fbpx

Mistrzowska odpowiedź Stepha Curry, Nikola Jokic najlepszy center NBA

66

Witam i zapraszam. To będzie mocna końcówka roku, czuję to w kościach.

oklahoma city thunder 110 detroit pistons 83

Jeśli założymy, że największą zaletą gospodarzy jest fizyczność pod koszem oraz ciasne krycie linii rzutów za trzy, to można śmiało powiedzieć, że dzielni panowie z Ponty Pandy tfu! z OKC zaśmiali im się w twarz. Blake Griffin energicznie (i w większości bezkarnie) podwajany, jedyny kierunek w którym mógł podawać piłkę to dalej od obręczy.

Większa intensywność gości była w tym meczu aż nazbyt widoczna i nie jestem pewien czy usprawiedliwieniem może być skręcona w pierwszej kwarcie kostka Reggie Bullocka. Porozmawiajmy o Stevenie, hehe. Olbrzym z Nowej Zelandii boleśnie ograniczył dziś Andre Drummonda. Raz, że wpędził rywala w problem z przewinieniami to jeszcze nie zezwolił na ani jedną ofensywną zbiórkę. Andre, którego średnia wynosi przeszło 16 zbiórek dziś musiał zadowolić się… sześcioma (!)

Thunder up! Sezon zaczęli czterema porażkami, aktualnie zaliczają serię 15-3, którą nawet Steve Kerr zdaje się korespondencyjnie śledzić. “Znajdź mnie coś na tych facetów” – zwraca się do gościa od kaset video. A co tam: gdyby playoffs zaczynały się dzisiaj, w ewentualnej serii musiałbym postawić na Thunder z uwagi na fizyczność, a to chyba największy komplement, jaki mogłem pod ich adresem napisać, co? Panowie mogą się też pochwalić najlepszym ratingiem defensywnym w lidze. Panie Russ Beast, nie zepsujcie tego!

Russell Westbrook 18/6/6 – Steven Adams 21/6 – Paul George 17/10 – Nerlens Noel 12/8 – Dennis Schroeder 12/9/6.

golden state warriors 128 atlanta hawks 111

Wiedziałem, że Stephen Curry będzie się chciał “przełamać” po kontuzji, a warunki do tego były optymalne. Chodzi oczywiście o bajecznie łatwy matchup z Trae Youngiem, który ani warunków ani charakteru defensywnego nie zdradza. Po paru minutach gry już wiedzieliśmy, że Warriors przerwą serię sześciu (!) porażek na wyjeździe. Curry rozpoczął od… zresztą sami popatrzcie jak wyglądał jego rozkład rzutów w pierwszej kwarcie, perfekcja!

I kwarta: Curry 18 > Hawks 17

W miejsce kontuzjowanego Damiana Jonesa wyszedł Kevon Looney, a mistrzowie chcąc nie chcąc tymczasowo zasuwać muszą niskim składem. Produkt, który wystawiają na plac daleki jest od finalnego, strat względem asyst jest dużo za dużo, ale tak bywa gdy masz problemy kadrowe, a plan zakłada dzielenie się piłką. Najważniejsza była dziś praca w obronie, ofensywa przyszła łatwo.

A propos defensywy: Trae Young cierpi, jego skuteczność trzypunktowa wynosi 23% (!) a wszystko dlatego, że rywale co wieczór siedzą na nim blisko, praktycznie za każdym razem ma rywala na biodrze gdy tylko przekroczy połowę. Dziś było podobnie 0/5 zza łuku i 7 strat, co nie przeszkodziło mu w zdobyciu 20 oczek. Młodemu pomóc trzeba systemem, większe zagrożenie muszą stanowić koledzy, przydałby się drugi playmaker, wówczas Trae popracowałby trochę bez piłki, wówczas problem sam się rozwiąże. Oczywiście łatwiej napisać niż zrobić. Ów drugi playmaker musi bronić na poziomie, a Trae powinien chyba popracować nad warsztatem shooting guarda. Na razie niech skupi się na mijaniu oraz drive and kick, nie ma sensu walić głową w mur. Najważniejszy by nie tracił pewności siebie.

Szkoda skręconej kostki Taureana Prince’a, który halę opuszczał o kulach. Stephen Curry 30 punktów 6/10 zza łuku – Kevin Durant 28/5/8 – Klay Thompson 27/8

cleveland cavaliers 99 brooklyn nets 97

NBA grupa B. Kolejny słabiutki występ Nowojorczyków przed własną publicznością. Stracili pazur, są w tej chwili warci tankujących Cavaliers, którzy pogoniwszy ze składu komplet lubiących oddawać rzuty weteranów (Korver, Smith wytransferowani, Love kontuzjowany) grają z nową energią i wojowniczym nastawieniem. Wrócił George Hill, którego zadaniem jest wprowadzać spokój i kleić grę dla młodzieży, a brudną robotę na tablicach i pod koszem odwala Tristan Thompson. Reszta, czyli Clarkson, Sexton, Osman, Hood ma napadać i wywierać nacisk na obronę rywala. Bohaterem spotkania sprowadzony do składu przed tygodniem Alec Burks, którego wsad oburącz ustalił wynik na 3 sekund przed końcem meczu.

washington wizards 110 new york knicks 107

Nie oglądałem. Wczoraj wieczorem kłóciłem się, że Wizards bez centra, z Jeffem Greenem narzekającym na sztywniejące plecy będą mieli problemy z lubującymi się w szybkiej, streetballowej grze Knicks i chyba właśnie tak się stało, co? Z tego co widzę, sprawę gospodarzom skomplikowała trzecia kwarta (19-34) ale w końcówce znów straszyli.

denver nuggets 106 toronto raptors 103

Nikola Jokic (23 punkty 11 zbiórek 15 pięknych asyst) bierze betonową kulę na plecy, wnosi na pierwsze piętro, a następnie spuszcza wprost na łby Raptorów z Toronto. Wszystko na oczach 20-tysięcznej publiczności, którzy krzyczą do chłopaków by się odsunęli. Ci wierzą, że kulę złapią, kończą przygnieceni. Jokic triumfuje, śmieje się z podwyższenia, a odkrył go Polak Rafał Juć. Poza tym wszyscy zdrowi, dziękuję.

Kawhi Leonard jest teraz graczem New Balance, widzieliście jaki $zwagier?

Dawno nie było w lidze centra, wokół którego tak bardzo kręciła się gra zespołu. Nuggets robili swoje, trafiali rzuty i już przed przerwą objęli inicjatywę. Gospodarze w pewnym momencie przegrywali 5-6 posiadaniami, ale talent i sportowa złość nie pozwoliły im na złożenie broni. Trafienie Kawhi 55 przed końcem wyprowadziło zespół na prowadzenie, a kolejne (siedem sekund do końca) oznaczało remis. Mecz rozstrzygnęły jednak trzy osobiste (1+2) będącego dziś w transie Jokera. Powinni mu jeszcze zaliczyć ten no-look z plecaka, hehe.

On robi wszystko: podaje, zbiera, kozłuje piłkę. Ma wszystko, no może poza wyskokiem [Jamal Murray]

Nuggets są w tej chwili liderami konferencji, imponujące zważywszy problemy zdrowotne Gary’ego Harrisa, Willa Bartona, Isaiah Thomasa i Michaela Portera Jr.

houston rockets 91 minnesota timberwolves 103

Proszę bardzo! Kolejny sukces Wilków. W drugiej połowie wzięli się w garść, przycisnęli i wygrzebali z 19-punktowego dołka! Obie ekipy trafiły 11 trójek, ale Rockets oddali ich aż 39 przy zaledwie 22 po stronie gospodarzy. To pierwsza różnica, kolejna to zbiórki: 56-43. Dołóż jeszcze większe parcie Wolves na pole trzech sekund: 28-19 wolnych, wyrównane dwucyfrowe zdobycze szóstki gospodarzy i wynik końcowy przestanie dziwić.

Dla kontrastu: nieudane występy Chrisa Paula (5 punktów 1/8 z gry) i Erica Gordona (10 punktów 4/13 z gry), druga połowa przegrana 29:55 (!) zaledwie siedem punktów zdobyte w czwartej kwarcie -> T-Wolves bronią! Cichym bohaterem ekipy Robert Covington. Blokuje, wygrywa rzut sędziowski, wkleja trójkę, jest najmocniejszym obrońcą. Trzeba się temu gościowi uważniej przyjrzeć, boję się tylko że gdy napiszemy o nim tekst, straci moc… jak sądzicie?

los angeles clippers 129 new orleans pelicans 126

Nieoczekiwana infekcja wyeliminowała z gry Nikola Mirotica i bez owijania w bawełnę napiszę: Pelikanom zabrakło amunicji by wystrzelać gości. Rotacja się wysypała, na dodatek pewna nonszalancja zdaje się ogarnęła ostatnio Anthony’ego Davisa (23/13/5) którego nie sposób krytykować, a jednak intensywności mi u niego brak.

Tymczasem punkty bije Tobias Harris (odbić sobie musiał wczorajsze podwajanie z Dallas) Danilo Gallinari wrzuca kosze bez skakania, z ławki zamieszanie robi bohater wieczoru Lou Williams, obręcz gryzie Montrezl Harrell i bez oglądania się za siebie Clippers idą ku zwycięstwu. Sweet Lou nie ma psychiki. Doc Rivers (słusznie) mianowany został Trenerem Miesiąca.

Aha, Chicago Bulls (5-19) zwolnili trenera Freda Hoiberga.

Dobrego dnia wszystkim!

66 comments

    • Array ( )

      Chyba jeszcze jest graczem Cavs, jakieś ploty, że do Golden State ale chyba nic pewnego jeszcze.

      (4)
    • Array ( )

      Ponoć ma zgadac się z Melo i dołączyć do Lakers za minimum dla weterana.

      Rondo/Beasley/JR Smith/Melo/McGee

      Wypuścić taka piątkę i przeciwnicy uciekną z boiska zanim się mecz zacznie..

      (68)
    • Array ( )
      LaryBron Bird #33 4 grudnia, 2018 at 19:30

      Powinno zmienić. Tu chyba nie chodzi o to, że go zwalniają, bo byki przegrywają (to akurat zaplanowane było) tylko dlatego, że idiotycznie momentami rotował składem. Poza tym, jak wyciągną fajnego kozaka z draftu, dołączą może jakiegoś FA ze średniej półki, to mogą być ciekawą młodą ekipą za rok, a do takiej przyda się OGARNIĘTY TRENER, który spędził w zespole więcej niż tylko offseason.

      (0)
    • Array ( )

      37 / 8 / 4 , a i Holiday pięknie – 32 / 4 / 14 ! Ale Davis najważniejszy bo uolstar.

      (26)
  1. Array ( )
    Odpowiedz

    Panowie, według amerykańskich mediów:

    Anthony Davis —> Lakers
    Lonzo Ball, Brandon Ingram, KCP —> Pelicans

    Nie mam pytań. Czyżbyśmy mieli kres dynastii Warriors?

    (-3)
    • Array ( )

      Czytam od rana, że Ball i / LUB Ingram + KCP. Ingram + KCP za Antoniego to byłby złoty strzał dla LAL.

      (17)
    • Array ( )
      wielmozny pan P 4 grudnia, 2018 at 14:16

      2 czy 3 tygodnie temu pisał o tym Jarrett Jack na Twitt.
      pisałem o tym ze 3 razy, ale nikt nie podjął :]

      to było do przewidzenia od początku sezonu, Davis nie ma przyszłości w Pelicans, w tym roku jest to zespół góra na 1rd, a Anthony, wg mnie, stracił serce do tej organizacji po tym jak odeszli jego cats Bros Rondo i Cuz.
      Pelicans też nie mają interesu, by go trzymać, bo swoje odsłużył, a w przyszłym roku i tak by odszedł.

      no i od początku pisałem, i wielu z was zgadzało się ze mną, że LeBron w końcówce swojego prime nie przyszedł do LA, żeby bawić się m,entora dla juniorów. Przyszedł wygrywać mistrzostwo, a więc z konkretnym planem działania, czyli sprowadzania do zespołu potrzebnych zawodników.

      Davis pasował idealnie.

      to będzie najlepszy OneTwo Punch w NBA,. jeślki w Playoffs Rondo wejdzie na swój poziom, Kuzma bęedzie trafiał open shots i wszyscy b ędą naprawdę dobrze bronić, to Warriors będą mieli z kim przegrać serię.

      jeśli tak będzie wyglądał ten trade, to LOnzo wg mnie nie posiedzi długo w Orleanie, to nie jest materiał na back up, ale na startera. A już na 3rd point w składzie, to absolutnie.

      Nola wezmą co LA dadzą, w sumie odejdą zawodnicy najmniej potrzebni w t ym składzie. I Nola nie zostają na lodzie, łatwiej im bęedzie przełknąc odejście Davisa, skoro Randle się rozwija, Holiday kandyduje do rangi jednego z 5 najlepszych 2way point Guards w NBA, a E’twann Moore ma najlepszy czas w swojej karierze, No i jak dobrze to rozegrają, mogą chwycić porządny draft Pick w czerwcu. O ile nie przehandlowali swoich Picków, bo akurat nie orientuję się dokłądnie w ich sytyacji draftowej.

      generalnie, dla wszystkich dobra wymiana, zwłaszcza dla nas, kibiców.

      (24)
    • Array ( )

      Media to sobie temat nakręcają żeby mieli o czym pisać i gadać. Oczywiście jest to realna możliwość, ale daleka od finalizacji. Mozna to uznać za pomysł póki co i tyle. Takich pomysłów to i w lidze z 5 się znajdzie. Dopóki ktoś wiarygodny jak Wojnarowski nie zacznie cwierkać to nie ma co brać na poważnie.

      (8)
    • Array ( )
      wielmozny pan P 4 grudnia, 2018 at 17:59

      @typ

      Regular Season żywi się, ofk, takimi spekulacjami, ale w tym przypadku wszystko do siebie pasuje, interesy są spójne, terminy się zgadzają, no i to co dzisiaj szanowni przedmówcy pisali, ja czytałem już partę tygodni wcześniej od nieźle poinformowanych insiderów pt Jarrett Jack, który dodawał takze Duranta do tej układanki, w co akurat wierzę mniej, a na pewno nie w tym trade deadline, ale latem wszystko będzie możliwe. Durantowi zależy na wygrywaniu, w tercecie z LeBronem i Davisem mogliby pokonać Warriors, mieliby w zapasie 3 sezony wspólnej gry z max szansami na mistrzostwo, a nawet po retire LeBrona, Durant miałby luksusową perspektywę gry w duecie z Davisem. jasne, są to scenariusze kosmiczne, bo zaangażowane są w nie nazwiska najważniejszych zawodników w NBA, ale skoro się o tym mówi w środowisku, to znaczy, że coś może byc na rzeczy, a w każdej plotce jakieś ziarno prawdy mozę tkwić.

      (-1)
    • Array ( )

      NOP nie ma żadnych korzyści w tym aby wypiąć dupsko Lakers i dać się wydymać.

      Lakers nie mają nikogo kogo mogliby zaoferować za Davisa.
      Śmieszny Lonzo? KCP który już w Lakers gra słabo? Sam Ingram to za mało za all stara na takim poziomie jakim jest Davis.

      Druga sprawa. Ściągnięcie Davisa i tak nie zmieni tego że Lakers nie mają szans z GSW

      (-1)
  2. Array ( )
    Odpowiedz

    A Tristan Thompson wygląda szczuplej. W tym sezonie zalicza po 11 pkt i 11 zbiorek. Wiadomo, ze Cavs tankują, ale nagle się okazuje, że może jednak wart tych 17 baniek rocznie u tankowca.

    (11)
    • Array ( )

      Tankowcy mają to do siebie, że nie lubią jak ktoś wychodzi przed szereg i próbuje grać koszykówkę.

      W kazdym razie, to TT wygląda przyzwoicie i na pewno warty uwagi jest Sexton, który prezentuje się co raz lepiej. Szkoda, że Osman całkowicie wymiękł jako czołowa opcja zespołu i już raczej osiągnął swój szczyt możliwości.

      (2)
  3. Array ( )
    Odpowiedz

    @Krakers to byłby [xxx] ruch ze strony LAL. Ingram się nie rozwija, KCP da radę przeboleć, a największą stratą o dziwo jest Bonzo. Mimo wszystko AD ? Jeśli Melo poszedłby za minimum tam, no to kto wie … może nawet by liznął tego pierścienia.

    (0)
  4. Array ( )
    Odpowiedz

    W OKC będzie pięknie dopóki pan mr. Triple Double nie przejmie sterów żeby robić one man show. Koszykówka to gra zespołowa.

    (1)
    • Array ( )
      wielmozny pan P 4 grudnia, 2018 at 14:32

      @MjFan

      zdecydowanie masz rację

      Westbrook mógłby swoją rolę podwoić w Playoffs, kiedy star power ma niezwykle duże znaczenie, znacznie większe niż w sezonie, kiedy chodzi po prostu o kolekcjonowanie zwycięsytw, czym zajmuje się drużyna.

      niestety, na razie wiadomo, że Russell w Playoffs nie moze wcelować w odpowiednią tonacją : albo przechozi obok meczu, udaje “team player”, w gruncie rzeczy snując się po boisku nieefektywnie, albo ubiera kostium bohatera komiksowego, oddaje 50 rzutów i próbuje sam odwrócić losy meczu/serii, zazwyczaj zresztą wtedy, gdy jest za późno na taki wyczyn.

      gdyby umiał wypośrodkować i być liderem, team player grajaćym z dyscypliną i pasją, a przejmował grę tylko w ważnych momentach i nie po to, by odpalać seriami cegły zza łuku, ale zarabiać Ft i wykłądać piłki kolegom – byłoby świetnie.

      ostatnie 2-3 edycje Playoffs dowodzą jednak, że w wieku 30 lat on nadal, mówiąc językiem muzycznym, nie trafia w tercje.

      (-2)
    • Array ( )

      WPP
      Gdyby tak było, Kevin Durant nie opuścił by Oklahomy.
      Mam nadzieję, że Westbrook się ogarnie bo na zachodzie tylko oni mają szansę z GSW.
      Zresztą gdyby doszło do takiego Finału konferencji nie zabrakło by dodatkowych smaczków..

      (1)
    • Array ( )
      wielmozny pan P 4 grudnia, 2018 at 18:12

      @MjFan

      najpewniej tak było, jak piszesz.
      w 2016 NBA Playoffs Thunder mieli Warriors na widelcu, game 4, który wyprowadził ioch na 4-1 wygrali blowutem. Jakim cudem przegrali tę serię, to tylko oni wiedzą.

      porażka w game 5 była jeszcze do przekłnięcia, przegrywający 1-3 zawsze w game 5 korzysta z lekkiego uspokojenia luksusem przewagi prowadzącego, game 7 też mozna przegrać, o wszystkim zdecydował game 6, w którym Thunder już musieli być max skoncentrowani i ciągle mieli game 7 w zapasie.

      myślę,. ze to co odstawił – nie ma lepszego słowa na to co się stało – w końcówce gm 6 Westbrook ostatecznie Duranta przekonało, ze nie ma sensu marnować następnych lat z Oklahomie. 4 straty w minutę przy równym wyniku, to tylko Russell potrafi zrobić. Durant ostatecznie przekonał się, ze ten facet po prostu nie ma killer instinct, a jednoczesnie ma kontrakt i niepodwazalną pozycję w klubie, więc jeśli chce uratować karierę, to musi odejśc.

      sądze, ze na Warriors OKC mogą być za mali, głównie dlatego, ze Dubs świetnie bronią w Playofs i ofensywa Thundere może być nie dośc skuteczna, zwłaszcza że mają najgorzą 3pt offense w NBA, albo jedną z najgorszych. Przy takiej słabej ofensywie obwodowej musieliby zagrać najlepszą deefensywną serię w historii NBA, żeby wygrać z Warriors, wg mnie. Szanse na to, daleka droga, ale na dziś sądząc – mogą być dośc mizerne.

      ale przed nami jeszzce 3/4 sezonu, Thunder mają sporo czasu, zeby to skorygować. Tutaj też bym widział rolę dla Westbrooka, bo to m.in jego kiepska celnośc przy dużym volume obniża jakość 3pt offense zespołu.

      (5)
    • Array ( )

      Dokładnie do PO jeszcze długa droga i wszystko się może zdarzyć. Dubs sprawiają wrażenie jakby chcieli przejść sezon jak najmniejszym nakladem sil a eksplozja formy bedzie dopiero na wiosne A wtedy nie będzie co zbierać.
      Trochę słabo dla mnie wygląda fakt, że aby pokonać warriors Kevin Durant musi przejść do LA. Jeszcze niech zabiorą Currego.

      (0)
    • Array ( )

      “już za miesiąc” było już miesiąc temu i widzimy co z tego wyszło (kolejny stepback ?) obawiam się że trzeba brać pod uwagę że możemy nawet nie zobaczyć Dre w tym sezonie na parkietach NBA ?

      (3)
    • Array ( )

      Co do obrony to pełna zgoda, aż strach pomyśleć co mogło by być ze zdrowym Dre od początku sezonu…
      “OKC’s defensive rating for the season is a league-best 100.5.
      Since October 28 (after OKC’s 0-4 start), the Thunder’s defensive rating is an even more impressive 98.9 and have the highest Margin of Victory at 11.4.”

      (4)
    • Array ( )
      wielmozny pan P 4 grudnia, 2018 at 14:24

      yup
      świetnie bronią

      zobaczymy co Westbrook z tym wsszystkim zrobi i jak zareaguje na pierwszy czy drugi kryzys, który zawsze w końcu w Regular Season przychodzi. jesli wytrzyma i nie będzie chciał przejąc zespołu, a raczej wpaqsuje się i będzie grał rolę, a nie bohatera, to Thunder włączą się do poważnej rozgrywki w Western.

      swoją drogą, pamiętam jak niektórzy użytkownicy mocno krytykowali coacha Billa Donovana. mam nadzieję, ze dziś już się zgadzamy, że jest to porządny trener i początkowe kłopoty Thunder nie były z jego winy, za to sposób w jaki ustawił i nastroił zespół pod nieobecnośc Westbrooka, to już absolutnie jest jego zasługa.

      moim zdaniem, obecnie jeden z głównych kandydatów do Coach Of The Year. obok Nicka NUrse’a i Doca Riversa.

      (-1)
    • Array ( )

      Zamknij już pysk z tym Westbrookiem w okc jest większa rotacja. To nie on za wszystko odpowiada, a to że ma jaja i nie boi się walczyć to + a nie-

      (0)
    • Array ( )

      Jeżeli to miała być wbita w niego i redakcję szpilka to nie popieram

      Jeśli jednak miało to być napisane w sposób, w który Rose znów traktowany jest jak All Star i dzisiaj miał niemoc jak CP3 czy Eric Gordon to props 😉
      Jakoś dość mam wpieer*alania piłki że Rose już dawno się skończył bo jak narazie pokazuje że się odbudowuje 😉

      (6)
    • Array ( )

      Napisałem o nim jako osobie która spędziła dziś 25 minut na boisku i oddała jedną trójkę, nie wiem jak traktować dzisiejszy mecz poprostu

      (3)
  5. Array ( )
    Odpowiedz

    Taki offtop:

    Ma ktoś informację odnośnie nowej książki Kobe’go: Mamba Mentality? Jest już tłumaczona, kiedy będzie w Polsce?

    (10)
    • Array ( )

      Podobno nie jest to klasyczna książka jakiej się oczekuje, tylko album z genialnym zdjęciami i opisami sytuacji.
      Zakładam że może być… niechętnie tlumaczony, bo przy świadomości zawartości nikt nie da stówy pln.
      A niżej się nie oplaca tej formy wydawac…

      (3)
    • Array ( )
      wielmozny pan P 4 grudnia, 2018 at 18:31

      ksiazki czyta się w oryginale.

      nawet nie znajać wybitnie języka, lepiej 10 % tekstu nie zrozumieć niż dostać tłumaczenie, które nie łapie 90 % niuansów, które tylko w oryginale można odnaleźć.

      (-13)
  6. Array ( )
    Odpowiedz

    Zauważyłem, że Lowry’ego opanowuje marazm w matchupach z ekipami na poziomie. Dzisiaj 1/7 FG i tylko 5 punktów, trochę słabo jak na “lidera” ekipy. Mam nadzieję, że historia PO z ostatnich paru lat nie zatoczy koła.

    (1)
  7. Array ( )
    Odpowiedz

    Jokić najlepszy center NBA? Ofensywnie może i tak, bo jest wybitnym graczem systemowym. Ale w defensywie ustępuje Embiidowi zdecydowanie, jak i w ogólnym rozrachunku. Jeśli uznamy Davisa za centra (a powinniśmy) to Jokić spada nam już na lokatę trzecią… Z podium może go zepchnąć jeszcze zdrowy DMC. Ale na krótki czas. Jokić, Embiid i Davis długo będą królować na tej pozycji, oj długo… Ale nazywać Jokicia najlepszym? Please.

    (5)
    • Array ( )

      Embiid dużo lepszy w defensywie od Jokicia?

      Biorąc od uwagę akt że NBA forsuje Embiida ile się da i jak tylko się da może i masz rację.
      Jednak Embiid jest straszną pipką jeśli chodzi o kontakt fizyczny i kładzie się przy każdym kontakcie z Drummem czy Hassanem.

      (1)
    • Array ( )

      @dmg
      Embiid jest “pipką” w ofensywie, gdzie idealnie gra na szukanie kontaktu. Bądź co bądź jest to element gry i nie znajdziesz w NBA gracza, który lepiej potrafi nadziać się na faul. Wcale nie flopuje często, on po prostu szuka kontaktu, który ze strony obrońcy jest niedozwolony, by zdobyć jeszcze łatwiejsze punkty.
      A w obronie zawsze gra twardo, bez względu na okoliczności.
      Jest tak wciskany przez NBA, że aż jest w czołówce jeśli chodzi o PPG, RPG, BPG, EFF, PER i FTM :/ Biedni, wykluczani przez NBA pozostali centrzy… Im NBA nie daje na siłę tych statystyk ;/

      (1)
  8. Array ( )
    Odpowiedz

    Denver wygrali 6 mecz z rzędu z Toronto, którzy mieli przed tym meczem 8 z rzędu.
    Są nr. 1 na zachodzie razem z LAC, którzy według Pana przecinka też mieli być drużyną na niby.
    Oglądałem mecz, który do końca trzymał w napięciu. Jednego czego brakuje Nuggets do pełni szczęścia to zawodnik w typie Leonarda. Dobry mobilny obrońca, który może pokryć 3 pozycje. W playoffs mógłby to być jednak problem w matchupie z np OKC.
    Może Porter Junior wykuruje się do tego czasu, zobaczymy jak będzie, a tymczasem cieszmy się z ich świetnej gry 🙂

    (3)
    • Array ( )

      Zgadza się, Pan przeciwnik cały czas uparcie powtarza, że w tej drużynie się nic nie zmieniło, ja natomiast zaobserwowałem kilka zmian, przede wszystkim Beasly, Morris i Hernangomez, ten pierwszy to w zeszłym sezonie nie radził sobie ze złapaniem piłki, za każdym razem jak wchodził na boisko to się chwytałem za głowę 😀 a teraz się znacznie poprawiła jego skuteczność i spadła ilość strat, dobrze, że Denver się pozbyli w końcu Chandlera, z całym szacunkiem do niego, ale on średnio raz na rok miał roczną kontuzję XD
      Będziemy obserwować dalej.

      (3)
    • Array ( )
      wielmozny pan P 4 grudnia, 2018 at 18:36

      o Clippers pisałem że są “fake” w kontekście w Playoffs.w Regular Season ich system może być skuteczny, bo jest solidny.

      poza tym, sezon się nie skończył, więc nie przesądzaj, ze ten lub tamten zespół nie jest “na niby”, tak jak pisałem, bo ja nie andydatowałem swoich “prognoz”, jeszcze wiele się mozę wydarzyć. sądzac po aktualnych wynikach można by uznać, ze np Warriors są skończeni, a to przeciez nonsens.

      (-4)
    • Array ( )

      WPP

      Skończ z tymi farmazonami bo najpierw wypisujesz brednie a później odwracasz kota ogonem wmawiając ludziom że co to nie Ty i że jednak miałeś rację.

      (4)
    • Array ( )
      wielmozny pan P 5 grudnia, 2018 at 11:51

      @Tomasz

      masz cytat w którym okresliłem Clippers “zespołem na niby” ?

      to daj go tutaj, tylko w pełnym brzmieniu.

      nie masz ?
      nie komentuj

      jesli dla ciebie Regular Season i Playoffs, są tym samym, to znaczy ze nie masz podstaw do wyrażania jakichkolwiek sensownych uwag. Robisz to chyba z braku lepszego pomysłu na spędzenie czasu po szkole ?

      naucz się precyzji : 5,2 to nie to samo co 5,1 albo 5,3.
      jesli tego nie rozumiesz, to czeka cię trudne życie, bo dobrej pracy i płacy nie dostaniesz, będąc takim indolentem

      weź się za siebie, taka dobra rada

      (-2)
  9. Array ( )
    Odpowiedz

    Nie wiem czy to selekcja naturalna czy wpływ adminow, ale bardzo cieszy mnie brak tych wszystkich raków typu pierwszy i inne Mickiewicze. Dzięki Admin jeśli Twoja w tym zasługa, bo dziś komentarze przeleciałem wzrokiem z przyjemnością!

    (10)
    • Array ( )

      Tylko po co?
      Jak coś napiszę i się nie sprawdzi to zmieni zdanie i będzie wmawiał że zawsze tak uważał

      (4)
    • Array ( )
      wielmozny pan P 5 grudnia, 2018 at 11:58

      @gaceq

      co konkretnie chcesz wiedzieć ?

      @Piotrus Pan

      przecież to, co piszę każdy mozę z łatwością zweryfikować, sięgając do archiwum :]
      jesli jesteś leniem, któremu się nie chce, to nie miej pretensji.

      naucz się jak polemizuję Dorośli ludzie.
      chcesz mi coś zarzucić ?
      naucz się sięgać do źródeł, cytatów, które są do dyspozycji.

      za krytykę tych , którzy na Donovana zrzucali całą winę za wczesne niepowodzenia Thunder, zebrałem parę minusów. Dzisiaj już nikt head coacha Thunder nie obwinia o nic. Nikt nawet nie pisze, że zespoł gra wbrew niemu. Lol :]

      rozumiem, ze cie głowa boli, kiedy w grę wchodzą jakieś niuanse argumentaccji, ale to nie jest ani mój problem ani czyjkolwiek. Tylko twój. Mozę po prostu nie masz predyspozycji do dyskusji bardziej złożonych niż budowa cepa ?

      może pora na zmianę obiektu zainteresowań ?
      zaoszczędzisz nerwy.

      (-1)
  10. Array ( )
    Odpowiedz

    A ja czytam nie tylko GWBA i nie oglądam tylko screenow i mam skromne wrazenie ze RW0 wcale nie jest juz takim samolubem i jest bardzo dobrze oceniany przez kolegow z zespołu ( np taki tam PG13) pozdrawiam

    (3)
  11. Array ( )
    Odpowiedz

    już paru najlepszych centrow tu było na portalu rozgrywających itp. tez wczoraj najlepszy w czyms był derozan zdecydujcie się…

    (0)

Skomentuj Sir Anuluj pisanie odpowiedzi

Gwiazdy Basketu