fbpx

Raptors, Celtics, Lakers: obiektywnie o sytuacji Anthony’ego Davisa

97

Nieco ponad 24 godziny minęły od zażądania transferu, a mnie już na mdłości bierze od spekulacji krążących wokół nowego pracodawcy Anthony’ego Davisa. Postaram się napisać na tyle obiektywnie na ile się da, zgoda?

1/ “żal ściska, że wziął kasę i żąda przenosin etc.”

Koszykarz NBA jest jak każdy inny pracownik. Ma prawo zmienić miejsce pracy albo przynajmniej wyrazić taką chęć. Rzecz jasna szefowie klubu z Nowego Orleanu mają formalne prawo odmówić spełnienia prośby Davisa, ale w dłuższym okresie zadziała to na ich niekorzyść: Davis wypełni kontrakt, po czym odejdzie. Pelicans stracą najlepszego pracownika nie otrzymując nic w zamian.

2/ co powinni zrobić Pelicans?

Wyłączając Boston, wszystkie konkurencyjne kluby NBA mają możliwość chwycić za telefon i złożyć Pelikanom ofertę handlową. Transferów można formalnie dokonywać do 7 lutego, później trzeba poczekać do końca sezonu. Polowanie na free agentów startuje 1 lipca, umowy można podpisywać po fiskalnym zamknięciu sezonu, które nastąpi parę dni później. Wówczas Boston będzie mógł rozwiązać sytuację z Kyrie oraz zaproponować swoje warunki transferu Davisa.

Czy Pelicans powinni czekać akurat na Boston? Czy mają jakąkolwiek gwarancję, że ich oferta (o ile w ogóle się pojawi) będzie najlepsza? Moim zdaniem to bzdury. Jeśli którykolwiek z partnerów zaproponuje zadowalające warunki wymiany teraz, transfer należałoby przeprowadzić.

Ważne: Anthony Davis NIE jest free-agentem i nie będzie nim przynajmniej do lipca 2020 roku. Czytaj: menedżerowie konkurencji nie mają prawa z nim rozmawiać, pytać czy zechciałby z nimi zostać i na jakich warunkach kadrowo/płacowych.

Jednym z argumentów przemawiających za przeczekaniem do końca aktualnych rozgrywek jest informacja odnośnie kolejności draftu. Inaczej wygląda handel dajmy na to z Chicago, które załóżmy wylosowało top pick, a do wyjęcia jest Zion Williamson. Takiego chłopaka kibice w Nowym Orleanie przyjąć powinni z otwartymi ramionami, jakoś osłodzi im to odejście Davisa. Pytanie tylko czy Chicago byłoby zainteresowane… no i właśnie.

Moim zdaniem czekanie nie ma większego sensu. Czekanie osłabia pozycję negocjacyjną Pelikanów, bowiem skraca okres bieżącego kontraktu, którego przedłużenia nowy pracodawca zawodnika nie jest i nie może być pewny. Kluczem dla Pelikanów pozostaje więc jakość oferty. Te mogą wcale nie zyskiwać na wartości w okolicach draftu i dalej…

3/ Boston

Powszechnie uważa się, że Celtics są w stanie przedstawić najlepszy pakiet za Davisa. Że warto poczekać do lata, no bo przecież mają do zaoferowania:

  • Jayson Tatum
  • Jaylen Brown
  • Marcus Smart
  • Gordon Hayward
  • własny pick I rundy draftu 2019 (okolice 23. picku)
  • pick I rundy draftu Sacramento (najpewniej okolice 13. picku)
  • pick I rundy draftu Memphis chroniony do miejsca ósmego (więc pewnie nie przejdzie w 2019)
  • pick I rundy draftu LA Clippers chroniony do miejsca czternastego (okolice 18. picku)

A więc perspektywiczni Tatum i Brown, waleczny Smart, tragiczny na tę chwilę Hayward i jego 128 milionowy kontrakt plus paczka picków, z których najlepszy przypada w drugiej dziesiątce draftu… Pozwólcie, że spytam: to ma być ten super pakiet, z którego (pod chytrym spojrzeniem Danny’ego Ainge’a) wybierać mają Pelicans oddając w zamian Anthony’ego Davisa? Czy to naprawdę lepsza oferta niż w chwili obecnej złożyć mogą np. Lakers?

4/ Lakers

Tutaj wątpliwości nie ma. Wyłączając LeBrona, szefowie Lakers powinni rzucić w kierunku Pelikanów wszystko, czym tylko dysponują: Ingram, Kuzma, Lonzo Ball, Joshua Hart, Ivica Zubac, picki draftu (z tymi akurat ostrożnie) -> proszę bardzo, byle kasa się zgadzała. Mając na pokładzie LeBrona oraz 25-letniego Davisa budują hegemonię teraz i na przyszłość. W 2019 roku tytułu nie wywalczą, ale możecie być pewni, że nadchodzącego lata do zespołu przybędą nowi gracze z topowej półki (patrz przykład Klaya Thompsona) uzupełnieni nazwiskami weteranów poszukujących pierścienia, spełnienia czy odbudowania kariery.

Do wzięcia z wolnej stopy będą (nie uwzględniam zastrzeżonych free agentów): Durant, Kawhi, Kyrie, Butler, Thompson, Kemba, Cousins, Tobias Harris, Khris Middleton, Al Horford, Marc Gasol, Goran Dragic, Eric Bledsoe i wielu innych “zadaniowców” jak na przykład: Bojan Bogdanovic czy Danny Green albo Spencer Dinwiddie.

W obliczu powyższego, w interesie Lakers jest przeprowadzenie transferu jak najszybciej.

5/ Sixers

To samo co wyżej, zaproponować wszystkich, za wyjątkiem Joela Embiida i mieć nadzieję, że Pelicans skuszą się na Bena Simmonsa. Do paczki dołożyć weterana Wilsona Chandlera, enigmę Markelle’a Futlza, własny pick draftu, ewentualnie pick draftu 2021 roku należący oryginalnie do Miami i gra gitara. Kto z Was jest za? Embiid, Davis, Butler, Redick, TJ. Nie jestem przesadnym fanem potencjału rozwojowego Bena Simmonsa, więc moim zdaniem warto temat chociaż przemyśleć. Role players przyjdą sami, jak w przypadku Lakers.

6/ Raptors i inni

Odjeżdżam coraz bardziej, ale paczka pod tytułem: Pascal Siakam, Serge Ibaka / Valanciunas, OG Anuoby warta jest rozważenia. Tylko jak to “sprzedadzą” fanom Pelikany? Bądź co bądź sami rzemieślnicy w tej grupie, widoków na All-Stara brak. Na miejscu Toronto nie ruszałbym obecnego składu. To samo w Milwaukee, Oklahomie, Denver, Golden State i paru innych miejscach. Reszta “nie liczy się w walce o mistrzowski tytuł”, nie ma więc sensu pruć kadry za rok “wypożyczenia” Davisa.

Osobiście skłaniałbym się ku ofercie Lakers i mówię to jako bezstronny obserwator sceny NBA. Co radzicie?

97 comments

    • Array ( )

      Możliwe pakiety za Davisa
      Lakers – KCP, Ball, Ingram plus pick
      Raptors – VanVleet, Siakam, Valanciunas, Anunoby plus pick
      Bucks – Middleton, Lopez, Bledsoe, pick?
      Knicks – Porzingis, Kanter plus pick (top3)
      Clippers – Gallinari, Harrell, Beverley plus pick
      … i tak można gdybać do 7 lutego. NOLA nie powinna się spieszyć.

      (8)
    • Array ( )

      Nie koniecznie dając KCP nie masz kasy na maxa w lecie, wiec raczej się nie zdarzy. Z LBJ i AD większość free agentów spojrzy na LA, woj dla przykładu mówi ze Klay byłby skłonny dołączyć do nich

      (16)
  1. Array ( )
    Odpowiedz

    Zagrywka z ogłoszeniem chęci zmiany klubu teraz to zagrywka pod trade do Lakers. Blokuje skutecznie Celtics przez Rose rule. Toronto staje się niepewną opcją przez niepewną przyszłość Kwahi, Przydługawa przerwa Leborna to też pole pod małe teorie konspiracyjne pt. “posiedze na ławie dłużej, niech młodzi podpompują swoją wartość rynkową”. Pelicans nawołujący ligę do obserwacji tego trade’a pod kontem manipulacji ze strony “innych” klubów (Lakers/LeGM) też dowodzi istnieniu procederu pt. “Davis to LA”. Dla mnie ewidentna ustawka pod lakers. Davis tez tam chce grać.

    (75)
    • Array ( [0] => administrator )

      Stotts to świetny coach, ale zamiast oddawać całą powyższą grupę oddałbym Lillarda mówiąc szczerze.
      Nie wiem na ile zaproponowany przez Ciebie deal faktycznie wzmacnia POR
      Jeśli wierzyć, że będą w stanie sprowadzić wsparcie, jestem za, ale mam co do tego obawy.
      Oregon to wątpliwy rynek.

      (15)
    • Array ( [0] => administrator )

      patrzyłem raczej z perspektywy Portland 🙂
      mając do wyboru CJ/Collins/Harkless/pick wolałbym już oddać Lillarda

      Dame / Jrue / Moore / Mirotic / Randle i… mamy najgorszą obronę w lidze 🙂
      dlatego właśnie Portland jako lądowisko dla Davisa odpada

      Dame / Seth / Layman / Davis / Nurkic ? to już lepiej Aminu w piątce, Nurk jak JV używany? brak głębi totalny, eeee

      (4)
    • Array ( )
      blazers fan, Hoop#22 29 stycznia, 2019 at 18:08

      @Admin
      Fajna dysputa, doceniam merytorykę.
      Lillard idzie na legende w Portland i organizacja to kupuje – co roku zapowiada , ze chce byc Blazers for life i nie wznosi larum po kolejnych rejectach Olsheya w temacie trade enquiry (nierzadko rzekomo ze strony “waszych” Lakers, LeBron go chce to akurat fakt)
      Ja oczywiscie patrze z perspektywy Portland bo jestem dosc ortodoksyjnym fanem od dekad. Pakiet zaproponowany przeze mnie (nie testowalem na trade machine) ma prawo wypalić. Lillard zawsze deklaroweal ,ze chcialby grac z AD, obaj razem przyszli do ligi i szczerze to brew ogladal dlugo plecy Damiana. Nurkic jak spojrzysz jest w takim ogniu, ze idzie na label Marc Gasol 2.0, Layman jest ciekawy : slasher z mega dunkiem i trojeczka, Aminu – wiadomo, kłodeczka plus okazjonalna trojka, jest Seth – 48% za 3, W aktualnym sezonie nie byloby najlatwiej choc wiadomo ze w temacie głebi pewnie doszedl by ktos pokroju Etwana Moora czy Iana Clarka na poczatek, chyba ze 3rd part team by sie znalazl to ktos inny. Majac taki core o wiele latwiej sciagnac ciekawych FA z puli tego lata i jedziemy …..
      Stotts by to poukładał

      (6)
    • Array ( [0] => administrator )

      zgadzam się, jak mówiłem, wszystko zależałoby od przygarnięcia konkretnych role players / weteranów

      (3)
  2. Array ( )
    Odpowiedz

    Pelicans powinni poczekać do wakacji. Co zyskają, że teraz Davis pójdzie do Lakers? W lipcu kilka drużyn będzie konkurować ze sobą(Boston dołączy do negocjacji) i może ktoś przeplaci…

    (6)
    • Array ( )

      Oficjalnie zaczyna się w NOP tankowanie, Davis do końca sezonu tylko utrudnia proces dodając zbędne wygrane. To samo w ewentualnym przyszłym roku.

      (0)
  3. Array ( )
    Odpowiedz

    “Osobiście skłaniałbym się ku ofercie Lakers i mówię to jako bezstronny obserwator sceny NBA. ” – 3 ostanie artykuły o Lakers. Admin nie mydl oczu 😀

    (48)
    • Array ( )

      Nie ukrywam, że wolałbym czytać o innym zespole, aczkolwiek grzechem byłoby celowe omijanie waszych artykułów. pozdrowki! 😉

      (4)
  4. Array ( )
    Odpowiedz

    Zdecydowanie najlepsza pake do zaoferowania ma Boston. Tylko czy ja bym chcial zeby Boston oddal np Tatuma? Nieee… Paczka LA jest po prostu slabsza, Ingram, Kuzma, Lonzo sa w sumie warci tyle ile sam Tatum. Jezeli ktos w to watpi przypomnijcie sobie wystepy Tatuma w playoffs. Ani jeden z kmiotow LA nie wystapil w playoffs, nie wiemy jaka maja psychike w kluczowych momentach. Ciagle graja o pietruszke, a bez presji nie sprawdzisz wartosci gracza. Tatum to nie jest zawodnik pokroju AD to na pewno, ale z pewnoscia jego potencjal pozwoli w przyszlosci osiagnac porownywalny poziom. Tatum jest zawodnikiem pokroju Mitchella, tylko nie jest liderem w Celtach, bo nie musi. Slabszy poczatek sezonu regularnego calej druzyny nic nie pokazuje. Hayward nie jest ryzykowna inwestycja, zobaczymy ile PG wracal do formy. A co z LA? Zobaczmy obiektywnie, LBJ plus AD to bedzie mocny duet, potwornie. Jednak nie na GSW. Na Wschodzie Boston z AD ma pewny final NBA. LA dojdzie co najwyzej do finalu konferencji. Do tej trojcy musialby dolaczyc ktos jeszcze, a wiadomo, ze za gwiazde trzeba placic. W Celtach sa mlodzi, jeszcze tani zawodnicy, ktorzy kosztuja razem ile jedna gwiadzda, poki co. Hayward wroci, moze nie w tym sezonie ale w nastepnym jest na to spora szansa, a to ze to zawodnik utalentowany nikomu nie trzeba chyba mowic. Jezeli admin okresla wartosc rynkowa na podstawie wystepow Haywarda w ostatnim sezonie, no to troche przykro, bo doskonale zdaja sobie wszyscy w NBA z tego sprawe, ze ten facet jeszcze bedzie ciagnal nie jeden mecz. Czy to w barwach Celtow czy w innych. Nie wazne gdzie wyladuje AD bedzie to dla niego dobry transfer. Moim zdaniem, lepszy jest wybor Celtow, ale z opinia jak z dupa kazdy ma swoja 🙂

    (10)
    • Array ( [0] => administrator )

      bardzo subiektywnie napisane, ale szanuję
      myślę, że Tatum jednak lekko przeszacowany jest w oczach wielu ludzi

      (4)
    • Array ( )

      Na dzień dzisiejszy sam Kuzma jest więcej wart niż Tatum. Polecam porównać statystyki.

      (-23)
    • Array ( )

      popieram. kibice Lakers z Panem Adminem na czele są ślepo zapatrzone w LeBufona i Lejkersów. Boston ma najwięcej do zaoferowania. Już sam Brown + Rozier + Hayward są więcej warci niż Lonzo bez rzutu, Ingram bez psychy (skończy jak Wiggins) i Kuzma bez obrony.
      NOP idać na deal z Lakersami staną się Lakersami z sezonu 2017-2018 (Rondel, Kuzma, Ball, Ingram) którzy mieli bilans 35-47. Czy tak powinna wyglądać przebudowa? Nie rozśmieszajcie mnie. NOP nie są głupi i zdają sobie z tego sprawę.

      (17)
    • Array ( )
      TajomaruRashōmon 30 stycznia, 2019 at 04:01

      Tatum pokazał klasę w PO, w wieku 20 lat był jak lider Celtics. Dajcie mu team, a będzie All-Star pełną gęba. Prześladowana to jest młodzież Lakers – lol, widzicie co robi słownik? Miało być przesacowana heheszki. Z Kuzmą na czele, który jest ogórem co nie trafia open looków i jest fatalny w obronie. IMO pakiet Celtics jest o wiele lepszy niż Lakers i NOLA może poczekać do lata. LeBron w przyszłym roku będzie miał już 36 lat, prospectów nie będzie, Davis lubi opuścić te 10-15 meczów, także sorry fani Lakers, ale nawet jeśli dojdzie do takiej wymiany, to nie będzie kolorowo. Ano tak, Klasy przejdzie do Lakers… no nie sądzę.

      (5)
    • Array ( )

      Zgadzam się, młodzi z LA poza Kuzma grają przeciętnie i poniżej oczekiwań Ingram bez błysku, Lonzo z rzutem gorszym od Rondo a osobiste na poziomie Shaqa nie błyszczą grając w przeciętnym zespole i całkiem możliwe jest że w PO by nie istnieli. Ale mam też mieszane uczucia co do AD bo tak naprawdę nie wiadomo jakim będzie graczem w PO w meczach o stawkę, jakoś nie jest znany ze swojej gry w clutch time w sezonie regularnym, mając w składzie DMC ledwo łapali się do PO do tego mimo młodego wieku właściwie w każdym sezonie ma jakiś uraz . Sorry ale jak dla mnie AD jest troche przereklamowany oddawanie za niego połowy składu nie ma sensu

      (1)
  5. Array ( )
    Odpowiedz

    Jak Lakers oddadzą za Davisa Lonzo, Kuzme, Ingrama i kogoś Lance/KCP/Beasley/Zubac nie ogladam juz wiecej NBA i staje sie wielkim hejterem tego teatru .. F3&+ You LeBron !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    (0)
  6. Array ( )
    Odpowiedz

    Moim zdaniem w gre wchodza tez inne druzyny ale juz nie w 2 stronnej wymianie ale z kolejna ekipa. Nets, Knicks, Clippers, OKC, Rockets…

    (-4)
  7. Array ( )
    Odpowiedz

    Ja uważam, że Klay sie nigdzie z GSW nie ruszy. Koleś mówił, już to tyle razy że ma wszystko co mu potrzebne i spełnia się sportowo jak i majątkowo. W ogóle, jeśli któryś z czwórki(SC,KD,KT,DG) ruszy się kiedykolwiek z GSW to będzie w sytuacji gdy przegrają finały, albo do nich nie wejdą, i nastąpi koniec hegemoni GSW i oni o tym będą wiedzieć, że ich czas się skończył. Pokażcie mi jakikolwiek przypadek, gdy filar zespołu odchodzi z drużyny gdy 2 tygodnie temu zdobył 3 peat, chyba ,że pograć w baseball 😉

    Podsumowując, z wygranych drużyn się nie odchodzi.

    (46)
    • Array ( )

      Tutaj chodzi o to ze nie starczy kasy dla wszystkich o czym było już czasami wspominane.

      (5)
    • Array ( )

      A ja uważam, że draymond green opuści Gsw po skończeniu umowy albo pójdzie na duże ustępstwo w kontrakcie. Ten sezon w jego wykonaniu jest dużo gorszy od poprzedniego + potrafi być toksyczny dla zespołu + jest odpuszczany w ataku (Nie generuje uwagi). Ja na miejscu Gsw w tym offseason wolałbym znaleźć kogoś w stylu iggiego albo arizy.

      (4)
  8. Array ( )
    Odpowiedz

    Dobrze, że Lebron robi po swojemu porządki w Lakers. Bez niego ta drużyna by nie weszła do PO jeszcze przez dobrych kilka lat. A tak Lebronek wykona parę telefonów, zje z kimś obiadek i za rok walczymy o mistrzostwo. Nie dość, że najlepszy zawodnik to najlepszy menadżer (obecnie z zawodników tylko Durant ma do niego podjazd co udowodnił już w finałach, a cała reszta Kałajów i Atentekumpów i Hardenów jest daleko w tyle i nic nie znaczą w PO) .

    (27)
    • Array ( )

      Durant to przewyższa. I to zdecydowanie. Talent strzelecki na miarę MJ. Opinie obiektywna. Durant i Golden jest mi tak samo obojętny jak lebron i Lakers

      (2)
    • Array ( )

      KL już pokazał lebronowi miejsce w szyku w 2014 roku i kto wie co by było gdyby go pachulia nie poturbował. Ale to już była brudna gra i celowa taktyka kerra.

      (0)
  9. Array ( )
    Odpowiedz

    Klay nie pójdzie do LA. Weźmie pewnie trochę mniejsza gaże nawet i zostanie, ale z SC#30 to marka GSW. Mówił, ze jest mu tam dobrze i chce dla nich grać, sam poziom tej organizacji, patrząc na szopkę w innych przywołuje śmiech. No i myślicie, ze odejdzie po kolejnym mistrzostwie? No na pewno. Najprędzej z nich odejdzie Durant, bo ze Dmc to wiadomo. Bo wiedzę, któryś raz już, że Klay w ELej > ogarnijcie te swoje spekulacje do davisa narazie może.

    Co do tradu to jakbym ja był z LA:
    1. Nie oddajem Kyle Kuzmy i Ivica Zubaca. Z młodych najbardziej perspektywistyczni.
    2. Staram się zatrzymać McGee i Harta. Pierwszy spisuje się w koncepcje biegania i na 20min prawie zawsze jest na plus, drugi może być solidnym grajkiem, nawet pod wyjściowego SG.
    3. Cała reszta jest na oddanie: -Lonzo, nie wypal, przehajpowany z jakaś umysłowa blokada, oby się odblokował w innym klubie. -Ingram, No nie umie rzucać i tez ma umysłowa blokadę, może dlatego, bo miałbym pierwsza opcja. I nie widać, żeby w nowym sezonie mieli lepiej grać przez mięśnie czy coś, to w ich głowie jest problem, dalej -KCP, raz dobry mecz, raz na niego nie przychodzi, -Lance, zastępca szybko się znajdzie, ale nawet po co on im w Nowym Orleanie, -Beasley, Chandler i reszta nie mają jakiegoś znaczenia przy graczu formatu Davisa. -Mykhailiuk, jeszcze ten młody grajek, dla mnie powinni już dawno ogrywać go na SG po więcej minut, bo celownik widać, że ma, ale jak się spisze dalej to nie wiadomo, bo mało nim grają; zatrzymał bym go najchętniej na zmianę z Hartem na SG.

    Patrząc teraz od strony Pelicans paczka, która najbardziej by mi pasowała oddać z LA : Lonzo, Ingram, KCP, Lance; Beasleya i Chandlara bym nie brał, bo tylko blokują młodych, mieli by skład: PG: Holiday/Payton/Lonzo- przesadzone, na co im ten Lonzo, który potrzebuje piłki, wiec pewnie wymieniali by tez Holidaya, ale czy warto zostac przy Lozno? Będzie grał lepiej? Ja bym się na to nie pisał, wiec nie chce Lozno. SG:KCP, Clark- tu spoko. SF: Ingram/ Hill- Ok. PF: mirotic i dalej nic, wiec chciałbym Kuzme. C: Randle/ Okafor, może Chandler by się nadał to możemy brać, ale kto by pogardził McGee?, wiec go chcemy bardziej. Wychodzi nam, ze paczka z LA która jest dla nas coś warta to: Ingram, Kuzma, KCP, McGee i z dwa picki bo nie wiadomo czy młodzi cos ugrają.

    Ze strony LA musieli by oddać kuzme, wiec bym się na transfer nie zdecydował. Jednak Dla zasady przypomnę skład Lakers po tym transferze, żeby była pełna analiza:
    PG: Rondo/Lonzo (?)- jakby został to Ok, próbował bym coś dalej zrobić z Lozno gwiazdę,jakby nie wyszło to szukać wzmocnienia w lato.
    SG: Hart/Mykhailiuk- postawił bym na Harta w wyjściowej s5, bo przy lebronie był super i widać, Ze chce grać, biegać, ma chęci. Najwyżej w lato jakieś wzmocnienie, albo wlansie na PG.
    SF: LBJ/kuzma(?)- starczy
    PF: Davis/kuzma(?)- starczy
    C: mcGee(?)/Zubac/Davis- Tu by się przydało zostawić McGee, bo Zubac nie jest taka pewna opcja, na pewno nie na wyjściowego centra.

    Podsumowując nie wiem jak się dogadają, wydaje mi się, że Kuzma będzie tym kogo chciał by Nowy Orlean najbardziej, za to Ci z LA wlansie chcieli by zostawić, dlatego nie wiem jak się dogadają co do tego, a jak LA oddadzą kuzme to są cioty.

    (7)
    • Array ( )

      Lozno do NOP faktycznie bez sensu ze względu na to, że akurat PG im nie brakuje. Kuz wydaje mi się bardziej prawdopodobny. Mając Davisa Lakers mogą mieć problem z zagospodarowaniem Kuzmy, więc jego strata nie musi się odbić negatywnie na zespole. Zdecydowanie Ingram by się musiał spakować bo Pelikany mają dziurę na skrzydle. Za Hartem też nikt płakał nie będzie, świetna końcówka sezonu i lato, ale obecnie ma mega problemy z rzutem i daje się mijać jak pachołek na perymetrze.
      Szczególnie bym zachował Lonzo. Historycznie zespoły z czystym PG osiągają sukces, zeszły sezon trochę przespał, ale w obecnym robi duże postępy.

      (2)
  10. Array ( )
    Odpowiedz

    Najlepsze jest to, że Lakers najbardziej opłacołoby ssię oddanie Lebrona za Davisa. Davis jest młody i ma czas czekać aż reszta drużyny dorośnie + latem mogą sprowadzić drugą gwiazdę np Duranta i wtedy ewentualnie przehandlować gdzies Ingrama.

    (8)
  11. Array ( )
    Odpowiedz

    Już wiem dlaczego tak rzadko czytuję co tu wypisujecie panowie, staliscie się koszykarskim pudelkiem, tyle rażących błędów, wymian które nie mają prawa się nigdy zdążyć, ocen graczy które nie mają kompletnie nic wspólnego z współczesnym basketem. Serio przeczytajcie najpierw coś nim klikniecie enter.

    (-2)
    • Array ( [0] => administrator )

      popitoliłeś już ogólniki Andrzej? to teraz ja coś ci powiem:
      od samego początku byliśmy koszykarskim pudelkiem, “rażącym błędem” na arenie polskich blogów koszykarskich
      gardzisz nami, szydzisz i wyśmiewasz błędy, bo wiedzę o baskecie masz rozległą, oceny graczy współczesne i jedynie prawdziwe (?) ale i tak tu wracasz
      yoł check the flow que pasa PARADOKS

      (20)
    • Array ( )

      Horford jest wrzucony na Centra kiedy jego właściwą pozycja jest PF, z Davisem na Centrze dostaliby mega boost do zbiórek, a Horford na PF fajnie rozciągałby grę. Boston od kilku dobrych lat ma problemy ze zbiórka, Davis to trochę taki brakujący element.

      (7)
  12. Array ( )
    Odpowiedz

    Jestem fanem Bostonu, ale nie chcę AD za pół królestwa, chyba, że Danny wymyślił by jakiś cud. Jeśli na miejscu Pels miałbym oddawać AD to wysłałbym go na wschód nie ważne teraz, czy latem.

    (4)
  13. Array ( )
    Odpowiedz

    Drogi Adminie, rowniez szanuje Twoje zdanie ale zadaj sobie pytanie. Kogo bys wolal. Lonzo, Kuzma, Ingram. Czy Rozier, Brown, Tatum? Mysle ze 80% ludzi wskaze na Bostonczykow. Dlatego ze chlopaki obecnie pod wzgledem sportowym sa nieco lepsi, ale pod wzgledem mentalnym niestety ale bija LA o dwa poziomy. Moge sie zgodzic ze silniejszy potencjal drzemie w LA. Jednak potencjal bez mentalnosc nic nie znaczy. Lonzno jest mocno przehypowany, ma jeszcze czas. Ingram wykazuje mentalnosc JR Smitha. Kuzma jest swiatelkiem, lubie goscia. Spojrzmy na Boston, 20latek ciagnacy zespol w game 7 przeciwko krolowi. Mocny psychicznie, solidny atleta, dobrze ulozony rzut, na minus dam decyzjnosc ich oddawania. Brown intelligencja boiskowa I poza boiskowa ogromna, mniejsze potencjal niz ten poprzedni ale pogodzi sie z rola drugoplanowaca w zespole gwiazd cos Klay. No Terry, troche mu mam do zarzucenia bo lekko urosl w piorka, ale dalej walczak oraz solidny technicznie. Mowie sufit jest w LA. Ale zdziwie sie jak osiagnie go ktorykolwiek. Kazda opinia jest subiektwna, tak jak ten artykul, wartosc AD nie spadnie Po sezonie bo to jest top2 PF-C dla mnie osobiscie top1 ale nie chcialem obrazic kibicow 76ers. W tym momencie wartosc rynkowa AD jest moim zdaniem wieksza od LBJa, z prostego wzgledu on moze byc juz tylko lepszy, a Bronek jest na rowni pochylej, chociaz wciaz bardzo wysoko. Ja sie z checia z adminem na argument powymieniam. Ale nie oszukujmy sie pod wzgledem sportowym, organizacyjnym oraz pomyslu na zespol, organizacyjnym Celtowie sa dwa poziomy wyzej. LA poki co pokazuje bardzo mocno swoj potencjal marketingowy, reszta trohe lezy. Nie bez powodu LBJ powiedzial, ze decyzja jego zostala podjeta ze wzgledow rodzinych a nizeli sportowych. Bo nie powie o przyszly pracodawcy, ze to teatr Magica atmosfera komercji LA. Nie ten poziom zawodnika. Drogi ADMINIE szanuje, ale nie ukrywaj subiektwnosci pod zdaniem, ze artykul jest obiektywnym spojrzeniem na sprawe. Rozumiem, ze ten punkt widzenia ma swoje potwierdzam. Ostatecznie uwazam, ze do LA pojda zawodnicy tylko ze wzgledu na LBJa. A na pewno nie ze wzgledu na sposob prowadzenia organizacji. Pozdrawiam, czekam na odpowiedz, w kulturanej dyskusji.

    (8)
    • Array ( [0] => administrator )

      Rozier, Brown, Tatum to mega paczka, ale
      a) trzeba z tym czekać do połowy lipca
      b) Roziera uprzednio przedłużyć za niemały hajs
      c) nie ma żadnych gwarancji że sknera Danny Ainge taki pakiet w ogóle zaproponuje 🙂

      dlatego wolałbym paczkę Lakers uwzględniającą (Kuzma, Ball, Ingram) do 7 lutego

      oczywiście masz rację, Lakers są kiepsko zarządzani od lat.
      gracze dołączą do zespołu z uwagi na postać LeBrona, który nośność medialną ma większą niż cała reszta gwiazd razem wzięta
      czy wiesz, że odkąd przeszedł na Zachód, oglądalność NBA we wcześniejszych porach (kiedy gra EAST) w amerykańskiej TV spadła o około 30 punktów procentowych?
      że odkąd LBJ doznał kontuzji i pauzuje, oglądalność całej NBA spadła o około 20%?

      (17)
    • Array ( )

      Teraz widze, jak wygladaja posty jak sie je pisze z telefonu, troche przez ‘h’. Bledy logiczne w zdaniach, przekaz jednak chyba pozostal dosc jasny. Odpowiedz do punktow
      a) Pelikans i tak w tym sezonie nic nie ugraja, dla nich to brak roznicy,
      b) zgadzam sie,
      c) oczywiscie ze sie zgadzam, nawet nie chcialbym zeby tyle zaproponowal.

      Twoja propozycja jest troche na hurra, AD z LBJem nie ugraja nic w tym sezonie we dwojke. Wejda do PO i nawet jezeli im sie uda dojsc do finalu, to tam polegna. Chodzi mi bardziej o to, ze warto poczekac bo moze ktos do lata przeplaci(nie wiem czy sie da) AD, a oferta LA w lato bedzie taka sama, a konkurencja wieksza. Transfer w tym momencie bedzie dla Peliknas zgoda na to co kreuje swiat NBA. Czy Pelikans chca tych grajkow? Moze tak, to smialo niech ida w ten transfer. Jednak to jest jak z kupowaniem samochodu, chyba lepiej zobaczyc kilka opcji niz decydowac sie na pierwsza. Zimna glowa zawsze dobrze dziala na interesy, pytanie co chca wlodarze Pelikans.

      (4)
  14. Array ( )
    Odpowiedz

    Nazwijcie mnie szalonym, ale jakby puścić Irvinga z Haywarden za Davisa i Holidaya? Kasa by się zgadzała chyba. Może nawet jeszcze Pelicany dorzuciły by jakiś pick draftu.

    (1)
    • Array ( [0] => administrator )

      jesteś szalony!
      schodząca umowa Kyrie w Nowym Orleanie i astronomicznie przepłacony Hayward nie są warci nawet Elfrida Paytona 😀

      (6)
  15. Array ( )
    Odpowiedz

    Payton, Drexler, Miller, Robinson, Malone, Stockton przez większość karier grali na peryferiach NBA ciągnąc swoje ekipy za uszy do finałów. Poza dwójką z Utah i Millera u schyłku karier zdobywali mistrzostwa, wprawdzie w innych klubach (poza Robinsonem) zostawiając wcześniej serce i duszę na parkietach klubów, które wybrały ich w drafcie. Shaq w trzecim sezonie zaciągnął Magic do finałów. Davis ma do pomocy Holidaya, Randle’a, Mirotica i, chociaż to nie megagwiazdy, do ułomków nie należą. Pomęczył się kilka sezonów i już chce tytuł? Pytanie, co dał z siebie, by zdobyć go w Nowym Orleanie. Na razie w 7 lat to tylko 2 awanse do PO. Niech idzie gdziekolwiek, ja nie chciałbym na kimś takim budować siły drużyny.

    (14)
    • Array ( )

      Pełna zgoda. Uważam że jest bardzo miękki i brak mu zdrowia. Poza tym. Nie ma mentalności zwycięzcy i brakuje mu charakteru. Co z tego że ma staty. One tytułów nie zdobywają. Zobaczcie jakie miał np domique wilkins i max druga runda. Dobrze chłopak kombinuje ale na tak silnym zachodzie i starzejącym się lbj sukcesów nie osiągnie. Mam już dość tworzenia super teamów a w LAL wyjątkowo to nie wychodzi.

      (4)
    • Array ( )
      blazers fan, Hoop#22 29 stycznia, 2019 at 20:55

      @wiktor
      Brawo !
      Thats what I’m talking about !!!!!
      Tesknie nieodwracalnie za takim mentalem bo coraz mniej ludzi to kuma.
      Tak powinno byc , Np Taki Melo do dzis POWINIEN pykac w Denver i byc szanowana gwiazda ligi ( i byłby wowczas) Kiedys nawet jak kogos strejdowano to siedzial cicho i akceptowal a wyobraz sobie dzis : trejduja Irvinga do Atlanty, Hardena do Sacramento, czy np Lebrona do Utah 🙂 To co ? Cicho siedzisz i idziesz i tam budujesz swoje LEGACY. Proste..
      Dzis jednakowoz zaraz ida veta, ustalony jest shortlist destynacji, wplyw rynku itp
      Szczytem choroby juz bylo to gdy Howard z Magic mial isc do Prime Rose’a w Chicago ale sprul sie ……ADIDAS !!!!! Ze ich 2 flagowych typkow nie moze grac na jednym rynku !
      Temat na osobna dyskusje ale wiedz, ze doceniam twoj punkt widzenia

      (7)
    • Array ( )

      Kiedyś to było hurr durr… Poczytaj sobie jak w latach 80tych Jordan wymuszał na władzach Bulls. Jak Kareem uciekał z prowincji do LAL. Nie no, teraz to takie płaczki bez krzty godności a kiedyś to było…

      (0)
  16. Array ( )
    Odpowiedz

    Na miejscu Lakers oddalbym wszystko oprócz Kuzmy, bierzcie sobie Ingrama, Balla + kogokolwiek + 2x 1st pick. Mając Lebron’a i Davisa i Kuzme dograc rok i rekrutować pozostałe puzzle do tej układanki.

    (4)
    • Array ( )

      Kuzma to ogór straszny, LOL
      24 lata na karku, 30% za trzy, zero obrony.
      Trzeba być ślepo zapatrzonym fanem Lakers by tego nie widzieć, serio.

      (5)
  17. Array ( )
    Odpowiedz

    Szukaja 3 do tanga w tym trejdzie 🙂
    I cos przebąkują w Arizonie, że Słoneczka chcą się podłączyć by wyciągnąc Lonzo 🙂
    A ze słoneczkami w trejdzie to może przejść ten deal Pels i Lakers szybciej niż sie wszystkim wydaje 🙂

    (3)
  18. Array ( )
    Odpowiedz

    Lakers nie oddali Kuzmy, Balla i Ingrama za Leonarda, dlaczego mieli by oddać wszystkich trzech za Davisa. Jak to często bywa ześlą go pewnie za karę na jakiś wygwizdów za kilka picków i jakichś pomniejszych grajków.

    (-1)
  19. Array ( )
    Odpowiedz

    Pełna zgoda. Uważam że jest bardzo miękki i brak mu zdrowia. Poza tym. Nie ma mentalności zwycięzcy i brakuje mu charakteru. Co z tego że ma staty. One tytułów nie zdobywają. Zobaczcie jakie miał np domique wilkins i max druga runda. Dobrze chłopak kombinuje ale na tak silnym zachodzie i starzejącym się lbj sukcesów nie osiągnie. Mam już dość tworzenia super teamów a w LAL wyjątkowo to nie wychodzi.

    (-3)
  20. Array ( )
    Odpowiedz

    To mi się podoba. Dobra, szybka i konkretna analiza. Ciekawe jak rozwinie się sytuacja. Uważam, że Davis jest za grzeczny, trochę brakuje mu charakteru więc dobrze by było sparować go z kimś kto ma cechy przywódcze i jest walczakiem z natury.

    (0)
  21. Array ( )
    Odpowiedz

    AD to na razie tylko statystyki. Russ zanotował 8759 TD w 136 meczach i co? Wielkie G. Statystyki nie robią wyników.
    MJ na swoje tytuły trochę musiał poczekać, ale nigdy nie przechodził obok meczu, co AD zdarza się często, bo ma focha.
    Nawet mój znienawidzony LBJ nie odpuszczał nigdy, czego przykład dał ciągnąc w poprzednim sezonie gówniany skład Cavs do finału.

    AD nie ma charyzmy, więc tylko jezioraki się skuszą, bo oni nie szukają lidera, ale najwyższej klasy robola, który będzie potrafił znieść rolę drugiej opcji. A Lonzo może gdzieś indziej odblokuje się jak D.Russel w Netsach? W Lakersach presja jest zbyt duża. Do tego Ingram, bo na cholerę w LA będą go trzymać? Kuzma ma najmocniejszą pozycję z młodych i puszczą go w ostateczności, choć będą chcieli tego uniknąć. KCP można wrzucić do paczki. I Lanca żeby wesoło było.

    Celtics nie poświęcą JT i JB, bo to są goście na przyszłość. GH też jeszcze dojdzie do siebie – zbyt duża skala talentu i umiejętności, żeby przepadł całkowicie. Im jedynie potrzeba wymiany Irvinga na kogoś pokroju mlodego Rondo, kto poukłada grę nie gwiazdorząc przy tym za bardzo.

    GSW na chwilę obecną potrzebuje wzmocnienia ławki, bo pierwszy garnitur jest dostatecznie silny żeby pobić LeBronka z Dejwisem i Leonardem na dokładkę…

    Houston nie ruszy Hardena, a Capella i CP3, a zwłaszcza CP3 ze swoim kontraktem, nie są żadną opcją… Sensownej paczki nie złożą…

    Toronto martwi się o swojego płaczka i na tym się skupia. Reszta składu jest tak fajnie zbilansowana, że szkoda to rozbijać dla kolejnej beksy.

    Grecki Świr jest nie do ruszenia, a zrobienie z pozostałych porządnej paczki na wymianę jeszcze bardziej spłyci i tak niezbyt głeboki skład koziołków.

    76 mogą popchnąć Benka, ale ja osobiście uważam, że za 2-3 lata, kiedy okrzepnie i nauczy się rzucać będzie w top3 najbardziej wszechstronnych graczy ligi. Brokuł z jego humorami w ogóle nie wchodzi w grę. Z kolei JE jest zwyczajnie zbyt dobry żeby go poświęcić.

    Cholera, niby taki dobry ten Dejwis, ale poza LAL niewiele ekip może zaoferować coś sensownego dla pelikanów, jednocześnie nie osłabiając zbytnio swoich składów.

    Niech idzie zatem nad te jeziora i nie zawraca dupy porządnym drużynom.

    (1)
  22. Array ( )
    Odpowiedz

    Chcecie bajkę oto bajka.
    AD poleci czarterem do Atlanty za Vinca Cartera i worek talarów.
    A na serio, to nie wierzę, że Boston puści Tatuma.
    Kolejna rzecz, ktos musiałby przytulić czule Gordonka Haywarda i jego opasły kontrakt – a to jest mało realne. Brać na garb gościa, który na chwile obecna najlepiej gra w gry na kompie niż w basket a zarabia 30 baniek na sezon?
    Co do Lakers – to pierwszego oddać KCP, Ingram i te jego smolaste ruchy też podpadaja Lebronowi.
    Bonzo Lol może nie jest snajperem ale przynajmniej walczakiem, może cos jeszcze z niego będzie.
    A Kuzma oblig musi zostać – tylko 1,5 mln kontrakt i rzucić potrafi.

    (-1)
  23. Array ( )
    Odpowiedz

    Robienie wymiany z LAL jest dla NOP zupełnie bez sensu. Przecież Ball, Kuzma, Ingram są strasznie ciency. Wystarczy popatrzeć obiektywnie na ich poziom i to jak wygląda ich gra. Mam wrażenie, że fani LAL mają klapki na oczach, że tego nie zauważają. Jaki oni mieli bilans w zeszłym roku albo jak grają bez LBJ? Czy to ma zrównoważyć AD? Inna sprawa, że nie wiem czy ktoś na tą chwilę da więcej. Może Ujiri zaryzykuje. W sumie Raptors są teraz w zasadzie w trybie wszystko, albo nic.
    Z drugiej strony myślę, że jakoś nikt nie będzie nadmiernie ryzykował za AD. Rzadko oglądam NOP, ale za każdym razem mam wrażenie, że chłopowi brakuje jaj i woli walki. W sumie ma dopiero 25 lat, może jeszcze musi dojrzeć, wykształcić w sobie odpowiednią mentalność?

    (-3)
  24. Array ( )
    Odpowiedz

    Moim zdaniem paczka Bostonu jest najlepsza. Tatum Brown w zeszlym roku doprowadzili Boston do finalow konferencji. Przegrali dopiero w 7 meczu, wiec sory jak w ogole ich porownywac z mlodymi La, ktorzy poza szumem nic nie pokazali? Takie sa fakty.

    (1)
  25. Array ( )
    Odpowiedz

    a Nowy Jork (Knicks lub Nets) ?
    According to Ric Bucher of Bleacher Report, his father could have an impact on his decision.

    “The dad is going to have a say,” the source said, referring to Anthony Davis Sr., who apparently is weighing the vast business potential of his son as the King of New York as opposed to the Prince of Bel-Air.
    pewnie spekulacje potrwają tydzień

    (0)

Skomentuj Triple Double Anuluj pisanie odpowiedzi

Gwiazdy Basketu