fbpx

Dziesięciu najlepszych graczy 1-na-1 w NBA

65

Dziś o maszynkach do zdobywania punktów. Najlepszych indywidualnie graczach ataku. Nie, nie chodzi o uliczny mecz 1-na-1 do piętnastu oczek. Chodzi o sytuację, w której do końca kwarty zostało 10 sekund, a jeden z graczy na liście kozłuje piłkę zaraz za linią połowy. Przeciwko sobie ma jednego obrońcę. Z jakim prawdopodobieństwem zakończy posiadanie punktami? Oto dziesięciu najlepszych zawodników 1-na-1 w obecnej NBA.

Miejsce 10: Russell Westbrook

Najszybszy gracz w dzisiejszej NBA, wciąż zdarza mu się popełniać głupie błędy, ale gdy ma dobry dzień rzutowy, OKC zawsze wygrywają. Uwielbia wychodzić w górę w kontrze. Przedostanie się z obwodu pod obręcz zajmuje mu 0,3 sekundy.

[vsw id=”UImqjRXNQhg” source=”youtube” width=”690″ height=”420″ autoplay=”no”]

Miejsce 9: Jamal Crawford

Chyba najefektowniejszy z piłką gracz NBA. Sprowadzony do Clippers by zdobywać punkty z ławki. Miesza obrońców z błotem. Zdobywanie punktów wyssał z mlekiem matki.

[vsw id=”8-unh0bM2ys” source=”youtube” width=”690″ height=”420″ autoplay=”no”]

[vsw id=”Crs-QT1DERo” source=”youtube” width=”690″ height=”420″ autoplay=”no”]

czytaj dalej >>

1 2 3 4 5

65 comments

  1. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    Przegieliście !! Jestem fanem NY i Melo jest moim ulubionym graczem , ale z ręką na sercu przyznaję, że Kobe powinien być wyżej ! Irvinga też bym dał w górę.

    (2)
  2. Array ( )
    Odpowiedz

    COOOOOO ??!!!! To jest ranking 1on1 ;DDD hahaha śmieszne. Jestem wielkim fanem tego portalu i bardzo zadko sie nie zgadzam z waszym zdaniem, ale to już przesada. To jest ranking 1on1 a nie rzutu ;O Kobe jest w tym momencie najlepszy, potem Lbj, Melo, a dopiero potem KD. Durantula rzuca 90 % swoich pkt z osobistych, czystych trójek bądz kontry. Co innego reszta wymienionych. Niezgadzam sie z tym rankingiem 🙂

    (1)
  3. Array ( [0] => contributor )
    PATRON
    Odpowiedz

    Jakbym mial do wyboru komu dac pilke w ostatnich 15 sekundach to wybralbym LBJa… ktory jak zostanie podwojony to znajdzie otwartego kolege… Jezeli jest 5 sekund do konca to chyba rzeczywiscie Durant bedzie najlepszy bo ma niesamowite umiejetnosci strzeleckie … Carmelo i Bryant maja sklonnosci do forsowania rzutow, ale oczywiscie to tez swietni gracze do konczenia akcji…

    (0)
  4. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    @ MiracleMan9 przeczytaj opis . Nie chodzi o streetballowe tricki tylko rzut 1v1 w ostatniej kwarcie. Rondo w tej cześci meczu lubi sobie nie trafić..

    (0)
  5. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    @name24 owszem masz racje można śmiało go uznać za jednego z najlepszych w historii w 1 na 1, ale Kobe z 5-6 lat temu był dużo lepszy ofensywnie niż teraz, przede wszystkim był dużo szybszy i generalnie zwinniejszy, prace nóg teraz ma lepszą, ale ogólnie tak jak napisałem był kiedyś w 1 na 1 lepszy niż teraz, a jak mniemam autorowi chodzi o obecny sezon.

    (0)
  6. Array ( )
    Odpowiedz

    Maciork ty też pomyliłeś tematy synku ale z twoja wcześniejsza wypowiedzia sie zgadzam K.Irving mógłby być 5 a Jamal 6 🙂

    (0)
  7. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    Poczuliscie wiosne wraz z topniejącym sniegiem i sypiecie przedwczesnymi żartami Prima Aprilisowymi ! Rose w wyrożnieniach …. żartujesz sobie !? W swojej optymalnej formie jedzie każdego jak chcę . Spokojnie powinien byc przed Paulem … . Kobe tak daleko brak słów zdecydowanie nr 1 🙂

    (1)
  8. Array ( )
    Odpowiedz

    Kobe zdecydowanie powinien być wyżej przynajmniej na drugim miejscu ma znacznie wiecej do pokazania 1-1 niż Melo a na pewno w koncowce meczu reszta mniej wiecej sie zgadza chociaz ja bym na w top 10 umiescil Parkera

    (1)
  9. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    Miracleman9 rondo jest w szpitalu albo na rehabilitacji , napewno nie w tym zestawieniu. No i chciałbym zauważyć pewna rzecz porownaliscie grę duranta i melo w post … Bo coś mi sie wydaje ze zapomnieliscie melo ma 100 razy wiecej zagran i lepiej je wykonuje grajac tyłem a to tez jest 1vs1.

    (0)
  10. Array ( )
    Odpowiedz

    Oj o to chodziło, żeby zrobić rank, w którym każdy będzie wiedział, kto ma być no1, a tu wałek niespodzianka. Niestety i Melo i Durant mimo faktycznie niesamowitego talentu, są clutch playerami, psychicznie odstają nieco ( choć oczywiście jest to i tak nieosiągalny poziom) a poza tym niestety 1 vs 1 to doświadczenie, tak jak kiedyś mówił o tym MJ i KB24, jak partia szachów, musisz reagować na reakcje 😀

    (1)
  11. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    Ranking ok, Durant jak najbardziej numer 1. Rose może w tym momencie startować w rankingach klinik w USA, a jak wróci to zobaczymy na którym miejscu będzie, teraz to jest jeszcze szpital. Wiec psycho-fani, nie zes…cie sie

    (0)
  12. Array ( )
    Odpowiedz

    Rose powinien byc spokojnie w top 3, koles jak jest w formie to jedzie kazdego pg i nie tylko. Zawsze cenilem go wyzej od Paula, MVP w wyroznieniach to dla mnie po prostu jaja

    (0)
  13. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    Powiem tak, gra 1vs1 toczy się nie tylko na atakowanej połowie, więc zrozumiałe, że JR jest tylko wyróżniony..
    Co do Duranta, jest najlepszym strzelcem w NBA, bez dwóch zdań. Ale w grze 1vs1 moim zdaniem powinien być za LbJ. Melo przegrałby 1vs1 z Kobe, jestem pewny. Jak dla mnie czołowka powinna wyglądac następująco. Durant<Melo<LbJ<Kobe. Rose w swojej MVP formie, powinien być w 10, tylko za kogo ?! 😉

    (1)
  14. Array ( [0] => contributor )
    PATRON
    Odpowiedz

    “Chodzi o sytuację, w której do końca kwarty zostało 10 sekund, a jeden z graczy na liście kozłuje piłkę zaraz za linią połowy. Przeciwko sobie ma jednego obrońcę. Z jakim prawdopodobieństwem zakończy posiadanie punktami?” … choc tytul moze byc mylacy bo w tytule napisane jest, ze artykul o najlepszych graczach 1 na 1… a chodzi chyba o pytanie komu dac pilke w koncowce meczu ?

    (0)
  15. Array ( [0] => contributor )
    PATRON
    Odpowiedz

    Ponizej ranking graczy w “Clutch” od 2000… nie uwzglednia on niestety asyst, bo np. LBJ czesto asystuje przy koncowych akcjach.. ciekawa jest kolumna %Ast’d pokazujaca ile procent pkt w “clutch” dany zawodnik zdobywa po podaniu od kolegi…

    Player FG FGA FG% 3PM 3PA 3P% Ast’d %Ast’d Best Worst
    LeBron 461 1003 0.460 93 297 0.313 117 0.254 55% 37%
    Duncan 376 0818 0.460 2 20 0.100 156 0.415 55% 36%
    Nash 370 0806 0.459 125 314 0.398 65 0.176 56% 35%
    Terry 381 0870 0.438 108 285 0.379 164 0.430 55% 33%
    KG 368 0848 0.434 8 36 0.222 212 0.576 65% 33%
    Dirk 443 1036 0.428 75 229 0.328 206 0.465 48% 37%
    Melo 276 0655 0.421 31 111 0.279 140 0.507 52% 38%
    Wade 321 0774 0.415 30 124 0.242 59 0.184 47% 32%
    R.Allen 371 0916 0.405 160 450 0.356 192 0.518 48% 34%
    Vince 401 1001 0.401 67 217 0.309 159 0.397 50% 36%
    Kobe 606 1525 0.397 99 351 0.282 148 0.244 46% 32%
    A.Miller 269 0678 0.397 19 82 0.232 64 0.238 47% 26%
    Billups 309 0796 0.388 120 367 0.327 110 0.356 46% 24%
    Pierce 450 1163 0.387 97 298 0.326 185 0.411 44% 21%
    TMac 266 0714 0.373 44 164 0.268 89 0.335 42% 35%
    Avg. 378 907 0.417 72 223 0.291 138 0.367 50% 33%

    (0)
  16. Array ( [0] => contributor )
    PATRON
    Odpowiedz

    Tutaj takie samo zestawienie, ale od 2006 roku czyli jest wiecej graczy obecnie grajacych w nba…
    Jak widac Lebron najwyzej w tym i w poprzednim zestawieniu… niska pozycja Kobe wynika z tego, ze co prawda duzo rzuca ale trafia z bardzo niska skutecznoscia.. co z reszta autor artykulu podkreslil..

    Player FG FGA FG% 3PM 3PA 3P% Ast’d %Ast’d Best Worst
    LeBron 333 714 0.466 74 231 0.320 79 0.237 55% 42%
    Roy 166 371 0.447 24 71 0.338 26 0.157 48% 36%
    Vince 185 420 0.440 42 117 0.359 72 0.389 50% 38%
    CP3 187 430 0.435 23 73 0.315 22 0.118 50% 37%
    Dirk 235 541 0.434 34 107 0.318 107 0.455 48% 40%
    Melo 193 447 0.432 23 72 0.319 84 0.435 52% 42%
    Rose 168 401 0.419 4 31 0.129 23 0.137 44% 40%
    Kobe 317 769 0.412 58 185 0.314 69 0.218 46% 39%
    Wade 205 507 0.404 27 101 0.267 34 0.166 47% 32%
    Iggy 158 394 0.401 24 112 0.214 28 0.177 48% 31%
    Durant 191 479 0.399 40 123 0.325 103 0.539 47% 35%
    Pierce 167 430 0.388 32 97 0.330 60 0.359 44% 21%
    JJ 174 449 0.388 40 114 0.351 47 0.270 46% 32%
    R.Allen 151 391 0.386 78 215 0.363 105 0.695 44% 34%
    Russ 150 403 0.372 13 56 0.232 23 0.153 42% 30%
    Avg. 199 476 0.415 36 114 0.300 59 0.300 47% 35%

    (0)
  17. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    a ostatnio sam admin pisał, że Kobe jest najlepszy w grze 1-na-1 w calej NBA jak nie w historii 🙂 że to on zna MASE zagrań w ataku i wygrać potrafi z każdym. Jednak musze sie zgodzic z listą. brawo

    (0)
  18. Array ( )
    Odpowiedz

    admin piles cos piszac ten artykul???? rose w w wyroznieniach???? pokaz mi obronce ktory go zatrzyma w grze 1na1???

    (0)
  19. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    1. Kobe – tutaj nie będę wyjątkiem, AI już nie gra w NBA, więc Black Mamba jest No.1
    2. LBJ – nie dość, że jest silny jak Dwight Howard, zwinny jak Joe Johnson i rzuca jak Larry Bird, to panowanie nad piłką ma genialne i śmiem twierdzić, że do 21 wygrał by z Kobe może kilka sparingów, ale ze względu na swoje warunki a nie paletę rzutów… jeszcze mu do Kobe brakuje (chociaż niewiele).
    3. Melo – koniec, Melo musi być trzeci… gra genialnie…. gdyby fizycznie był jak LBJ, był by pierwszy, ale nie jest więc jest 3ci… rzuca lepiej od Kobe.
    4. Rose przed kontuzją – mistrz zwodów, nieźle rzuca, ładny cross….

    (0)
  20. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    HEHE napisaliscie , ze RW jak mu siedzi to OKC zawsze wygrywa…i pokazaliscie filmik w ktorym mecz skonczyl sie wygrana MIami:PP ranking w miare spoko Kobe. LBJ 1-2 , Rose, Melo, Durant

    (0)
  21. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    ja mam wrażenie że Crawford zrobił kroki w tym drugim filmiku lub na pograniczu myślę że w Europie odgwizdali by mu kroki

    (0)
  22. Array ( )
    Odpowiedz

    Kd #1? Dont belive the hype….
    0 skilsów w low post, mała siła, nie kreauje sobie sam rzutów za dużo
    Lebron po nim przejedzie, Kobe przerzuci, Paul zostawi kostki na podłożu

    Ale spoko luz, wcale go nie nobilitujecie tutaj.

    Podsumowując-

    (0)
  23. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    KD na pierwszym miejscu? Spore zaskoczenie.@nbaplayer w pełni się z Tobą zgadzam. Kobe>LBJ/Melo>KD. Jeszcze gdzieś tu dalbym Rose’a, ale skoro a kontuzję, nie uzwględniam go. Nie wiem, skąd pomysł na pierwsze miejsce dla KD. Kobe by go wymanewrował z powrotem do Seattle, zważywszy, że Durant nie stoi tak pewnie na nogach jak choćby LeBron.

    (0)
  24. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    Można się spierać o to co kto zagra czy o jego repertuar, ale jeżeli chodzi ogólnie o efektywność gry w ataku to Durant nie ma sobie obecnie równych.

    (0)
  25. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    Durant 1? Dobre żarty facet jest genialny ale nie w kreowaniu sobie samemu akcji. Kobe Lebron i Melo ograliby go w ostatniej kwarcie. I dlaczego Rose jest tylko w wyróżnieniach ?! Facet robi połowę ligi jak pacholki i nie ma go nawet na 10 miejscu… Fajny pomysł na artykuł ale kolejność wam się popaprala

    (0)
  26. Array ( )
    Odpowiedz

    Leszczu13 nie ośmieszaj się człowieku z tymi twoimi statystykami, wiemy już wszyscy, że spuszczasz się codziennie gdy na plakacie widzisz LBJ…

    To jest artykuł o najlepszym zwodniku 1on1 , anie najlepszym w clutch, widzisz różnicę, ziomus ? Czy nie bardzo?

    Kobe 3?? ten kto tworzył ten ranking to jakiś dzieciak, nie mający pojęcia o czym pisze…Anthony lepszy niż Kobe? 1. Kobe, 2. Durant, 3. LBJ, 4

    (0)
  27. Array ( )
    Odpowiedz

    Nie ma w lidze lepszego gracza 1 na 1 niz Kobe; moze to juz nie ten sam gracz co kiedys ale patrzac na jego wiek i jak dostosowal swoje umiejetnosci mozna zadac proste pytanie czy ktorys z graczy z 10 w jego wieku bedzie w stanie tak grac ? Jesli bylibyscie trenerem zostalo by 10s do konca i macie wybrac zawodnika ktory wygra wam mecz(1na1), ktoremu nie zadrzy reka, patrzac na calosc kogo byscie wybrali ? Kobe

    (0)
  28. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    Oooj powiem tak. Zgadzam się z całą 10-tką, ale kolejność to inna sprawa. Osobiście, uważam że pierwsze 2 miejsca powinny być absolutnie zarezerwowane dla Kobego i Melo. Kolejność wedle uznania, ja bym tam ustawił Kobasa, no ale spoglądając na avatar to nietrudno odgadnąć moje zdanie, lecz jeśli byłby 1. Melo a drugi Bryant to też zastrzeżeń by nie było. Owszem Durant ma najlepiej ułożoną rękę, ale nie posiada nawet połowy arsenału ofensywnego Melo i KB24.

    (0)
  29. Array ( [0] => contributor )
    PATRON
    Odpowiedz

    @misiek… “Chodzi o sytuację, w której do końca kwarty zostało 10 sekund, a jeden z graczy na liście kozłuje piłkę zaraz za linią połowy. Przeciwko sobie ma jednego obrońcę. Z jakim prawdopodobieństwem zakończy posiadanie punktami?”

    (0)
  30. Array ( [0] => contributor )
    PATRON
    Odpowiedz

    @mhfan… dokladnie tak jak na filmiku.. ale przedstawiasz tu dane, a i tak wszyscy beda sie jarac.. kobe, kobe, kobe.. smieszne to troche jest… przeczytali tytul i mysla, ze chodzi o gre 1 na 1.. a w artykule jest dokladnie napisane w czym sprawa “Chodzi o sytuację, w której do końca kwarty zostało 10 sekund, a jeden z graczy na liście kozłuje piłkę zaraz za linią połowy. Przeciwko sobie ma jednego obrońcę. Z jakim prawdopodobieństwem zakończy posiadanie punktami?” … a jesli chodzi o to, to liczby nie klamia…

    (0)
  31. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    Co jak co ale Kobe nie wygryałby z Lebronem. A czy Durant jest lepszy od Brona to akurat kwestia dość sporna chociaż skłaniałbym sie ku LbJ

    (0)
  32. Array ( [0] => contributor )
    PATRON
    Odpowiedz

    jeszcze raz do wszystkich… ten artykul nie jest na temat kto z kim wygralby 1 na 1.. przeczytajcie dokladnie ze zrozumieniem !!!!

    (1)
  33. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    No rzeczywiście ale i tak skłaniałbym sie ku LBJ na 1 miejscu w tej sytuacji. co innego jak jest 5vs 5b i 10 sek do końca to w takiej sytuacji byli ci PG i SG(Irving, Paul, Kobe itp) w kolejności jakiej kto chce.

    (0)
  34. Array ( )
    Odpowiedz

    LBJ juz udowodnil ze moze miec dobra pozycje i nie odda rzutu tylko poda pilke koledze…wiec nie dawajcie LBJ na pierwszym, a co do statystyk mozesz miec caly mecz nie trafiac dostajesz pile i wygrywasz mecz… wtedy nikt nie pamieta ile nie trafiles tylko ze wygrales mecz

    (0)
  35. Array ( )
    Odpowiedz

    hahahahhaha, widzieliscie na ostatnich sekundach klipu Melo, że nawet “piątki” nie potrafi przybić XD

    (0)
  36. Array ( [0] => contributor )
    PATRON
    Odpowiedz

    @method… statystyki pokazuja wyraznie klasyfikacje kto w koncowce jest najbardziej skuteczny i komu nalezy dac pilke.. i wszystkim ktorzy tu sie jaraja tym, ze Kobe powinien byc pierwszy … zadaje pytanie? na jakiej podstawie… staty pokazuja, ze w koncowkach jest wysoce nieskuteczny..

    (0)
  37. Array ( [0] => contributor )
    PATRON
    Odpowiedz

    @misiek.. wow wysoce na temat ten wpis… najpierw nie zrozumiales o czym artykul, a teraz uciekasz sie do takich postow.. brawo !!!

    (0)

Skomentuj Gami9710 Anuluj pisanie odpowiedzi

Gwiazdy Basketu