad resztą stawki, idź gdzieś indziej, do widzenia nie dzwoń więcej.

    Rozumiem że tak byście zrobili?…

    Trzecie sprawa jest taka, że zapominacie o Bostonie na wschodzie, którego trzon składu również przy odrobinie szczęścia będzie wyglądał tak:

    PG: Irving/Rozier
    SG: Brown/Smart
    SF: Tatum/Ojeleye
    PF: Hayward/Morris
    C: Horford/Baynes/ Williams
    A może być jeszcze lepiej bo mamy kilku wartościowych graczy w grze.

    Możemy być świadkami sezonu w którym zasadniczy będzie jaki będzie, wiadomo.
    W play offs Boston w miarę gładko przechodzi do finału, natomiast GSW przynajmniej 2 rundy będzie się musiało trochę zmęczyć ( Utah, OKC, HOU, LAL) a w finale uważam że wcale Boston nie będzie chłopcem do bicia zważając na doświadczenie z tego sezonu i głód zwycęstwa.

    Także, chłopaki i dziewczyny. Sezon może się okazać ciekawszy niż się większości wydaje.

    (7)
  56. Array ( )
    Odpowiedz

    Jak dla mnie sezon 2018/19 jest rozstrzygnięty zanim się rozpoczął. GSW murowanym mistrzem. Reszta meczy to tylko sparingi. BOSTON urwie w finale 1 mecz może 2. To wszystko! Nawet jak do LAL pójdzie Kawhi to co to zmieni? Ekipa robiona na szybko nigdy nie wygra tej ligi.

    (1)
    • Array ( [0] => subscriber )

      @Tommy
      “Ekipa robiona na szybko nigdy nie wygra tej ligi” – skąd takie przypuszczenie? Przykład Boston Celtics 2007-08 pokazuje, że jesteś w błędzie.

      (0)
    • Array ( )

      @Jamal
      Nie do końca. Rondo i Pierce już tam byli. Dołożyli Allena i Garnetta więc wzmocnili się graczami z ogromnym doświadczeniem a w obecnych LAL na tą chwile jest Lebron i co dalej? Mozej gdyby zrobili pierwszą 5 lebron boogie kcp leonard rondo. Moze by coś ugrali ale to juz nie jest możliwe.

      (0)
  57. Array ( )
    Odpowiedz

    @Sprewell: dla Ciebie moge byc nawet Fruzia minutka , naprawde nie interesuje mnie Twoje zdanie, dopoki nie uzywasz inwektyw pod moim adresem.
    Trudno to zrozumiec?
    Rozkazywac mozesz kolegom w piaskownicy jak sobie na to pozwola, mi nie musisz mowic co i jak mam robic doskonale sobie daje rade wyobraz sobie, jesli potrarfisz rzecz jasna w co powatpiewam szczerze…

    p.s. Szkole podstawowa tez opuszczales wylewajac zale w internecie, ze mylisz owady z robakami?

    (2)
  58. Array ( )
    Odpowiedz

    Zawsze byłem ciekaw co by było gdyby taki lance trafił do teamu LbJ’a…ciekawe czy mu będzie podawał gałkę za te wszystkie playoffy ;]]

    (0)

Skomentuj Scottie Anuluj pisanie odpowiedzi

Gwiazdy Basketu