fbpx

NBA commercials, czyli D-Rose zbijający żółwia z Jordanem oraz teleportacje CP3

27

ABC z kolei, swego czasu zaproponowało ponadczasowe intro do finałów NBA. Ogląda się naprawdę przyjemnie. Klimat – jest. Świetna muzyka – jest. Historia finałów w pigułce – jest. Ciary – są.

[vsw id=”bjIuNsdiYXc” source=”youtube” width=”690″ height=”420″]

Nie wolno ominąć też reklam, które są nimi w pełnym tego słowa znaczeniu. To, co przetoczyłem wcześniej nie koniecznie musi nam się kojarzyć z reklamą sensu stricte.  Teoretycznie, nie mam tam przecież żadnego produktu czy marki. Owszem – są szyldy stacji telewizyjnych, ale to nie do końca jest ten sam rodzaj reklamy, która wkurza nas co kwadrans podczas oglądania filmu w telewizji.

Warte uwagi są z pewnością reklamy Jordan Brand. Nie wiem jak uważacie, ale moim zdaniem chyba nie ma bardziej inspirujących reklam w świecie sportu. Właściwie wszystkie są tak bardzo epickie, że na temat jednej można pisać cały esej. Dodatkowo – są ponadczasowe. Każdy przecież zna Maybe it’s my fault czy Let your game speak. Można wymieniać w nieskończoność. Co warto podkreślić, to fakt, że ekipa Jumpmana wcale nie spuszcza z tonu i w ogóle nie przeszkadza im, że Jordan woli dziś zagrać w golfa niż w kosza.

[vsw id=”VJ9fi3UkNbg” source=”youtube” width=”690″ height=”420″]

Tak prezentuje się jedna z ostatnich produkcji. Pomysł na pewno może się podobać. Wykonanie też niczego sobie, szczególnie, że chwilowo przenosimy się w przyszłość. Tylko proszę bez docinek w stylu Taa, Bobcats z mistrzostwem NBA. To z pewnością pomysł MJ-a.

Co jeszcze zasługuje na wyróżnienie – na pewno reklamy Foot Lockera i Nike. Ludzie odpowiedzialni za reklamy Nike mają pomysły nie z tej Ziemi. Przedstawianie butów Kobe’go Bryanta jako stada węży czy coś w ten deseń jest na porządku dziennym. Nie wolno nam też pominąć aspiracji samej ligi. Spoty NBA is BIG i teleportujący się Chris Paul także powoli stają się klasykiem.

czytaj dalej >>

1 2 3

27 comments

  1. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    Super artykuł 🙂 Przemyślany i porządnie zrobiony 🙂 a tak btw. to wiadomo coś kiedy Adidas Crazyquick Będą dostępne w Polsce ?

    (0)
  2. Array ( )
    Odpowiedz

    dobry ten ostatni muzyka mogła by być inna, ale miało być sentymentalnie, zobaczyć ich razem to było by coś, Ewing i Stat nie wspominajac o innych, Bird do Allena masakra jakas:D
    Ostatnio naszła mnie pewna konkluzja odnosnie Pippena i Jordana i doszedłem do wniosku (czasem takie wnioski dochdza z czasem:d) ze Pippen w dzisijszej NBA byłby taka gwiazda jak Durant mniej wiecej czy Lebron Jordan oczywiscie tez, teraz połanczymy Jordana z Pippenem za sprawa Jaxa i mam mega team to mniej wiecej tak, jakby abstrachujac kto gdzie by grał nie ma znaczenia nazwa druzyny, ale Kobe z Lebronem u Jaxa wyobrazacie sobie to?

    (5)
  3. Array ( [0] => subscriber )
    Odpowiedz

    Wdług mnie reklama w wielkim bucie spokojnie może konkurować z innymi, co tu dużo mówić jest świetnie zrobiona od strony technicznej, a sam wsad Wall’a połączony z dynamiczną kamerą to majstersztyk.

    (4)
  4. Array ( )
    Odpowiedz

    Szkoda, że w naszej telewizji nie można obejrzeć przy obiedzie czegoś w stylu “Maybe, it’s my fault”, “Let Your Game Speak”, serii “Love for the Game”, “Zip codes” od JB lub “Excuses”, “Stickman”, “Freestyle” od Nike, lub “Uncle Drew” zamiast reklamy środka na przeczyszczenie, lub higieny stref intmymnych… No tak nie ten kraj, nie ten target – lecz, patrząc na liczbę fanów wyłącznie gb, czy na pewno? Gdyby w tv puścili kilka tych epickich spotów traktujących o koszykówce to na orlikach trzeba by było czekać na swoją kolej 😉
    Oprawa finałów NBA to odkąd pamiętam była artystyczna uczta mimo, że mowa o spotach promocyjnych. A seria BIG (szczególnie reklamówka Celtics) z zeszłego roku to był majstersztyk 🙂

    (1)

Komentuj

Gwiazdy Basketu