fbpx

Prezenterka Fox News miesza z błotem LeBrona Jamesa

134

Nie wiem jakie są Wasze poglądy polityczne ani czy choć odrobinę interesujecie się polityką zagraniczną. Większość z Was pewnie słyszała, że od przeszło roku w USA na fotelu prezydenckim zasiada niejaki Donald Trump. Polityk kontrowersyjny, który m.in.

-> stwierdził, że “globalne ocieplenie to mit”

-> chciał wydać zakaz wjazdu do USA obywatelom Syrii, Libii, Sudanu, Somalii, Jemenu, Iraku i Iranu

-> pragnie ukrócić nielegalną imigrację budując 3200 kilometrowy mur wzdłuż granicy z Meksykiem

-> chce zlikwidować dodatki socjalne z tytułu opieki medycznej czy dopłat do aut…

Powszechnie krytykowany za brak klasy…

Niepohamowany, całkowicie niedyplomatyczny w swych wypowiedziach na twitterze…

Prywatnie przedsiębiorca z majątkiem szacowanym na 4.5 miliarda dolarów, osobowość telewizyjna. Jeszcze na studiach objął stanowisko kierownicze w firmie deweloperskiej, której założycielem był jego ojciec. Od stycznia 2017 Trump piastuje urząd prezydenta Stanów Zjednoczonych. Jest najbogatszym, najstarszym oraz najbardziej kontrowersyjnym przywódcą, jakiego widziano w USA.

Zamknij się i kozłuj piłkę

Wielokrotnie naraził się m.in. Afroamerykanom, których co bardziej znamienici przedstawiciele nie kryją niechęci i cyklicznie zabierają głos w kwestiach polityki:

W niedawnym programie ESPN, nieprzychylnie na temat Trumpa wypowiadali się LeBron i KD. W jego obronie nieoczekiwanie stanęła prezenterka telewizji Fox News…

Supergwiazda NBA LeBron James znów zabiera głos w sprawach polityki. Oto jego ledwie zrozumiały, nie wspominając o brakach gramatyki, wywód na temat prezydenta Trumpa (…) na nieszczęście masa dzieciaków i niektórzy dorośli biorą te ignoranckie wypowiedzi za wzór (…) oto co się dzieje, gdy próbujesz opuścić liceum rok przed maturą by dołączyć do NBA. Oto co się dzieje, gdy pytasz o polityczną radę kogoś, komu płacą 100 milionów dolarów rocznie za odbijanie piłki (…) LeBron, Kevin obaj jesteście świetnymi koszykarzami, ale nikt na was nie głosował. Miliony wybrały Trumpa by był ich trenerem. Więc trzymajcie swe polityczne komentarze dla siebie albo jak to ktoś kiedyś powiedział “zamknij się i kozłuj piłkę”.

Wiecie co mnie zatrważa? Język wypowiedzi. Czy wszystko koniecznie musi być tak chamskie i proste, żeby “ciemny lud” zrozumiał. Co myślicie?

134 comments

    • Array ( )

      rzygać mi się chce jak widzę że taki komentarz zyskuje taką pozytywną reakcję.
      Szacunku do drugiego człowieka i cudzych poglądów nie ma w Polsce za grosz, ale myślałem że na stronie o koszykówce NBA, będzie nieco inny stosunek do ludzi, których codzienna praca sprawiła że ta strona w ogóle ma racje bytu.
      “shut up and dribble” jest kwinetesencją pogardy dla sportowców i odbieraniem im prawa do posiadania własnego zdania. Są obywatelami USA? są. Trump jest rasistą? jest. Dba o ludzi z dołu drabiny społecznej skąd wielu koszykarzy się wywodzi? nie dba. Więc czemu mają się nie wypowiadać?

      (26)
    • Array ( [0] => subscriber )

      Ogólnie to się zgadzam ale on nawet nie powiedział że LBJ ma zakaz wypowiedzi tylko że dobrze by było jakby tego nie robił (wypowiadał się), więc cały twój komentarz jest w sumie bez sensu.

      (22)
    • Array ( )

      Trump jest URZĘDUJĄCA GŁOWĄ PAŃSTWA a nazwanie głowy państwa “u bum” to według mnie jest znieważenie i chyba jest karalne.
      Już to kiedyś pisałem – za takie pyskówki powinni “zesłać” na leona wszelkie możliwe plagi takie jak urząd skarbowy, kontrole dopingowe i co tam jeszcze mają.
      Curry potrafił odpowiedzieć na zaproszenie czy też jego brak w przyzwoity sposób, bez obelg ale leon jest przecież “the chosen one” więc co najmniej na równi z prezydentem kraju wybranym – jakby nie patrzeć – w demokratycznych wyborach .
      A co do stwierdzenia
      “Wiecie co mnie zatrważa? Język wypowiedzi. Czy wszystko koniecznie musi być tak chamskie i proste, żeby „ciemny lud” zrozumiał. Co myślicie?”
      to ciekawe z ust osoby, która lubuje się w tekstach typu “został posunięty” i wielu innych “młodzieżowych” powiedzonkach. Nie twierdzę że nie wypada tak mówić ale skoro sami chcecie być “cool” i młodzieżowi to nie krytykujcie innych za podobny język.

      (46)
    • Array ( )

      WTF69
      Na pewno prezydent bierze pod uwage głos jakiegoś koszykarza ktory sam nie potrafi okazqc szacunku.

      (4)
    • Array ( )

      „lepiej żeby sie nie wypowiadał” nie jest zakazem tylko wyrażeniem swojego stosunku do LBJ-a i jego wypowiedzi na tematy poza koszykarskie- i to wystarczy, że pokazać wyższościowy stosunek do sportowców jaki ma tu jak widać większość komentujących. Mordeczki z Polski wiedzą na czym kto sie zna za wielką wodą i o czym mu wolno mówić a o czym nie. Panowie, litości..

      Ostatni raz. To nie Polskie ministerstwo prawdy i IPN, nikt w stanach nie karze za obraze prezydenta. Dokształt przed trzepaniem w klawiature polecam.
      Pomijając fakt że nie rozumiem dlaczego sie oburzacie na obrażanie prezydenta który co drugi dzień na TT kogoś obraża…

      (-3)
  1. Array ( )
    Odpowiedz

    W kwestii polityki, osoba która na życie zarabia koszykówką nie powinna, jako osoba dla wielu opiniotwórcza, zabierać zdania w kwestiach o których nie ma większego pojęcia, to samo tyczy się Polskich aktorów i innych celebrytów wypowiadających się w tej kwestii w podobnym tonie   dla wielu młodych osób takie postacie jak Lebron są wyrocznią, a on sam aspirując do bycia postacią którą młodzi powinni brać za wzór, nie powinien wykorzystywać swojej pozycji do szerzenia osobistej niechęci do Trumpa. Brak w tym politologicznego zaplecza, który wniósłby jaką życiową wartość do młodych umysłów, a sieje jedynie myśl: “jeb$% Trumpa”, zaostrzając jedynie istniejące konflikty. 🙂

    (159)
    • Array ( )

      Celna uwaga 🙂 Dodatkowo można jeszcze zauważyć że “opozycyjne” media często zapraszają aktorow, celebrytów,sportowców jako swoistych “znawców” polityki i generalnie “profesorów życia”. Prawda jest taka że oni żyją w całkiem innej bajce z dala od zwykłych szarych ludzi. Od małego jest wokół nich otoczka i patrzą na świat trochę inaczej. Nie mówię że wszyscy ale zdecydowana większość. Swoiste wyrocznie za którymi podążają masy….

      (65)
    • Array ( )

      Ale dlaczego ma nie zabierać głosu ? Jeśli uważa ze to co się dzieje w USA nie jest dobre to chyba powinien o tym powiedzieć. Ważne tylko czy naprawdę w to wierzy

      (8)
    • Array ( )

      Chwilą moment, może gość jest osobą publiczną i jest wzorem dla wielu młodych ludzi, ale nie wiem czy ćpa prowadzi samochód pod wpływem alkoholu? Nie. Ten człowiek jest pełnoprawnym obywatelem USA i ma prawo się wypowiedzieć zwłaszcza w momencie, w którym zostaje poniekąd atakowany na tle rasowym może nie bezpośrednio ale jednak mimo wszystko. Komentarze w stylu, że dziennikarka miała rację i LeBron nie powinien się wypowiadać są dla mnie idiotyczne, chyba co poniektórzy zapomnieli, że jest przede wszystkim człowiekiem ma wolną wolę i prawo do wypowiadania się a co inni zrobią z jego komentarzem to ich sprawa nikt im nie karze podążać za nim.

      (36)
    • Array ( [0] => subscriber )

      Ponieważ oglądają go miliony. Masy!! są w niego zapatrzeni. Dla nich jest autorytetem i taki ktoś nie sprawdzi wiarygodności tego co mówi jego autorytet ” bo jakże on śmie podważać zdanie autorytetu” 🙂

      (7)
    • Array ( )

      “zwłaszcza w momencie, w którym zostaje poniekąd atakowany na tle rasowym może nie bezpośrednio ale jednak mimo wszystko. “. Mógłbyś mi zdradzić o jakie konkretnie z czapy ataki chodzi?

      (7)
    • Array ( )

      Mieć prawo do wygłaszania własnej opinii, a brać odpowiedzialność, jako znana osoba publiczna, za kreowanie opinii młodych ludzi, wygłaszając osobiste zdanie o polityku nie mając wiedzy politologicznej to dwie różne kwestie. Lebron, wnioskując z jego retoryki, śledząc jego kariere, chce być wzorem. Więc albo, albo. Jestem obywatelem USA i wygłaszam osobistą opinię o prezydencie stanów, albo zachowuje opinię dla siebie dlatego że nie mam kompleksowej wiedzy w kwestiach o których chcę się wypowiadać, będąc nadal wzorem do naśladowania dla młodego pokolenia, na płaszczyźnie w której osiągnąłem sukces, nie mącąc im w głowach. Lebron, moim zdaniem, jest osobą publiczną, opiniotwórczą i powinien się z tym liczyć.

      (13)
    • Array ( )

      MJ nigdy nie zabiera głosu w sprawach politycznych. Stwierdził, że nie będzie roił, ponieważ jego buty kupują zarówno republikanie, jak i demokraci.

      Ten pajac LeBłąd myśli, że ma monopol na prawdę. Zwłaszcza, że nie wie o czym mówi.

      (4)
    • Array ( )

      Idąc tropem Twojej logiki Tramp nigdy nie powinien zostać prezydentem, prace załatwił mu Tatuś wiec nigdy specjalnie się nie spinał nie wiek jak to jest żyć jak normalny człowiek ktory musi wynająć mieszkanie, opłacić studia, nakarmić siebie i swoją rodzine a do tego być wydajnym w pracy żeby go nie zwolniono…skoro podobnie jak Lebrone i inni celebryci tego nie znam to zabierzmy mu prawo wyborcze.
      Oczywiście nic nie jest za darmo, skoro on zarabia a traci swoje prawa do głosu to Ty pewnie nie obrazisz się jak jego podatki nie będą wpłacane do wspólnego budżetu i będą dla równowagi ściągane z pozostałych .. taka logika kolego tworzy tzw towarzystwo równych bardziej uprzywilejowanych i tych gorszych niegodnych a już historia nas nauczyła że to nie najlepszy kierunek. Zastanów się bo Twój głos również ma znaczenia!

      (2)
    • Array ( )

      WeTheOther
      Niestety powiem to prosto i dosadnie aby dotarlo.

      Przy prezydencie USA LeBron jest GOWNEM i nikim wiecej. I za kogo on sie uważa zeby publicznie zwrqcac uwqge prezydentowi.

      Taki jestes madry? Napisz do Dudy i obraz go ze jest taki czy owaki. I co? Nagle juz nie uwazasz ze jest wolnosc slowa i mozesz pisac co chcesz na co tylko chcesz?

      LeBron moze robic co tylko chce. Nawet kogos zabic. Ale czy to oznacza ze nalezy tak robic? Nie. I nie nalezalo tez w publiczny sposob atakowac prezydenta USA. Ale LeBron nie jest zbyt inteligentna osoba.

      (4)
  2. Array ( )
    Odpowiedz

    Trump jest jaki jest i nie udaje kogos kim nie jest. Jedyny nie zamieszany w te cale polityczne uklady.
    Na pewno lepszy od terrorysty-Obamy ktory wygladal na fajnego, smiesznego czarnucha 😉

    (44)
    • Array ( )

      Serio lajkujecie rasistę i minusujecie gościa, który na to reaguje? Co sie stało z ludźmi, normalność już jest w mniejszości?

      (7)
    • Array ( )

      hitler jest jaki jest i nie udaje kogos kim nie jest. Jedyny nie zamieszany w te cale polityczne uklady.
      Na pewno lepszy od terrorysty- ktory wygladal na fajnego, smiesznego żydka ?

      (11)
    • Array ( )

      Ale co z tego, że nazwał go czarnuchem? Przecież większość murzynów w Stanach mówi tak do siebie i nie ma problemu. To jest dopiero rasizm, uważanie, że gdy murzyn do murzyna mówi czarnuch to jest ok, ale jak biały tak powie to już nie. Pokazuje to tylko, że murzyni w USA inaczej traktują białych niż siebie nawzajem.

      (19)
    • Array ( )

      Rozumiem ze w Polsce tez mierzyn to czarnuch? Nie przynosc byle jakich wzorców do Polski nie wszystko co sie dzieje za naszymi granicami należy kopiować i wprowadzać do nas jako wykładnik/ standard.
      Szacunek to słowo klucz, szanuj siebie i żyj tak żeby inni również mieli za co się szanować.

      (2)
    • Array ( )

      Co wy macie w głowach!!!
      W sunie to nie macie…

      Grx
      Dwa pierwsze posty to idealne odzwierciedlenie rasizmu.
      Pierwszy komentarz mial byc cool i koles napisal czarnucha bo na takiego swojego ziomka lansowal sie obama, a drugi komentarz od razu jest atakirm agresji i obrazy.

      Ktory z nich jest agresorem? Poprawnosc polityczna zjadla wam mozgi. Wspolczuje.

      (6)
    • Array ( )

      Widzę że większość dostała by zawału oglądając Dave Chapelle gdzie słowo ” czarnuch” pada z częstotliwością kilku razy na minutę. Kolejna sprawa że czarny może powiedzieć do czarnego “czarnuchu”, do białego “białasie” i jest ok. W drugą stronę to już fani Ku Klux Klanu. Zresztą emotka na końcu wypowiedzi kolegi też wam nie dała do myślenia. Komedia

      (3)
  3. Array ( )
    Odpowiedz

    Generalnie Trump dzięki swojej kontrowersyjności wygrał te wybory, te tweety bardziej mu pomogły niż przeszkodziły, więc gdy je przytaczacie chcąc go oczernić paradoksalnie mu pomagacie 😉

    Nie wiem co tam Lebron z Durantem gadali, ale nie podoba mi się to, że gwiazdy uważają się za jakieś super medium we wszystkich sprawach. Nie chce wyjść na rasistę, ale jak ktoś obiektywnym okiem spojrzy to zobaczy, że faktycznie pewne grupy społeczne są bardziej niegrzeczne niż inne i faktycznie coś wypadałoby z tym zrobić. Dodam, że zdarzają się wyjątki i są przykładni obywatele z tych grup, ale większość jest niegrzeczna .

    (34)
    • Array ( )

      Najlepsze jest to ze gdyby jakis bialy tak komentowal wybor czarnego prezydenta od razu bylby juz czlonkiem ku klux klanu 🙂

      (64)
  4. Array ( )
    Odpowiedz

    dobrze powiedziała, goscie generuja taki posluch polityczny nie majac za grosz pojecia o jakiejkolwiek ekonomi kierujac sie uczuciami xD kocham NBA, ale gracze powinni skupic sie na tych rzeczach na których się znają bo robią krzywde własnym rodakom

    (49)
  5. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    Szczerze mówiąc, to nie potrafię opowiedzieć się po żądnej stronie. Trumpa nie lubię, ale faktycznie prezenterka ma trochę racji. Przełóżmy to na nasze polskie realia. Jakie macie mniemanie o kimś bez matury? No debil, każdy powie, hehe, ale patrząc na to co robi LeBron czy KD to z szacunku do ich osiągnięć trochę przymykamy oko. Dlatego uważam, że ktoś kto bawi się w zabieranie głosu publicznie, zwłaszcza jeśli jest mocno medialną osobą powinien to robić roztropnie z zachowaniem pewnych reguł, tak chociażby gramatyki i smaku. James wyzywając Trumpa od wsiurów jeszcze bardziej podzielił swoich wyznawców i hejterów.

    Podsumowując mogę przytoczyć mój nick w języku polskim:

    “Cóż mogę rzec, po porstu LeBron James.”

    (26)
    • Array ( [0] => subscriber )

      Jak już jesteście tacy delikutaśni i czepiacie się tłumaczenia DOSŁOWNEGO

      “Co mogę powiedzieć, tylko LeBron James”

      Tylko że takie DOSŁOWNE tłumaczenie traci sens panie po kursach językowych xD

      (2)
    • Array ( )

      Jak widać ty nawet po polsku nie umiesz napisać poprawnie “PO PORSTU” więc nie ma się co dziwić że inne języki również sprawiają ci kłopot

      (-5)
    • Array ( [0] => subscriber )

      Panie Anonimie, z wymową tego słowa też mam problem, hehe…

      A tak na serio, jeśli jedyne co potrafisz wnieść do konwersacji to przyssanie się do “zamiany” dwóch literek, które sąsiadują obok siebie i nazwanie tego brakiem w edukacji, to faktycznie nawet mi cię nie żal 😀

      W sumie szkoda strzępić ryja na internetowego trolla, którego nie stać nawet na wymyślenie własnego nicku w komentarzach xD

      Po za tym inni internauci “PO PROSTU” poddali ocenie poziom zarówno twojego i mojego komentarza i widać, że “PO PROSTU” twój był nie na miejscu.

      Z inenj bezcki baadnia wyazkują, że nwaet jśeli pomzeiniasz ltiery w śordku wyarzu tówj mzóg jest w satnie odzcytać bezęłbdnie wsyzktie sołwa 😀

      (1)
  6. Array ( )
    Odpowiedz

    Nic w tym nieoczekiwanego, FOX NEWS od początku wspierało i wspiera Trumpa. Najbardziej stronniczy kanał w ogólnodostępnej tv.

    (-9)
    • Array ( )

      W przeciwieństwie do np. CNN, które nie jest stronnicze tylko w drugą stronę.
      Bawi mnie to patrzenie na to, że ktoś jest stronniczy w mediach, ale tylko w jedną stronę. Media to wszędzie szambo i każdy kanał realizuje swoje interesy, sympatie itd.

      (32)
  7. Array ( )
    Odpowiedz

    Po pierwsze, język prezenterki na poziomie języka LBJa (nie zmienia to faktu że zatrważająco niski).
    Po drugie, niech zabiorą się do grania bo o polityce wiedzą tyle co przeciętny głosujący z tą różnicą że są popularni.
    Po trzecie, artykuł w części przedstawiającej Trumpa stronniczy. Moim zdaniem powinny być tam wyłącznie fakty. Tytuł to samo, równie dobrze mógłby się odnosić do wypowiedzi Lebrona, która też jest skandaliczna.

    (17)
    • Array ( )

      Też mnie trochę razi to, że artykuł jest od razu jest opiniotwórczy i zwraca uwagę tylko na negatywne strony Trumpa, zamiast napisać to co macie napisać i już. Bez nastawiania czytelników na starcie negatywnie do Trumpa.

      (18)
  8. Array ( )
    Odpowiedz

    Moim zdaniem trochę jednostronnie przedstawiliście Trumpa, musi mieć tez jakieś zalety skoro miliony na niego głosowały. A celebryci nadużywają swojej pozycji jako tych, których wszyscy znają i bardziej powinni zająć się problemami np dzielnic z których się wywodzą, co z reszta robią z powodzeniem a nie bawić się w politykę. To tez cecha USA, ze każdy gada co chce i tak wspomnieliście chamstwo jest na porządku dziennym

    (26)
  9. Array ( )
    MłodyCzłowiek 16 lutego, 2018 at 22:04
    Odpowiedz

    Jak widać nie wszyscy dali się zwariować. KOBIETA broni prezydenta w ogólnokrajowej telewizji. Jestem skłonny założyć że ona skończyła studia, więc wypowiada się na tematy z którymi najpewniej miała więcej styczności niż gwiazdy NBA. Ona nie poucza koszykarzy jak grać. Trump też tego nie robi. Nie ma do tego kwalifikacji ani predyspozycji, więc nie poucza ich. Na jakiej podstawie nie może on liczyć na ten sam szacunek z ich strony? Wysokie zarobki nie robią z nich ludzi z dyplomem i nie słyszałem bezpośredniego, personalnego ataku ze strony Trumpa w stronę koszykarzy, oni natomiast nie mają żadnych oporów aby jawnie go atakować. Nieładnie.

    (42)
  10. Array ( )
    Naczelnik hejterów 16 lutego, 2018 at 22:07
    Odpowiedz

    Mieszanie z błotem Lebrona? Jak dla mnie to Trump i jego zwolennicy sami mieszają się z błotem. Tylko czekam, aż doigra się ataku ze strony Korei/Rosji. Broń Boże, żebym tego chciał. Po prostu wydaje się to realne. A Lebron? Może nie ma studiów, ale czy papierek to wyznacznik inteligencji? Jak dla mnie nie. Niektórzy myślą, że kończąc awf mają wszystkie rozumy pozjadane… Miałem nauczyciela z doktoratem, zdawał matury jak były jeszcze oceny. Dostał się dzięki niej na studia, a ocenę miał w sumie za nazwisko. Patrząc na niego brzmiało to przekonująco.

    (-25)
    • Array ( [0] => subscriber )

      ahahahahahah ataku ze strony Korei???? hahahahahahahaaha 😀 jedno pierdnięcie ze strony Trumpa i tyle świat widział Kima i jego zabawki 😀 Bez kitu. Na razie to te mocarstwa jak rosja/Usa to trzymają się w szachu.

      (8)
    • Array ( )

      Kim nie ma absolutnie nic co mogłoby zagrozić USA, nic. Nie ma w ogóle o czym gadać, a Ty to chyba w szafie śpisz, co?

      (1)
  11. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    nie zwykłem zabierać głosu w politycznych dyskusjach, tym bardziej w internecie, który obecnie przepełniony trollami jest raczej miernym miejscem do uprawiania wartościowego dialogu, ale w tym wypadku warto dodać coś od siebie.
    zgadzam się, że osoby, które mają wątłe pojęcie na temat spraw ważnych NIE powinny się wypowiadać w mediach i NIE powinny być brane za autorytet tylko i wyłącznie ze względu na swoją sprawę albo grubość portfela, jednak w tym wypadku lebron i kd mają coś do powiedzenia. wywodzący się ze skrajnej biedy murzyni (czy to poprawnie politycznie?) bardzo dobrze zdają sobie sprawę z powagi problemu jakim jest rasizm w USA. w tym wypadku samo bycie czarnoskórym jest wystarczającym przyzwoleniem na zabieranie głosu w sprawach ich dotyczących.
    patrzcie na rzeczy z różnych “pozycji siedzenia” i pomyślcie o tym w ten sposób.
    bez spiny, pozdro!

    (-1)
    • Array ( )

      Ja tylko przypomne ze rasizm dziala w 2 strony…
      Skoro nagle czarnym na wszystko sie pozwoli a bialego bedziemy karac gdy tylko zle spojrzy na czarnego to to tez bedzie rasizm.

      Mnie zastanawia dlaczego glosu nie zabieraja naprawde WAZNI przedstawiciele NBA ciemnej karnacji skory jak Magic Johnson czy Jordan, a nie [xxx] 3 po 3 jakis LeBron….

      (5)
  12. Array ( )
    Odpowiedz

    Nie rozumiemy czemu niektórzy są tak bardzo stronniczy. Wiadomo że republikanie i demokraci się znacząco różnią ale bez przesady. Wypadałoby zachować trochę szacunku dla obu stron, bez względu na własne sympatie.
    Tyczy się to również polskiego podwórka, miłego weekendu :p

    (9)
  13. Array ( )
    Odpowiedz

    Nie jestem zwolennikiem mieszania polityki z koszykowka, nie bede rowniez Ciebie oceniac, bo masz swoje powody dlaczego tak przedstawiasz prezydenta USA. Jest pewna cecha charakteryzujaca dziennikarzy to obiektywizm i można by też przytoczyć jego zalety, byśmy My czytający sami mogli wyciągnąć wynioski, a nie zostają one Nam narzucone

    (13)
    • Array ( )

      «przedstawianie i ocenianie czegoś w sposób zgodny ze stanem faktycznym, niezależnie od własnych opinii, uczuć i interesów» PWN. W przypadku dziennikarza opisującego sytuację tak. Jeżeli dziennikarz opisuje tylko jedne cechy, pomijając drugie i wie, że je celowo pominął to, żeby jego opinia byla obiektywna dla czytajcego powinien zawrzeć wszystkie cechy pozytywne i negatywne to czytelnik powinien sam wybrać inaczej jest to manipulacja.

      (4)
  14. Array ( )
    Odpowiedz

    Odpowiedziała Lebronowi jego językiem. Zdecydowanie nie powinna. Nawet jeżeli Bron chrzani głupoty, to od dziennikarzy powinno się wymagać pewnego poziomu, poniżej którego ta Pani spadła. Niestety jest to szeroki problem, bo to media narzucają poziom dyskursu politycznego. A Trump idealnie się w ten poziom wpasował. Oceniając natomiast jego politykę – póki co ekonomia i sytuacja gospodarcza US pokazuje że był to dobry wybór, pomimo kontrowersyjnego stylu bycia. Przytoczone przez autora tekstu wypowiedzi nie mają wielkiego znaczenia skoro ludziom żyje się lepiej i zarabiają więcej. W zasadzie oburzają one tylko milionerów i bananową młodzież, którym i za Obamy żyło się dobrze. Plus widzów z zagranicy jak my – którzy słyszą newsy ale nie czują w kieszeni skutków polityki Trumpa.

    (8)
    • Array ( )

      nie ma zadnych danych pokazujacych ze zyje sie lepiej. sa troche nizsze podatki na kilka lat – potem wzrosna wg planu, ale odebrali finansowanie na ‘sluzbe zdrowia’ i finansowanie wielu organizacjom pomocowym. Gospodarcza sytuacja USA tez ma bardzo niewiele wspolnego z konkretnymi dzialaniami Trumpa. Ciekawe kto Tobie narzucil taki dyskurs ze myslisz ze to jego zasluga

      (-4)
    • Array ( )

      Obniżenie podatków ma niewiele wspólnego z sytuacją gopodarczą? Wzrost PKB, płac i spadek bezrobocia to nie dane wskazujące że żyje się lepiej? Stary, serio?

      (4)
  15. Array ( )
    Odpowiedz

    przekonanie ze sportowcy czy celebryci maja sie nie wypowiadac na tematy spoleczne czy polityczne bo nie za to im placa, albo o tym nie maja pojecia jest kompletna pomylka. Ludzie slawni, muzycy i celebryci to nie sa malpy w cyrku ktore maja wykonywac swoje zadanie i poslusznie wracac do klatek. Maja prawo do swoich opinii i deklaracji politycznych. Gdyby tak nie bylo Trump nigdy by nie zostal prezydentem.

    (3)
  16. Array ( )
    Odpowiedz

    Tragiczne jest to, że po tysiącach lat rozwoju, ewolucji, ludzie dalej pozwalają na to żeby grupka złodziei, oszustów i morderców, jakimi są politycy, sterowała ich, naszym życiem. Zwykli ludzie są politykom potrzebni tylko do zarabiania pieniędzy. A tłuszcza cieszy się z demokracji. Nie ważne kto głosuje, ważne kto liczy głosy. Politycy z prawej i lewej strony w mediach obrzucają się lajnem, a za kulisami chleją razem wódę i patrzą jak upodlić i wycisnąć do cna swoich poddanych i niewolników, ładnie zwanych wyborcami.

    (3)
  17. Array ( )
    Odpowiedz

    w szoku jestem jaki poklask zyskuje tutaj myslenie “shut up and dribble”. Sami specjalisci od polityki amerykanskiej i konfliktow spolecznych i wszyscy z licencja na pouczanie graczy NBA… dorzucic szczypte starego dobrego rasizmu i mamy pozal sie boziu ekspertow.

    (1)
  18. Array ( )
    Odpowiedz

    Szczerze, jeżeli mówić o wpływie na rozwój społeczeństwa amerykańskiego (a LeBron właśnie mówił o tym, że Trump ma gdzieś swoje społeczeństwo) to Trump jest nikim w porównaniu z LeBronem. LeBron codziennie odmienia życia tysięcy dzieci i młodzieży oraz aktywnie wypowiada się w kwestii problemów społeczeństwa. Jest wzorem do naśladowania dla milionów ludzi na świecie. Co do tego głupiego komentarza, że na LeBrona nikt nie zagłosował. Uważam, że gdyby LeBron poświęcił rok na kampanię oraz byłoby to 1 v 1 z Trumpem to bez problemu by wygrał.

    (-12)
  19. Array ( )
    Odpowiedz

    Mam nadzieję, że każdy kto tutaj zabrania innym wypowiadania się o polityce, bo “nie ma pojęcia o ekonomii, polityce itp” ma przynajmniej tytuł doktora w tych dziedzinach i ma zasób wiedzy o tych dziedzinach wystarczający do wypowiadania się o owych sprawach. Stawianie polityków, prezydentów wyżej niż zwykłych ludzi to idiotyzm. Żeby zostać politykiem wystarczy być posłuszny liderowi partii i wiedzieć kiedy podnieść rękę przy głosowaniu. Wiedza o tym za czym się głosuje jest zbędna. Większość polityków nie umie się prawidłowo wysłowić i podpisać, a ludzie i tak oddają im cześć. Trump, swoją karierą zawodową, pokazał, że potrafi na siebie zarobić (czego nie potrafi większość polityków – dlatego zostają politykami, bo nikt nie wziął by ich nawet do wyrzucania gnoju spod świń) i choćby dlatego jest jednym z tego promila polityków do których można mieć jakieś resztki szacunku.

    (2)
    • Array ( )

      Z tym Trumpem co potrafi na siebie zarobić to nie do końca tak jest. Zbańczył większość swoich przedsięwzięć. Większość swojej fortuny zawdzięcza podarkowi od taty i praniem pieniędzy rosyjskich oligarchów po pierestrojce.

      (-2)
  20. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    Właśnie LeBron i KD to typowe osoby które są podatne na manipulacje w świecie polityki przez to że nie mają o niej zielonego pojęcia. Obama taki wybitny, ciepły, rodzinny prezydent i do tego CZARNOSKÓRY, a nie mają pojęcia co wyrabiał w świecie polityki. Między innymi, za jego kadencji powstało państwo ISIS co za czasów Trumpa nie miało by miejsca, ale nie o tym mowa, bo tutaj się dyskutuje o koszykówce. Tak czy inaczej, wielkie gwiazdy NBA, wzory do naśladowania milionów ludzi gadają bzdury przez to, że mają ból dupy bo znowu nie będzie czarnego prezydenta. Teraz dużo się mówi, że po kadencji Trumpa na prezydenta ma startować Oprah Winfrey, to znowu będzie balonik pompowany.

    (10)
  21. Array ( )
    pominiety w drafcie 16 lutego, 2018 at 22:50
    Odpowiedz

    Myślę, że gdyby Lebron nie umiał mówić, a Durant pisać na klawiaturze mieliby więcej fanów. 😉 A ta babka z telewizji lepiej niech nie podpowiada Lebronowi bo jeszcze zacznie kandydować i wygra wybory. Ludzie tam mają galaretę zamiast mózgu i mogli by go wybrać. USA jedzie na wywoływaniu konfliktów na całym świecie i wysysaniu krajów , w których wprowadziła marionetkowe rządy i swoją demokrację. Nie chce mi się tłumaczyć jak to było z np. Saddamem, Assadem czy Kaddafim , ale jak ktoś chce to w necie znajdzie.

    (9)
  22. Array ( )
    JakiśFajnyNick 16 lutego, 2018 at 23:17
    Odpowiedz

    Nie mam problemu z tym co Lebron powiedział o Trumpie. Co mi się nie podoba, jest sposób w jaki p. Prezenterka odpowiedziała mu. ” Shut up and dribble” to nic innego jak sprowadzanie debaty publicznej do poziomu przedszkola. ” Nie potrafię dyskutować? Nazwę go głupim!/Każe mu się zamknąć!”

    (-2)
  23. Array ( )
    Odpowiedz

    Polityka to sprawa ludu, każdy ma sie prawo wypowiedzieć nie można mu tego odebrać, zniżanie się do najazdu na gramatyke a nie na przekaz to troche objaw głupoty i dodatkowo dziennikarka zabrania wyżej wymienionego powszechnego prawa, paranoja, chcą żeby tylko zaznajomieni sie wypowiadali niech wprowadzą takie prawo i test inteligencji przed glosowaniem, ciekawe czy tacy wszechwiedzący dziennikarze by takowy przeszli

    (2)
  24. Array ( )
    Odpowiedz

    To co m in stwierdził Trump dla tych którzy nie wierzą we wszystko co mowią w TV przyjmujac to za pewnik , wcale nie jest takie bezsensowane..
    Lebron oprocz tego ze jest zawodnikiem, trenerem, menegerem itd,, chce byc jeszcze krytykiem politycznym..
    Niech kazdy robi to do czego sie nadaje..
    Lebron chyba jest koszykarzem… wiec…

    (7)
  25. Array ( [0] => contributor )
    PATRON
    Odpowiedz

    Komentarze pod artykułem na GWBA nigdy mnie tak jeszcze nie załamały jak dzisiaj.

    Zawsze mi się wydawało, że kto jak kto, ale fani NBA są w znacznej większości zdecydowanie bardziej światli od przeciętnego kibica polskiej tzw. ekstraklasy.

    Takiego występu prezenterki/prezentera – a zwłaszcza w stacji o takim zasięgu jak Fox News – nie widziałem nigdy nawet w Radiu Maryja.

    Wylanie tu kilku epitetów jest bardzo kuszące, ale poziom tego dyskursu jest sam dla siebie wystarczającym komentarzem.

    Get a life.

    (1)
  26. Array ( )
    Odpowiedz

    Akurat jezyk dziennikarki nie odbiega od poziomu wypowiedzi reszty zainteresowanych – Trump wypowiada sie ostro, LeBron nazywa go menelem, dziennikarka jedzie po koszykarzu, wiec nie widze tu zadnej anomalii.

    (3)
  27. Array ( )
    Odpowiedz

    Cóż ja ze swojej strony mogę Trumpowi trochę zarzucić, jednak cieszę się, że to on wygrał wybory w USA a nie Clinton albo Sanders (niech go piekło pochłonie). Trump to żaden wielki przywódca narodu ani pewnie nawet dobry prezydent. To niestety efekt demokracji, że na stanowisko głowy państwa kandydują wyżej wymienione przeze mnie miernoty, wystarczyło przyglądać się tylko kampanii prezydenckiej by dostrzec, że był to poziom rynsztoku. Oczywiście LeBron i inni obywatele Stanów Zjednoczonych mają prawo wyrażać swoje opinie na te i owe tematy, ale niech nikt mi nie mówi, że ja mam te opinie traktować poważnie nawet jak są to kompletne bzdury. LeBron, KD i inni sportowcy ale szczególnie LeBron chcą uchodzić za przykładnych obywateli oraz za obytych w świecie ludzi to też zajmują się różnorakimi dziedzinami życia, jednak z marnym skutkiem. Sportowcy często zapominają, że żadni z nich ludzie renesansu i nie znają się na wszystkim dookoła. To też niestety efekt demokratyzacji życia, uważanie, że każda opinia jest tyle samo warta i każdego trzeba wysłuchać.

    (5)
  28. Array ( )
    Odpowiedz

    Co racja to racja.Lebronce nawet nie wychodzi kozłowanie.Na polityce sie nie zna,w kosza tylko przegrywa juz5 razy hahah.Skakać z trampoliny nie bardzo.W sumie to zostało pole bawełny

    (-7)
  29. Array ( )
    Odpowiedz

    Nie ładnie, bardzo stronniczy wpis, też lepiej zajmijcie sie pisaniem jedynie o koszykówce bo to Wam wychodzi najlepiej

    (9)
  30. Array ( )
    Odpowiedz

    Bardzo szanuje LeBrona jako koszykarza, jest jednym z najlepszych w historii tego pięknego sportu, ale rzeczywiście nie ma bladego pojęcia o polityce tak jak zresztą autor tego artykułu. Po pierwsze globalne ocieplenie to jest mit i to każdy trzeźwo myślący człowiek powinien rozumieć. Nie ma szans żeby ludzie swoją działalnością byli w stanie nawet w 1% wpłynąć na klimat bo po prostu siły przyrody są niewyobrażalnie wielkie. Pozatym gdyby sie ktoś wczytał w kroniki dziennikarskie to Ziemia cyklicznie przechodzi etapy ociepleń klimatu ( tak jak jest w tym momencie ) i ochłodzeń ( tak jak np w xvi/xvii wieku ). Wielkie przedsiębiorstwa po prostu czerpią na tym kase, tak jak np koncerny farmaceutyczne na produkowaniu leków leczacych objawy a nie przyczyny choroby ( przecież nie opłaca im sie nas wyleczyć odrazu 😉 ). Jeśli chodzi o sprawe nielegalnych imigrantów to jest to posunięcie jak najbardziej słuszne z perspektywy bezpieczeństwa wewnętrznego kraju, tak jak i budowa muru na granicy z Meksykiem, którego zwolennikiem swego czasu byl de facto i nawet Barack Husein Obama, wystarczy poszukać jego dawnych wypowiedzi 🙂 Ja jako Amerykanin nie chciał bym żyć w świadomości że codziennie jest ryzyko że jakiś ciapaty ( który kulturowo jest jeszcze w średniowieczu, i nie ma żadnego poszanowania dla kobiet ) może zgwałcić mi córke albo żone na ulicy. Wystarczy sie przyjrzeć na Europe Zachodnią która zdycha teraz przez poprawność polityczna. Co do dodatków socjalnych to płacone są one z naszych podatków i rośnie przy tym biurokracja, wiec suma sumarum nie wydaje mi sie żeby szary obywatel wychodził na tym jakoś bardzo na plus, szczególnie że ludzie często patrzą na wartość nominalną pieniądza a nie realną. A co do mema to juz nawet nie skomentuje tego bo to jest po prostu żałosne. Robicie z igły widły jak kobieta w trakcie okresu. Reasumując to radze Wam przed wypuszczeniem takiego dzienikarskiego gniota, jednak zrobić jakis research i opierać artykułu na faktach żeby nie wyjść przy tym na idiote. Smutno mi sie robi jak czytam takie artykuły bo jestem osobą młodą, mam dopiero 19 lat a widze ze mentalnosc ludzi dalej taka sama. Nic sie nie zmieni w Polsce i na świecie jeśli bedziemy sie dobrowolnie dawali robić przez polityków czy banksterów, a świadomość polityczna społeczeństwa bedzie niska.
    Pozdrawiam wszystkich fanów koszykówki i życzę miłego dnia 🙂

    (-3)
    • Array ( )

      Popieram w 100%. Zmieniania się świadomość co prawda powoli, ale zmienia. Cieszę się z Twojego wpisu , widzialbym więcej Twoich komentarzy tutaj.
      Dodałbym jeszcze to, że tak łatwo przychodzi Nam ocenianie innych nieznajac ich motywacji, czy okoliczności

      (3)
  31. Array ( )
    Odpowiedz

    Co widzicie złego że chce wydać zakaz wjazdu do USA obywatelom Syrii, Libii, Sudanu, Somalii, Jemenu, Iraku i Iranu, przecież to terroryści

    (1)
  32. Array ( )
    What Can i Say 5 w plecy only lbj 17 lutego, 2018 at 09:46
    Odpowiedz

    Anonim bo Obama był kims dla koszykarzy.Nie ważne że nic nie zrobił i jest głupszy od Trumpha ale to czarny i im to wystarczy.Lebron nie ukrywajmy za mądry to nie jest jak cała rasa murzynów.Biali też nie-jestem tego przykładem.Azjaci są najmądrzejsi.Jak by nie oni to byście oglądali Nba na unitrze i grali w pegaza

    (8)
  33. Array ( )
    Odpowiedz

    Obama też zrobił zakaz wjazdu dla ludzi chyba z Iranu ale o tym była cisza… Polityka to wszędzie polega na tym samym, byle kasa się zgadzala… No a jeśli nie głosowali to morda w kubeł i graj w basket…

    (2)
  34. Array ( )
    Odpowiedz

    “pragnie ukrócić nielegalną imigrację budując 3200 kilometrowy mur wzdłuż granicy z Meksykiem”

    to nie jest problem

    problem jest taki, że chciał zeby to MEKSYK zapłacił za jego mur xDDDD pajac…

    (2)
  35. Array ( )
    Odpowiedz

    Populizm rządzi teraz w polityce na całym świecie… Nie ma się co dziwić, że takie osoby wygrywają wybory. Pewnie za paręnaście lat przyjdzie moda na inną politykę i wtedy będą wygrywać inni… Wszystko to xxx warte i tak mają xxx na ludzi 99% czasu… a jak “nie mają” to po to, żeby podrasować wyniki w sondażach… Kropka.

    (-1)
  36. Array ( )
    Odpowiedz

    Śmiechu warte ludzie z was. Wielcy znawcy szacunku i tolerancji. Ludzie niech pierwszy rzuci kamieniem kto nie nazwał murzyna czarnuchem albo innym słowem określających czarnych. Robicie z siebie wielkich obrońców praw ludzkich, a sami ślęczycie przed kompami i wyzywacie innych bo was zdenerwują. Weźcie się ludzie umówcie na ustawkę i się bijcie za “czarnuchów” bo umysłami dorównujecie niektórym z nich. TAK CZARNI SĄ GLUPSI OD BIAŁYCH. Nie mówię tego bo jestem rasistom tylko taka jest prawda ladies and gentelmans. Nie ich wina ze wychowywali się jak się wychowywali i mają braki w wiedzy, samokontroli, doskonalenia sie itd itd itd. Wszyscy jesteśmy rasistami albo nimi nie jesteśmy, wystarczy spojrzeć czasem z innej strony zapyziałe dupki.

    (-4)
    • Array ( )

      nie jesteś ‘rasistom’ tylko rasistą, i Twoje zdolości językowe i cały ten wywód karze przypuszczać że jesteś jeszcze ‘idiotom’

      (1)
    • Array ( )

      Sugerujesz że Obama stoi za ISIS ? ?
      A Oprah niby w czym gorsza od Trumpa? ?

      (1)
  37. Array ( )
    Odpowiedz

    Ale tępota to wybija w komentarzach. Już wiadomo czemu jest jak jest. Pseudointelektualiści opanowali świat.

    (3)
  38. Array ( )
    Odpowiedz

    Trochę zmienię ten jakże poważny temat xd

    Nie obejrzałem wszystkiego dziś nie dałem rady xd, ale… podzielę się kilkoma uwagami.
    Po pierwsze kiedyś jak oglądałem jak grają kobiety to średnio mi się to podobało, dziś z przyjemnością oglądałem Panią Rachel Demita ehhh :))) mam nadzieję, że nie czyta to moja dziewczyna xd

    Mecz swiat v USA oglądałem tylko trochę. Odpuściłem bo jeszcze jest dziś i jutro

    (1)
  39. Array ( )
    Odpowiedz

    Masz prawo do własnego zdania, a ja mam prawo się z nim nie zgadzać. Jednak nazywając prezydenta menelem sam wyznaczył poziom dyskusji.

    (3)
  40. Array ( )
    Odpowiedz

    Tam gdzie ludzie zarabiają duże pienieądze, całe celebrities to w 90% lewactwo. Tak jest na całym świecie. To siłą rzeczy ludzie, którzy mają największe przebicie. Dzięki temu przebiciu walczą o swoje interesy, przekonując ludzi zarabiących przez cale życie tyle co oni przez tydzien, że ich punkt widzenia to trend i racja wyższa. A ciemny lud kupuje. Ktoś tu porownuje tę dziennikarkę do tvp info, rownoczesnie nie rozumiejac że to nie Trump rozpoczął cały ten hejt. Lebron jest KOLOSEM basketu. Ale nie ukrywajmy, że to nie jest czlowiek swiadomy rzeczywistosci normalnych ludzi. On żyje gdzie indziej. Przeszkadza, że Trump jest stary, biały i nie gra pod ich interesy.

    (-1)
    • Array ( )

      to przytocz jakiś cytat gdzie LeBron obraża Trumpa, no dalej mądralo. bo ja potrafię przytoczyć dziesiątki cytatów, gdzie Trump wygłasza swoje rasistowskie poglądy. w ogóle te twoje wypociny to takie brednie, że szkoda to w ogóle komentować. n ie masz chłopie najmniejszego pojęcia o czym mówisz, żyjesz w jakimś wyimaginowanym świecie i wierzysz w brednie które Ci sprzedają na portalach poświęconych, “patriotycznych” itp itd. nie masz najmniejszego pojęcia czym jest rzetelność dziennikarska bo byś nie bronił tvp info

      (-2)
  41. Array ( )
    Odpowiedz

    Ekipa – łączy nas koszykówka.

    Czy jest sens spierać się o poglądy polityczne ? o lewaków, prawaków, rasistów, genderów, nacjonalistów, mędrców czy głupców, akurat tutaj ?

    Nie róbmy z tej strony pyskówki politycznej jak na onecie. Popyskujmy o koszykówce 😉

    Jedni akceptują, kochają odmienność drudzy tego nie trawią, nie nawidzą.
    Argumenty typu “tylko głupiec tak myśli…” każdy rozumny człowiek wie o tym ” to nie argument.
    Jeśli już wdajemy się w dyskusje na poziomie popierajmy to konkretnymi przykładami, źródłami naukowymi, badaniami, podkreślam konkretnymi a nie ogólnikami.

    Propo art. Ładna Pani z Foxa stała na chwilę bardziej rozpoznawalna i tyle. Za 2-3 dni już nikt nie będzie o tym mówił czy pamiętał..

    (4)
  42. Array ( )
    Odpowiedz

    przecież nie od dzisiaj wiadomo, że fox to stacja prawicowa, mająca z rzetelnością dziennikarską tyle wspólnego co obecna tvp. chodzi tylko o to żeby zgnoić przeciwników politycznych.

    (-1)
  43. Array ( )
    wielmozny pan P 17 lutego, 2018 at 13:39
    Odpowiedz

    primo : L:eBron James jest obywatelem USA i na dodatek płaci dośc spore podatki do budżetu, więc ma święte prawo wypowiadać się na każdy temat dotyczący stanu państwa, które wyjmuje mu z kieszeni cięzkie miliony.

    secundo, pani prezenterka jest stronnicza, ponieważ już w swojej zapowiedzi ustawia widzom cytat z LeBrona jako wypowiedź “niegramatyczną” i wadliwą językowo. To niedopuszczalna i nieuczciwa zagrywka. Sens wypowiedzi nie jest bowiem zależny od tego czy zachowana została stylistyka czy nie. Pani dziennikarka mówi bardzo poprawnym językiem, a proszę jaki błędy zalicza.

    tertio, jeśli LeBron nie wdał się w jakiś dyskurs na temat wymagajacy posiadania specjalistycznej wiedzy, które on sam nie ma – nie ma żadnego powodu, by go łajać.

    czy wyrażenie opinii pt : ten prezydent jest niegodny swojego urzędu, wymaga erudycji, o której brak pani prezenterka oskarża LeBrona ? oczywiście, ze nie.

    prezydent Trump nie jest idiotą, dowodzą tego jego sukcesy biznesowe i sam fakt, ze został prezydentem Ameryki. Obawy, ze wywoła wojnę są bezpodstawne, bo w Ameryce prezydent prędzej zostanie zakneblowany niż jego otoczenie pozwoli mu na jakiś szalony ruch.

    LeBron James również nie jest idiotą, dowodzi tego sposób w jaki zarządza swoją karierę sportową i biznesem jaki wokół niej stworzył.

    rózni ich po prostu polityka, stosunek prezydenta do czarnej mniejszości. Trump nie ukrywa, ze nie jest fanem czarnych i Latynosów, oni odwdzięczają mu się tym samym.

    na najmniej powazną osobę w tym układzie wyszła pani prezenterka, która chcąc podlizać się prezydentowi, którego postawy i poglądy wspiera, zdobyła się na uwagi i zachowania zupełnie bezmyślne.

    uzależniać prawo do komentarza politycznego od wykonywanego zawodu czy językowej wirtouzerii przekazu, to dziecinada.

    (2)
  44. Array ( )
    True fan of Lebron 17 lutego, 2018 at 14:26
    Odpowiedz

    “chce zlikwidować dodatki socjalne…”? Tak, ale podatki też będą wyglądały inaczej i państwo nie będzie dawać, ale nie będzie też odbierać. Sztuka optymalizacji – liczę, że u nas tez to zrozumieją, że 500+ i inne bezsensowne dodatki to gwóźdź do trumny gospodarki, bo wszystko wpadło w błędne koło i ztacza się w dół. A co do tematu: takie silne persony jak sportowcy, aktorzy itp. nie powinni mówić takich rzeczy, oczywiscie mają do tego prawo, ale mając za fanów takie ilości młodych ludzi nie powinni wypowiadac sie w taki sposob. Okej, trzeba coś zrobic, bo nie jest kolorowo w USA, ale dla mnie to wyglada jakby kampania wyborcza jeszcze sie nie skonczyla i zamiast cos zrobic to chlopaki tylko podburzają wszystko przeciwko Trumpowi. Dla mnie LeBron powinien pokazac, ze mu zależy i spotkac sie z Trumpem, sprobowac zaradzic i udowodnic, ze “He’s the man” i zainspirowac ludzi, ze czasem trzeba paktowac z diablem w imie wiekszego dobra.

    (0)
  45. Array ( )
    Odpowiedz

    LOL… czepiasz się języka wypowiedzi dziennikarki? jeśli tak, to z drugiej strony masz 2 czarnoskórych milionerów ledwo coś bełkoczących, którym szoferuje czarnoskóra kobieta. Nie wiem co jest słabsze… Jak dla mnie obie strony się kompromitują równomiernie. Zarówno dwa dzieciaki z zachwianą perspektywą, jak i poważający się, konserwatywny rząd/media, że zajmuje się komentowaniem świata celebrytów.

    (1)
  46. Array ( )
    Odpowiedz

    No umówmy się, jak ja LeBrona lubię i szanuję jako koszykarza i człowieka to Obamę lubiał bo ten też lubiał koszykówke i był czarny a na resztę się nie patrzył jak żądził, jakie prowadził ideologie polityczną itd. Ja gościa nie lubiłem co najmniej o to że powiedział,, polskie obozy zagłady ” lewacka Ku***

    (-1)
  47. Array ( )
    Odpowiedz

    Kto z was wierzy, że jak zapłacimy dodatkowy podatek do UE, to zniknie problem ocieplenia? Tymczasowy zakaz wjazdu obywatelom wymienionych krajów nie jest w żaden sposób kontrowersyjny. Z Polski też nie jest tak łatwo dostać się do USA. Z murem na granicy z meksykiem w ogóle nie ma co polemizować, wiadomo że pomysł jest bardzo dobry. Na pewno bardzo ułatwiło by to pracę celnikom. Nie przepadam za Trumpem, ale tak właściwie co on zrobił takiego złego? Obniżył podatki? Żenujące że ludzie którzy tak kochają demokrację nie mogą pogodzić się z wygraną osoby na którą sami nie głosowali. To samo mamy w Polsce. Przyjdą kolejne wybory, wygra ktoś inny. Normalna sprawa.

    (1)
  48. Array ( )
    Odpowiedz

    Maja chlopy racje, jak w ogole prezydent moze byc tak pier***niety zeby wrzucic tweeta “you wont see another black president” w kraju, gdzie maja takiego bzika na punkcie rasizmu…co do prezydentury ma kolor skory… nie czuje jak rymuje.

    (-2)
  49. Array ( )
    Odpowiedz

    ten wątek jest najsmutniejszym co spotkało ten portal od czasu jego powstania.

    jeśli to jest dobra próba naszej narodowej mentalności to nie dziwota, że nasz kraj ma ‘dobre’ stosunki z 1 państwem na świecie. Ignoranci, przemądrzali rasiści z poczuciem wyższości wreszcie wstali z kolan! I szarża na oklep.

    (1)
  50. Array ( )
    Odpowiedz

    Smutne jest też to, że “dziennikarka” z FN skupia się tylko na niewygodnych dla jej stacji wypowiedziach obu zawodników. Niestety nie zwraca uwagi na wiele dobrych i wartych powtórzenia zdań, które mają bardzo dużą wartość wśród młodzieży.

    (2)
  51. Array ( )
    Odpowiedz

    Pomijam już dyskusję czy LeBron ma wieksze prawo wypowiadać się niz Trump który to przed kampanią wyborczą był Polakom znany jedynie jako dziedzic ojcowskiej fortuny, podstarzaly playboy i celebryta…
    Najśmieszniejsze jest to że na portalu dotyczącym ligi NBA (w której 90% zawodników jest czarna jakby ktoś nie zauważył) wypowiadają się małoletni rasiści noszacy nicki od imion i nazwisk czarnych koszykarzy ?

    (2)
    • Array ( )

      A może nie są rasistami? Uwierz że krytyka czarnoskórych i ich zachowań nie oznacza od razu rasizmu. Mało tego, unikanie krytyki ze względu na kolor skóry krytykowanego jest rasizmowi bliższe. Chociaż zgadzam się że poziom wypowiedzi mógłby być wyższy, to czysto rasistowskich tekstów było zaledwie kilka na ponad sto komentarzy – co tylko potwierdza że w każdej grupie trafiają się debile

      (2)
  52. Array ( )
    Odpowiedz

    Obama to zart na kartach historii USA, wybrali czarnego tylko dlaczego ze był czarny i ułóżony. Dzieki temu, ze byl pierwszym czarnym prezydentem USA prowadzac w tym czasie wojny dostal pokojowa nagrode nobla WTF?! , parodia a do tego muslimski socjalista, bajka nie prezydent. Miejmy nadzieje ze Trump spokojnie porządzi kilka lat a jego miejsce zajmie np. Ted Cruz… Boże uchowaj USA od demokratów i wspierajacych ich tępych celebrytów…

    http://wolnosc24.pl/2017/12/22/trump-podpisal-ustawe-radykalnie-obnizajaca-podatki-efekt-firmy-rozdaja-pracownikom-premie-powolujac-sie-na-nowe-prawo/

    (-4)
  53. Array ( )
    Odpowiedz

    O kur*a!
    Nie wiedziałem, że mamy na tej stronie (wśród komentujących) tyle idiotów wielbiących Trumpa. Każdy tu ukończył politologię i jest ekspertem w dziedzinie spraw wewnętrznych Stanów Zjednoczonych…
    A LeBron nie może się wypowiadać, bo jest głupim koszykarzem i nie ma pojęcia o tym co się dzieje w jego kraju… nie to co jakiś Janusz z Polski, nie?
    „Nie zna się na politologii” – bo przecież trzeba mieć ukończonych 15 fakultetów z danej dziedziny, żeby się w niej orientować i wypowiadać na jej temat.
    Do tej pory czytałem większość komentarzy pod wszystkimi artykułami na tym portalu. Od teraz przestaje, bo to jest aż żałosne. Nie wiem czy to piszą jakieś hejtujące dzieci, czy ameby umysłowe…

    (3)
  54. Array ( )
    Odpowiedz

    Bar tek wrzuciłes przed konkursami jakiś temat dotyczący reklamy ciuchów, dlatego jeżeli nie masz nic przeciwko tutaj napisze kilka uwag. Konkurs trójek pokazał,,że albo nie rozgorzała się Nam ekipa, albo byli tak zestresowani. SDC no cóż po zeszło rocznym dobrym konkursie spodziewałem się spadku xd trochę żałosne bylo kilka rzeczy, nie lubię oceniać, ale w tym przypadku moja uwaga np LNJ wcale nie był potrzebny ojciec by powalczyć, a Donovan owi koszulka Carter a bo sam sobie podniósł poprzeczke.

    Z racji, że w tym temacie następne kilka uwag. Pani dziennikarka ma korzenie z Naszego kraju stwierdzam fakt. Następna sprawa nikt chyba tutaj, albo malo kto zdaje sobie sprawę, że każdy kraj nosi w sobie demony przeszłości. Nasz był najbardziej pokrzywdzony, ale w USA afroamerykanów rowniez dosięgły przykrości na potężna skalę. W Meksyku, w Ameryce Południowej, w krajach Afryki Tutsi i Hutu, na bliskim Wschodzie, w Azji, Chiny, Wietnam, Kambodża, Japonia, w Europie nie tylko w Polsce i na Naszych ziemiach jak 2 wojna światowa, Wołyn, ale Bałkany, Hiszpania, Wielka Brytania, Francja, Turcja, Rosja. Na całym świecie jak mawiał klasyk “to ludzie ludziom zgotowali ten los…”

    (2)
  55. Array ( )
    Odpowiedz

    Nie wiedziec czemu, zaczalem czytac i ostatecznie przeczytalem te Wasze wszystkie wypociny, wielkie analizy i opinie – nie bede sie martwil poziomem naszego spoleczenstwa, bo wyglada juz na dawno stracone…

    (0)

Skomentuj TheOakman Anuluj pisanie odpowiedzi

Gwiazdy Basketu