fbpx

Rekord kariery Brandona Ingrama, czwarte z rzędu triple-double Westbrooka!

84

Piątek! Ależ piękny początek. Oby tylko nie skończył jak Michael Carter Williams, pamiętacie? 22 punkty 12 asyst 7 zbiórek i 9 przechwytów zaliczył w debiucie NBA. Trzymamy kciuki. Widzę, że powołano już składy do meczu młodych wariatów, czyli 2019 Rising Stars Game. Jest parę absencji / kontuzji, ale i tak żadnych szans w meczu pokazowym nie daję ekipie “Reszty Świata”, a Wy?

USA

  • Jarrett Allen
  • Marvin Bagley III
  • Lonzo Ball
  • John Collins
  • De’Aaaron Fox
  • Jaren Jackson Jr
  • Kyle Kuzma
  • Donovan Mitchell
  • Jayson Tatum
  • Trae Young

World

  • OG Anunoby
  • Deandre Ayton
  • Bogdan Bogdonavic
  • Luka Doncic
  • Shai Gilgeous-Alexander
  • Rodions Kurucs
  • Lauri Markkanen
  • Josh Okogie
  • Cedi Osman
  • Ben Simmons

No dobrze, jak wyglądała dzisiejsza kolejka NBA? Niespodzianek nie zabrakło, jak co noc. James Harden wybiega z piłką na aut w poszukiwaniu faulu, a Brandon Ingram ustanawia punktowy rekord kariery pompując swą wartość transferową, hehe.

washington wizards 113 cleveland cavaliers 116

Mathew Dellavedova głośno naśmiewa się z Bradleya Beala za flopowanie. Wielką formę trzyma Cedi Osman (26 punktów 5 zbiórek 7 asyst) Cavs trafiają 15 razy zza łuku, wygrywają spotkanie otwierając NYK drogę do pierwszego miejsca w loterii draftu…

Wizards chyba nieco zlekceważyli rywala, najważniejsze: wciąż grają zespołowy basket (31 asyst). W czwartej kwarcie zdobywają 44 punkty wściekle goniąc wynik. Przy wydatnej pomocy rywali o mały włos odrobiliby 25 punktów deficytu, ale tym razem skuteczność rzutowa, szczególnie z dystansu, hmm… wróciła do średniej. Sami zobaczcie:

milwaukee bucks 115 detroit pistons 105

13-0: Bucks nie przegrywają dwóch meczów z rzędu. Nowinką jest Giannis Antetokounmpo (21 punktów 8 zbiórek 11 asyst) trafiający trójki z rogu boiska. Myślę, że przesadzacie: wczoraj czytałem w komentarzach jak to Antek niewiele potrafi koszykarsko, że żaden z niego MVP etc. Najlepszy po wschodniej stronie NBA bilans ekipy z Milwaukee (36-13) jest faktem!

oklahoma city thunder 126 orlando magic 117

23 punkty 14 zbiórek 14 asyst Russella Westbrooka, trzy kwarty wystarczyły by sięgnąć po kolejne (czwarte z rzędu) triple-double. Głównym egzekutorem Paul George, który do przerwy miał na koncie 31 punktów. Brzmi łatwo, ale w żadnym wypadku nie był to łatwy mecz dla gości. Stracili 15 oczek prowadzenia, ostatnią część gry rozpoczynali z deficytem. Na szczęście wymienioną parę kozaków przyćmił Dennis Schroeder uzyskując 18 punktów w czwartej kwarcie! W pewnym momencie trafił 7 kolejnych rzutów w pojedynkę ogrywając Orlando i wyprowadzając zespół na prowadzenie. Fizyczność, talent, głębia składu – tego ostatniego szczególnie brakowało Thunder w ostatnich latach. Jaki zespół zobaczymy w playoffs? Sam jestem ciekaw.

chicago bulls 117 brooklyn nets 122

No i pięknie. Nie mamy jeszcze lutego, a Nets już wyrównali liczbę zwycięstw z poprzedniego sezonu (28). Nie zrażają się kontuzjami, D’Angelo Russell przewodzi 30 punktów 4 zbiórki 7 asyst i praktycznie co wieczór dostaje wsparcie od któregoś z kolegów. Dziś byli to Shabazz Napier (24 punkty 5/10 zza łuku) oraz Rondae Hollis Jefferson (18 punktów 7/10 z gry).

Chicago walczące, ale dobrych wieści nie mam: Anthony Davis nie chce grać dla Byków, choć pochodzi z nieopodal. W zasadzie się nie dziwię. Przykład możliwości zarządczych klubu mieliśmy parę lat wstecz gdy sparowali ze sobą Rondo, Wade’a i Butlera wystawiając im w piątce Robina Lopeza. Może im się przyfarci podczas loterii draftu. Trzymajcie kciuki.

new orleans pelicans 121 houston rockets 116

Trwa renesans uczelnianego Gracza Roku 2014 Jahlila Okafora (27 punktów 12 zbiórek 11/15 z gry). W mediach trwa dramat wokół Anthony’ego Davisa, który pauzuje z urazem palca, Pelikany doszczętnie rozbite przez kontuzje (nie grają AD, Mirotic, Randle, Payton) więc 23-letni  Jahlil korzysta. Wiadomym było, że go Kenneth Faried nie zatrzyma. Starań i energii długowłosemu Manimalowi nie odmawiam, ale nie od dziś wiadomo, że kompletnie nie radzi sobie z potężniejszymi gabarytowo środkowymi, a Jahlil oprócz gabarytu ma sprawne dłonie i technikę na wysokim poziomie.

Zresztą nie o samego Farieda chodzi: licho, prowizorycznie wyglądają rotacje defensywne Rockets. Bezrefleksyjnie przejmują momentami krycie przez co dochodzi do kuriozum pod obręczą. Pomocy nikt nie udziela. No widzicie, Capela z Arizą robili tutaj świetną robotę w zeszłym sezonie, dziś obaj są poza składem: pierwszy kontuzjowany, drugi pracuje w stolicy.

James Harden (37 punktów 11 zbiórek 6 asyst) nie popisał się skutecznością 11/32 z gry. Nie popisał się też 15 sekund do zakończenia spotkania wybiegając z piłką na aut. Regularnie rozpieszczany przez sędziów przyzwyczaił się do gwizdków idących w jego stronę, był pewien przewinienia Dariusa Millera, a tu niespodzianka. Słabe! Rockets szybko przerwali grę faulem, a już kilka sekund później Harden wymuszał faul przy rzucie za trzy. Wyglądało czysto, ale powtórka pokazała, że Tim Frazier bodaj następuje Jamesowi na stopę.

Pozdrawiam serdecznie Jrue Holidaya (19 punktów 6 zbiórek 8 asyst 6 bloków) który wykonał fenomenalną robotę w obronie przeciwko brodatemu. Komentarze na facebooku przekonują mnie jak bardzo nie doceniacie tego zawodnika. Ktoś go wczoraj porównywał do Lonzo Balla, come on! Jeszcze długo Lonzo nie wejdzie na poziom 7 lat starszego Holidaya, jeśli kiedykolwiek.

Przy okazji władze NBA ukarały Davisa grzywną w wysokości 50 tysięcy dolarów. Za co? Za to, że wraz z agentem swe żądanie transferu ogłosili publicznie. Przewinienie poważne w świetle ligowych przepisów, stawiające Pelicans pod ścianą, dramatycznie osłabiające pozycję negocjacyjną zespołu. Za to kwota śmieszna: przy rocznych zarobkach Davisa 50 tysięcy baksów to jak dla Ciebie mandat na 50 złotych. Dobrze mówię?

phoenix suns 124 san antonio spurs 126

Mamy szczęście, że wygraliśmy. Oni grali lepiej, byli bardziej fizyczni, bardziej agresywni, bardziej zaangażowani. Nie mieliśmy szacunku dla przeciwnika, dla samej gry. Z naszej strony był to żałosny występ, Phoenix zostało okradzione [Gregg Popovich]

Pop rozgoryczony stylem i podejściem ekipy, ale kibice wezmą zwycięstwo z pocałowaniem ręki. Zwykły wtorek po pracy, a tyle emocji na trybunach AT&T Center! Bohaterem spotkania długoręki Rudy Gay oraz jego rzut z dalekiego półdystansu wpadający do siatki równo z końcową syreną.

philadelphia 76ers 121 los angeles lakers 105

-> Uśmiałem się gdy Jimmy Butler przekazał wyimaginowanego jointa Amirowi Johnsonowi, ale spodziewam się, że liga szybciutko ukróci ten “proceder”.

-> Podoba mi się bardziej zdecydowany ofensywnie Brandon Ingram, rzadko zdarza się by pewnie skończył akcję na kontakcie. 22 punkty 10/13 z gry do przerwy, 36 punktów 16/20 z gry w całym meczu. Bierzcie chłopa śmiało do Nowego Orleanu!

-> Lakers przez całe spotkanie goniący wynik. Z dystansu klasycznie lipa, wiele strat, więc próbowali przynajmniej napadać obręcz. Kompletnie bezradni wobec operacji Joela Embiida (28 punktów 11 zbiórek 6 asyst) który nieźle nastraszył kibiców upadając na parkiet i chwytając za plecy. Na szczęście nic mu nie jest.

-> Najważniejsza rzecz, chęć powrotu zgłasza ozdrowiały LeBron James. Wskutek naciągnięcia pachwiny opuścił 17 meczów, to najdłuższa przerwa w jego karierze, ale w kolejnym spotkaniu (jutro z LAC) zagrać powinien.

A teraz porównajmy sylwetki, hehe. Guru polskiego skakania Damian Hadzbe zaprasza na wykład on-line. Jeśli chcesz poznać zasady, którymi kierował się uzyskując ponad 120 cm wyskoku, zapraszamy:

/www.facebook.com/events/hadzbe-webinar/

/www.facebook.com/events/hadzbe-webinar/

Dobrego dnia wszystkim.

84 comments

  1. Array ( )
    Odpowiedz

    Patrze na wstęp i myślę jaki piątek jak dziś środa i dopiero pod przeczytaniu całości dowiedziałem się że jest tam teraz jakiś zawodnik podrzędniej dyscypliny sportowej i że podobno kozak 😀

    (-20)
    • Array ( )

      Patrze na pierwszy komentarz i zastanawiam sie jaka podrzedna dyscyplina? Dopiero po chwili zastanowienia doszedlem do wniosku ze komentarz napisala podrzedna osoba

      (44)
    • Array ( )
      TajomaruRashōmon 30 stycznia, 2019 at 11:56

      Dlaczego “reszta świata” ma nie mieć szans? S5 – Doncić, Bogdanovic, Simmons, Markkanen, Ayton jest lepsza od jakiejkolwiek ‘piątki’ USA. Jak się zepną to pojadą kolegów z USA. Z drugiej strony, kto to będzie oglądać? ASG już od dawna straciło swój blask i magię niczym Copperfield na odwyku. Teraz sufit tej imprezy to Danny DeVito. Ale dobrze, przerwa od koszykówki jest potrzebna. Co do samej ligi, nie pamiętam czy kiedyś było tylu kandydatów na MVP w jednym sezonie. Jak na moje oko, ze zdrowym LeBronem będzie ich dziesięciu. Imponujące jak wyczyn pana Philippe Petita (masz lęk wysokości, sprawdź).

      (45)
    • Array ( )

      Dopiero po Twoim komentarzu dowiedziałem się, że Piątek to jakiś kopacz (musiałem wyguglować)

      (-1)
    • Array ( )

      TajomaruRashōmon jestem za Resztą Świata, jeśli zepną się (tu trzeba obudzić ego) to może być ciekawie, nawet bardziej niż w głównym evencie – pod wzgędem ataku Doncic, Bogdanovic, Ben – chciałbym by wykręcili mocne cyferki.
      a żeby team west – team east się obudził, to kapitanami powinni zostać ludzie co mają beef i/ lub wielkie ego. daj team durant vs team westbrook ; )

      (1)
  2. Array ( )
    Odpowiedz

    No to podpompowal ingram swoją wartość, ale reszta to pokazała ze chyba jednak nie chce grać o mistrzostwo to może jednak AD sobie odpuści ?

    Nets będą w drugiej rundzie PO, zabiegają przeciwników.

    (20)
    • Array ( )

      A z kim niby mieli by wygrać? Przewagi parkietu nie będą mieć. Serie z Raptors i Celtics skończą się do 0, z Philly i Bucks ugrają max 1 grę, szansę mają jedynie z Pacers, a nie zapominaj jak poukładany to jest zespół…

      (2)
  3. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    Trafne stwierdzenie, że Ingram pompuje wartość rynkową. Może i rekord kariery, ale facet nawet przy tych dunkach wygląda ślamazarnie, zero sportowej agresji.

    (24)
  4. Array ( )
    Odpowiedz

    porównajmy sylwetki – please. James nie potrzebuje wycięcia poniżej 10% czy 8% fatu (a nawet przy takim obciążeniu organizmu niezdrowe). Jako profesjonalista trenuje pod wynik a nie pod wygląd, który i tak ma jako skutek uboczny (nie jest bodybuilderem anifitness beach model look) a na koniec taką formę ilość suchych mięśni ma przy wzroście 203cm.
    niby komentarz trochę uszczypliwy, ale sylwetka LBJ nie jest słaba jak zasugerowano ani gorsza

    (40)
  5. Array ( )
    Odpowiedz

    Jaki jest sens budowania drużyny wokół Lebrona,teraz już tylko regres z jego strony ile mu zostało dobrego grania 3 sezony ?

    (0)
    • Array ( )

      O regresie lebrona już z trzeci sezon słyszę a z roku na rok nowe skille opanowuje, wstrzymał bym się z osadami … wszak to nie jest normalny człowiek

      (5)
  6. Array ( )
    Odpowiedz

    Warto zauważyć, że Luka Doncic potrzebuje tylko 73 trafienia za 3 żeby pobić rekord trafionych trójkek przez debiutanta.

    (33)
    • Array ( )

      Hadzbe Harsze – brzmi jak odmiana ganji z Holandii. Smoke that shit!
      Ps. Jednak wolę patrzeć na półnagie kobiety.

      (25)
  7. Array ( )
    Odpowiedz

    Westbrook tak powinien grać (chociaż byl na -1) Mało rzutów ale z czystych, dobrych pozycji. Powinien zająć sie kreowaniem partnerów. Westbrook potrafi to robić. Ma dobry przegląd parkietu.
    Z tak grającym Westem sa bardzo groźni.
    Harden. Xxć go batami. To co on wyprawia wola o pomstę do nieba. Śmiechu warte.
    Gość w normalnym świecie nie przekraczałby średniej 30 ptk na mecz. Ale jest jak jest. Dzisiaj też słabo, jednak przy tej ilości rzutów swoje “statsy” zrobi.
    Ten rzut za 3? Harden robi skok w dal. Aktorsko pierwsza klasa. Kolanem wjeżdża w Fraziera.

    https://streamable.com/h0soo

    (19)
    • Array ( )

      Racja, w normalnym świecie Harden by nie robił tych 30pkt. na mecz np. w PLK. W NBA tylko dzięki sędziom mu się udaje tyle zdobywać. Aż dziwne, że nikomu innemu się to nie udaje.

      (1)
    • Array ( )

      Powiem tak
      Wkurza mnie całe ceglenie hardena i liczenie na fart tj faul
      Ale nie można mu odmówić geniuszu i tego ze potrafi wykorzystać zasady NBA na swoją korzyść. To się nazywa inteligencja mimo tego ze nie podoba się większości

      (0)
  8. Array ( )
    Odpowiedz

    Słusznie też ktoś zauważył ze jego “rekordy” nie robią za dużego wrażenia w porównaniu do Bryanta lub Jordana. Dlaczego? Na to pytanie odpowiedzcie sobie sami.
    Wiele wpisów było także o tym ze Hardena ciężko sie ogląda i go po prostu nie lubią.

    Znalazłem ten rzut za 3 punkty.Parodia.

    https://streamable.com/h0soo

    (16)
    • Array ( )
      TajomaruRashōmon 30 stycznia, 2019 at 12:40

      LOL i te pretensje, że gwizdka nie było. W głowie urodził się pomysł – “Yebać! Biegne na aut i tak gwizdnie faul” więc go zrealizował. Przez takie zagrania traci szacunek, ale koszykarzem jest świetnym. Co zrobisz.

      (19)
    • Array ( )

      Liga powinna zaostrzyc grę jak bylo wczesniej a oni tak graja jak w latach 90 grało sie mecz gwiazd na grę Hardena nie chce sie tego ogladac dokąd zmierzasz NBA

      (10)
    • Array ( )

      Jeśli chodzi o Hardena to rzeczywiście się go czasem ciężko ogląda, a szczególnie w takim meczu jak wczoraj. Co prawda twój link nie prowadzi do rzutu tylko do tej śmiesznej akcji jak wyjechał na aut, ale jeśli mówimy o tym samym (około 6 sekund do końca) to chodzi o to gdzie Harden i obrońca stawiają nogę (obrońca podkłada nogę pod stopę Hardena) i to jest faul. Każdemu by zagwizdali, nie tylko Hardenowi.

      (-3)
    • Array ( )

      Co do rekordów to porównajmy najlepszy punktowo sezon Jordana (86-87) do Hardena w tym:
      PPG: MJ 37.1, Harden 36.3
      Bez osobistych: MJ 26.9, Harden 26.0
      Stosunek punktów z wolnych do wszystkich (Ile punktów zdobył ft na każde 10 punktów zdobytych): MJ 2.7, Harden 2.8
      Stosunek ilości rzutów wolnych do oddanych rzutów (Ile dostał rzutów wolnych na każde 10 rzutów oddanych): MJ 4.2, Harden 4.9

      A teraz to samo ale per 36 bo jednak MJ grał więcej:
      PPG: MJ 33.4, Harden 34.9
      Bez osobistych: MJ 24.2, Harden 25.0
      Stosunek punktów z wolnych do wszystkich (Ile punktów zdobył ft na każde 10 punktów zdobytych): MJ 2.5, Harden 2.5
      Stosunek ilości rzutów wolnych do oddanych rzutów (Ile dostał rzutów wolnych na każde 10 rzutów oddanych): MJ 3.8, Harden 4.4

      Jak widać rzuty wolne nie dają aż tak dużej przewagi Hardenowi jak można by uważać. Jeśli chodzi o skuteczność całkowitą to wynika on z ilości rzutów 3p bo w 2p większą skuteczność ma Harden (49% do 54%). Stąd też znacząco lepszy eFG% Hardena (48% do 54%). A jak dodamy do tego ilość asyst (4.6 do 8.1) to ilość punktów w sumie generowanych przez Hardena na minutę znacząco przewyższy MJ.

      A teraz ciekawostka:
      GmSc MJ 28.5, Harden 26.8
      GmSc (per 36) MJ 24.3, Harden 25.8
      GmSc to rozwinięcie Player Efficiency Rating.
      True shooting MJ 0.562, Harden 0.617
      True shooting bierze pod uwagę różnice wynikające ze zdobywania punktów za pomocą 3p, 2p i ft.

      Wnioski proponuję sobie wyciągnąć samemu, tak jak zaproponowałeś ale Jak widać te rekordy nie robią wrażenia tylko na kimś kto obejrzy sobie mecz od czasu do czasu. Póki co Harden rozgrywa jeden z najlepszych ofensywnie sezonów w historii tego sportu. I doceńmy to.

      (-2)
    • Array ( )

      No I co z tego, że Harden nadepnął? 1. Gość mu podłożył nogę pod stopę w czasie zbierania się do rzutu. Przecież ciągle są faule gwizdanie za to jak ktoś komuś nogę podlozy w ten sposób. Tylko, że tym razem było to w czasie rzutu. 2. Zawodnik rzucający musi mieć gdzie wylądować. Skoro już rzucał z nogi przeciwnika to nie dziwne, że to zagwizadli. Szkoda, ale to Frazier popełnił w tej sytuacji błąd, nie zdążył dostawić nogi.

      (-4)
  9. Array ( )
    Odpowiedz

    Do do wstępu,team USA nie powstrzyma Lauriego,Aytona,Bogdanovic’a ani Doncicia,łatwa wygrana dla teamu reszty świata.

    (21)
    • Array ( )

      Cześć tu prawdziwy Hadzbe. Żenujące że ktoś się pode mnie podszywa. A ludzie nieświadome myślą że to ja 🙂 ahh ten internet

      (-15)
  10. Array ( )
    Odpowiedz

    Dunk Ingrama nic specjalnego, zachowanie po nim załosne. Dunk Brewera nad Fisherem zapisał się w historii basketu, o tej kupie Ingrama nikt za tydzień nie będzie pamiętał.

    (6)
  11. Array ( )
    Odpowiedz

    Siema!
    Widze ze łączy was jakaś umowa z Damianem H, na i robicie mu rozgłos. Nie jest to hejt, nie jest to tez powiązane z zaplanowanymi wykładami, jest to historia mojej współpracy z nim, która sadze warto znać.
    Ogólnie kilka lat temu jak o nim usłyszałem oszalałem na wieść, ze uda mi się wsadzić. Miałem wtedy niewiele lat; 15. Nie dostawałem nigdy kieszonkowego czy zwal jak zwał swoich pieniędzy także grosz do grosza zbierałem, wliczylem prowizje od banku, ponieważ swojego konta bankowego nie posiadałem, a mówić rodzicom ja co planowałem wydać pieniadze to skazać się na drwiny. Wiec zachwycony dokonałem swojego pierwszego przelewu, serio. Tam Damian wypytał mnie o fundamenty czy ćwiczę czy były kontuzje ile wzrostu wagi i jak układają mi się włosy. 2 dni pozniej miałem już plan i szczerze… wolno szła jakakolwiek poprawa, zdaje mi się ze wszystko robiłem dosyc dobrze, i wiedziałem ze to proces. W tym momencie pewnie popukacie się w czoło i powiecie o co mi chodzi, przecież mogłem robic dobrze. No właśnie jak początkujący adept ma sam opanować wszystko, technikę oddychanie, odpowiednia długość przerw i ciężar? Teraz po blisko 5 latach to wiem, ale wtedy nawet o tym nie myślałem. I pytałem swojego trenera który nigdy nie miał czasu i właściwie na tym się skończyło. Ale co mnie potem bardziej zdenerwowało. Nie wiem jak teraz, dawniej chwalił się indywidualnym podejściem do opiekunów i co? Ja niski i raczej szczupły, z niedługim ale jednak stażem na siłowni, dostaje identyczny plan jak znajomy, zdecydowanie wyższy, ładniej mówiąc dużo bardziej obciążały, kompletnie nowy na siłowni. I można powiedzieć obraziłem się, mimo i tak braku konsultacji bo mi najzwyczajniej nie odpisywał, to chociaż próbowałem, jednak po tym przestałem go nękać. Nie pytał o moje wyniki (choć muszę oddać poprawiały się, tylko zakładam ze nie był to efekt cudownego treningu damiana, tylko zmiany stylu ćwiczeń bo zacząłem robic nogi [tak wiem hehe nie robi nóg, młody i nowy byłem, i popełniłem błąd ale to poprawiłem] wiec i od planu odszedłem po jakiś 3 miesiącach gdzie ta poprawa skoczności była… naprawdę niewielka [zakladam ze właśnie przez brak techniki, oddychania, przerw, ciężaru. Bo w zamysle to dobry trening, patrząc na to dziś])
    Także po prostu zero kontaktu. Tu nie wiem ile to trwało, może kilka albo kilkanaście miesięcy niepisania, znowu zapytałem go o coś, to dostałem na twarz pogardliwe pytanie: czy ty myślisz ze za te 50 zł będę wiecznie Ci pomagał? Zrobiłem Kurd zwiększyłem stawki sam rozumiesz
    XDDDDD nie wytrzymałem wtedy.
    Jednak to moja historyjka, nie wiem jak traktował resztę, nie kontaktowałem się z innymi podopiecznymi, a resztę postowal na swoim fp wiec może im się udało. I w życiu nie namawiam was żebyście porzucili pomysł zapisania się na ten jego wykład, jeśli jestescie zdeterminowani. To po prostu rzut okiem na przeszłość

    (51)
  12. Array ( )
    Odpowiedz

    Admin chyba ślepo zapatrzony w Trae Younga i młodych z Usa oraz w tego zakichanego Davisa . Seerio ?! Przecież reszta świata widać ze ma lepszych graczy 😉
    A do transferu Lakers – Pelicans może nie dojść w ogóle.
    Sądze że transferowo LA skończą tak: wywalą tego A.Caruso i I.Bonga w zamian podpiszą Melo, który chyba chciałby grać z LBJ Albo jakiś tranfer za Melo do Chicago.
    Sytuacja z Davisem troche “przehajpowana” bo LeBron w Lakers jest, to musza być kontrowersje i szokujące plotki, a wokół Lebrona dużo sie lubi gadać i tworzyć super mega fajnych happy endingów i tyle.

    #StayFrosty #TrueToYourself

    Pozdro

    (5)
  13. Array ( )
    Odpowiedz

    Śmieszne jest to najeżdżanie Hardena. Gość oddaje niewiele więcej rzutów przy podobnej skuteczności jak Kobas za swoich najlepszych lat. % rzutów 3 punktowych ma od niego zdecydowanie lepszy, a jeżeli chodzi o asysty to jest przepaść na korzyść Jamesa. Ale to Kobe jest uważany za jednego z najlepszych rzucających obrońców, gdzie Harden jest w opinii większości tylko nabijaczem punktów. Jakoś nikomu nie przeszkadzał Bryant oddający po 40 rzutów na mniej niż 40% skuteczności, a teraz nagle wielkie halo bo jedyny przyzwoity zawodnik ofensywny w Houston musi ciągnąć grę rzucając po izolacjach. Oczywiście, że nie jest najlepszym graczem ligi, ale zdecydowanie zasługuje na kolejne już MVP. Wyjmując go teraz ze składu Rakiety biłyby się o Ziona, a nie o mistrza.

    (-10)
    • Array ( )

      KOBE BRYANT ALL-DEFENSIVE TEAME

      pierwsza piątka: 2000, 2003, 2004, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
      druga piątka: 2001, 2002, 2012

      Broda …..

      Dziękuje dobranoc !

      (29)
    • Array ( [0] => subscriber )

      To jest kwestia smaku.
      Normalny człowiek z klasą ma coś takiego jak wyczucie estetyki i gust. Więc taki człowiek Brodę odrzuca z powodów estetycznych.
      Prymitywna tłuszcza może Brodę uwielbiać. Po prostu mają idola na miarę swoich niskich lotów. Owłosionego, tłustego niechluja na swoją miarę.

      (6)
    • Array ( )

      @SirNick no wlasnie o to chodzi! O gust, poczucie dobrego smaku, klase. Dla czlowieka na poziomie nigdy nie bedzie wzorem cwaniaczek, symulant, naciagacz chocby robil to co robi najlepiej na swiecie.
      Btw zgadzam sie, ze ciagnie za uszy Houston ale nie o tym mowa.

      (13)
    • Array ( )

      @Bez A. A kto w ogóle mówi, że jakiś gość rzucający do kosza ma być wzorem w postępowaniu. Zakładanie,, że jak jest dobrym sportowcem to ma coś ciekawego do powiedzenia albo prezentuje jakaś godna pochwały
      postawę moralna jest bledem. On ma dobrze rzucać piłką przez metalowe kółko. Owszem sport może propagować jakieś wartości, ale pamiętaj, że w NBA liczy się przede wszystkim to co daje kasę. Tak jest od czasów rewolucji w globalnej popularności jaka się dokonała za pomocą MJ. Szukanie wzorów w tak komercyjnej lidze nie jest najlepszym pomysłem.

      (6)
    • Array ( )

      Szczerze mówiąc nie wiem co ta podnieta z Kobe….. porównywany do MJ a koleś z 1 ! MVP w karierze Hehehhehe. Rzutów tez oddał tyle ze z troszkę lepszym % byłby na 1 miejscu all time…… tez mi strzelec.

      (-1)
  14. Array ( )
    Odpowiedz

    Okafor to jedno, ale niejaki Kenrich Williams z NOP (shooting guard) zaliczył dziś 16 zbiórek, w tym 5 ofensywnych! A na dokładkę 8 punktów, asystę i blok. Jego ksywa “Kenny Hustle” ma w sobie chyba odrobinę prawdy. Niewybrany w drafcie, w rozkroku między NBA a G-League, mierzący 201 cm wzrostu Williams był w NCAA maszyną do double-double, zaliczył pierwsze w historii swojej uczelni triple-double. Ciekawe czy zagrzeje miejsce na ławce Pelikanów.

    (14)
  15. Array ( )
    Odpowiedz

    Apropo transferu Davisa, to moim zdaniem (choć nie wiem czy jest to prawdopodobne) najlepszym dealem dla Anthonego byłby trade do Mavs.
    1. Luka Doncic
    2. Jeden z najlepszych trenerów w lidze
    3. Mark Cuban, który zawsze coś wyczaruje i na pewno zapewniłby w sparcie
    Sprawdziłem w Trade Machine, Dallas wysyła denisa smitha jr i barnesa za Davisa. Pels pewnie na to nie pójdą, ale z drugiej strony lepsze to niż paczka lakers bez Kuzmy

    (4)
  16. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    czyżby przebudzenie Okafora? jeśli tak to jestem za. facet dużo przeszedł! a w obliczu transferu Davisa, ma szansę się pokazać. wyobraźcie sobie Okafora grającego codziennie na takich statach i jakiegoś kozaka /prospera pozyskanego w transferze, NOP jeszcze może na tym zyskać

    (5)
    • Array ( )

      I dlatego Adams robi 20 zbiórek jak go kryje Embiid. Z tego 10 ofensywnych… 10 zbiórek ofensywnych to kilkanaście punktów ekstra dla zespołu.

      Tak, brak w obronie nie przeszkadza w 2019 u wysokich, którzy mają zbierać i oddawać do obwodowych siejących za trzy.

      (3)
  17. Array ( )
    Odpowiedz

    *S czyli Harden>Jordan ??? z tego co wiem to w 87 nie gwizdali fauli za byle gówno i można było bronić, nie to co teraz… idąc dalej i zamieniając obu Panów to Jordan (czysto ipotetycznie ) conajmniej + 5points/ game i skuteczność + 5-10 % a u Hardena wprost proporcjonalnie odwrotnie.

    (5)
    • Array ( )

      Takie statystyki ,które przedstawił S to sobie może wsadzić w dupę. Między Jordanem a Hardenem (porównania sezonów) minęło 22 lata. Nie co porównywać. To już inna epoka koszykówki.

      (5)
    • Array ( )

      Nie uważam, że Harden jest lepszy od Jordana. Dla mnie MJ to GOAT. Mowa była o rekordach (domyśle ofensywnych bo Harden, chociaż wcale nie jest takim złym obrońcą jak wielu uważa), więc przedstawiłem najlepszy punktowo sezon MJ w ujęciu statystycznym. Przecież wiadomo, że wtedy nie był najlepszym graczem w swojej historii. Pokazuje to, jak świetny sezon gra Harden, że można go porównywać z MJ. I o to mi chodzi. Oglądamy coś rzadko spotykanego i nazywanie tych liczb gównem jest nie fair. Nie wiem ile obejrzałeś meczów MJ, ale Jordan to nie tylko piękno i finezja ale również cała masa egoizmu i gry ISO. Niestety ludzie tak mają, że “kiedyś było lepiej” i pamiętają tylko te dobre rzeczy.
      Nie można hipotetycznie zakładać, że MJ miałby ileś punktów więcej. Bierzesz może pod uwagę, że i tak doskonały fizycznie Harden zjadłby przygotowaniem silowo-wytrzymalosciowym większość graczy z tamtego okresu? Przecież trzy dekady w rozwoju medycyny sportowej, supli i wiedzy jak je stosować, dopingu i form treningu i jest nie do przeskoczenia. (Dopingu w rozumieniu wynalezienia i stosowana coraz doskonalszych medykamentów, które z czasem trafiają na listę zakazanych, kto zakazuje i wiele innych tematów z tym związanych.)
      Ale nawet jakby dać MJ, że tak powiem z d… 5% to i tak efg i ts miałby Harden lepsze.
      MMM to po co sam porównujesz mówiąc, że rekordy Kobasa albo MJ są lepsze. Jak się coś powiedziało to lepiej to sprawdzić a nie gadać co mi się wydaje bez chwili refleksji i uargumentowania. Jakoś trzeba porównywać rekordy, a chyba nie poprzez wrażenia
      artystyczne. Masz lepsze statsy do porównania do podaj, chętnie je przeczytam, bo jak dla mnie MJ to GOAT i mnie też zdziwiło jak sobie policzyłem zainspirowany twoim komentarzem. Mam wrażenie, że prezentujesz taka mentalność, że zawsze masz rację. Nawet jeśli liczby pokazują, że jest inaczej to tym gorzej dla nich i można je sobie wsadzić.

      (1)
    • Array ( )

      *S oglądam Mj od 93′ i dlatego nie podniecam się Hardenem bo to co on robi trzeba docenić, ale jak pojawiają się jakieś porównania do MJ czy nawet do Bryanta to mi się nóż w kieszeni otwiera… przerobilem ich trzech i nie widzę w Hardenie nic nadzwyczajnego po za statystykami na które pozwala system… i nie tylko system gry Nba że wymusza faule które kiedyś faulami nie były, tylko system D’Anthonyego w którym jest atak atak ataka, szybkie akcjie bez ustawienia. żeby Mj lub Kobe mogli mieć średnie po 35/mecz to musieli umieć zajebiście grać w ataku. co to znaczy? nie było elementu ofensywnego który mieli słabszy( może skuteczność za 3)
      nie było możliwości żeby bez pełnego warsztatu na pozycji SG zdobyć 35 punktów. Hardenowi nie potrzebna gra tyłem do kosza, prawej ręki używa tyle co Jacek Krzynówek Prawej nogi i na 100 akcji większość sprowadza się do step back, i wejście na faul na lewą stronę dwutaktem. Litości…. Jeden z najlepszych SG w historii na jakiego co niektórzy go kreują?? serio ? Bez spiny. Pozdr

      (1)
    • Array ( [0] => subscriber )

      “S” ale to była zupełnie inna gra, MJ ładował się pod kosz albo rzucał z półdychy, trójek oddał 66 czyli nawet nie jedną na mecz, porównywanie takich statystyk jest bez sensy bo wtedy się zupełnie inaczej grało, to już prawie tak jakbyś porównywał dwie dyscypliny sportu. Chyba jedynym sposobem żeby pokazać czyjąś dominację jest porównanie statystyk do innych najlepszych graczy ze swoich czasów, wtedy możesz wyliczyć kto jak dominował nad innymi

      (2)
    • Array ( )

      @Eddie Jones
      No oczywiście, że bez spiny. Przecież wymieniamy się argumentami a nie mówimy bo tak jest i ch… 😉

      System rzeczywiście oparty jest na ataku, ale akcje (a szczególnie Hardena) nie są wcale takie szybkie. Kozłowanie, szukanie switcha, kozłowanie, próba ruszenia dryblingiem, kozłowanie, step-back lub kozioł i drybling pod kosz. Czasem mam wrażenie, że się zakozłuje na śmierć ;), naprawdę ciężko się wtedy to ogląda. To nie jest takie szybkie. Houston gra dużo szybciej gdy nie ma Hardena na boisku. To nie jest “7 sekund lub mniej” a “7 dryblingów lub więcej”. Moim zdaniem brak w tym roku Houston obrony na szybkie granie. Z resztą jest w trzeciej dziesiątce w tym sezonie w czasie posiadania piłki (za to wysoko w punktach na posiadanie). Houston było szybkie dwa lata temu bo system. Rok temu też (aczkolwiek trochę mniej) bo bronili i mieli więcej możliwoście szybkiego ataku. Szybkie akcje to ma oczywiśćie GSW, ale również OKC i Sacto.

      Co do warsztatu to Harden czasem wykorzystuje prawą rękę do floaterów, rzadziej do wjazdów. Do tej pory nie miał tak naprawdę potrzeby (jak piszesz Kobe i MJ mieli), zobaczymy jak zareaguje po tym jak zaczęła się dość kuriozalna, ale nawet skuteczna obrona na nim (podwajanie, prawa strona, bronienie mniej agresywnie na izolacji – Harden dużo wykorzystywał ruch obrońcy wymuszając na przykład skręt bioder obrońcy i robiąc wtedy stepback) Ale faktem jest, że Kobe i MJ mieli słabszą rękę dużo lepszą. Ale i tak najlepiej lewą gra LBJ, ale on jest w pewnym sensie oburęczny.

      Półdystans Harden ma znakomity, rzadko wykorzystuje bo system, ale jak już to jest bardzo skuteczny. Gry tyłem do kosza rzeczywiście nie widziałem za dużo.

      Ciężko zarzucić Hardenowi stepback. To tak jakbyś zarzucił Kobasowi i MJ fadeawaye. Tak kończyli izolacje, tak kończy je Harden. Tym bardziej, że to nie jest po prostu stepback, a cała paleta ruchów w zależności od sytuacji. Niby takie proste a nikt nie potrafi tego tak zrobić. MJ też robił fadewaya – wyglądało prosto a nikt tego nie potrafił jak on.

      Za to Harden ma ofensywnie coś, czego MJ (w takim stopniu) i oczywiście Kobe nie mieli (Kobe to chyba mało o tym myślał). Umiejętność wykreowania pozycji kolegom. Ciekaw jestem jak to się dalej potoczy gdy Houston i Harden ogarną te częste podwajanie.

      @Coguare
      Masz rację, że nie da się tego dokładnie porównać. Nawet z Kobem, mimo że minęło mniej czasu i też grał bez hand checku. Myślę jednak, że GameScore i TrueShooting są jednymi z lepszych do takich porównań. Popatrz poza tym na kontekst mojej wypowiedzi. Dlaczego więc MMM pisze, że rekordy Hardena są słabe w proównianu do MJ i Kobe? Porównuje bez argumentów. Ja chociaż spróbowałem oprzeć się na czymś poza wrażeniami i liczyłem na taką samą odpowiedź.

      (0)
    • Array ( )

      Harden ze swoim wymuszaniem fauli, co jeszcze 2 sezony temu czy mając powtórki każdej akcji dostałby ofensa, teraz często kozłuje prawą a sam zahacza lewą obrońcę i symuluje rzut. dobra przepisy mu pomagają i bije rekord.. mam nadzieję, aż do zmiany przepisów. jak wtedy w fajnym stylu pobije rekord. piona i chwała mu.
      odnośnie MJ, KB… za wcześnie nawet indywidualne staty, ja bym porównał Brodę i Kurę i Klaya…. jako rzucających właśnie i tu lepiej wg mnie Splash Bros wypadają, zwłaszcza Szef. Gdyby oboje byli na tyle samolubni w grze pewnie i te 40-pkt mecze by przebili, ale czy o to w tym wszystkim chodzi? niektórym pewnie tak…

      (0)
    • Array ( )

      Klay to raczej nie. Świetny catch and shoot ale za często się zacina na jakiś mecz. Curry być może. Ale Kerr mu nie pozwoli 😉 Już parę razy zdejmował go w gorących meczach.
      Jasne, że chodzi o wygrywanie a nie o indywidualne statystyki. Harden pewnie chętnie rzucały 10 albo 15 punktów mniej za mistrzostwo. Tylko on w tym Houston to nie ma wyjścia. Szczególnie ostatnio. Nie każdy ma kilku AllStar do pomocy.

      (0)
  18. Array ( )
    Odpowiedz

    Brandon Ingram jest odrazajacy. Wygląda jak autysta, który ma wszystko w zupie. Sto razy bardziej wolę gości w stylu Lebrona. Może i lubią się porzadzic, ale chociaż kipia energia i ambicją.

    (0)
  19. Array ( )
    Odpowiedz

    Okafor Okaforem ale na zapleczu NBA całkiem dobre cyferki kręci bust Bennett gra dla Cllipersow- jego powrót to była by historia dopiero.

    (1)
  20. Array ( )
    Odpowiedz

    Czy jakaś dobra dusza mogłaby mi powiedzieć w jaki sposób ściągnąć aplikację gwba na Androida? Czyściłem telefon i w sklepie Play nie mogę jej teraz znaleźć..

    (1)
  21. Array ( )
    Odpowiedz

    Wykłady online błagam… Pamiętajcie największy sukces da wam motywacja. Dziękuję, zaoszczedziliscie stowe, możecie ja wpłacić na dowolną organizacje charytatywna, pozdrawiam

    (6)
  22. Array ( )
    Odpowiedz

    Ale ludzie są zapatrzeni w te dawnelata z utarttym sloganem, że kiedyś to była obrona a teraz to ni ma nic…
    Mimo, że jestem rocznik 86 i nie pamiętam tak super meczy z lat 90 to systematycznie oglądam sobie mecze z tamtych lat obecnie. Pierwsza linia mijana często niczym pacholki. Pomoc wysokich w niczym się imnie różni od dzisiaj a bym powiedział nawet, że jest bardzo statyczna.
    Nikt nie bierze pod uwagę, że teraz rzucają tyle punktów bo gracze jako ogół są duuuuzo lepiej wyszkoleni technicznie i przygotowani notorycznie . Jak oglądam mecze z przeszłości kluje w oczy surowizna większości zawodników. Porostu. Teraz praktycznie każdy gracz ma opanowana gamę zwodow, rzutów, różnego rodzaju ruchów do perfekcji gdzie kiedyś bylo to zarezerwowane dla garstki zawodników.
    Nie mowie o możliwościach wykończenia akcji oraz rzutow za 3 pkt bo to juz wogole przepaść. Gadanie o nie możności stania 3 sekund w obronie w trumnie . Na trzeźwy rozum nawet jeśli by nie było tego przepisu, kto miałby tam stać jeśli każdy gracz ataku grozi rzutem za 3 pkt ?? Zajarani dawna obrona ciekaw jestem jak by obwodowi z poprzedniej epóki sobie dawali rade z zawodnikami, którzy potrafią wszystko i trzeba trzymać mocny def nawet na8-9 metrze? ? ( kazdy kto choć trochę grał w basket wie, że krycie zawodnika co ma dobrą miarę za 3, mocne miniecie lub rzut z pół dychy oraz opanowane manewry pod koszem jest kosmicznie ciężkie w porównaniu do gracza co posiada 1,2 lub 3 z tych umiejetnosci)
    Staram się być obiektywny bo też zaczynam być po malu dinozaurem ale co niektórzy powinien przestać oglądać jedynie mikstejpy z tamtych lat a trzezwym okiem spojrzeć na cały mecz.
    Ja oglądam mecze play off i się zastanawiam gdzie magia , ta walka do ostatniej kropli krwi jak to wiele ludzi pisze. W zamian dostaje dużo surowość w grze , brak sparingu, oraz grę w wolniejszym tempie.
    Do tego wszystkiego dochodzi to czy mówi S.
    Pozdrawiam serdecznie

    (2)
  23. Array ( )
    Lubie NBA very much 30 stycznia, 2019 at 22:28
    Odpowiedz

    Dziś natknąłem się na filmik na internecie o tym, że Kyrie zastanwia się nad dołączeniem do Lebrona (dla zainteresowanych moge podesłać link na YT).
    To by dopiero było jakby pokornie wrócił do Bronka bo wie że razem ugrać mogą wiele. Do tego Davis i być moze Thomson. Wow. Mnie to przekonuje. Mogliby takim składem zajść wysoko. Niewykluczone że nawet pierścień czy dwa 🙂
    Dobry artykuł
    pozdrowienia wszystkim i dobrej nocy!

    (1)
  24. Array ( )
    Odpowiedz

    Nie ma to jak Ball w zestawieniu z najlepszymi koszykarzami młodego pokolenia …. równie dobrze można tam wstawić Isaaca z Orlando . Żal to będzie oglądać . Gość jest tak przereklamowany, ze masakra . Pożyteczniejszy od niego jest nawet Snell nienotujacy żadnych statystyk do boxscore’u

    (-1)
  25. Array ( )
    Odpowiedz

    Jestem z wami od początku może dlatego tak trudno mi jest po prostu odejść bo wchodzę z uzależnienia na gwiazdybasketu… Jest to zazwyczaj pierwsza strona która odwiedzam rano, i muszę to powiedzieć… Za mało tych artykułów, za późno są wrzucane.. Da się coś z tym zrobić? Rozwinąć redakcję? Po opisach początkowych rozumiem że admin traktujesz te stronę bardzo rodzinnie dzielisz się prywatnymi opiniami i swoim życiem ale właśnie czuje ze ten styl przekłada się na nie branie na poważnie serwisu który tak świetnie udało się wam rozwinac. Dream bigger bo inwestycje na prawdę się opłacają

    (-3)
  26. Array ( )
    Odpowiedz

    żodyn joint tylko płonąca trójeczka/ vel. fokopoint tak gorący że się przeba podzielić 😀
    dalej wiedzą Ci co wiedzieć powinni 😉

    (0)

Komentuj

Gwiazdy Basketu