fbpx

Mamba Mentality: Anthony Davis wbija game-winnera!

96

denver nuggets 103 los angeles lakers 105 [0:2]

Efektów specjalnych nie brakowało w tym meczu i to od samego początku. LBJ cierpliwie wyczekał w powietrzu by zablokować layup Jamala Murraya, aby po chwili samemu zostać przyszpilonym do tablicy.

Trzeba Wam wiedzieć, że Jeziorowcy znów przeważali. Do przerwy prowadzili dziesięcioma, aplikując rywalom 60 punktów. LeBron James w pierwszej połowie znów był bożkiem koszykówki: 20 punktów, 8/11 z gry, w tym pierwszych 12 punktów zespołu. Niestety w drugiej połowie los się odwrócił: 6 punktów 2/9 z gry. Ostatnie pięć minut w obliczu szarżującego Denver przyniosły: faul w ataku, pudło z odejścia, airball za trzy i złe podanie. Będziecie wyzywać, to oczywiste. Takie akcje? To nie wypada supergwieździe.

Z drugiej strony ostatnie pięć minut przyniosło też 4 zbiórki i 2 asysty. Plusem jest na pewno fakt, że w porę dostrzegł niedyspozycję i wywindować potrafił kolegę Anthony’ego Davisa. Ten strzelił trójkę, kluczowy layup oraz trafił zza łuku w ostatniej akcji, równo z końcową syreną, tak na zwycięstwo powiedziałbym nawet.

W ogóle pojedynek AD z Jokerem w ostatnich minutach był piękny, w końcu to dwaj najlepsi podkoszowi obecnej NBA:

  • 3:03 – Davis za trzy -> Denver przegrywa ośmioma
  • 2:42 – Joker półhak -> Denver przegrywa sześcioma
  • 2:01 – Joker 2/2 wolne -> Denver przegrywa czterema
  • 1:03 – Joker za trzy -> Denver przegrywa jednym
  • 0:31 – Joker dobitka -> Denver obejmuje prowadzenie!
  • 0:26 – Davis trafia layup -> Lakers odzyskują prowadzenie
  • 0:20 – Joker trafia półhak -> Denver odzyskuje prowadzenie
  • 0:00 – Davis trafia za trzy! -> game winner, koniec meczu!

Jeśli wdawać się w szczegóły, na uwagę zasługuje przepiękny blok Jamala Murraya na trzy sekundy do końca. Co natomiast w obronie, w ostatniej akcji zagrał Mason Plumlee zasługuje na zwolnienie dyscyplinarne, popatrzcie:

Tak, powiedziałem “Kobe”

Bardzo się cieszę, bo choć graczem jest wybitnym, jak dotąd AD nie zaliczył wielu pamiętnych momentów w barwach Lakers. Gdyby nie trafił zapamiętalibyśmy jedynie jak go Joker wbiłał pod kosz bez wyraźnego oporu. Jednakże to jedno trafienie umieszcza go na planszy legend złota i purpury. Jest jak pionek, który po wyrzuceniu szóstki wchodzi do gry w chińczyka.

Chcę brać na siebie te rzuty, to część legendy, którą buduję. Chcę rzucać, chcę kończyć najważniejsze akcje. Tak powiedziałem “Kobe”  [Anthony Davis]

Pytanie brzmi, czy trzeba było bohaterskich rzutów i co by było, gdyby nie weszło? Ile dogodnych prób zza łuku zmarnowali dziś Lakers? Wiele. Dobrze znany kibicom Alex Caruso miał całą przestrzeń świata próbując odzyskać prowadzenie ze szczytu parkietu. Z drugiej strony ile rzutów wolnych spudłował w kluczowych fragmentach ten młody kot PJ Dozier – cztery, pięć?

Lakers znów przegonili Denver zza linii 7.24 metra, bo tak należy nazwać 8/24 zza łuku Nuggets – tak mały wolumen obowiązywał owszem, ale dekadę temu. Mike Malone na pewno tym razem nie może za to narzekać na rzuty wolne. Tym razem to Denver zaliczył0 33 osobiste przy zaledwie dziewiętnastu Lakers. Podopieczni coacha Vogela zanotowali także 24 straty toteż w żadnym wypadku nie był to dobry mecz w ich wykonaniu. Gdyby dziś trafili na zespół nieco sprawniejszy na otwartej przestrzeni, dajmy na to Boston, byłoby 1:1. To jednak wszystko gdybanie i zostawmy je bajarzom. Próbuję powiedzieć, że margines błędu Lakers jest spory i nie ma chyba możliwości, aby Nuggets poważnie im zagrozili. Weźmy weterana parkietów Paula Millsapa, który w playoffs przeciwko LeBronowi zalicza bilans 0-9.

Powiedziałem mu. “Stary, to jak się specjalnie wyprowadzam ze wschodniej konferencji, aby ciebie uniknąć, a ty teraz jesteś tutaj…” [Millsap nt. LeBrona]

 Jeszcze jedna ciekawostka: Lakers zaliczają w tym sezonie 51-0, gdy prowadzą po trzech kwartach!!!

Statystyki

  • Anthony Davis 31 punktów 9 zbiórek 11/23 z gry
  • LeBron James 26 punktów 11 zbiórek 4 asysty 10/20 z gry
  • Danny Green 11 punktów 5 zbiórek 3 przechwyty
  • Nikola Jokić 30 punktów 6 zbiórek 9 asyst 4 przechwyty 11/12 FT
  • Jamal Murray 25 punktów 6 zbiórek 4 asysty 2 przechwyty 2 bloki
  • Michael Porter Junior 15 punktów 4 zbiórki 6/9 z gry

Dobrego dnia wszystkim!

-> Jeśli interesuje Was wątek polityczny. Zawodnik MMA, niejaki Colby Covington po wczorajszym zwycięstwie na gali UFC wyraził się niepochlebnie na temat LeBrona. Może inaczej, stanął w obronie polityki Donalda Trumpa, którego James oraz większość gwiazd NBA jest zagorzałym przeciwnikami.

Dedykuję tę walkę wszystkim służbom ratunkowym i armii. Świat nie byłby bezpiecznym miejscem bez was. Zapewniacie nam spokój, a nie ci przebudzeni sportowcy celebryci. Jestem chory słysząc wypowiedzi tych pozbawionych kręgołsupa moralnego tchórzy jak LeBron James [Colby]

Odpowiedź Jamesa:

Każdy może krytykować sprzed komputera, ale gdyby przyszło im stanąć w ringu czy na parkiecie, w dziesięciu przypadkach na dziesięć obsraliby zbroję [LBJ]

-> Kolejna karta NBA została sprzeda za kwotę przekraczającą 1.8 miliona dolarów! Chodzi o rookie kartę Giannisa Antetokounmpo z autografem oraz niezwykle rzadkim elementem koszulki zawodnika, którym jest samo logo NBA. Jak bum cyk cyk, zaczyna mnie interesować ta branża! Póki co zbieram sobie ulubieńców, na kartach bazowych / podstawowych, ale chyba zacznę inwestować w autografy i tego rodzaju rzadkie okazy. Inwestycja jak każda inna, zdobywasz kartę młodego kota licząc, że za kilka lat będzie jedną z najważniejszych postaci ligi. Przebitka nawet tysiąckrotna. Tymczasem zajrzyjcie tutaj: www.gwbastore.pl

96 comments

    • Array ( [0] => contributor )
      PATRON

      Lakers nawet jak tankują to idą po mistrza. Cel jest tylko 1= kolejne mistrzostwo. #17soon

      (21)
    • Array ( [0] => administrator )

      Murray to najlepszy, najbardziej bramkostrzelny obwodowy Denver. Założeniem LAL od pierwszego meczu playoffs jest maksymalnie wyłączać czołowych ball handlerów rywala. Patrz Lillard, Harden, teraz Murray.

      (23)
    • Array ( )

      Jamal już na uczelni pokazywał, że ma papiery na super strzelca.
      Gdyby nie to, że draft 16′ był mocny, to na pewno poszedłby z wyższym numerem niż 7. Pisząc mocny mam na myśli gość, którzy w NCAA pokazywali się z bardzo dobrej strony. Jedynie upośledzony smok z Chorwacji w ogóle nie pasuje do bycia wybranym w topce draftu.

      (2)
  1. Array ( )
    Odpowiedz

    Colby zawodnikiem MMA jest wybitnym, ale jego medialna persona to skrzyżowanie klauna, zawodnika wrestlingu i prosiaka z CTE.. jest najbardziej nielubianym tępakiem w całej organizacji, który w dodatku nie umie przegrywać, do tego stopnia , że musiał założyć własny jednosobowy team.
    Daj Pan spokój.

    (-16)
    • Array ( )

      Ale akurat w kwestii polityki to jak widać mądrzejszy niż całe NBA ze swoim BLM. No i jako gość z UFC raczej nie pobrudzi zbroi przed wyjściem do ringu

      (113)
    • Array ( )

      No i pięknie. Bycie klakierem Trumpa i powtarzanie sloganów z FoxNews to teraz na GWBA mądrość. Serio?
      Zgadzać się Colbym to jak zgadzać się z katarynką.
      GWBA Polaki nie dadzą się oszukać propagandzie z CNN i jakimś czarnym ruchom, oni wolą dobrą, białą propagandę z FoxNews, wtedy mądrzy są i silni, jak Colby.

      (-25)
    • Array ( )

      Laks pełna zgoda… Uważam, że LBJ bredzi… Zawodnik UFC wykazał szacunek dla służb mundurowych i się z nim zgadzam… Gdyby naprawdę przyszło co do czego (wojna) to raczej LBJ i jego koledzy młodzi czarni milionerzy jak i połowa BLM by się osrali, a opluwani dzisiaj policjanci i żołnierze staneli by na wysokości zadania. Powiem więcej Panie Lebron… Łatwo to jest wspierać ruch poprzez noszenie koszulek, klękanie przed meczem, udzielanie wywiadów, szantażowanie właścicieli klubów żeby coś zrobili bo inaczej nie gramy. Nie mówię, że Lebron nie jest człowiekiem czynu, gdyby nie był nie zaszedłby tak daleko. Mówię, że jest hipokrytą a jego wsparcie jest na pokaz, jest wygodne. Nigdy nie zawalczy na 100%, bo białe dzieciaki też kupują koszulki. W kwestii BLM jak i poprawności politycznej, mam nadzieję że w końcu dojdzie do jakiegoś przesilenia, do przekroczenia granicy absurdu, i ludzie się opamiataja z tym cyrkiem.

      PS. Pisząc Lebron miałem na myśli wszystkich zawodników NBA zaangażowanych w BLM.

      (38)
    • Array ( )

      Weź człowieku spójrz na działalność społeczną i charytatywną ligi NBA, Lebrona i reszty zawodników. Na fundacje, szkoły, czas i pieniądze poświęcane lokalnym społecznościom. W przypadku Lebrona choćby w Akron. Spójrz na bilans NBA cares.

      A potem spójrz na telewizyjne szczekanie Colbiego, które nazywasz szacunkiem… a potem na siebie, mówiącego ze LBJ i zawodnicy nba to nie są ludzie czynu… i spróbuj nie zrobić za mocnego barana w ścianę. Taki z 2 kroków wystarczy

      (-9)
    • Array ( )

      Trump walczy z mediami. Jako iż nie jestem ani obywatelem usa, ani tam nie mieszkam więc na niektóre tematy ciężko się wypowiedzieć. Jednak bliżej mi do polityki trumpa niż biddena. Twarde charaktery powinny być głowami państwa. Kiedy media wypluwają jad na prezydenta, ten po cichu realizuje swoje plany. Nie boi się opini wpływowych ludzi takich jak Lebron ponieważ go nie znają. Wiedzą tyle ile media i wysoko postawieni koleżkowie im powiedzą. Wyzywają faceta, prezydenta od rasistów i potem budują taki jego obraz, w który potem inni wierzą bo słuchają “autorytetów” a wcale tak nie jest.

      (6)
    • Array ( )

      Obama dostał nagrodę nobla za wprowadzenie wojsk do Iraków czy tam innego państwa. Czemu tego Lebron np nie negował? Użyłbym stwierdzenia bo był czarnoskórym ziomalem ale zaraz będę rasistą. A zasług społecznych LeBronowi nie ma co odmawiać. Jest wielka osobistością i wielkim człowiekiem o sporym sercu. To nie zmienia zdania, że też się myli, w wielu rzeczach i nie jest obiektywny

      (15)
    • Array ( )

      Colby jest strasznym bucem, to nie ulega wątpliwości. Z naszą Aśką też miał swego czasu towarzyski / internetowy beef. Zaraz po walce (swoją drogą bardzo dobrej w jego wykonaniu) rzeczywiście się spiął i wydał dość skrajną, pro-Trumpowską opinię w wywiadzie, po czym rzucił słuchawkami i wyszedł. Dodał, że to był przedsmak, a prawdziwe lanie będzie podczas wyborów 3 listopada, gdzie Trump zmiażdży Bidena.
      BLM pocisnął już na konferencji prasowej. Każde skrajności są niezdrowe w mojej opinii, ale tutaj pomimo odmiennych poglądów -> stanowisko Covingtona jest mi bliższe aniżeli całe BLM, które pogubiło się w swoich założeniach i w praktyce działania tego ruchu są dalekie od pozytywnych. Szczególnie, że wszelkie eskalacje tego ruchu wynikają w wyniku postępowania wobec ŁAMIĄCYCH PRAWO czarnoskórych obywateli, nikt za niewinność nękany nie jest. I w sumie Colby trafnie to podsumowuje. Co ciekawe pokonał czarnoskórego Woodleya wspierającego ruch BLM.
      Także tak o.

      (15)
    • Array ( )

      Stannis zachowajmy spokój… Nie bądźmy jak protestujący w BLM:)… Odnośnie NBA Cares i działalności LBJ to chwała im za to i wielki szacunek bo każda pomoc powinna być doceniona, ale akurat ten wątek nie ma zbyt wiele wspólnego z dyskutowanym tematem…

      Odnośnie Colbiego to nie znam go i nie oceniam. Moze tak jak piszesz jest bucem. Odnoszę się jedynie do cytatu zamieszczonego na GWBA i się z tym cytatem zgadzam. Tak samo jak nie zgadzam się z cytatem LBJ.

      Odnośnie ludzi czynu to przeczytaj jeszcze raz mój wpis bo chyba nie zrozumiałeś.

      Bić głową w ścianę nie mam zamiaru… szkoda ściany.

      Mi chodzi o to, że sytuacja w której 20,30 letni milionerzy mówią dyskryminacji po czym wsiadają do swojego ferrari i jada do swojej willi to absurd. Gdyby nie ta policja i wojsko na które narzekają to by mieli jak w Afryce a ich wille już by dawno ograbili ich bracia. Byłeś kiedyś w czarnej dzielnicy w USA tam gdzie policja się nie zapuszcza? Ja tylko przejeżdżałem. Nie miałem odwagi i nie chciałem wyjść. Ciekawe czemu LBJ tam nie ma domu? Poprzez media społecznościowe mają dostęp i śledzi ich miliony ludzi. Powinni więc swoją postawa łagodzić spór a nie go zaostrzać. Oni po wypowiedzeniu swoich haseł zamkną się w luksusowych willach ale lud wysłucha i ruszy na ulicę. To co się dzieje w USA to znak naszych czasów… młodzi ludzie są roszczeniowi i uważają ze wszystko im się należy. Zamiast ciężko pracować lepiej wyjść na ulicę i domagać się “równości” (czytaj przywilejów). Ciężka praca i upór w dążeniu do celu to dzisiaj najwyższe cnoty. U nas widać ten sam schemat (pokolenie 500+, słynne madki) tylko że bez podtekstu rasowego, ale jest to ten sam mechanizm oparty na roszczeniowym podejściu do życia.

      (19)
    • Array ( )

      Napisałbym, że nie macie pojęcia o czym piszecie hejtując BLM, ale przypomniałem sobie, że to Polska gdzie rasizm i homofobia wynikające z ograniczenia umysłowego są domeną dumnych polaków.

      Najpierw nazwę BLM terrorystami, a następnie LGBT szkodliwą ideologią i tak tydzień za tyogdniem mija.

      (-18)
    • Array ( )

      Obama, Biden, Aśka i walka z mediami. Trump co nie jest rasistą i po cichy realizuje swoje plany (naprawdę nie wiem skąd sie takie mądrości bierze, bo nie dość że rasistowskich wypowiedzi trumpa jest na pęczki to jeszcze on NIC nie robi po cichu).
      Domorosła Politologia stosowana natarciu. A prawda jest taka, że nieważne jaką ktoś jest wielką kanalią, jeśli powie coś krytycznego na temat BLM jest na tym portalu herosem którego chwali się ty za żebrolajki.

      (-9)
    • Array ( )

      @BossoNero

      Problem tkwi w tym jak opisujesz ruch BLM, rolę sportowców i jakich uproszczeń dokonujesz, pisząc o roszczeniowości i ciężkiej pracy. Fragment o willach i byciu okradzionym przez braci, jest dokładnie tym o co chodzi. Dziesiątki milionów czarnych cieżko pracuje, na codzień bojąc się kontaktu z policją z powodu rasizmu w jednostkach. A Ty widzisz ich jako tych co „jak w Afryce”, czekają żeby Cie okraść i sprowadzasz ten problem do roszczeniowych czarnych ktorym sie nie chce i sportowcow ktorym chce sie tylko jątrzyć z luksusowych posiadłości.
      To jest tak nieuczciwe intelektualnie ze aż przykro.

      Twoje wyobrażenie o tym co oni powinni czarni sportowcy i jak powinni i zdanie na temat sytuacji ich społeczności i sytuacji jest oczywiście Twoim świętym prawem. Zgadza się z Tobą bardzo wielu białych chłopców i facetów w białym kraju, gdzie nikt nie doświadczył niczego porywnywalnego do rasizmu. Gratulacje. Na bank macie racje.

      W czarnej dzielnicy w stanach miałem przyjemność mieszkać przez 1,5 roku , może gdybyś odważył się wyjść z fury i pogadał z ludźmi to byłoby Ci łatwiej coś zrozumieć. Polecam.

      (-8)
    • Array ( )

      Czemu tylko lewaki wypluwaja tyle jadu i złośliwości w komentarzach ? Koledzy pisza spokojnie i merytorycznie, a ty stannis ciągle jakies wyzwiska, obelgi, i wściekłość. Ochlon i bądź bardziej tolerancyjny, bo widzę z tym jest problem u ciebie.

      (8)
    • Array ( )

      Polecam film hakowanie świata na netflixie. Jest tam wzmianka o BLM, że jest to maszyna do propagandy nic innego.

      (1)
  2. Array ( )
    Odpowiedz

    Strasznie nie lubię AD, styl gry po atakowanej stronie boiska, wyraz twarzy, jakaś taka miękkość ogólna. No ale jego praca nóg w obronie i przejmowanie Murraya przez cały mecz bardzo mi zaimponowała, wszyscy pewnie pamiętacie co ten sam Murray robił z “świetnym obrońcą” PG13.
    Plumlee wiedział że postawiłem łamaka na Denver

    (9)
    • Array ( )

      Dokładnie o tym samym pomyślałem. Jeśli LeBron naprawdę myśli, że ktoś z UFC obsrałby przed nim zbroję to jest po prostu głupi… Skończyłby walkę z połamanymi rękoma albo jeszcze gorzej…

      (13)
    • Array ( )

      @Stannis, nie mierz wszystkich swoją miarą. To że Ty łykasz to co Ci podeśle CNN czy inna stacja to nie znaczy że inni też to robią. Ja nie oglądam też Fox News ale wystarczy, że zobaczę filmy z zatrzymania, filmy z protestów, policyjną kartotekę obydwu “bohaterów” BLM, poczytam wypowiedzi liderów tego ruchu to już wiem ile to jest warte i cała NBA ich popierająca. Dlatego po 7 latach rezygnuję z League Passa bo nie będę w ten sposób wspierał ludzi, którzy z bandytów robią świętych.
      Nazywaniem klakierami kogoś kto ocenia realnie rzeczywistość a nie tak jak przekazują mu czarni 20-30 latkowie świadczy przede wszystkim o Tobie. Dodam, że nienajlepiej.

      (21)
    • Array ( )
      śmierć faszystom 21 września, 2020 at 16:00

      Amare, Mein kampf wszedł za mocno, mały gestapowcu hajlujący do klownów?

      (-13)
    • Array ( )

      @qbas
      LeBron jest o 26 cm wyższy i o 40 kg cięższy. Pokazywał jakieś filmiki gdzie jakiś sport walki uprawiał, a poza tym, to samym zasięgiem ramion by już gościa unieszkodliwił.

      Jestem przekonany, że ten facet z UFC, to bałby się stanąć przeciwko LeBronowi. Swój pas ostatnio zdobył po walce z mniejszym, więc ciekawe jakby wypadł majac przeciwko sobie Jamesa, któremu dosięgałby może do pachy.

      (-11)
    • Array ( )

      @Laks

      gdybyś tylko jeszcze chłopie umiał komentarz dodać to w ogóle byłoby kozacko
      jestem pewien, że szefostwo NBA i NBPA nie wzięło pod uwagę tego, że decyzja w wsparciu BLM, wzbudzi kontrowersje i spowoduje, że tysiące zidiociałych rasistów na całym świecie wielce się obrazi i kilku może nawet anuluje subskrybcje i playoffy obejrzy na streamie. Zadzwoń do nich i powiedz w jakimi byli szoku jak im powiedziałeś.
      Nie zapomnij nowych Jordanów kupić na bazarze od chińczyków!

      (-5)
    • Array ( )
      Drexler to Blazer 21 września, 2020 at 14:52

      Nie no chodzi o internetowych komandosów. Tych którym łatwo przychodzi krytyka w świecie wirtualnym, a na żywo zapewne zabrakło by argumentów.

      (3)
    • Array ( )

      no to jeśli odpowiadając Covingtonowi mówi o internetowych komandosach, to średnio MU odpowiedział 🙂

      (2)
  3. Array ( )
    Odpowiedz

    “Plusem jest na pewno fakt, że w porę dostrzegł niedyspozycję i wywindować potrafił kolegę Anthony’ego Davisa”
    Czyli nawet dobry mecz Davisa to nie zasługa Davisa tylko tego że Lebron grał słabo ale go wywindował 😀

    Ehh jedynego plusa LBJ-owi bym dał za to że w tym meczu wyjątkowo mało machał rękami do sędziów (jak na siebie). Bo w poprzednich seriach zwłaszcza z Houston miałem ochotę rzucać w telewizor jak widziałem te jego kłapanie do sędziów i machanie rękami. Każdy inny gracz w tej lidze dostałby technika.
    Ostatnio oglądam najlepsze akcje sezonu Grizzlies i oczywiście gdy młodzi z Memhis robili fajne akcje przeciw Lakersom w tle Lebron machał rękami do sędziów …

    (8)
    • Array ( )

      Słuszna uwaga, bo taki Murray to narzekał cały mecz i jakoś komentujący się nawet nie zająknęli na ten temat 🙂

      (-2)
    • Array ( )

      To chyba kolego nie oglądałeś meczu, bo LeBron w pierwszej kwarcie obronił Lakers przed przegraną na sam start, waląc 14 pierwszych punktów dla Lakers w tym 3/3 za trójkę. Ale wiadomo, lepiej skomentować oglądając 2 minutowe highlightsy

      (16)
  4. Array ( )
    Odpowiedz

    Nie zgadzam się z tym, że Mason Plumlee zasługuje na zwolnienie dyscyplinarne. To Grant zagrał plaster na LBJ i kompletnie nie reagował na switch. Gdyby Grant przejął krycie miałby lepszą pozycje do contested shot na AD.

    (-9)
    • Array ( [0] => administrator )

      stary nie woła się o switch na 2 sekundy przed końcem, na stronie piłki, przynajmniej mnie tak podpowiada rozum i trenerzy koszykówki myślę że się z tym zgodzą

      (40)
    • Array ( )

      Widać nawet na recapach, że Plumlee mówi do Granta o switcha. Jednak admin ma rację, powinien samvgo trzymać

      (-3)
    • Array ( )

      @Detail – wybacz, ale nie masz racji. Tam nie było co switchować. Mason sam wbiegł w zasłonę Lebrona zamiast gonić po śladach Davisa (Lebron stał dużo niżej, nie przeszkodziłby mu w ogóle).

      (8)
    • Array ( )

      Oprócz powyższych komentarzy Admina i Szu Majstra, którzy mają rację. Warto dodać, że przecież Grant był cały mecz desygnowany do krycia LBJ, co pewnie wałkowali na treningach, na odprawie etc. więc chyba Plumlee wiedział, że Grant żadnego switcha robił nie będzie.

      (4)
    • Array ( )

      Proszę o opinię. Grywałem tylko na poziomie towarzyskim więc pytam. A gdyby tak odpuścić krycie zawodnika wprowadzającego piłkę. Oczywiście mówię o takiej akcji jak na koniec meczu. 2-3 sekundy do końca. Szansa na to że ktoś odegra mu piłkę z powrotem gdy wejdzie na boisko jest raczej nikła. A zawodnika , który teoretycznie ma go kryć , mógłby ustawić się nieco dalej , żeby mógł zareagować i pomóc na zasłonie. Co o tym myślicie ?

      (4)
    • Array ( )

      @chester moim zdaniem niebezpieczne. Jeśli kryjący wprowadzającego do gry pomoże przy kimś kto jest w polu gry to jeśli druga strona odpowiednio to rozegra i ściągnie tego gościa na stronę gdzie jest piłka to po drugiej (weak side) stronie wystarczy jedna zasłona i ścięcie pod kosz, a jeśli gracz przeszkadzający w wyprowadzeniu się odwróci i będzie próbował pomagać przy ścięciach to narazi się na to, że ktoś go “obije” (poda sobie od jego pleców) i wpadną łatwe punkty. Co nie znaczy, że jest to koncepcja całkiem bez sensu, jest ona po prostu bardzo ryzykowana jak na ostatnie zagranie w meczu (szczególnie jeśli druga drużyna ma czas do wykorzystania żeby dostosować pod to zagrywkę).

      Kiedyś Billups fajnie to zrobił kiedy Kobe pomagał przy Melu https://www.youtube.com/watch?v=naNJ3_PswVw&ab_channel=NBA

      (4)
    • Array ( )

      on w ogóle za nim nie pobiegł… tylko stanął na zasłonie, którą Davis minął w odległości jakichś dwóch metrów…

      (0)
    • Array ( )

      Switch miałby sens gdyby AD przebiegł ciasno obok Lebrona, a nie przebiegł, Mason miał prawo obawiać się cut-a Lebrona pod obręcz, ale jeszcze raz, gdyby AD przebiegł ciasno wtedy stanowiłoby to realne zagrożenie. Możliwe, że trener rzucił hasło “switch everything” co nie zmienia faktu, żę Mason zawalił, przestraszył się Lebrona i pobiegł do niego jakby miał magnes.

      (0)
  5. Array ( )
    Odpowiedz

    Świetny rzut AD, nie spodziewałem się po nim takiego wykończenia. Kto wie, może to właśnie będzie ten papierek lakmusowy, dzięki któremu “poczuje krew” i odblokuje swój potencjał? Do tej pory nic nie można było mu zarzucić pod kątem statystyk, ale wszyscy wiemy, że “czegoś brakowało”.
    Ale swoją drogą – jak patrzę na radość LAL po końcowej syrenie, to mam wrażenie, że właśnie wygrali mistrzostwo, a nie 2-gi mecz z Denver Nuggets.
    Te PO są epickie!!!

    (13)
    • Array ( )

      Ok. Pełna zgoda. Co nie zmienia faktu, że Jokic na to potrafił zareagować chociaż był o wiele dalej niż Grant. Gdyby Grant przejął w tempo krycie miałby szanse skakać to rzutu z ręką na twarzy AD. Wydaje się to lepszym rozwiązaniem niż rozpędzony z boku Plumlee. Druga sprawa jest taka, że oceniamy zagranie po fakcie. Pamiętajmy, że LAL wcale za 3 pkt rzucać nie musieli i gdyby Davis wykorzystał ustawienie LBJ mógł śmiało rzucać za 2, wówczas Grant byłby na wyciągniecie ręki.

      (1)
    • Array ( )

      Switch miałby sens gdyby AD przebiegł ciasno obok Lebrona, a nie przebiegł, Mason miał prawo obawiać się cut-a Lebrona pod obręcz, ale jeszcze raz, gdyby AD przebiegł ciasno wtedy stanowiłoby to realne zagrożenie. Możliwe, że trener rzucił hasło “switch everything” co nie zmienia faktu, żę Mason zawalił, przestraszył się Lebrona i pobiegł do niego jakby miał magnes.

      (1)
  6. Array ( )
    Odpowiedz

    Lakers tego nie puszczą nie wydaje mi się żeby lebron nie wyszedł zwycięsko z prowadzenia 2:0 nie pamiętam kiedy on i jego drużyna ostatnio przrgrala serię prowadząc 2-0

    (8)
  7. Array ( )
    Odpowiedz

    Najfajniejsza w meczu była eksplozja szalonej radości po dwóch pudłach z linii PJ Doziera (3:28 w 4 kwarcie). Żenada i buractwo. Pewnie z kontuzji przeciwników też się cieszą.

    (-14)
  8. Array ( )
    Odpowiedz

    Nie no panie admin,niech pan sobie nawet będzie xxxx ale na Boga niech pan nie spłyca znaczenia Mamba Mentality! To,że davis trafił game winnera nie znaczy,że ma Mamba Mentality,no ludzie bądźmy poważni. Gdyby miał tą mentalność to by nie odszedł z macierzystego klubu żeby być tzw. “Robinem” czy “Pippenem”. Sam ś.p. Kobe mówił na czym polega mentalność mamby i jest to znacznie bardziej rozbudowana ideologia czy nauka życiowa,zależy jak kto to odbiera a nie,że jakiś gość trafi rzut na zwycięstwo w meczu i już ma Mamba Mentality,to tak nie działa. Dlatego mój apel i prośba żeby nie spłycać znaczenia mentalności mamby,ponieważ jest ona dla mnie czymś cennym i nie chciałbym żeby jej znaczenie było dewaluowane przez ignorantów.

    (29)
  9. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    Ale tam turbowali Jokića pod koszem. dopóki udawało im się go wyłączać atak Nuggets stał. Ostatnie kilka minut Joker wystrzelił i proszę bardzo co się stało. Liczę, że dostanie wsparcie w offseason. Millsap złym graczem nie jest, ale daleko mu do wartości jego kontraktu… a Plumlee to jakaś pomyłka

    (7)
  10. Array ( )
    Odpowiedz

    Mam duzo starych kart magic basketball. Pennego Hardawaya, Shawna Kempa, Schrempfa i wiele wiele innych. Ciekawe czy sa cos warte.

    (8)
    • Array ( )

      Podejrzewam, że musiałyby być w super stanie w jakimś klaserze, a najlepiej szczelnym pudełku. Do tego dobrze jakby były z autografem, albo elementem boiska / jerseya.
      Używana karta luzem, bez dodatkowych atutów to pewnie kilka – kilkanaście złotych

      (6)
    • Array ( )

      Właśnie sprawdziłem. Posiadam ponad 200 kart upper deck. O neal, Penny, Hakeem, Ewing, Kemp, Payton i wiele wiele innych. Leżały w klaserze przez 20 lat.

      (3)
  11. Array ( )
    Odpowiedz

    Tragiczne zachowanie Plumlee… O jakim switchu my mówimy, gościu miał jakieś 1,5m żeby pójść górą za swoim zawodnikiem. Przecież AD nie dostał zasłony tylko ruszył do piłki, a ten zamiast biec za nim to doskoczył do Lebrona i woła o switch, śmieszne

    (5)
  12. Array ( )
    Odpowiedz

    Nuggets bardzo dobry mecz, zwłaszcza w obronie w drugiej połowie – Lakersi męczyli się w ataku. Dziwi mnie tylko to, że pozwolili by Jokic tak długo grał z 4 faulami, wcześniej było napuścić na niego Howarda. Po 5 przewinieniu grałoby się znacznie łatwiej.

    (5)
    • Array ( )

      Mieszanka Hardenowskiego double step back z krokiem zero i czym tam jeszcze 🙂 Żaden sędzia nie odgwiżdże w takim momencie.

      (3)
    • Array ( )

      Dodam jeszcze, że Millisapa, to już w ogóle bym wywalił, bo gość gada tak, jakby już przegrał całą serię.

      (11)
  13. Array ( )
    Odpowiedz

    Co ten idiota Plumlee zrobił???? Zatrzymał się na zasłonie LeBrona, której ten nawet nie stawiał i bezczelnie pokazywał Jokerowi żeby ten krycie przejął zamiast biec do końca za Davisem i próbować go blokować albo nawet faulować!!!! Kretyn 🙁

    (4)
  14. Array ( )
    Odpowiedz

    Przekazanie krycia Jokiciowi w ostatniej akcji jest chyba najbardziej niesłychanym przekazaniem krycia w dziejach koszykówki. I jeszcze ta gestykulacja, litości

    (2)
  15. Array ( )
    Odpowiedz

    Wow. Lakers zagrali kupę w ataku w końcówce. Lebron i Rondo jak Clippers albo kosmici im talent zabrali. Na szczęście jest Davis. Co za kot. Nie przypuszczałem, że typ ma takie jaja. Szanuję! Mam wrażenie, że on cały czas gra na 80% i dopiero gdy sytuacja wymaga to dociska. Piękne rzuty z daleka jak obrońca lub skrzydłowy. Jokic to ostatnia przeszkoda na jego drodze. Sorry Bam… w tym momencie to najlepszy zawodnik w stawce i nie ma na niego odpowiedzi. Debiutuje na tym poziomie rozgrywek i zastanawiałem się nad jego psychiką, ale gość jest świadom swojej mocy. W dzisiejszym baskecie ma przewage proporcjonalna do Shaqa. Bam może może coś tam mu dokuczy, ale sądzę, że Boston wyjdzie a tam już dziura. Theis?, Kanter? To będzie bufet szwedzki dla Davisa. Co noc 40 pkt. Obstawiam Boston 4:3 z Miami. Lakers dziś dużo szczęścia, ale drugi raz tak słabo nie zagrają i będzie 3:0. Denver wypuścili szansę.

    (11)
  16. Array ( )
    Odpowiedz

    Klucha znowu nastrzelala, niestety bandzioch swoje wazy. Zabraklo 0,5 sek zeby zdusic rzut AD. Z drugiej strony dobrze ze przytomnie odbil w bok bo inaczej davisa musialby skladac ortopeda:D

    (4)
  17. Array ( )
    Nick Pielęgniarka 21 września, 2020 at 13:18
    Odpowiedz

    To jest niesamowite, że David jest już w top5 NBA, a dalej ma w sobie niesamowite rezerwy. Przecież on na post upie może zrobić wszystko, a mimo to w 90% decyduje się na rzuty z odejścia. Jakby uruchomiał częściej taką zwierzęcą agresje co Westbrook to gość byłby MVP z 40 ppg i 20 zbiórkami. Co więcej, to on ma potencjał na top5 PF w historii.

    (9)
    • Array ( )

      Zdecydowanie. Mam wrażenie, że właśnie on nie uruchamia tą zwierzęcą agresję, bo wbrw pozorom, jest szklany. Bardzo często miewał kontuzje i pewnie ma taką blokadę. Nie wchodzi tak agresywnie

      (6)
    • Array ( )

      Agresja kosztuje zdrowie. Operując więcej na dystansie niż walcząc ciało w ciało przy przepychaniu się traci mniej energii.

      Poza tym, jestem przekonany że Davis nie jest Westbrookiem, tzn. zależy mu bardziej na pierścieniu przy nawet średnich 0/0 niż na statsach 40/20. Swoje w NBA już pokazał, zarobił i brakuje mu tylko pierścienia na palcu. Co śmieszniejsze, to Davis ma tylko 27lat i więcej sezonów przed sobą niż zagrał do tej pory.

      Swoją drogą, to ciekawe jakby przentował się teoretycznie najlepszy zespół:
      LeBron, Doncic, Giannis, Davis, Joker

      Mieliby szansę coś ogarnąć czy mało kompatybilni są ze sobą?

      (2)
  18. Array ( )
    Odpowiedz

    Obejrzałem tylko pierwszą połowę i odpadłem. W oczy rzuciła się przede wszystkim gra LeBrona, który zaczął mecz rzucając prawie wszystkie punkty lakersow do póki był na parkiecie. Zauważył, że koledzy nie weszli najlepiej w mecz , więc wziął sprawy w swoje ręce.

    GOAT Caruso, kto by sie spodziewał takiej gry, czy tylko ja uśmiechałem się do telewizora jak debil, gdy zaliczył pięknego dunka z kontry>przyjął charge>trójka>steal i layup wszystko praktycznie akcja po akcji. KOZAK.

    Howard moim zdaniem pięknie kryje Jokera, dużo gadania, dużo fizyczności, Dwight widać ewidentnie, ze się stara.

    Chemia w Lakers jest widoczna gołym okiem, zarówno na boisku jak i na ławce rezerwowych.

    (8)
  19. Array ( )
    Odpowiedz

    Obecnie w branży, chyba tylko Giannis ma odpowiednie warunki by kryć Davisa. AD absurdalny mutant. Typa tylko kontuzje ograniczają, bo widać że to nie ta agresja co choćby u Russella Westbrooka, bo obstawiam, że się kontuzji obawia

    (5)
  20. Array ( )
    Odpowiedz

    Jeśli chodzi o warunki, to tylko Giannis jest w stanie pokryć AD. Davis to mutant. Tego zawodnika tylko kontuzje ograniczają. I moim zdaniem tylko to go ogranicza. Nie gra tak fizycznie jakby mógł, bo się kontuzji obawia

    (1)
  21. Array ( )
    Odpowiedz

    lawka rezerwowych Lakers podczas ogladania meczu to jest po prostu poezja!!!!! widzieliscie jak sie cieszyli po Dunku Carusso??? po 2 niecelnych rzutach Doziera….niewspomne o koncwowych triumfie hehe ale jaja!!!!

    (8)
  22. Array ( )
    Odpowiedz

    Powiem szczerze, że lepszego portalu, pisanego z taką pasją i zaangażowaniem nie znam.
    Czyta się to jednym tchem. Nawet dla osób, które nie interesują się koszykówką.
    Czasem wysyłam swojemu ojcu artykuły, i też bije brawo – fanem koszykówki on nie jest. Lubi skoki narciarskie i F1.
    Szacun naprawdę 🙂 10/10!

    (4)
  23. Array ( )
    Odpowiedz

    Warto zwrócić uwagę co oni budują w Lakers w kontekście przyszłości. Lebron i Davis to nie tylko duet na parkiecie. Na fali najbliższego mistrzostwa i premiery Space Jam oni na kontraktach reklamowych zarobią krocie. To oznacza, że spokojnie wzorem big3 z Miami, Dirka czy Duncana mogą iść na ustępstwa finansowe (Co już pokazal ostatnio Davis rezygnując z bonusu by ściągnąć Kawhi). Ten zespół polowal na Kawhi, ale to jest do odrobienia za rok jak większości graczy zejdą kontrakty, a Lebron może podpisać wieloletni, ale niższy kontrakt i działać sobie jako trzecia opcja jeszcze kilka lat. Niekoniecznie Kawhi, to może być ktoś inny. Zanosi się na mała dynastie.

    (8)
  24. Array ( )
    Odpowiedz

    Każdy narzeka na Masona Plumlee, a nie oglądacie początku sytuacji, kiedy Green markował zasłonę dla Davisa w drugą stronę, po czym zbiegł pod kosz. Tam zacznijcie oglądać sytuację! Plumlee bał się wejścia Davisa pod kosz. Patrzycie jedynie na efekt, a nie na przyczyny. Pozdrawiam.

    (-1)
  25. Array ( )
    Odpowiedz

    dziwie sie jak mozna zachwycac sie forma LAL gdy tak na oparach wygrali mecz….
    Bardzo duzy fart

    Choke 4 kwarty to LBJ
    W 4ostatnich minutach meczu:
    2 wjazdy pod kosz gdzie tam 4 ludzi z Denver
    Rzut za 3 pkt airball
    Wjazd pod kosz i poslizgniecie sie

    (5)
  26. Array ( )
    Odpowiedz

    Mason Plumlee…. sprzedać za kopę jaj na targowisku wiejskim do B klasy. Zachowanie w obronie godne mini koszykówki. Brak słów. Jokić z autu zdążył dojść do rzucajacego a ten jełop…..chyba stawiał zasłonę. Indolencja – są zawodnicy od ręczników i Plumlee sie w ten schemat sie znakomicie wpisuje. Byłoby po 1 i sprawa awnasu otwarta, a tak myślę że Denver popłynie.

    (4)
  27. Array ( )
    Odpowiedz

    Fajny kupon mi wszedl: under pkt lebrown, over pkt porter jr, under zb jokic.
    Polecam szczególnie under jokica, drugi raz ma 6 zbiorek przy linii 10,5.

    (3)
    • Array ( [0] => subscriber )

      ja na unibecie gram under total punktów/zbiórek/asyst. Jokić zawsze swoje ugra, ale Lakersi go trzymają poniżej linii

      (0)
  28. Array ( )
    Odpowiedz

    LeB jak zwykle w presji zmoczył pieluchę. 4 kwarta to seria kompromitacji nibykróla. Wygrali jedynie przez szczęście. Szkoda tego meczu dla Denver. Ale jeszcze im pokażą.

    (0)
  29. Array ( )
    Odpowiedz

    Szkoda że dyskusja zmieniła temat z fajnego meczu na problemy rasowe, przejedzony już temat.
    Ale Caruso daje energii całemu LA!

    (3)
  30. Array ( )
    Odpowiedz

    Odradzam zbieranie kart z autografami i jersey.Ponad 10 lat zbierałem .Podróbek jest więcej niż perfum gucciego.SZCZERZE

    (3)
  31. Array ( )
    Odpowiedz

    Michael Porter Jr. to jest mega kocur. Murray sie troche meczy przy takiej obronie wiec licze na mlodego. Jokic sie bawi z wysokimi, Howard stary doswiadczony zawodnik a gra jak rookie, nie mowiac juz o dziecinnym zachowaniu. AD potwor, dobra forma, LbJ za duzo gra, widac ze nie daje rady w koncowkach. Nuggets in 7.

    (-1)
  32. Array ( )
    Odpowiedz

    Drodzy czytelnicy GWBA, powiedzcie mi proszę, co jest takiego złego w ruchu BLM, który widocznie nie cieszy się wasza sympatią? Też proszę o wytłumaczenie sytuacji w USA odnośnie tego ruchu i z jakich powodów on powstał. Pozdrawiam serdecznie :))

    (0)

Skomentuj Biggie Anuluj pisanie odpowiedzi

Gwiazdy Basketu